Verwijderd
Hoe is je in/out verdeling
Maar goed, ben je de complimentjes al zat?
('K zit namelijk zelf ook aan zo'n constructie te denken, maar hij moet nog wel even te verplaatsen zijn!)
Hoe heb je reservoir vastgemaakt?
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
In één woord: Brute mod!
Verwijderd
Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52
Verwijderd
Met voorbeeld bedoel ik niet dat dit geimmiteerd dient te worden.
Op dinsdag 30 oktober 2001 22:52 schreef a.p.versteeg het volgende:
Deze case heb je waarschijnlijk al eens gezien ,maar nu is hij ook gespoten .Vertel me wat je er van vindt ?
http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/a.p.versteeg/HomeP3.htm
een van de betere!!!
Dank je voor het compliment,ik had van Tom al gehoord dat jullie op school de case al hadden bekeken. Over je case de HQ08 Aopen, de zijplaat schuif je normaal gezien helemaal naar achteren maar bij mij ongeveer maar 1cm zodat hij aan de voorkant net aan vrij komt van het front.Als je dan aan de onderkant van je zijplaat de lipjes net iets open buigt dan kan je de plaat weg tillen van de case.Dus geen probleem meer met je fans . Veel succes met je case mod..Op donderdag 01 november 2001 11:34 schreef TuRk het volgende:
Yo very nice,
1 vraag ik wil oook mijn hq-08 modden met een raam en in dit raam ook 1 120mm fan canon erin doen maar hoe heb jij dit opgelost (of anderen) met het zijpaneel want deze moet helemaal naar achter geschoven worden.
He Tom dat rulet zo'n pa gek. (Tim uit je klas)
Gr33tz TuRk
mail me @ tvdp67@hotmail.com
Als je nog iets wil weten kan je het ook aan Tom vragen.
Groeten van een vette Pa.
Weurst is ook al op weg
(k heb dezelfde stickers(aopen en athon) en dezelfde dvd
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Nee ik heb geen geld teveel maar wel heeeeeel veel hobby uurtjes doorgebracht met m`n case dus veel zoeken en zo goedkoop mogenlijk tweaken ,want dat willen wij hier toch allemaal. Ja ik vind het heel erg fijn dat iedereen mijn hobby project mooi vind. Thanks TomOp donderdag 01 november 2001 19:24 schreef JimmyPopAli het volgende:
Had jij geld teveel? Waarom vragen wat we er van vinden? Dat lijkt me duidelijk!!!Koel.... Koeler.... KOELST... echt knetter, die lampen, zalig gewoon, moet je ook is voor mij komen doen
Plak op het reservoir 6 vierkante blokjes lexanglas en tap er vooraf even schroefdraad in,op deze manier kan je dan je case vast maken aan het res. en ook nog vol verplaatsen.Op donderdag 01 november 2001 16:15 schreef De_Truffel het volgende:
Ziet er errug bruut uit! Is de kast eigenlijk nog verplaatsbaar met water erin, of valt het reservoir er dan vanaf?
('K zit namelijk zelf ook aan zo'n constructie te denken, maar hij moet nog wel even te verplaatsen zijn!)
Hoe heb je reservoir vastgemaakt?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
of moet ik ze dan haaks buigen??
Gr33tz TuRk
de onderste moeten net zover uitgebogen worden zodat je de onderkant met een kleinbeetje omhoog trekken/naar je toe, van de case los laat.dan iets naar beneden en hoplaase open.Op donderdag 01 november 2001 22:51 schreef TuRk het volgende:
Ik heb nu dus die onderste uitgebogen maar dan kan ik hem er boven nog niet uithalen hoor????
of moet ik ze dan haaks buigen??
Gr33tz TuRk
wel even de schroeven aan de achterzijde verwijderen en 1cm naar achter schuiven.
ja,en gewoon heel veel tweakers liefde/hobbytijd/en een stukje huwenlijk(grapje). Thanks voor de complimentsOp woensdag 31 oktober 2001 10:18 schreef Wierdo_NL het volgende:
Super vet stoer man..
WOW !!!
Nouja, later als ik groot ben, wil ik ook zoiets gaan verzinnen.. Maar om dit te toppen...
Dat vergt wel wat professionele inzet lijkt me..
Echt super mooi.
Verwijderd
anyway gebruik jij nu buitenlucht die je aanzuicht om je kast te koelen!?
Verwijderd
maar goed zeer nice, zeker die voorkant en de gekleurde vloeistof!
dikke 10
Verwijderd
Hoe ben je aan al die onderdelen gekomen?
Heb je van de cd-rom, floppy etc. gewoon de frontjes los gepeuterd en gespoten of heb je dat zo gekocht?
Verwijderd
Heb je daar al wel eens over nagedacht?
Verwijderd
Scheelt dat systeem wat je gebruikt om de buitenlucht je kast in te zuigen nog veel in vergelijking met het gebruiken van gewone kamer temperatuur? en dan bedoel ik voor overclockbaarheid en stabiliteit van je systeem?
Tubes....It's what make music music!
5950@CTR3,85-4,875GHz|64GB 3600C14|32TB HDD|2.2TB SSD|RTX2070-XC-ULTRA|Alienware M17xR2 FTW!|i7 920XM(ES)|16GB DDR1333|750GB 7.2K HDD|256GB Crucial M4 SSD|3DV:P7671
Maarre ik moet ook nog ff het lipje van de de bovenkap afzagen anders kan de zijkap er niet af zonder de bovenkant er af te halen.
Btw. Heeft u dat raampje eruit gehaald met dremel??
En hoe heeft u hem vastgezet? Met popnagels ofzo???
Nu nog ff me A7V266E binnekrijgen en een athlon XP.
Gr33tz TuRk.
Zeer stoer !!
Geen fan van ............. ! Zelfs geen voetbalfan ! Dus kappe nou ....... !
Klopt dat kleine stukje moet je ook weg zagen.Op vrijdag 02 november 2001 14:43 schreef TuRk het volgende:
K TNX
Maarre ik moet ook nog ff het lipje van de de bovenkap afzagen anders kan de zijkap er niet af zonder de bovenkant er af te halen.
Btw. Heeft u dat raampje eruit gehaald met dremel??
En hoe heeft u hem vastgezet? Met popnagels ofzo???
Nu nog ff me A7V266E binnekrijgen en een athlon XP.
Gr33tz TuRk.
En zeg maar gewoon je hier zijn we allemaal voor het zelfde ,namenlijk een hele grote tweakers lust en hobby.
Nee niet met de dtemel maar met een deco zaag met een heel fijn ijzerzaagblad er in.Ook even de te zagen delen beplakken met folie want anders krijg je tijdens het zagen krassen van het ijzerzaagsel.(eventueel ook de voet van de deco).(A7V 266a of is het A7V 266E het gaat hier toch om de nieuwe DDR 266 via chipset?) Groeten Toms pa
Alles uit elkaar en dan pas gespoten, dan is het eind resutaat nog mooier als fabrieks.Mits je er maar wel de tijd voor neemt en niet alles snel voor elkaar wil hebben.Op vrijdag 02 november 2001 10:48 schreef m_x het volgende:
Echt heel gaaf!
Hoe ben je aan al die onderdelen gekomen?
Heb je van de cd-rom, floppy etc. gewoon de frontjes los gepeuterd en gespoten of heb je dat zo gekocht?
Thanks Tom
Voor mij een heel groot verschil,want als je op het randje loopt met je spullen is koeling het aller belangrijkste wat er is voor al je spullen(helemaal alles op je mobo)in je case. Zonder koeling of een goed doordachte airflow in je case kom je nergens.Bijvoorbeeld, zelfs de beste luchtkoeler is zonder de juiste airflow zijn eigen lucht aan het hergebruiken.Dus de warme lucht van alles moet weg van de case zodat dit niet weer opgezogen wordt.Op vrijdag 02 november 2001 11:06 schreef n0va^ het volgende:
Nice job!
Scheelt dat systeem wat je gebruikt om de buitenlucht je kast in te zuigen nog veel in vergelijking met het gebruiken van gewone kamer temperatuur? en dan bedoel ik voor overclockbaarheid en stabiliteit van je systeem?
Als dit alles goed is en je wel let op wat voor spullen je koopt,dus na denken wat je er mee wil doen,bijv.O.C.,dan koop je beter in 1keer de juiste spullen dan in 2 of 3 keer toch maar weer steeds betere spullen.
Dus eerst een goed plan maken dan er een tijdje info er over verzamelen en dan pas kopen. Veel succes,gelukkig zijn er hier op tweakers genoeg mensen die hun kennis en ervaring met iedereen willen delen.
Groeten Tom
De A7A is de ALI chipset voor ddr en sdr.
En nogmaals tnx voor de zaagtip.
Gr33tz TuRk. (Tom's klasgenoot)
A7A is de 761 ,maar wat ik bedoel is of de nieuwe reviesie 133A nu 266A of 266E gaat heten?Op vrijdag 02 november 2001 20:47 schreef TuRk het volgende:
Het betreft een A7V266E deze heeft via 266A chipset.
De A7A is de ALI chipset voor ddr en sdr.
En nogmaals tnx voor de zaagtip.
Gr33tz TuRk. (Tom's klasgenoot)
Never ToColdOp vrijdag 02 november 2001 10:52 schreef doevepik het volgende:
Ooit komt er een tijd dat cpu's het te koud krijgen als ie zo door gaat
mooi gedaan
Damn dit is een gave kast. Moet toch een wat gaan doen met mijn kast
Denk dat ik maar een aantal spuitbussen ga halen
een van de mooiste casemods wat ik tot nu toe hier gezien heb
En de asus A7A266 is met de Ali magik 1 Chip.
Gr33tz TuRk.
Dankje voor de compliments.Op zaterdag 03 november 2001 02:17 schreef swipe het volgende:
gewoonweg PRACHTIG zéér mooi afgewerkt en alle bays mooi opgevuld
een van de mooiste casemods wat ik tot nu toe hier gezien heb
ik zou wel willen.Op vrijdag 02 november 2001 10:55 schreef m_x het volgende:
als je de juiste adressen er voor weet, dan moet je deze case haast in produktie kunnen krijgen.
Heb je daar al wel eens over nagedacht?
Verwijderd
Verder issie gewoon meesterlijk man. Kan je er nog meer aan modden/OC'en ?
En wat ga je nou verder doen met de rest van je tijd nu je case af is ?
Ben met een server bezig.Moet eerst goed werken en dan gaan modden.!!!!!Op zaterdag 03 november 2001 18:29 schreef BananeKoning het volgende:
Hij is echt wel gaaf, alleen zou ik wel een andere kleurencombo pakken, er gaat nix boven zwart met rood
Verder issie gewoon meesterlijk man. Kan je er nog meer aan modden/OC'en ?
En wat ga je nou verder doen met de rest van je tijd nu je case af is ?
Vooral die ruit in je kast en die bak water eronder zijn goed bedacht!
Hier zou wat zinnigs moeten staan...
Verwijderd
Maar ik vind deze kast echt veel vetter, hier ben je echt wel meer dan 3 weken mee bezig geweest om te bouwen. En dan de tijd nog om te bedenken wat je wil en ontwerpen.
En ik denk dat de kosten van jou mod ook tamelijk hoog liggen.
Perfect stukje vakwerk! Ga zo door!
Zeer mooie case heb je gemaakt en ook orgineel gespoten.Op woensdag 07 november 2001 21:11 schreef freezy17 het volgende:
Tering heey, zelf vind ik mijn kast best mooi geworden. http://wwwhome.cs.utwente.nl/~linthors/casemod/
Maar ik vind deze kast echt veel vetter, hier ben je echt wel meer dan 3 weken mee bezig geweest om te bouwen. En dan de tijd nog om te bedenken wat je wil en ontwerpen.
En ik denk dat de kosten van jou mod ook tamelijk hoog liggen.
Perfect stukje vakwerk! Ga zo door!![]()
![]()
![]()
Maar een mod. zoals de mijne kost meer werk dan geld,dus nee de kosten vallen mee zolang je maar wat meer moeite en de tijd neemt om alles bij de eerste keer de juiste spullen te kopen ,en niet later toch nog maar even dit beter en dat beter want dat maakt het duur. Voor de rest gewoon heel veel fijne hobby uurtjes. BTW misschien is het bij jou ook mooier om al je 5,25 spullen 1 kleur te spuiten.
Veel succes met je case en bedankt voor je compliment.
TOM
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
ik zag dat je koude lucht van buiten haalde.. de temperatuur buiten is nogal gezakt laatste tijd, merk je er al wat van?
Zeker weten m`n proc op standaard 1400 Mhz is niet warmer als 15c en met CPU cool(op dit moment)10c , dus zeker binnenkort de moeite waard om te kijken hoeveel verder m`n proc(stabiel) wil.Ik zal het posten als hij heel veel verder komt.Op donderdag 08 november 2001 19:04 schreef AMDude het volgende:
heel mooie casemod!!
ik zag dat je koude lucht van buiten haalde.. de temperatuur buiten is nogal gezakt laatste tijd, merk je er al wat van?
Super gedaan, mooi
Verwijderd
w00t, kan je dat ook bij mij komen doen??Op dinsdag 30 oktober 2001 22:52 schreef a.p.versteeg het volgende:
Deze case heb je waarschijnlijk al eens gezien ,maar nu is hij ook gespoten .Vertel me wat je er van vindt ?
http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/a.p.versteeg/HomeP3.htm
WOW!!
TGEN
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Under Construction
kan je niet eens alngskomen bij mij
GVD wat mooi
Verwijderd
/me is door topicstarter geinspireerd zijn eigen kees te modden met dubbele wand met water erin (geen waterkoeling ofzow, gewoon koele externe effectjes...)
Ben ik ook, dank voor het compliment.Op vrijdag 09 november 2001 22:13 schreef TGEN het volgende:
Ik hou van die kleur... mat antraciet, en dat vage randje in grijs, mooi contrast... Dit is kwaliteit kerel, wees er trots op.
TGEN
de mooiste die ik tot nu toe heb gezien
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
ThanksOp zaterdag 10 november 2001 18:41 schreef Mad_Demon het volgende:
NICE!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de mooiste die ik tot nu toe heb gezien
kan wel maar dan moet de FSB omlaag en dat is langzamer.Op zondag 11 november 2001 12:58 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Waarom doe je de multipleir niet nog wat hoger? dankna je meschien nog wat hoger komen.
Ik heb ook al 175x10.5 gedraaid en als het koud genoeg is buiten zal ik zeker verder gaan ,maar nu even niet.
Verwijderd
keep on the good work!!!
Verwijderd
Honda Civic `96 kachelradiateur.Op zondag 11 november 2001 17:33 schreef n0va^ het volgende:
de paint-job is ook goed gelukt, de rest van de kast had ik al keertje gezien .. wat voor radiator heb je gebruikt?
Dit is de op 1 n mooiste kast die ik ooit heb gezien.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
ik zou echt niet weten wat je er nog meer er aan kan toevoegen hoor! damn!! echt vet!
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh