Deze case heb je waarschijnlijk al eens gezien ,maar nu is hij ook gespoten .Vertel me wat je er van vindt ?
http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/a.p.versteeg/HomeP3.htm
http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/a.p.versteeg/HomeP3.htm
Het fluo wat je ziet is koelvloestof met demi water,verhouding 1/10.Op dinsdag 30 oktober 2001 22:54 schreef _Dennizz_ het volgende:
ik vind die kleuren combo wel mooiverder->nice work, is dat dye lite in waterkoeling ?
Helemaal waar.Op dinsdag 30 oktober 2001 22:55 schreef GKLQuake het volgende:
helemaal klaar en gespoten!
Verwijderd
wel netjes opgeruimd?Op dinsdag 30 oktober 2001 22:58 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Verwijderd
Nee niet tijdens,maar bij de EP 8KTA3+pro kan je bovenop de max 1.85v in het bios er ook nog eens 4 stapjes van 0.1 bij doen door middel van jumpers (dus max 2.25v).Dit heb ik zo gemaakt zodat niet telkens de case open moet.Op dinsdag 30 oktober 2001 22:59 schreef mbitnl het volgende:
Huh kun jij je Vcore met schakelaars veranderen?? Toch niet als de pc draait neem ik aan? Of ben jij zo'n koele kikkert
ennuh wat voor koelvloeistof dan ? where to get ? en licht t snachts ook op als je er een blacklite bij houdOp dinsdag 30 oktober 2001 22:57 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Het fluo wat je ziet is koelvloestof met demi water,verhouding 1/10.
1 keer een kleur spuiten lijkt me genoeg, standaard zijn deze spullen wit. Dus zoals gezegt 1 keer antraciet is genoeg.Op dinsdag 30 oktober 2001 23:16 schreef Lomu het volgende:
Het zier er nice uit, ga je je dvd speler ed ook nog een kleurtje geven of niet?
Spelfouten voorbehouden.
O dus
AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Spelfouten voorbehouden.
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Verwijderd
Verwijderd
https://www.youtube.com/@MashupMasterKing
Verwijderd
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Dank UOp dinsdag 30 oktober 2001 23:27 schreef RaVeNgEr het volgende:
zeer kewl gedaan, vet kewle mod
Verwijderd
Motip zijdeglans rallyzwart/velgenzilver(donkere)Op dinsdag 30 oktober 2001 23:42 schreef Kakarot het volgende:
WHOAAAA..
hoe heb je dat gespoten!! welke verf???
geef mij een spoiler over HOE je em zo mooi krijgt.. kenonne wat ziet die kast er strak uit.
Papst fans komen bij Stuut&Bruin vandaan.(DenHaag)Op dinsdag 30 oktober 2001 23:56 schreef raptile het volgende:
waar heb je die koelers vandaan?
die zijn gaaf
Buiten in de zon.niet te warm en niet te koud .Op woensdag 31 oktober 2001 00:54 schreef Jaap3 het volgende:
hoe de hell heb je die verf zo strak erop gekregen? damn ziet er echt heel goed uit, Aopen zou z'n kasten gewoon in deze kleuren combo moeten gaan verkopen!
Blaat
Deze fans hoeven bijna niet aan te staan bij gewone snelheid ,maar bij een hoge O.C. kan het bij warm weer wel eens nodig zijn dat ik wat meer lucht verplaatsing heb.Op woensdag 31 oktober 2001 00:34 schreef gve het volgende:
Heel mooi gedaan! Maar waarom heb jij zoveel fans in je kast als ook al waterkoeling hebt?
Gewone koelvloestof die ik heb gekocht waar ze groen verkochten(bestaat ook in blauw).Of dit ook oplicht bij blacklihgt,I really don`t know.Op woensdag 31 oktober 2001 00:42 schreef Trigger het volgende:
hele strakke casemod kerel !!! toppie ! alleen zoals al eerder gevraagd wtf heb jij voor koelvloeistop gebruikt..??
en of dat ook oplicht als er een blacklight bij is ?
Dankje voor het compliment,ik ben er inderdaad wel even mee bezig geweest,Hoelang .......teveel volgens mijn vrouw.Op woensdag 31 oktober 2001 00:49 schreef floooo het volgende:
Deze vind ik echt zo ontzetten gaaf! Echt heb nog nooit zó'n mooie afgewerkte gezien! Tering...............
Hoe lang ben je er mee bezig geweest. En wat was je budget. Zit wel echt een hoop mooie (en dure) spullen in!
Echt Fantastisch!
weet je ook welk typenummer dat is van papst of niet?Op woensdag 31 oktober 2001 00:56 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Papst fans komen bij Stuut&Bruin vandaan.(DenHaag)
Spelfouten voorbehouden.
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Motip zijdeglans rallyzwart/velgenzilver(donkere)Op woensdag 31 oktober 2001 09:37 schreef Phreak het volgende:
Echt netjes gedaan!
Hoe heb je precies gespoten en wat voor verf is het?
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Verwijderd
Verwijderd
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V
\0/
Verwijderd
Verwijderd
Tsk! Maar zelf heb je natuurlijk gewoon een Compaq Presario ofzo staan..Op woensdag 31 oktober 2001 11:29 schreef Drama het volgende:
Het ziet er best wel leuk uit. Toch vind ik dit een beetje de standaard case mod. water koeling, raampje, wat extra fan's, kleurtje, lichtje enz. Ik zie tegenwoordig niet anders. Nu wil ik deze kast niet afkraken want echt hij ziet er leuk uit, maar het begint mij een beetje te vervelen. (de 'standaard' casemod). wat ik eigenlijk mis zijn de kasten die een compleet nieuw cncept hebben, en natuurlijk die verzin je niet zo een twee drie maar toch....
Op woensdag 31 oktober 2001 10:12 schreef Kakarot het volgende:
[..]
Motip zijdeglans rallyzwart/velgenzilver(donkere)
ff topic doorlezen.. stukkie hoger staat hoe hij het gedaan heeft
Verwijderd
iddOp woensdag 31 oktober 2001 12:11 schreef BigRonnyV het volgende:
Access denied
This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.
The page will be available again after the traffic counters have been reset at midnight local time.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Hmm jammer, had hem graag willen zienAccess denied
The page will be available again after the traffic counters have been reset at midnight local time.
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Sorry maar hij doet het nu weer.Op woensdag 31 oktober 2001 14:57 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Access denied
Heb je een Geocities account ofzo als tweede mirror?
Spelfouten voorbehouden.
papst 4312 mv variofan bij Stuut&Bruin (denhaag)Op donderdag 01 november 2001 00:41 schreef raptile het volgende:
mooie casefans&vingerguards.
wat voor zijn het en waar heb je ze vandaan?
(volgends mij papst maar wil het ff zeker weten:) )
weet je ook het artikel nummer?
deodop hehe niceOp donderdag 01 november 2001 00:45 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
papst 4312 mv variofan bij Stuut&Bruin (denhaag)
de vingergards heb ik zelf gemaakt van de standaard chroomen
versie. gat in het midden gemaakt en daar een passende dop in gezocht.(Dedorand spuitbus )
Spelfouten voorbehouden.
Dan kan je de fan doormiddel van een derde draad die aanwezig is temp geregeld harder en zachter laten draaien.Op donderdag 01 november 2001 00:48 schreef raptile het volgende:
[..]
deodop hehe nice
wat betekend dat variofan?
heeft stuut&bruin ook een website waar je kan bestellen?
5 en 17 volt zeker?Op donderdag 01 november 2001 00:51 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Dan kan je de fan doormiddel van een derde draad die aanwezig is temp geregeld harder en zachter laten draaien.
Spelfouten voorbehouden.
Nee, bij mij traploos door een simpele potmeter er tussen te plaatsen.(blijft gewoon koud ,de potmeter)Op donderdag 01 november 2001 00:55 schreef raptile het volgende:
[..]
5 en 17 volt zeker?
heeft stuut&bruin ook een website waar je kan bestellen?
maar dan heb je toch geen 3 draden nodig?Op donderdag 01 november 2001 00:56 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Nee, bij mij traploos door een simpele potmeter er tussen te plaatsen.(blijft gewoon koud ,de potmeter)
Spelfouten voorbehouden.
Ik ook misschien niet ,maar ze zitten er toch echt aan en er is er helaas geen een voor rpm. Bel Stuut&Br. die weten het wel.Op donderdag 01 november 2001 00:59 schreef raptile het volgende:
[..]
maar dan heb je toch geen 3 draden nodig?
(sorry dat ik zoveel post maar ik snap het niet helemaal)
hebben ze geen website ?Op donderdag 01 november 2001 01:02 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Ik ook misschien niet ,maar ze zitten er toch echt aan en er is er helaas geen een voor rpm. Bel Stuut&Br. die weten het wel.
Spelfouten voorbehouden.
Dacht het wel.heb deze URL al eens ergens gezien bij Tweakers.Op donderdag 01 november 2001 01:06 schreef raptile het volgende:
[..]
hebben ze geen website ?
ok tnx.Op donderdag 01 november 2001 01:09 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Dacht het wel.heb deze URL al eens ergens gezien bij Tweakers.
Ook bij Papst op de site kan je info er over vinden.
Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
"Was ik maar rijk en niet zo knap, zou het leven een stuk gemakkelijker maken"