Jij zit toch bij de organisatie?Op maandag 29 oktober 2001 12:50 schreef oh,when? het volgende:
* oh,when? is van de party!
BTW: Ik kom niet, just 15 years
nog steeds een nickchange
Is het ook een beetje handig voor Newbies zoals ikOp maandag 29 oktober 2001 12:55 schreef oh,when? het volgende:
[..]
vandaar ook de knipoog
Maar zover ik weet hebben wij geen leeftijdsbeperkingen hoor, dus je mag gerust komen
Behalve de workshop op zaterdagochtend, is het programma geschikt voor iedereen, je kennis van Flash 5 is IMO niet relevant, vooral de inspiratie die je opdoet is veel belangrijker.Op maandag 29 oktober 2001 13:05 schreef izzii het volgende:
Is het ook een beetje handig voor Newbies zoals ik
"You're only as good, as what you did last week."
* Pelle komt waarschijnlijk ook wel even kijken dan
Er staat me iets bij dat ik zaterdag al iets anders heb, maar zolang ik er niet achter ben wat dat is ben ik gewoon van de partij
Er staat me iets bij dat ik zaterdag al iets anders heb, maar zolang ik er niet achter ben wat dat is ben ik gewoon van de partij
Lol.Op maandag 29 oktober 2001 13:46 schreef Pelle het volgende:
* Pelle komt waarschijnlijk ook wel even kijken dan
* Mithrandir komt niet. Hij is 13 jaar (bijna 14
Als Branden Hall nu snel bevestigd wordt, komt cjs zaterdag misschien ook wel even kijken. 
* cjs mag ook al naar FlashForward samen met de stagair.
Ik vraag me eigenlijk af of FlashForward een aangelegeheid is van de 'pakkenmaffia', of dat je er ook rustig met meer 'relaxte' kleding naar toe kunt. Oh,when?, B-Top?
Met Adapter hoef ik me daar nutuurlijk geen zorgen over te maken.
* cjs mag ook al naar FlashForward samen met de stagair.
Ik vraag me eigenlijk af of FlashForward een aangelegeheid is van de 'pakkenmaffia', of dat je er ook rustig met meer 'relaxte' kleding naar toe kunt. Oh,when?, B-Top?
Met Adapter hoef ik me daar nutuurlijk geen zorgen over te maken.
Gemiddelde Nederlanders zijn maar halve Nederlanders.
[topic=303227/1/50]
Er loopt dus al een topic over dit onderwerp, en praten in 2 topics werkt niet echt fijn.....vandaar het slotje
.
Er loopt dus al een topic over dit onderwerp, en praten in 2 topics werkt niet echt fijn.....vandaar het slotje
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()