he das bullshit. ik ben nu 13 ik begon CS te spelen toen ik 12 was en ik heb nog nooit in mijn leven gecheat of wat dan ook. Cheater kunnen net zo goed mensen zijn van 16, 26, 36, 96 voor mijn part. Maar niet alleen die jonkies van een jaar of 12. Dat vind ik echt van de lame acties als mensen dat zeggeOp maandag 29 oktober 2001 12:12 schreef collin het volgende:
Is toch jammer dat je je zo laat fukken door lame ass cheatertjes. Zijn gewoon jochies van 12 jaar en zolang die er zijn, zullen er cheaters zijn![]()
Niets aan te doen, gewoon niet druk om maken, schiet echt niets op nl..
Verwijderd
Het gaat ook niet om iedereen,het is alleen opvallend dat de meeste cheaters rond de 12/13 zijn.
Wolfenstein? Die heeft nogeens geen multiplayer modusOp maandag 29 oktober 2001 12:08 schreef DMS het volgende:
Speel wolvenstein he he. Maar besef wel dat die mensen zelf niet kunnen spelen op de normale manier en dat ze er ook wel een keer achter komen hoe dom ze bezig zijn.
C:\>_
RTCW vind ik helemaal niet deathmatch achtig, op het moment minder dan cs, CS was vroeger cool, en toen was je nog orgineel, nu is het verneukt door de massa en al die cheaters (kvraag me toch af waar ze blijven, iedereen kotst op cheaters, maar wie is nou cheater, ok dur was 1 loser hier die het toegaf, om de domme reden dattie zichzelf niet kon inhouden, nou je hoeft het helemaal niet uit te proberen je vergalt het speelplezier van anderen, en als ze je na 5 minuten nog steeds cheater noemen dan hebben ze gelijk, eens cheater altijd cheater!!! Shame on You!!!)
Alleen zijn teamkillers irritant, vaak is het er maar 1 aan de duitse kant, maar iedereen wantrouwt iedereen en iedereen schiet elkaar verrot in een kleine ruimte omdat iedereen denkt dattie ander het dee
Maar voor de rest helemaal niet deathmatch, je hebt sowieso meerdere doelen, opblazen wall, secret documents etc
Krijg je ook punten voor, nog meer dan fraggen, en een medic verdient ook goed, en het is nog leuk ook
Alleen zijn teamkillers irritant, vaak is het er maar 1 aan de duitse kant, maar iedereen wantrouwt iedereen en iedereen schiet elkaar verrot in een kleine ruimte omdat iedereen denkt dattie ander het dee
Maar voor de rest helemaal niet deathmatch, je hebt sowieso meerdere doelen, opblazen wall, secret documents etc
Krijg je ook punten voor, nog meer dan fraggen, en een medic verdient ook goed, en het is nog leuk ook
Je moet gewoon tactical operation gaan spelen daar heb je nauwelijk cheaters en het is echt erg leuk.
Verwijderd
Ik speel UT (Instagib), op sommige servers kom je af en toe wel een aimbot sukkel ofzo tegen. Maar cshp servers hebben dat probleem al niet en dan blijven er in Instagib niet veel manieren meer over om te cheaten 
Gewoon Instagibben dus
Gewoon Instagibben dus
Verwijderd
je kan proberen meer op PunkBuster servers te spelen. Dit zegt tegenwoordig ook niet veel meer over cheaten maar t is iig een stuk minder.
probeer een paar clanservers waar veel clanleden komen enz word naar mijn mening ook minder gecheat.
btw ik laat me niet afstoppen door cheaters, anders ben je ook geen cs fan lijkt me
probeer een paar clanservers waar veel clanleden komen enz word naar mijn mening ook minder gecheat.
btw ik laat me niet afstoppen door cheaters, anders ben je ook geen cs fan lijkt me
Ik merk heel vaak als er geen admin is dat er bijna niemand is die weet hoe je een vote kan maken zodat ie alsnog eventueel gekickt kan worden. Zo ook kun je van map veranderen. Ga gewoon in je console en typ Admin_vote_kick playernaam en Admin_vote_map mapnaam. Elke keer als ik zoiets doe dentk bijna iedereen dat er een admin aanwezig is. Dit kun je dus toepassen op elke server. Meestal helpt zoiets wel en wordt de cheater gekickt.
I'll be back
heb meer een hekel aan de gasten op servers die mij cheater noemen....het is tegenwoordig op iedere server cheat dit cheat dat...
ben nu al op cistron, strikerz, wannadoo en xs4all gebanned voor vermeend cheaten....
werd zelfs door een cheat clan gevraagd...vond ik wel mooi
(ik zeg dan altijd maar dat ze maar op een LAN moeten komen...)
CHEATERS
ben nu al op cistron, strikerz, wannadoo en xs4all gebanned voor vermeend cheaten....
Ik snap het wel hoor... dat mensen iemand uitmaken voor cheater... het is nu zo makkelijk op internet te krijgen dat iedere n00b van 12 het kan vinden/installeren.
Omdat het zo makkelijk is ga je snel denken dat iemand cheat als ie "onmogelijke" moves maakt...
Ik heb zelf ook wel vaker de neiging om iemand als cheater te zien (ik houd het wel binnen dus ik ga niet online lopen blaaten). 't komt gewoon omdat het zo simpel te krijgen.
(en nee ik ben geen n00b
)
Speel trouwens (bijna) geen cs meer door dat gecheat.. en door de patch... daar heb ik nog niet echt aan kunnen wennen.
Omdat het zo makkelijk is ga je snel denken dat iemand cheat als ie "onmogelijke" moves maakt...
Ik heb zelf ook wel vaker de neiging om iemand als cheater te zien (ik houd het wel binnen dus ik ga niet online lopen blaaten). 't komt gewoon omdat het zo simpel te krijgen.
(en nee ik ben geen n00b
Speel trouwens (bijna) geen cs meer door dat gecheat.. en door de patch... daar heb ik nog niet echt aan kunnen wennen.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Toch handing als je admin bent, cheaters kan je gewoon meteen van de server pleuren. Alleen jammer dat er toch teveel n00bs zijn die denken dat je cheat 
Als je NIET cheat, geef me dan ff je wonid, dan kijk ik ff of ik je op xs4all kan unbannen. Als je WEL cheat, negeer deze paar regels dan.Op maandag 29 oktober 2001 18:34 schreef Vos het volgende:
heb meer een hekel aan de gasten op servers die mij cheater noemen....het is tegenwoordig op iedere server cheat dit cheat dat...
CHEATERS
Vos > volgens mij ben jij op strikerz om een heel andere reden gebanned...
Mvg,
Een van de n00b serverowners.
Mvg,
achja...
Het probleem zit hem in de lang afstanden denk ik ...
Je weet niet wat die ander achter zijn computer zit te doen en omdat iedereen zich steeds meer bezig houdt met het onderwerp "cheaten" Ga je ook iemand veel eerder verdenken..
Als je namelijk nooit hoord dat er gecheat word zal je zelf ook niet zo snel iemand uitmaken voor cheater ..
Op eem lan weet je dat iedereen niks gebuikt dus ga je je er ook niet druk om maken
LAN's rulez
Het probleem zit hem in de lang afstanden denk ik ...
Je weet niet wat die ander achter zijn computer zit te doen en omdat iedereen zich steeds meer bezig houdt met het onderwerp "cheaten" Ga je ook iemand veel eerder verdenken..
Als je namelijk nooit hoord dat er gecheat word zal je zelf ook niet zo snel iemand uitmaken voor cheater ..
Op eem lan weet je dat iedereen niks gebuikt dus ga je je er ook niet druk om maken
LAN's rulez
Dat in de stomste hoekjes verstoppen doe ik niet, maar headshots maken doe ik wel..., (ik ben best wel Noob op multiplayer gebied in UT, speel namelijk heeel vaak met godlike bots, das veel leuker, geen gezeur enzo), maar mijn taktiek is dus gewoon goed richten, zo kan ik met springen etc moeilijk headshots maken, maar als ik stilstaat of beetje heen en weer beweegt heb ik zo een hoofd te pakkenIk kom de laatste tijd wel eens mensen tegen die niet springen (ik bedoel dus geen 'moves' hebben), zichzelf in de stomste hoekjes vastlopen, heel snel out-of-ammo raken, die gewoon practisch stilstaan etc., maar wel de ene headshot na de andere maken.
Ik weet weinig van cheats, maar die aimbot's veranderen toch de skin ofzo van de tegenstander in heel erg geel ofzo, en die aimbot reageert daar dan op?, (heb ik eens gelezen), maar gelukkig met Bots geen last van. Die gebruiken dat niet
BF1: Don-Panio
Verwijderd
Mark, gaar kind ga jij maar lekker UT spelen als JIJ dat leuk vind en laat de mensen het spelen van CS leuk vinden dat gewoon spelenOp maandag 29 oktober 2001 16:17 schreef xDeLiriuMx het volgende:
blAAt blAAter de blAAt
Verwijderd
Eh nog nooit van gehoord en ben toch hier en daar wel eens op een strikerz server geweest. Volgens mij zeg je maar wat.Op maandag 29 oktober 2001 19:34 schreef Dobie het volgende:
WeZeL is ook z'n beruchte lame cheatclan, hangen vaak rond in de strikerz servers.Bah
Tja, met bots spelen is toch echt heel anders als op Internet met mensen. Bots hebben een bepaald patroon en zijn 'predictable'. En inderdaad lukt het bij de meeste (Tamerlane uitgeslotenOp maandag 29 oktober 2001 19:48 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Dat in de stomste hoekjes verstoppen doe ik niet, maar headshots maken doe ik wel..., (ik ben best wel Noob op multiplayer gebied in UT, speel namelijk heeel vaak met godlike bots, das veel leuker, geen gezeur enzo), maar mijn taktiek is dus gewoon goed richten, zo kan ik met springen etc moeilijk headshots maken, maar als ik stilstaat of beetje heen en weer beweegt heb ik zo een hoofd te pakken
Ik weet weinig van cheats, maar die aimbot's veranderen toch de skin ofzo van de tegenstander in heel erg geel ofzo, en die aimbot reageert daar dan op?, (heb ik eens gelezen), maar gelukkig met Bots geen last van. Die gebruiken dat niet
Verder klink je wel lekker positief. Houden zo!
"The fastest code, is the code that is never called."
en dat is ?Vos > volgens mij ben jij op strikerz om een heel andere reden gebanned
ik was er een 1x gebanned door een TK...
die was ongedaan gemaakt...
Verwijderd
BAK is een cheat clan, dacht dat ze allemaal al gebanned waren maar ik zag er toch weer 1, spijtig, gp wordt nu wel wat beter nu er admins zijn maar toch...
lol BAK....die vroegen mij in de clan omdat ik cheatte volgens hun... 
dat zijn echt de meest sneue cs-ers zie er zijn
ik mail o.a. GP erover maar je hoort er nix van...

en die BAK gasten maar door cheate
en gp maar nix doen
ik mail o.a. GP erover maar je hoort er nix van...
en die BAK gasten maar door cheate
Verwijderd
Die [BAK] (en [M]) gasten zijn allang gebanned, daar heb ik persoonlijk voor gezorgd. Het kan natuurlijk zijn dat er 1 of 2 'ontsnapt' zijn.Op maandag 29 oktober 2001 20:39 schreef Vos het volgende:
lol BAK....die vroegen mij in de clan omdat ik cheatte volgens hun...
ik mail o.a. GP erover maar je hoort er nix van...![]()
en die BAK gasten maar door cheateen gp maar nix doen
Heb wel eens op een Duitse site een screenshot gezien van een cheater: z'n vijanden hadden allemaal een grote rode cirkel rond hun, z'n medemaats een groene
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
hmm, ik zie nooit iemand meer met aimbot laatste maanden in UT hoor, ik weet niet op wat voor server jullie spelen, maar op CSHP servers is de kans dat je een loser tegen komt 0,1% ofzo.
Cheaten en aimbots in UT zijn door de clanscene ook meer veroordeeld dan in CS lijkt me, sinds er zoveel clans zijn die cheats gebruiken in CS.
Cheaten en aimbots in UT zijn door de clanscene ook meer veroordeeld dan in CS lijkt me, sinds er zoveel clans zijn die cheats gebruiken in CS.
Ik kan maar een ding zeggen en dat geld ook voor alle andere cs-betreffende cheattopics.
Cheaters zijn lame zielig en willen gewoon hun niet al veel te grote ego opkrikken. Ze vinden het niet erg dat de rst van de community zich rot ergert, maar willen gewoon winnen. Hoe dan ook !
Hier is niks aan te doen. Je kan twee dingen doen: Wachten op CS 2.0 of goede servers uitzoeken (ik kies de laatste, want ik ben best wel hooked to CS). Strikerz vind ik in dat opzicht een goede servers omdat cheaters/lamers meteen worden geband. Heb dit aan den lijve meegemaakt toen ik in een ronde per ongeluk 3 tk's maakte
.
Wist ik wel meteen de efficiëentie van Strikerz.
P.S. Het is een des te bevredigender gevoel als je zo'n zielig cheatertje met een mes omver ragt ofzo. Dan hoor ik in mijn hoofd toch echt: God-Like
Cheaters zijn lame zielig en willen gewoon hun niet al veel te grote ego opkrikken. Ze vinden het niet erg dat de rst van de community zich rot ergert, maar willen gewoon winnen. Hoe dan ook !
Hier is niks aan te doen. Je kan twee dingen doen: Wachten op CS 2.0 of goede servers uitzoeken (ik kies de laatste, want ik ben best wel hooked to CS). Strikerz vind ik in dat opzicht een goede servers omdat cheaters/lamers meteen worden geband. Heb dit aan den lijve meegemaakt toen ik in een ronde per ongeluk 3 tk's maakte
Wist ik wel meteen de efficiëentie van Strikerz.
P.S. Het is een des te bevredigender gevoel als je zo'n zielig cheatertje met een mes omver ragt ofzo. Dan hoor ik in mijn hoofd toch echt: God-Like
Ff gezocht, er zijn precies 2 man van WeZeL die ooit op Strikerz gespeelt hebben. Beide nou niet echt dat je zegt 'goed'. Ik zelf heb ze nog nooit gezien. Met zijn 2-en hebben ze ook maar 1500 kills dus niet echt heel spectaculair veelOp maandag 29 oktober 2001 19:34 schreef Dobie het volgende:
WeZeL is ook z'n beruchte lame cheatclan, hangen vaak rond in de strikerz servers.Bah
Ik weet zelf ook niet meer waarom mijn broer gebanned is (TK moet haast wel, zoiets iig)Op maandag 29 oktober 2001 19:30 schreef Raymond v/d H het volgende:
Vos > volgens mij ben jij op strikerz om een heel andere reden gebanned...
Mvg,
Er is toen gecommuniceerd via email
Maar goed, Strikerz=History dus omdat we er niet meer opkomen.
Verwijderd
Yepz, dat 0wnedOp maandag 29 oktober 2001 12:07 schreef Bigs het volgende:
Speel toch gewoon Q3A
Speel UT!Op maandag 29 oktober 2001 15:44 schreef Frank128 het volgende:
dat is nou juist het probleem...
als er een goed alternatief was voor CS zou ik per direct stoppen..
ik speel nu wel iets meer Q3 en UT (incl. mods) , wel leuk voor een paar keer, maar het komt qua gameplay gewoon niet in de buurt van CS (vind IK)
Nee niet Unreal Tournament, maar Urban Terror, een Q3A mod. Lijkt enorm op CS, en de scene is totaal niet groot, waardoor je nooit last hebt van lame cheaters en teamkillers. Er wordt echt altijd gewoon serieus gespeeld.
UT vind ik vetter dan CS om deze redenen:
- Vette engine (Q3A
), en vette graphics, draait supersoepel
- Je kunt echt OVERAL op klimmen, das echt gaaf
- Geen kopen aan het begin van een ronde, maar gewoon je primary, secundary en een item uitkiezen
- Meer painzones als in CS, bovendien zie je waar je iemand raakt, maar dat kun je ook uitzetten
- Je moet jezelf verbinden als je geraakt bent, anders bloedt je dood
- Kleine scene, serieuze aardige spelers, altijd lache met iedereen
- .edit: oh, en voor de vrouwelijke spelers onder ons, je kunt ook voor een vrouw-model kiezen
Verder ben ik meer een RTCW'er, ik suck in UT
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Urban Terror suckt in vergelijking met CS
Ja das een flame
probeer tribes 2 eens
lijkt er niet helemaal op maar is ook erg vet spel
lijkt er niet helemaal op maar is ook erg vet spel
We kunnen lang en breed lullen over spellen die lijken op cs maar er is maar 1 echte en dat is CS
en al die andere zooi kan niet en zal nooit tippen aan CS, vooral het verslavings niveau van CS is
. Alleen erg jmmr dat er zoveel lamers/cheaters zijn die niet zonder TK's/cheats kunnen en de hele boel verneuken voor ons
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
kom ook ons op onze server mensen,
130.89.232.128:27026
er is heel vaak een admin aanwezig, so have fun @ [Z.O.Z] Clan
MzzL
130.89.232.128:27026
er is heel vaak een admin aanwezig, so have fun @ [Z.O.Z] Clan
MzzL
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Dat zijn gewoon mensen die vinden het leuk om de lol van anderen te verzieken.
Ik speel dan wel vaak Return to castle Wolfenstein, en daar heb je ook van die irri teamkillers. Die vinden het zooooo grappig om op -150 te staan aan het einde van een game!
echt zo van "ohhh wat ben ik goed ik kan wel 5 mensen tegelijk irriteren!!".
Het is nog even wachten totdat er een vote-kick mutator komt voor RTCW, maar als ie er is, zal ik er zeker gebruik van maken. DIE YOU F*CKING TEAMKILLERS!
Ik speel dan wel vaak Return to castle Wolfenstein, en daar heb je ook van die irri teamkillers. Die vinden het zooooo grappig om op -150 te staan aan het einde van een game!
echt zo van "ohhh wat ben ik goed ik kan wel 5 mensen tegelijk irriteren!!".
Het is nog even wachten totdat er een vote-kick mutator komt voor RTCW, maar als ie er is, zal ik er zeker gebruik van maken. DIE YOU F*CKING TEAMKILLERS!
Ik zie ze de laatste tijd inderdaad wat minder.Op maandag 29 oktober 2001 20:42 schreef ds het volgende:
[..]
Die [BAK] (en [M]) gasten zijn allang gebanned, daar heb ik persoonlijk voor gezorgd. Het kan natuurlijk zijn dat er 1 of 2 'ontsnapt' zijn.
Thanks. Toch vind ik dat jullie er een actiever beleid op na moeten houden (alhoewel ik weet dat het dweilen met de kraan open is).
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Luister eens:
Ga gewoon UT spelen daar heb je mooi geen last van Aimbotters en andere lamers omdat dat niet meer kan met CSHP cool hé!
Ga gewoon UT spelen daar heb je mooi geen last van Aimbotters en andere lamers omdat dat niet meer kan met CSHP cool hé!
SLOTJEOp dinsdag 30 oktober 2001 09:04 schreef IceStorm het volgende:
Urban Terror suckt in vergelijking met CSJa das een flame
WAT! ik ben nog steeds geen mod
Verwijderd
Waarom denk je dat we CS spelen?Op dinsdag 30 oktober 2001 13:36 schreef SilverZeven het volgende:
Luister eens:
Misschien omdat het leuk vinden!?
Moet je niet met zoiets komen van Ga dat en dat spel dan spelen
Wij willen DIT spel spelen.... zoniet, dan waren we lijkt mij allang een ander spel aan het spelen......
UT mod: TO!
Aimbots zijn NON-EXISTENT. Nadebug gebeurt zo een keer per maand, maar op een deftige (clan)server zitten er meestal 5+ admins. Wallhack enzo bastaat zoals aimbots NIET.
CS, vind ik, suXX0Rs. Het is gewoon gebaseerd op een oeroude HL engine. De UT enige, da's pas klasse. Vandaag de dag wordt in nieuwe spellen nog steeds zeer vaak deze 2-jaar-oude enigne gebruikt, en ik verwacht dat mits je er support voor nieuwe hardware inbouwt ie best nog wel een jaar of 2 mee kan gaan.
Aimbots zijn NON-EXISTENT. Nadebug gebeurt zo een keer per maand, maar op een deftige (clan)server zitten er meestal 5+ admins. Wallhack enzo bastaat zoals aimbots NIET.
CS, vind ik, suXX0Rs. Het is gewoon gebaseerd op een oeroude HL engine. De UT enige, da's pas klasse. Vandaag de dag wordt in nieuwe spellen nog steeds zeer vaak deze 2-jaar-oude enigne gebruikt, en ik verwacht dat mits je er support voor nieuwe hardware inbouwt ie best nog wel een jaar of 2 mee kan gaan.
wat is CSHP precies? Ik zie de term langsvliegen maar het zegt me niet veel......ben een tijdje uit de UT-roelatie.Op dinsdag 30 oktober 2001 13:36 schreef SilverZeven het volgende:
Luister eens:
Anyway, de oorzaak van het vele cheaten in CS komt naast het succes van het spel (veel spelers -> grotere kans dat er cheatzooi verschijnt) ook doordat het spel teveel verantwoordelijkheid legt bij de client. Door die netcode zijn veel problemen veroorzaakt. Om nog maar te zwijgen van het feit dat mensen met een hoge ping voordeel hebben t.o.v. een lpb. En aangezien de laatste jaren de pings veel lager zijn geworden is die netcode ook wel een beetje mosterd na de maaltijd.
Alien versus Predator 2 is mijn aanrader van dit moment. De multiplayerdemo is erg vet en de fullversion gaat erg uitgebreid worden (18 verschillende units om mee te spelen). Het ziet er allemaal super uit en de alien en de predator zijn heel vet om mee te spelen. Als marine is het echt scary met je motiontracker
en een goed onderbouwde flame nog welOp dinsdag 30 oktober 2001 09:04 schreef IceStorm het volgende:
Urban Terror suckt in vergelijking met CSJa das een flame
Smaken verschillen, maar wat gameplay betreft is het toch wel ongeveer hetzelfde. UT ziet er alleen 10x zo goed uit, en dat is een feit, geen mening, want jullie moeten het allemaal wel met mijn eens zijn dat de Q3A engine r0x0rd over de HL engine
Het feit dat jij UT nix vind is denk ik puur uit nostalgie, en natuurlijk onder het mom van Quake3 aarst en CS roeleert, zonder erbij na te denken waarom
Maar ja, gaan jullie maar lekker CS'en met alle losers en cheaters die erbij zitten, dan blijf ik UT'en met alleen maar rielekste mensen, muhahaha!
.edit:
[evil-mode]
* .oisyn vindt het heerlijk om de CS-scene zo fucked up te zien
[/evil-mode]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Voor UT was een paar maanden terug een speciale aimbot die alleen op CSPH servers werkte, genaamd Elfbot. Ja ik heb hem zelf ook geprobeerd en vond er geen fuck aan.
Toen die aimbot uitkwam kon je niet meer normaal UT spelen, op servers als Skynet waren een stuk of 4 aimbotters per server geen uitzondering. Gelukkig zie ik nu nooit meer aimbotters, misschien werkt die CSPH nu wél goed
Maarreh... wat ook vaak vergeten wordt is dat CS, Unreal Tournament, RTCW etc. gewoon maar spelletjes zijn, en dat heel veel mensen wel hun best doen maar er gewoon niet zo goed in zijn zoals jij... laat hun dan gewoon rustig het spel door krijgen i.p.v. hen de huid vol flamen dat ze je wéér geteamkilled hebben, moest je jezelf eens zien toen je voor het eerst CS of RTCW speelde
Frag on and Have Fun
Toen die aimbot uitkwam kon je niet meer normaal UT spelen, op servers als Skynet waren een stuk of 4 aimbotters per server geen uitzondering. Gelukkig zie ik nu nooit meer aimbotters, misschien werkt die CSPH nu wél goed
Maarreh... wat ook vaak vergeten wordt is dat CS, Unreal Tournament, RTCW etc. gewoon maar spelletjes zijn, en dat heel veel mensen wel hun best doen maar er gewoon niet zo goed in zijn zoals jij... laat hun dan gewoon rustig het spel door krijgen i.p.v. hen de huid vol flamen dat ze je wéér geteamkilled hebben, moest je jezelf eens zien toen je voor het eerst CS of RTCW speelde
Frag on and Have Fun
het is een feit dat cs beter is dan urban terror en tactical ops en shit
hallo
Verwijderd
Blij dat ik weer Tribes 2 speel als ik dit allemaal hoor
Ongeveer het laagste niveau lamers voor een mplayer spel wat ik ooit heb meegemaakt, maar ja dat krijg je met spellen met een hoge leercurve 
Cheaten was al erg toen ik ben gestopt met CS (dat was in 1.0) , maar nu blijkt het echt de spuigaten uit te lopen.
Wat het erge eraan is, je kan er niets, maar dan ook niets tegen doen
Dus wat valve ook probeert met de volgende "anticheating" update, het zal waarschijnlijk binnen 24 uur gekraakt zijn 
Enige manier om cheaters tegen te gaan is het complete gamedesign te veranderen, maarja dat betekent dus geen cs meer...
Cheaten was al erg toen ik ben gestopt met CS (dat was in 1.0) , maar nu blijkt het echt de spuigaten uit te lopen.
Wat het erge eraan is, je kan er niets, maar dan ook niets tegen doen
Enige manier om cheaters tegen te gaan is het complete gamedesign te veranderen, maarja dat betekent dus geen cs meer...
kap eens met dat UT, tac ops, blabla gelul zeg
wij discussieren over de cheats in cs
nie over jou fantastische UT
als ik ut mooi zou vinden zou ik het wel spele
en nee ik speel het nie want de gameplay zuigt !
kan de engine nog wel mooi zijn maar zonder gp is een spel nix
Verwijderd
Wat ik nou niet snap is dat er altijd wel wat te klagen is over de CS en de cheaters enzo... Als je dat niet wil ga je toch een ander spel spelen, probleem opgelostOp dinsdag 30 oktober 2001 17:54 schreef Vos het volgende:
Maar goed mensen lucht je hart maar uit over alle cheaters in dit topic
waarom speel je een spel ? omdat je het cool vind ! (d0h)
en in mijn geval weegt het plezier nog hoger dan de cheaters
je moet de goede servers weten te vinden
hoge zkillz servers helpt al een boel
moet je wel hoge zkillz hebben natuurlijk
en in mijn geval weegt het plezier nog hoger dan de cheaters
je moet de goede servers weten te vinden
hoge zkillz servers helpt al een boel
moet je wel hoge zkillz hebben natuurlijk
Verwijderd
Ik had het van beta 2 tot beta 7 gespeeld, toen ben ik er al mee gekapt.
Beta 3 en 4...... dat was nog ALLEEN PLEZIER..... kon je de bom leggen waar je wou
Was altijd met zn alle dikke lol hebben.....
nu is her vern**kt, allemaal cheaters of zanikers die mensen meteen een cheater noemen als je ze een keertje afscihet, met dingen zoals: IK HEB EEN DEMO VAN JE GEMAAKT EN NU WORD JE VOOR EEUWIG GEBANT EN IK STUUR JE IP NAAR CB.
BAH
BAH BAH EN NOG EENS

Trieste mensen. (En NEE ik gebruikte GEEN cheat, was nog 2 weken geleden, ik d8: probeer CS nog maar es een keertje, ff gedownload en geinstalleerd)
Urban terror is idd een stuk beter. MAar het beste is nog Operation Flashpoint, als je het goed kunt, het gekocht hebt, een goede compu hebt en een goede internet connectie dan is het het stoerste spel evahhh..... met ingeboude "Fade" (dat iss hele vette anti-kopieer en anti-cheat protectie) blijft het leuk en er komen ook steeds nieuwe voertuigen e.d.
Dus speel aub wat anders dan cs, want dat is niet leuk meer, o.a. doordat het zo populair is (dus zijn er meer zielige ventjes die gaan cheaten) en omdat het makkelijk is om te cheaten met die oude HL engine.
Beta 3 en 4...... dat was nog ALLEEN PLEZIER..... kon je de bom leggen waar je wou
nu is her vern**kt, allemaal cheaters of zanikers die mensen meteen een cheater noemen als je ze een keertje afscihet, met dingen zoals: IK HEB EEN DEMO VAN JE GEMAAKT EN NU WORD JE VOOR EEUWIG GEBANT EN IK STUUR JE IP NAAR CB.
BAH
Trieste mensen. (En NEE ik gebruikte GEEN cheat, was nog 2 weken geleden, ik d8: probeer CS nog maar es een keertje, ff gedownload en geinstalleerd)
Urban terror is idd een stuk beter. MAar het beste is nog Operation Flashpoint, als je het goed kunt, het gekocht hebt, een goede compu hebt en een goede internet connectie dan is het het stoerste spel evahhh..... met ingeboude "Fade" (dat iss hele vette anti-kopieer en anti-cheat protectie) blijft het leuk en er komen ook steeds nieuwe voertuigen e.d.
Dus speel aub wat anders dan cs, want dat is niet leuk meer, o.a. doordat het zo populair is (dus zijn er meer zielige ventjes die gaan cheaten) en omdat het makkelijk is om te cheaten met die oude HL engine.
je moet de goede servers weten, als er een cheater in zit... er zijn duizend andere servers
hallo
CSHP is Client Side hack Protection
Als je op een CSHP server joint moet je deze automatisch downloaden en checkt vervolgens of je hacks of bots in UT hebt geinstalled. Als da zo is krijg je meteen serverban en als da nie zo is dan zit et wel snor
In TO 2.1 zit een update om elfbot versie blabla te bannen, en hopelijk zijn de gasten bij epic ook es zo slim om zoiets in te bouwen in een nieuwe patch
Als je op een CSHP server joint moet je deze automatisch downloaden en checkt vervolgens of je hacks of bots in UT hebt geinstalled. Als da zo is krijg je meteen serverban en als da nie zo is dan zit et wel snor
In TO 2.1 zit een update om elfbot versie blabla te bannen, en hopelijk zijn de gasten bij epic ook es zo slim om zoiets in te bouwen in een nieuwe patch
De UT engine is wel ouder hoor, Unreal gebruikt 'em ookOp dinsdag 30 oktober 2001 14:01 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
C:\>_
Ik had het over UT als in Urban Terror, niet als in Unreal TournamentOp dinsdag 30 oktober 2001 16:44 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Voor UT was een paar maanden terug een speciale aimbot die alleen op CSPH servers werkte, genaamd Elfbot. Ja ik heb hem zelf ook geprobeerd en vond er geen fuck aan.
[..]
Doe eens effe rielekst man! Er werd gevraagd naar alternatieven, en die worden gegeven, dus ga daar dan niet over lopen zeiken! Ga dan een ander topic zoeken als het je niet zintOp dinsdag 30 oktober 2001 17:54 schreef Vos het volgende:
lekkere discussie, de enige reacties die ik van jou gezien heb is "Ikwij discussieren over de cheats in cs
En trouwens, UT is niet van mij
uhm volgens mij heb jij het over Unreal Tournament, niet over Urban Terror. Maar goed, dat jij het niet wil spelen is jouw keus, niemand verplicht jou iets.als ik ut mooi zou vinden zou ik het wel spele
Verwijderd
Dat weet je goedOp maandag 29 oktober 2001 13:58 schreef NaLiN het volgende:
je word wel eens door cheaters voor cheater uitgemaakt
Maar het is wel kut jah! Oveal aimhack, wallhack!
leuk dat cshp, vind het ook uit voor cs
hallo
Ik speel zelden CS, maar wel al hele tijd unreal/UT, UT kent ook redelijk wat aimbotters met name met LMS zie je het zeer veel. Wat ik jammer vind is dat providers deze mensen niet gewoon van hun kabel trappen, immers het gaat in tegen de regels van netetiquette.
Nee ik vind niet dat je mensen hun internetverbinding kunt ontzeggen omdat ze cheaten in een spelletje... dat slaat nergens op, hoe erg we het ook vinden.
Het is geen strafbaar feit ofzo
Het is geen strafbaar feit ofzo
ik speel alleen maar TO
gister een fokking lamers erbij zitten op een gamepoint server

ze noemde zich niceman3 en niceman4 echt lomp.
als maar nade trick, en constant hun eigen team leden afslachten
, heel de gameplay werdt verneukt door die gasten. toen ben ik maar meegekapt en naar bed gegaan, was echt geen hol meer aan 
kortom, die gasten weten altijd het perfect te verzieken voor een ander.
P.S ik heb ook wel eens een nade trick gedaan. maar ik vind het echt zinloos want je bent onwijs kwetsbaar. kan je beter een vette gun in je handen hebben....
maar ik
op die lamers
gister een fokking lamers erbij zitten op een gamepoint server
ze noemde zich niceman3 en niceman4 echt lomp.
als maar nade trick, en constant hun eigen team leden afslachten
kortom, die gasten weten altijd het perfect te verzieken voor een ander.
P.S ik heb ook wel eens een nade trick gedaan. maar ik vind het echt zinloos want je bent onwijs kwetsbaar. kan je beter een vette gun in je handen hebben....
maar ik
Verwijderd
Je weet toch dat op Gamepoint alleen maar kleuters komen 
Zoek gewoon een goeie server op zoals Jolt.
Zoek gewoon een goeie server op zoals Jolt.
hmmz, ik heb een tijd geleden gehoord van een maat, dat valve en sierra iets gaan doen tegen het cheaten, volgens mij houdt dit een verandering in de engine in ofzo. meer weet ik er ook niet van
Ja ik ben al lang gestopt met CS. Ik speel zo ie zol al niets meer op de Half-life engine. Te cheatergevoelig....
gewoon Isketch spelen
gewoon Isketch spelen
got o got wat een lame clan als ik ze zie dan maak ik ze wel voor tjieters uitOp maandag 29 oktober 2001 19:34 schreef Dobie het volgende:
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
[WeZeL] cheat niet, ken ze zelf beide heel goedOp woensdag 31 oktober 2001 11:44 schreef Pacthon het volgende:
[..]
got o got wat een lame clan als ik ze zie dan maak ik ze wel voor tjieters uit
Euh hier word helemaal niet gesproken over trukjes TEGEN cheaters. Ik heb eens een spray gehad die een AIM-BOT erop zou laten richten. Of andere dingen die Wall Hacks weer laten crashen ofzo.
Die Spray heb ik gehad maar geen idee of ie werkt maar van het crashen van Wall Hack users heb ik alleen maar gehoord.
Die Spray heb ik gehad maar geen idee of ie werkt maar van het crashen van Wall Hack users heb ik alleen maar gehoord.
hoe dat dan..:? ohja dat klopt volgens mij ben je gewoon zelf een cheater kieskes (is grapje voor de genen die denken dat ik het meen)
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
ik heb ff de stats van de wezels gehaald:
http://www.strikerz.net/stats/index.php?mode=clans&game=cstrike
ze staan op de 11e plek
ze staan op de 11e plek
OiSyN:
ik zei: kap eens met dat UT, tac ops, blabla gelul zeg
dus daar versta ik onder UT en de mods
als ik zeg dat ik kots op cheaters in cs...verw8 ik nie als antwoord: ga dan Q3 spelen, ga dan UT mod blabla spelen, want dat is ook een standaard antwoordje waar ik als cs fan nix aan heb d0h
de UT community vind cs nix aan en vice versa
dus kan ik beter tegen jou zegge dat jij maar uit dit topic moet blijve ipv dat jij zegt dat ik eruit moet blijve
ik ben het met de topicstarter eens en reply daarop...dus ik heb wel degelijk wat te zoeken in dit topic
quote:
en daar waar ik iets zeg vervang je het door bla bla bla
ik zei: kap eens met dat UT, tac ops, blabla gelul zeg
dus daar versta ik onder UT en de mods
nee mensen GEVEN alternatieven waar niemand om vraagt (topicstarter zegt dat ie stopt met cs)Doe eens effe rielekst man! Er werd gevraagd naar alternatieven, en die worden gegeven, dus ga daar dan niet over lopen zeiken! Ga dan een ander topic zoeken als het je niet zint
als ik zeg dat ik kots op cheaters in cs...verw8 ik nie als antwoord: ga dan Q3 spelen, ga dan UT mod blabla spelen, want dat is ook een standaard antwoordje waar ik als cs fan nix aan heb d0h
de UT community vind cs nix aan en vice versa
dus kan ik beter tegen jou zegge dat jij maar uit dit topic moet blijve ipv dat jij zegt dat ik eruit moet blijve
ik ben het met de topicstarter eens en reply daarop...dus ik heb wel degelijk wat te zoeken in dit topic
quote:
over cheaters kun je nie normaal discussieren en het discussie gehalte is hier al niet hoog meer dus dat boeit ook nixlekkere discussie, de enige reacties die ik van jou gezien heb is "Ik op cheaters. Ik haat cheaters. bla bla bla"
en daar waar ik iets zeg vervang je het door bla bla bla
Go, Go, Go!!!Op woensdag 31 oktober 2001 12:25 schreef Vos een terechte reactie
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
* Jap weet niet waarheenOp woensdag 31 oktober 2001 12:45 schreef asmoday het volgende:
[..]
Go, Go, Go!!!
Hey cool man !Op woensdag 31 oktober 2001 11:57 schreef Pacthon het volgende:
ze staan op de 11e plek
Ik wist niet eens dat dit er was.
Sta 58ste, niet slecht voor iemand die niet veel speelt
edit:
Oeps er stond plaats 85
Oeps er stond plaats 85
Verwijderd
boeien wie maakt zich nu druk om cheaters...Op maandag 29 oktober 2001 12:05 schreef Jack Flushell het volgende:
Zucht.. daar gaan we weer.
Ik heb er nu echt genoeg van. Ik weet echt wel een goede speler van een cheater te onderscheiden.. Une Example die ik de laatste dagen vaak op de Wannadoo server tergenkom:
de_aztec:
Daar zijn een aantal (soms wel 4 tegelijk) die als T naar de grote houten deuren lopen en er dan NIET doorheen gaan maar met hun lame AWP tegen het hout aan gaan staan en 2-3 headshots weten te maken, terwijl ze niets kunnen zien. Deze N00bs noen het zoooooooo opzichtig dat echt iedereen het kan zien en NOG durven ze te ontkennen dat ze cheaten... en wordt ik gvd ook nog uitgemaakt voor N00b. echt kotsmisselijk word ik ervan. Hebben deze mensen geen leven ??
Ik stop met CS. Het is verknald. Gegroet. Speelse. Ik ben niet meer onder u.
als je weet waar ze zitten, laat die stakkers dan...
het zal me jeuken, ik speel gewoon en als iemand cheat moet hij dat weten (schroet kommando ppl (volli) cheat volgens mij ook, of hij kan HEEEEEEEEEL goed luisteren, op lan met 2 vrienden 3vs3 gedaan in cs_estate.. constant door muur ge'augd, verder wel tof)
Die lui kwamen zo maar met zijn 3en op een server waar wij ook zaten =]
Verwijderd
die spray werkte wel, maar dat was alleen met coloured models, die nieuwe cheats zijn een stuk geavanceerder en zijn iet meer zo simpel te misleiden.Op woensdag 31 oktober 2001 11:48 schreef Manic het volgende:
Euh hier word helemaal niet gesproken over trukjes TEGEN cheaters. Ik heb eens een spray gehad die een AIM-BOT erop zou laten richten. Of andere dingen die Wall Hacks weer laten crashen ofzo.
en degene die het hierboven had over dat valve er iets aan gaat doen, ik denk als het na Condition Zero niet opgelost is, dat het nooit meer komt in CS. Dus moeten er genoeg Admin's zijn of clan-servers nemen.
wachten op CS2 of Global ops gaat ook hoge ogen gooien, maar totdat het verkrijgbaar is zal het altijd gissen blijven.
Je bent 989ste op de Strikerz.net statsOp woensdag 31 oktober 2001 13:03 schreef lc_SOS__BackStabber het volgende:
[..]
die spray werkte wel, maar dat was alleen met coloured models, die nieuwe cheats zijn een stuk geavanceerder en zijn iet meer zo simpel te misleiden.
en degene die het hierboven had over dat valve er iets aan gaat doen, ik denk als het na Condition Zero niet opgelost is, dat het nooit meer komt in CS. Dus moeten er genoeg Admin's zijn of clan-servers nemen.
wachten op CS2 of Global ops gaat ook hoge ogen gooien, maar totdat het verkrijgbaar is zal het altijd gissen blijven.
Ik had het niet over de topicstarter, maar iemand anders zei "als er een alternatief was dan had ik dat wel gedaan". Schijnbaar weet hij niet veel van alternatieven, dus die worden gegeven. Is dat nou zo erg?Op woensdag 31 oktober 2001 12:25 schreef Vos het volgende:nee mensen GEVEN alternatieven waar niemand om vraagt (topicstarter zegt dat ie stopt met cs)
Ik zeg niet dat je uit deze topic moet blijven omdat je het niet met de topicstarter eens bent ofzo, maar omdat bepaalde reacties hier je niet zinde en je daarover gaat lopen zeiken. Ik heb hier net zo veel recht te komen als jij, alleen ik ga niet zeiken op bepaalde reacties, iets waar jij nog even over na moet denken.de UT community vind cs nix aan en vice versa
Waarom zeg je dan dat jullie aan het discussieren waren over cheaters? Nou spreek je jezelf tegenover cheaters kun je nie normaal discussieren en het discussie gehalte is hier al niet hoog meer dus dat boeit ook nix
Dat was niet zo bedoeld, sorry danen daar waar ik iets zeg vervang je het door bla bla bla
*-)
topic closed
geen zin om meer te replyen nadat ik een verhaal getyped had wat door een got error nie door kwam
topic closed
geen zin om meer te replyen nadat ik een verhaal getyped had wat door een got error nie door kwam
Wat boeit mij een engine? Engines zitten in auto's.Op dinsdag 30 oktober 2001 14:01 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Ook al zag CS / HL er 3x slechter uit, dan nog speelde ik het. Puur omdat de GAMEPLAY leuk is. Geef mij maar een MP5 in plaats van een Flak Cannon en tactische actie in plaats van stom rondrennen in een vochtige kerker op een stomme kutplaneet. En ja, dit verhaal is gekleurd, net als het jouwe.
Maar wanneer leert men eens dat graphics niet doorslaggevend zijn om een spel te spelen? Ook al IS de HL engine cheatgevoelig... Boeiend. Zou mij dat wat uit moeten maken? Nee, ben niet de schuldige aan dat cheaten toch?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Die op hun beurt daar weer gaan TK enOp woensdag 07 november 2001 00:40 schreef SuB het volgende:
ach als rtcw uit is gaan daar denk ik een boel lamers etc heen
Ik was vanmiddag ook weer ff aan het spelen. Begon allemaal heel normaal. Maar opeens zeiden ze weer. Jij cheat bla bla..
Je gebruikt wallhack enzo .. Ik stond maar 43-5 ofzo..
Als ze dan al denken dat je cheat
Gebruik gewoon me sound, thats all. Ik kan ze overal horen.
Verwijderd
oh en die opmerking over beta 6 en beta 3 server opzetten is best wel een domme eigenlijk.. aangezien daar zelfs speedcheats nog werken
Op woensdag 07 november 2001 00:44 schreef SuB het volgende:
oh en die opmerking over beta 6 en beta 3 server opzetten is best wel een domme eigenlijk.. aangezien daar zelfs speedcheats nog werken
Dat was ook irri
Waarom spelen mensen eigenlijk CS? Het is niet realistisch. Het is door en door gecheat. Trage gameplay.
Waarom ga je niet Strike Force spelen ofzo? Laat de CS argumenten maar komen.
Waarom ga je niet Strike Force spelen ofzo? Laat de CS argumenten maar komen.
Verwijderd
eigenlijk heb ik zin om *slotje* *slotje* te roepen...
de topic starter stop met cs, so what? wat verwacht ie nu? bijval, dat is duidelijk... hij wil horen hoe goed zijn beslissing wel niet is en dat cs is vergeven van de cheaters..
dit topic voegt niets toe aan het algemene beeld van cs, lost niets op en is ook nog eens niet leuk om te lezen...
de topic starter stop met cs, so what? wat verwacht ie nu? bijval, dat is duidelijk... hij wil horen hoe goed zijn beslissing wel niet is en dat cs is vergeven van de cheaters..
dit topic voegt niets toe aan het algemene beeld van cs, lost niets op en is ook nog eens niet leuk om te lezen...
Verwijderd
booo-fucking-hooo!!!Op dinsdag 30 oktober 2001 18:45 schreef iefje het volgende:
je zaniked over de zanikers...
heb je zelf niet door hoe ongeloofelijk DOM dat overkomt? en trouwens JIJ maakt niet uit wat WIJ spelen..
Mag ik eeb bakjeOp woensdag 07 november 2001 07:32 schreef AngryPope het volgende:
eigenlijk heb ik zin om *slotje* *slotje* te roepen...
Ik denk dat de meeste mensen die cs nog spelen ondanks de lamme ass cheaters
gewoon verslaafd zijn aan de beste gameplay ooit van zo'n spel, kwa graphics valt het wel mee maar dat is niet het belangrijkste. Ik speel het ook nog en laat me niet wegjagen door wat zielige cheaters.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Niet lullig bedoelt, maar heeft het zin om iedere keer een topic over cheaters in CS te openen?! Zolang Valve dezelfde engine blijft gebruiken zullen ze er zijn. Of je het nu leuk vind of niet...Die discussies zijn echter al zo vaak de revu gepasseerd.....CS is een geweldig spel op een helaas brakke engine, face it! Speel op PB servers (zijn ze ook, maar in beperkte mate) of speel op kewle servers waarvan men weet dat er weinig tot geen chtrz komen (Strikerz). Laat je niet in je zak schijten door die l4m3r5 door te stoppen met CS. De aand8 wat cheaten in CS door al deze discussies krijgt zorgt er alleen maar voor dat nog meer mensen (lees l4m3-ass-pubers) "nieuwsgierig" worden naar de werking van die troep!!!
My two cents
My two cents
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
valve is nu bezig met anti cheat dat zal nog wel ff gaan duren
hallo
Verwijderd
als het server side gaat werken net zoals UT dan zie ik het weer positief in en dan ben ik benieuwd hoeveel topclans sneuvelen.
Toevoeging ik heb de laaste tijd echt weinig plezier(gescheld, cheaters en gezeik met wars) in cs nog maar ik heb simpel weg nog geen goeie vervaning gespeeld.
Toevoeging ik heb de laaste tijd echt weinig plezier(gescheld, cheaters en gezeik met wars) in cs nog maar ik heb simpel weg nog geen goeie vervaning gespeeld.
die website sucks want het helpt geen ruk, sorry hoor, wauw nu weten ze wie cheat, dat helpt echt neit zo ontzettend veel, dan moet er echt wel iemand zijn die 24-7 demo's maakt...
Verwijderd
LOLOp maandag 29 oktober 2001 12:12 schreef collin het volgende:
Is toch jammer dat je je zo laat fukken door lame ass cheatertjes. Zijn gewoon jochies van 12 jaar en zolang die er zijn, zullen er cheaters zijn![]()
Niets aan te doen, gewoon niet druk om maken, schiet echt niets op nl..
wat stel je voor? WEG MET ALLE 12-JARIGEN!!!!
Veel mensen hebben dat... mensen die dat doen vinden dat geen cheaten, maar skinmodden, mensen die het niet doen vinden het cheaten. Ik vindt dat als je de game in zijn geheel of uiterlijk aanpast om er voordeel uit te halen dat je dan cheat.Op maandag 29 oktober 2001 21:08 schreef Fuelke het volgende:
Heb wel eens op een Duitse site een screenshot gezien van een cheater: z'n vijanden hadden allemaal een grote rode cirkel rond hun, z'n medemaats een groene
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
kom op he wat is dit ineens voor een absurde generalisatieOp vrijdag 09 november 2001 23:20 schreef Limited het volgende:
[..]
LOL
wat stel je voor? WEG MET ALLE 12-JARIGEN!!!!
(is eiglijk meer voor Collin bedoeld
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Als je cheat en je haalt zo een killz/deaths verhouding doe je toch iets goed fout.Op woensdag 31 oktober 2001 11:57 schreef Pacthon het volgende:
ze staan op de 11e plek
Ik merk BTW dat mensen steeds vaker klakkeloos de mening van anderen overnemen van anderen. Replie op die gozer die zei dat Wezel cheatte zegt genoeg
PSN
Pfff, op het geweldige strikerz komen geen cheatersOp woensdag 31 oktober 2001 11:57 schreef Pacthon het volgende:
ze staan op de 11e plek
Heheh zie mijn aimbot verhaaltje in topic over n00b adminsOp zaterdag 10 november 2001 00:40 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Pfff, op het geweldige strikerz komen geen cheaters![]()
PSN
Verwijderd
Ik wil eigenlijk mijn mening over WeZeL herzien.
Heb vandaag, wederom op de strikerz server, weer met een van hun gespeelt, [WeZeL]Ruk om precies te zijn en heb z'n speelstijl eens bestudeerd. Volgens mij cheat ie toch niet maar het is altijd zeer moeilijk te zeggen.
Heb vandaag, wederom op de strikerz server, weer met een van hun gespeelt, [WeZeL]Ruk om precies te zijn en heb z'n speelstijl eens bestudeerd. Volgens mij cheat ie toch niet maar het is altijd zeer moeilijk te zeggen.
Jah ..Op maandag 29 oktober 2001 12:07 schreef Bigs het volgende:
Speel toch gewoon Q3A
Verwijderd
TJa, bij die [WeZeL] Dudes weet ik het ook niet echtOp zaterdag 10 november 2001 02:00 schreef Dobie het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn mening over WeZeL herzien.
Maar tegenwoordig weet je het ook niet meer
Speelde gister op demon (cs_siege) , met een BAK dude (cheater clan..)
Die dude en nog een andere waren overduidelijk aan't cheaten
En als jij ze dan neerknalt met mazzel en skill..
Oei
Dan ben jij ook meteen een cheater
*zucht*
Level daarna ging die door muren knallen enzo
Wat schieten we hier mee op?
NIKS
Maar het is wel fijn om ergens gewoon ff iets neer te kunne planeten over jou ervaringen met cheaters..
Owja, ik speel geen TO of welke mod dan ook omdat ik die NEP vind, speel CS al lang genoeg.. kga niet stoppen omdat andere mensen zo zielig zijn dat ze moeten cheaten..
Verwijderd
geen cheat is dat met die cirkels!
dat is een MOD voor cs die dus niet tot cheats gerekent wordt. maar hij is niet meer te krijgen omdat uiteindelijk toch ingezien is dat het dicht in de buurt kwam van een cheat. je kon ook zien wat de baan van AWP kogel zou zijn enzo. wel mooi proggie opzich
dat is een MOD voor cs die dus niet tot cheats gerekent wordt. maar hij is niet meer te krijgen omdat uiteindelijk toch ingezien is dat het dicht in de buurt kwam van een cheat. je kon ook zien wat de baan van AWP kogel zou zijn enzo. wel mooi proggie opzich