Cheating wordt nu ondraagelijk CS

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 327 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:17

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op woensdag 31 oktober 2001 12:25 schreef Vos het volgende:nee mensen GEVEN alternatieven waar niemand om vraagt (topicstarter zegt dat ie stopt met cs)
als ik zeg dat ik kots op cheaters in cs...verw8 ik nie als antwoord: ga dan Q3 spelen, ga dan UT mod blabla spelen, want dat is ook een standaard antwoordje waar ik als cs fan nix aan heb d0h
Ik had het niet over de topicstarter, maar iemand anders zei "als er een alternatief was dan had ik dat wel gedaan". Schijnbaar weet hij niet veel van alternatieven, dus die worden gegeven. Is dat nou zo erg?
de UT community vind cs nix aan en vice versa
dus kan ik beter tegen jou zegge dat jij maar uit dit topic moet blijve ipv dat jij zegt dat ik eruit moet blijve
ik ben het met de topicstarter eens en reply daarop...dus ik heb wel degelijk wat te zoeken in dit topic
Ik zeg niet dat je uit deze topic moet blijven omdat je het niet met de topicstarter eens bent ofzo, maar omdat bepaalde reacties hier je niet zinde en je daarover gaat lopen zeiken. Ik heb hier net zo veel recht te komen als jij, alleen ik ga niet zeiken op bepaalde reacties, iets waar jij nog even over na moet denken.
over cheaters kun je nie normaal discussieren en het discussie gehalte is hier al niet hoog meer dus dat boeit ook nix
Waarom zeg je dan dat jullie aan het discussieren waren over cheaters? Nou spreek je jezelf tegen
en daar waar ik iets zeg vervang je het door bla bla bla
|:(
Dat was niet zo bedoeld, sorry dan

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:38

Vos

AFCA

*-)

topic closed
geen zin om meer te replyen nadat ik een verhaal getyped had wat door een got error nie door kwam

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op dinsdag 30 oktober 2001 14:01 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
UT mod: TO!

Aimbots zijn NON-EXISTENT. Nadebug gebeurt zo een keer per maand, maar op een deftige (clan)server zitten er meestal 5+ admins. Wallhack enzo bastaat zoals aimbots NIET.

CS, vind ik, suXX0Rs. Het is gewoon gebaseerd op een oeroude HL engine. De UT enige, da's pas klasse. Vandaag de dag wordt in nieuwe spellen nog steeds zeer vaak deze 2-jaar-oude enigne gebruikt, en ik verwacht dat mits je er support voor nieuwe hardware inbouwt ie best nog wel een jaar of 2 mee kan gaan.
Wat boeit mij een engine? Engines zitten in auto's.
Ook al zag CS / HL er 3x slechter uit, dan nog speelde ik het. Puur omdat de GAMEPLAY leuk is. Geef mij maar een MP5 in plaats van een Flak Cannon en tactische actie in plaats van stom rondrennen in een vochtige kerker op een stomme kutplaneet. En ja, dit verhaal is gekleurd, net als het jouwe.

Maar wanneer leert men eens dat graphics niet doorslaggevend zijn om een spel te spelen? Ook al IS de HL engine cheatgevoelig... Boeiend. Zou mij dat wat uit moeten maken? Nee, ben niet de schuldige aan dat cheaten toch?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

ach als rtcw uit is gaan daar denk ik een boel lamers etc heen

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-01 20:59
Op woensdag 07 november 2001 00:40 schreef SuB het volgende:
ach als rtcw uit is gaan daar denk ik een boel lamers etc heen
Die op hun beurt daar weer gaan TK en :r

Ik was vanmiddag ook weer ff aan het spelen. Begon allemaal heel normaal. Maar opeens zeiden ze weer. Jij cheat bla bla..

Je gebruikt wallhack enzo .. Ik stond maar 43-5 ofzo.. :o

Als ze dan al denken dat je cheat :D

Gebruik gewoon me sound, thats all. Ik kan ze overal horen.

Verwijderd

oh en die opmerking over beta 6 en beta 3 server opzetten is best wel een domme eigenlijk.. aangezien daar zelfs speedcheats nog werken

• Captain Pervert
Op woensdag 07 november 2001 00:44 schreef SuB het volgende:
oh en die opmerking over beta 6 en beta 3 server opzetten is best wel een domme eigenlijk.. aangezien daar zelfs speedcheats nog werken
:o

Dat was ook irri :(

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01 22:02
Waarom spelen mensen eigenlijk CS? Het is niet realistisch. Het is door en door gecheat. Trage gameplay.
Waarom ga je niet Strike Force spelen ofzo? Laat de CS argumenten maar komen.

Verwijderd

eigenlijk heb ik zin om *slotje* *slotje* te roepen...
de topic starter stop met cs, so what? wat verwacht ie nu? bijval, dat is duidelijk... hij wil horen hoe goed zijn beslissing wel niet is en dat cs is vergeven van de cheaters..

dit topic voegt niets toe aan het algemene beeld van cs, lost niets op en is ook nog eens niet leuk om te lezen...

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 18:45 schreef iefje het volgende:
Dus speel aub wat anders dan cs, want dat is niet leuk meer, o.a. doordat het zo populair is (dus zijn er meer zielige ventjes die gaan cheaten) en omdat het makkelijk is om te cheaten met die oude HL engine.
booo-fucking-hooo!!!
je zaniked over de zanikers...
heb je zelf niet door hoe ongeloofelijk DOM dat overkomt? en trouwens JIJ maakt niet uit wat WIJ spelen..

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-01 16:20
Op woensdag 07 november 2001 07:32 schreef AngryPope het volgende:
eigenlijk heb ik zin om *slotje* *slotje* te roepen...
de topic starter stop met cs, so what? wat verwacht ie nu? bijval, dat is duidelijk... hij wil horen hoe goed zijn beslissing wel niet is en dat cs is vergeven van de cheaters..

dit topic voegt niets toe aan het algemene beeld van cs, lost niets op en is ook nog eens niet leuk om te lezen...
Mag ik eeb bakje :r. Ik wilde meningen horen over cheaten (ja die zijn er nog niet genoeg). Ik speel nu lekkel RTCW, dat heb ik overgehouden aan deze discussie. Zowiezo vind ik het best een interessante woordenewisseling om door te lezen.

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 10:30

bAdmuTs

mAzE

Ik denk dat de meeste mensen die cs nog spelen ondanks de lamme ass cheaters :( gewoon verslaafd zijn aan de beste gameplay ooit van zo'n spel, kwa graphics valt het wel mee maar dat is niet het belangrijkste. Ik speel het ook nog en laat me niet wegjagen door wat zielige cheaters.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Niet lullig bedoelt, maar heeft het zin om iedere keer een topic over cheaters in CS te openen?! Zolang Valve dezelfde engine blijft gebruiken zullen ze er zijn. Of je het nu leuk vind of niet...Die discussies zijn echter al zo vaak de revu gepasseerd.....CS is een geweldig spel op een helaas brakke engine, face it! Speel op PB servers (zijn ze ook, maar in beperkte mate) of speel op kewle servers waarvan men weet dat er weinig tot geen chtrz komen (Strikerz). Laat je niet in je zak schijten door die l4m3r5 door te stoppen met CS. De aand8 wat cheaten in CS door al deze discussies krijgt zorgt er alleen maar voor dat nog meer mensen (lees l4m3-ass-pubers) "nieuwsgierig" worden naar de werking van die troep!!!

My two cents

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

valve is nu bezig met anti cheat dat zal nog wel ff gaan duren

hallo

Verwijderd

als het server side gaat werken net zoals UT dan zie ik het weer positief in en dan ben ik benieuwd hoeveel topclans sneuvelen.

Toevoeging ik heb de laaste tijd echt weinig plezier(gescheld, cheaters en gezeik met wars) in cs nog maar ik heb simpel weg nog geen goeie vervaning gespeeld.

Verwijderd

Er komen nieuwe anti cheat programma's

hou deze website in de gaten

www.anti-cheat.com

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

die website sucks want het helpt geen ruk, sorry hoor, wauw nu weten ze wie cheat, dat helpt echt neit zo ontzettend veel, dan moet er echt wel iemand zijn die 24-7 demo's maakt...

Verwijderd

Op maandag 29 oktober 2001 12:12 schreef collin het volgende:
Is toch jammer dat je je zo laat fukken door lame ass cheatertjes. Zijn gewoon jochies van 12 jaar en zolang die er zijn, zullen er cheaters zijn :r

Niets aan te doen, gewoon niet druk om maken, schiet echt niets op nl..
LOL

wat stel je voor? WEG MET ALLE 12-JARIGEN!!!!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Op maandag 29 oktober 2001 21:08 schreef Fuelke het volgende:
Heb wel eens op een Duitse site een screenshot gezien van een cheater: z'n vijanden hadden allemaal een grote rode cirkel rond hun, z'n medemaats een groene
Veel mensen hebben dat... mensen die dat doen vinden dat geen cheaten, maar skinmodden, mensen die het niet doen vinden het cheaten. Ik vindt dat als je de game in zijn geheel of uiterlijk aanpast om er voordeel uit te halen dat je dan cheat.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op vrijdag 09 november 2001 23:20 schreef Limited het volgende:

[..]

LOL

wat stel je voor? WEG MET ALLE 12-JARIGEN!!!!
kom op he wat is dit ineens voor een absurde generalisatie :r

(is eiglijk meer voor Collin bedoeld :P)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op woensdag 31 oktober 2001 11:57 schreef Pacthon het volgende:
ik heb ff de stats van de wezels gehaald:
http://www.strikerz.net/stats/index.php?mode=clans&game=cstrike

ze staan op de 11e plek :)
Als je cheat en je haalt zo een killz/deaths verhouding doe je toch iets goed fout.

Ik merk BTW dat mensen steeds vaker klakkeloos de mening van anderen overnemen van anderen. Replie op die gozer die zei dat Wezel cheatte zegt genoeg :(

PSN

• Captain Pervert
Op woensdag 31 oktober 2001 11:57 schreef Pacthon het volgende:
ik heb ff de stats van de wezels gehaald:
http://www.strikerz.net/stats/index.php?mode=clans&game=cstrike

ze staan op de 11e plek :)
Pfff, op het geweldige strikerz komen geen cheaters :? :D

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zaterdag 10 november 2001 00:40 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Pfff, op het geweldige strikerz komen geen cheaters :? :D
Heheh zie mijn aimbot verhaaltje in topic over n00b admins :P da was op Strikerz >:)

PSN

Verwijderd

Ik wil eigenlijk mijn mening over WeZeL herzien.

Heb vandaag, wederom op de strikerz server, weer met een van hun gespeelt, [WeZeL]Ruk om precies te zijn en heb z'n speelstijl eens bestudeerd. Volgens mij cheat ie toch niet maar het is altijd zeer moeilijk te zeggen.

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op maandag 29 oktober 2001 12:07 schreef Bigs het volgende:
Speel toch gewoon Q3A ;)
Jah .. :P is toch wat minder Cheat gevoellig ..... :)

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 02:00 schreef Dobie het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn mening over WeZeL herzien.

Heb vandaag, wederom op de strikerz server, weer met een van hun gespeelt, [WeZeL]Ruk om precies te zijn en heb z'n speelstijl eens bestudeerd. Volgens mij cheat ie toch niet maar het is altijd zeer moeilijk te zeggen.
TJa, bij die [WeZeL] Dudes weet ik het ook niet echt
Maar tegenwoordig weet je het ook niet meer

Speelde gister op demon (cs_siege) , met een BAK dude (cheater clan..)
Die dude en nog een andere waren overduidelijk aan't cheaten
En als jij ze dan neerknalt met mazzel en skill..
Oei

Dan ben jij ook meteen een cheater
*zucht*

Level daarna ging die door muren knallen enzo |:( :r

Wat schieten we hier mee op?
NIKS

Maar het is wel fijn om ergens gewoon ff iets neer te kunne planeten over jou ervaringen met cheaters..

Owja, ik speel geen TO of welke mod dan ook omdat ik die NEP vind, speel CS al lang genoeg.. kga niet stoppen omdat andere mensen zo zielig zijn dat ze moeten cheaten..

Verwijderd

geen cheat is dat met die cirkels!
dat is een MOD voor cs die dus niet tot cheats gerekent wordt. maar hij is niet meer te krijgen omdat uiteindelijk toch ingezien is dat het dicht in de buurt kwam van een cheat. je kon ook zien wat de baan van AWP kogel zou zijn enzo. wel mooi proggie opzich *D
Pagina: 1 2 Laatste