Ik had het niet over de topicstarter, maar iemand anders zei "als er een alternatief was dan had ik dat wel gedaan". Schijnbaar weet hij niet veel van alternatieven, dus die worden gegeven. Is dat nou zo erg?Op woensdag 31 oktober 2001 12:25 schreef Vos het volgende:nee mensen GEVEN alternatieven waar niemand om vraagt (topicstarter zegt dat ie stopt met cs)
als ik zeg dat ik kots op cheaters in cs...verw8 ik nie als antwoord: ga dan Q3 spelen, ga dan UT mod blabla spelen, want dat is ook een standaard antwoordje waar ik als cs fan nix aan heb d0h
Ik zeg niet dat je uit deze topic moet blijven omdat je het niet met de topicstarter eens bent ofzo, maar omdat bepaalde reacties hier je niet zinde en je daarover gaat lopen zeiken. Ik heb hier net zo veel recht te komen als jij, alleen ik ga niet zeiken op bepaalde reacties, iets waar jij nog even over na moet denken.de UT community vind cs nix aan en vice versa
dus kan ik beter tegen jou zegge dat jij maar uit dit topic moet blijve ipv dat jij zegt dat ik eruit moet blijve
ik ben het met de topicstarter eens en reply daarop...dus ik heb wel degelijk wat te zoeken in dit topic
Waarom zeg je dan dat jullie aan het discussieren waren over cheaters? Nou spreek je jezelf tegenover cheaters kun je nie normaal discussieren en het discussie gehalte is hier al niet hoog meer dus dat boeit ook nix
Dat was niet zo bedoeld, sorry danen daar waar ik iets zeg vervang je het door bla bla bla
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.