Ja, dat dacht ik dus ook na het lezen van dit topic. Echter, ik kan installen, uninstallen en rebooten wat ik wil, maar in die lijst komt hercules nooit voor. Ik heb het nu opgelost door de terratec drivers maar te installeren.Die wordt toegevoegd nadat je de Hercules Setup.Exe gedraait hebt en vervolgens gereboot
Wat bij mij werkte was na het uitvoeren van setup.exe en voor het rebooten naar de directory te gaan waar die hercules zooi geinstalleerd is, en daar het inf bestand (cwcwdm.inf) openen met notepad. Aan het begin van dat bestand staatOp donderdag 22 november 2001 09:57 schreef Fault het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook na het lezen van dit topic. Echter, ik kan installen, uninstallen en rebooten wat ik wil, maar in die lijst komt hercules nooit voor. Ik heb het nu opgelost door de terratec drivers maar te installeren.
%cwcspud.DeviceDesc% = cwcspud, PCI\VEN_1013&DEV_6003&SUBSYS_A0101681 ; Release ID
Voeg nu tussen [Hercules] en die regel de volgende regel in:
%cwcspud.DeviceDesc% = cwcspud, PCI\VEN_1013&DEV_6003&SUBSYS_112E153B
Opnieuws opstarten, en als het goed is staat er nu wel Hercules Gamesurround Fortissimo II (tm) in het hardware lijstje.
Bij mij werken de fortissimo 2 driver goed.
Op een ding na het geluid kraakt nogal veel als ik een progje opstart ofzo of als er veel schijfactiviteit is.
Hebben jullie dit ook en/of hebben jullie dit op kunnen lossen!?
Op een ding na het geluid kraakt nogal veel als ik een progje opstart ofzo of als er veel schijfactiviteit is.
Hebben jullie dit ook en/of hebben jullie dit op kunnen lossen!?
bah baal toch wel beetje van die DMX 
als ik die fortissimo drivers gebruik werken sommige games niet echt lekker
en als ik de terratec drivers gebruik hoor ik geen mp3 door mn achterste speakers
als ik die fortissimo drivers gebruik werken sommige games niet echt lekker
en als ik de terratec drivers gebruik hoor ik geen mp3 door mn achterste speakers
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Dankje! Dit was de oplossingOp donderdag 22 november 2001 16:34 schreef JungleJim het volgende:
[..]
Wat bij mij werkte was na het uitvoeren van setup.exe en voor het rebooten naar de directory te gaan waar die hercules zooi geinstalleerd is, en daar het inf bestand (cwcwdm.inf) openen met notepad. Aan het begin van dat bestand staat
%cwcspud.DeviceDesc% = cwcspud, PCI\VEN_1013&DEV_6003&SUBSYS_A0101681 ; Release ID
Voeg nu tussen [Hercules] en die regel de volgende regel in:
%cwcspud.DeviceDesc% = cwcspud, PCI\VEN_1013&DEV_6003&SUBSYS_112E153B
Opnieuws opstarten, en als het goed is staat er nu wel Hercules Gamesurround Fortissimo II (tm) in het hardware lijstje.
Zet je Winamp op DirectSound Output en pas in je Terratec Control Panel de Source Positioning aan en het moet werken.Op donderdag 22 november 2001 20:50 schreef actieman het volgende:
Ik heb het nu zelfs zo mooi dat mij ICQ en mail-notifies alleen uit mijn Pc-speakertjes komen en mijn MP3 uit mijn Stereo-installatie. Nooit meer dat keiharde ICQ-geschetter door mijn huis!
Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic
Anoniem: 40451
Ik heb dus die drivers geinstalleerd van hercules maar ik krijg geen geluidje meer van sensura hoort dat en je hoortt dat het gewoon standaart geluid is bij mij
ALS IEMAND MIJ KAN HELPEN PLZZ CONTACT ME @ E-MAIL
btw ik bedoel counter-strike
ALS IEMAND MIJ KAN HELPEN PLZZ CONTACT ME @ E-MAIL
btw ik bedoel counter-strike
hey goed man dat werkt iddOp dinsdag 27 november 2001 15:36 schreef MauritsvanBaerle het volgende:
[..]
Zet je Winamp op DirectSound Output en pas in je Terratec Control Panel de Source Positioning aan en het moet werken.
Ik heb het nu zelfs zo mooi dat mij ICQ en mail-notifies alleen uit mijn Pc-speakertjes komen en mijn MP3 uit mijn Stereo-installatie. Nooit meer dat keiharde ICQ-geschetter door mijn huis!
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Dacht ik toch echt dat ik het had, maar neej. woie zou mij daarbij kunnen helpen? ik heb mijn kaartje gisteren in mijn pc gedrukt, en er komt wel rood licht uit mijn tos-link, maar mijn stereo zegt dat er geen signaal is. en hij zit ook te zeuren over een MIXER.. die kon hij nietvindenm, dus ik naar beneden lopen en bij me moeder in de kast kijku. maar hij lag er echt wel, dus hij zal we niet goed zoeken..
wie mij wil / kan helpen mag mij contacten op werf75@hotmail.com (via msn)
dan kan ik misschien deze week nog wat geluidjes over mijn stereo draaien!
Bij voorbaat d(r)ank!:+
wie mij wil / kan helpen mag mij contacten op werf75@hotmail.com (via msn)
dan kan ik misschien deze week nog wat geluidjes over mijn stereo draaien!
Bij voorbaat d(r)ank!:+
HIJ DOET het .. zonder dat spul van die fortissimo..
alles van die cd is ok.. je moe gewoon alle drivers van win 23k doen en dan is ook alles oklidoklie
D(R)ank u!!
alles van die cd is ok.. je moe gewoon alle drivers van win 23k doen en dan is ook alles oklidoklie
D(R)ank u!!
Ik heb een Terratec Soundsystem DMX. Dit is geloof ik de (uitgebreidere) voorloper van de DMX Xfire. De nieuwste driver was voor ME en de kaart staat nu bij "verouderde kaarten", dus op een driver hoef ik niet te wachten. 
De chip is van ESS, de "ESS Canyon 3D". Weet iemand hier een XP (reference?) driver voor?
Ik heb nu namelijk een XP/98 dualboot alleen om de SPDIF I/O die niet werkt onder XP. 
Ik zou HEEEEEL blij zijn met een XP-driver waarbij de digitale I/O het doen
De chip is van ESS, de "ESS Canyon 3D". Weet iemand hier een XP (reference?) driver voor?

Ik zou HEEEEEL blij zijn met een XP-driver waarbij de digitale I/O het doen
Nou ik ga het proberen!
Mijn DMX 1024 kon byv. niet met de mic. overweg.
Of heel zacht in Paltak / opnemen, of enigzins volume met mic.-boost maar dan met enorme kraak er continue doorheen.
Ook het verplaatsen van de kaart naar een ander pci slot, en zelfs weer naar het _gedeelde_ pci slot maakte niets uit.
De update van www.terratec.com zelf hielp ook _niets_
Nu ga ik uninstallen.
Dan installen.
In winxp home
Mijn DMX 1024 kon byv. niet met de mic. overweg.
Of heel zacht in Paltak / opnemen, of enigzins volume met mic.-boost maar dan met enorme kraak er continue doorheen.
Ook het verplaatsen van de kaart naar een ander pci slot, en zelfs weer naar het _gedeelde_ pci slot maakte niets uit.
De update van www.terratec.com zelf hielp ook _niets_
Nu ga ik uninstallen.
Dan installen.
In winxp home
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
violator_ BEDANKT!!!!
Het probleem is bij mij nu ook opgelost (XP PRO)
Het probleem is bij mij nu ook opgelost (XP PRO)
- Fade op m'n boxen stond op full front Quadra... ingesteld in windows Stekker van Links achter zat los
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Bij mij ook al een tijdje geleden gelukt met de Fortissimodrivers, alleen A3d onder CS/HL wil niet draaien daarmee
CS/HL ondersteunt alleen A3D 2.0. De Xfire (met welke drivers dan ook) ondersteunt alleen A3D 1.0, vziw.Op woensdag 24 april 2002 20:22 schreef stefijn het volgende:
Bij mij ook al een tijdje geleden gelukt met de Fortissimodrivers, alleen A3d onder CS/HL wil niet draaien daarmee
Dat weet ik, maar er zijn betadrivers vor softwarematige ondersteuning van a3d 2.0 onder win98, tevens voor win2k, maar die laatste doen het niet onder winXP.
Onder win98 is dat perfect te fixen. Ik wil dat onder XP ook natuurlijk, maar dat gaat niet lukken ben ik bang
Onder win98 is dat perfect te fixen. Ik wil dat onder XP ook natuurlijk, maar dat gaat niet lukken ben ik bang
Anoniem: 17772
Werkt deze oplossing ook voor de 105 versie van de drivers want die ben ik nu aant downloaden?