Onbekend TV-kaartje

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Heb een oud pctje gekregen van iemand om als server te gebruiken, bleek er ook nog een PCI TV-kaartje in te zitten *D

Anyway, die gast is nu pleite en heb geen idee wat voor een kaartje et is heb namelijk geen drivers ervoor...

Enigste wat op de kaart staat is TVLIFE, zitten een SVHS, ANT, R/M, Line-In en Video In & Out ingangen op...

Kan helaas nu ff niet de chipset aflezen, hij zit namelijk in me PC, Begon met B...

Iemand enig idee van welke fabrikant ie is, zodat ik de drivers ervoor kan downloaden...

Signature?

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
bt8xx met xx 48 of ander nr ofzo
is zelfde chip als die hauppauge kaarten of miro tv kaarten

Mitsubishi Warmtepomp Uitlezen / Besturen | Optimaliseren

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 17:53 schreef xoror het volgende:
bt8xx met xx 48 of ander nr ofzo
is zelfde chip als die hauppauge kaarten of miro tv kaarten
Heb al bij Hauppauge gekeken, maar kon nergens een TVLive vinden...

En Miro al helemaal niet... :?

Signature?

• siedak
  • Laatst online: 26-01-2021
Het is een DART tv kaart, ik heb hem ook, kijk maar eens op www.darteurope.com, daar staan de drivers.
suc6 :)

Epox KTA3-AMD Duron 1400-1024Sdram (dane elec)-Asus V7700 Geforce 2 Deluxe 32 mb - Hauppage tv kaart-51GB ata100 (7200rpm)- philips 19" -Optical microsoft mouse-Creative 5.1 DTT2200- Soundblaster Live! player 5.1-Philips DVD speler-Lite-on 24x10x40

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 18:01 schreef siedak het volgende:
Het is een DART tv kaart, ik heb hem ook, kijk maar eens op www.darteurope.com, daar staan de drivers.
suc6 :)
w00t, dat is em! K dan!! :D Tnx

Eindelijk Tv kijken op me monitortje... >:)

Signature?

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Dan heb ik nog een vraagje, heeft iemand deze kaart nog aan de praat gekregen onder Windows XP?

Hij wil bij mij namelijk wel starten, maar pas na 2 minuten en dan crasht ie als ik de gegevens wil instellen... |:(

Alvast bedankt

Signature?

Verwijderd

Is f*ckt op lullig he, als je denkt dat je het mooi voor elkaar hebt, maar de shit dan niet werkt?

heb ik ook vaak..... :'( :'(

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 20:20 schreef dvis2 het volgende:
Is f*ckt op lullig he, als je denkt dat je het mooi voor elkaar hebt, maar de shit dan niet werkt?

heb ik ook vaak..... :'( :'(
Tsja, dacht ook met WinXP eindelijk van dat eeuwige gedual boot af te zijn, maar nope... Microsoft has done it again.... |:(

Heeft echt niemad enig idee? :?

Signature?

Verwijderd

yoo is het iemand al gelukt om die Aimslab TVLive onder XP aan de praat te krijgen??

ze hebben wel XP drivers op de site nu, maar dat k*t ding weigert bij mij nog steeds in alle soorten en maten :'(

• Mr.B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 16:06
Ik weet dat het misschien een overbodige kick wordt maar toch.

Heeft iemand een TVLive kaart aan de praat gekregen in XP? (chip: Bt878)
Darteurope.com wijst door naar een andere site waar ik niet echt overeenkomende drivers kan vinden. Hoop dat jullie iets hebben :) het zou koel zijn als deze kaart zou werken :(

Maakt soms wel eens een foto ...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je kan ik nit geval beter een nieuw topic openen met de benodigde informatie, dit oude topic schoppen veroorzaakt meer verwarring dan dat het dingen oplost :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.