Toon posts:

[Flash] Counter en background in Flash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Iedereen,

Ik ben nu bezig met een site helemaal in flash te maken. Ik loop hierbij echter op 2 probleempies.

De volgende 2:

- ik wil dus een bezoekersteller in mn flash site. Deze staat op de server, Dit is de code --->

[img]"/cgi-sys/Count.cgi?df=mijnsite.nl"[/img]

Hoe kan ik deze code in flash stoppen, zodat deze wordt geladen als de site op internet staat?

- ook heb ik last van dat flash alleen maar een kleur als achtergrond kan hebben en geen plaatje ofzo. ik heb hiervoor een texture, maar ja dat lukt me niet op in flash te krijgen, en het zit er niet zo mooi uit met een kleurtje en daarnaast een texture.

Alvast bedankt,

Groeten Stevio

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Graag topictitels waar mensen wat aan hebben. bvd.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op Sunday 28 October 2001 13:13 schreef Stevio4u het volgende:
- ook heb ik last van dat flash alleen maar een kleur als achtergrond kan hebben en geen plaatje ofzo. ik heb hiervoor een texture, maar ja dat lukt me niet op in flash te krijgen, en het zit er niet zo mooi uit met een kleurtje en daarnaast een texture.

Alvast bedankt,

Groeten Stevio
Je kunt gewoon een plaatje importeren in Flash hoor.
Ctrl+R (File => Import)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• angl2k
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 10:53
je kan een html bestand maken met alleen dat plaatje en dan kan je toch die html pagina in flash laden :?

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 15:09 schreef angl2k het volgende:
je kan een html bestand maken met alleen dat plaatje en dan kan je toch die html pagina in flash laden :?
Ja , maar hoe kan dit dan?

en de background?

Verwijderd

Als je nou gewoon de html pagina pakt, die flash al zelf maakt (F12), en daar deze tag in plakt....was te problem dan?

Verwijderd

Topicstarter
Op Sunday 28 October 2001 16:48 schreef B-Top het volgende:
Als je nou gewoon de html pagina pakt, die flash al zelf maakt (F12), en daar deze tag in plakt....was te problem dan?
Ik moet dit plaatje dus wel positioneren waar ie precies moet komen (rechtsonder) en dan lukt mij niet om dat te doen met html in flash.

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

overigens van die achtergrond weet ik al, gewoon ctrl shift F12 en dan html aanklikken, window: transparant :)

Maar de andere vraag? ....

Verwijderd

Topicstarter
[Negeer Mode]

ON

[/Negeer Mode]

Verwijderd

Waarom schrijf je niet gewoon een simpel php scriptje? Je laadt in het eerste frame van je flashmovie een .txt bestandje waarin een variabele staat: visitors=1 en dan zorg je bij het inladen van het .txt tje dat hij bij de variabele visitors eentje optelt, en vervolgens met een heel simpel php scriptje het weer wegschrijft naar het .txt tje... :)

b.d.w. Je naam zou beter us4Stevio kunnen zijn ([url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/30492] check je posts [/url])...

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 21:52
Volgends mij snapt 'ie niet helemaal hoe hij de zooi inleest in flash & dan d'r een grafiekje ofzo mee maakt.

Verbouwing

Pagina: 1