Samsung, Sony en Philips niet geloof ik. Er zullen er vast meer zijn. Als geen service wilt van Teleplan als je een nieuwe monitor koopt; koop dan bij een van deze merken...
Verwijderd
quote]Op zondag 02 juni 2002 11:49 schreef Dick het volgende:
Vrijdag is inloopdag bij IIYAMA. Kan zelf de monitor niet tillen dus deden de mensen dat daar voor mij.
Mijn VM Pro500 is direkt gerepareerd ondanks dat het een "vage" dus moeilijk te traceren klacht was. Reparatie bestond uit het opnieuw solderen van de kontakten en de "baantjes" van en naar de verschillende componenten.
Overigens was dit mijn eerste klacht over dit bijna 4 jaar oude 21" scherm !
De roep om een rapportcijfer beantwoord ik dan ook met een 10.
Uurloon € 45,00 incl. btw.

[/quote]
Is dit elke vrijdag , en zo ja , waar is dat dan .
Denk dat vele het er wel voor over hebben om er naar toe te rijden , als je monitor direct door Iiyama nagekeken wordt.
Ik neem aan dat als je nog garantie hebt , dat je niets hoeft te betalen .
Vrijdag is inloopdag bij IIYAMA. Kan zelf de monitor niet tillen dus deden de mensen dat daar voor mij.
Mijn VM Pro500 is direkt gerepareerd ondanks dat het een "vage" dus moeilijk te traceren klacht was. Reparatie bestond uit het opnieuw solderen van de kontakten en de "baantjes" van en naar de verschillende componenten.
Overigens was dit mijn eerste klacht over dit bijna 4 jaar oude 21" scherm !
De roep om een rapportcijfer beantwoord ik dan ook met een 10.
Uurloon € 45,00 incl. btw.
[/quote]
Is dit elke vrijdag , en zo ja , waar is dat dan .
Denk dat vele het er wel voor over hebben om er naar toe te rijden , als je monitor direct door Iiyama nagekeken wordt.
Ik neem aan dat als je nog garantie hebt , dat je niets hoeft te betalen .
Verwijderd
Mijn monitor is 2 keer kapot gegaan.
Ook heel vaak teleplan moeten bellen enzo. Ik hoefde mijn naam niet te zeggen, want ze wisten al wie ik was.
Heeft in totaal 10 weken geduurd voordat ik mijn monitor terug kreeg.
Kreeg ik mijn monitor terug, was mijn orginele doos weg, kreeg ik mijn papieren niet meer terug, had ik geen stroomstekker voor mijn monitor en mijn voet van mijn monitor was gone
Nog verschillende malen moeten bellen, kreeg ik na 2 weken mijn voet + stroomkabel terug.
Heeft dus in totaal 12 weken geduurd en ik was vrij pistt off op hun geworden. Iiyama is een goed merk maar de service is brak, dus mijn volgende monitortje wordt een NEC ofzo want dit moet ik niet meer hebben!!
Ook heel vaak teleplan moeten bellen enzo. Ik hoefde mijn naam niet te zeggen, want ze wisten al wie ik was.
Heeft in totaal 10 weken geduurd voordat ik mijn monitor terug kreeg.
Kreeg ik mijn monitor terug, was mijn orginele doos weg, kreeg ik mijn papieren niet meer terug, had ik geen stroomstekker voor mijn monitor en mijn voet van mijn monitor was gone
Nog verschillende malen moeten bellen, kreeg ik na 2 weken mijn voet + stroomkabel terug.
Heeft dus in totaal 12 weken geduurd en ik was vrij pistt off op hun geworden. Iiyama is een goed merk maar de service is brak, dus mijn volgende monitortje wordt een NEC ofzo want dit moet ik niet meer hebben!!
Dit topic is gesloten.