Ik wordt echt niet GOED van TELEPLAN

Zojuist dit mailtje gestuurd naar IIYAMA & TELEPLAN:

Zojuist dit mailtje gestuurd naar IIYAMA & TELEPLAN:
Ik heb dit gepost om mensen, nog eens , te waarschuwen voor TeleplanHallo,
Op de website van jullie had ik de klacht opgestuurd dat er een trilling in de linkerhoek van mijn monitor zat (zat hoop ik in ieder geval).
Ik ben dezelfde dag nog gebeld om een afspraak te maken om de monitor te komen halen. De dag van de afspraak, mijn moeder had alles zo ingepland dat ze de hele middag beschikbaar was, was er om half 5 nog geen chauffeur gezien. Zij heeft toen gebeld met Teleplan, deze wist toen te vertellen dat hij nog bij het vervoersbedrijf stond (vergeten mee te nemen). Weer een nieuwe afspraak gemaakt, toen is hij ook daadwerkelijk meegegaan.
Na 2 weken niks gehoord te hebben ben ik eens met Teleplan gaan bellen wat de status van mijn monitor was. Nou hij stond bij "schoonmaak" er werd mij verteld dat ik zo snel mogelijk teruggebeld zou worden voor een afspraak.
Een week later, nog niks gehoord, ik bel weer naar teleplan. "Ja meneer hij staat nog steeds op die afdeling, dat kan echt niet! ik zorg dat het geregeld wordt" zegt de mederwerkster van Teleplan. Ik wordt diezelfde middag teruggebeld door iemand van Logistiek, hij gaat de papieren zoeken en regelen dat hij teruggebracht wordt.
Een paar dagen later: Ik bel weer op, ik zou doorverbonden worden met Logistiek maar deze zijn niet aanwezig dus ik moet een 1/2 uur later terugbellen. Ik een 1/2 uur later weer gebeld en ik wordt doorverbonden met dezelfde meneer van logistiek. Hij weer nog niet waar mijn Monitor is en de papieren zijn ook nog niet bovenwater, het argument dat het zo lang suurt is dat er wel honderden monitoren staan (meer mankracht lijkt mij niet overbodig) dus ze hebben het druk. "Misschien wordt U dezelfde week nog teruggebeld" is zijn antwoord. Diezelfde week op donderdag wordt ik gebeld: "Uw monitor staat klaar, morgen kunnen we hem bezorgen". Mooi ik een afspraak maken tussen 1 en 5.
De dag daarna om half 5 geen monitor, ik bel het transport bedrijf. "meneer u staat wel in de lijst, ik bel de chauffeur" zegt de medewerkster. "de chauffeur was om 3 uur bij U aan de deur en er was niemand thuis, hij heeft een kaartje in de bus gedaan". Er waren vanaf 1 uur 3 mensen in het huis, ik heb niemand gezien en ook geen kaart in de bus!!
Nu een nieuwe afspraak gemaakt. Ik hoop dat het nu wel lukt.
Ik weet nu in ieder geval zeker dat ik in de toekomst zeker geen IIYAMA meer koop, ondanks de goede kwaliteit van de monitor. Ik was zelfs al van te voren gewaarschuwd door meerdere mensen die ervaring hadden met het "service" traject van IIYAMA. Misschien wordt het tijd dat de "service" verbeterd wordt.
Groeten,
Kasper de Jonge
Gegevens Monitor:
Garantiekaartnr: *****
Type: A901HT
Serienr.: ******
Aankoopdatum: 10/8/2000