Toon posts:

[PS2] Grand Theft Auto 3

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.195 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

300 mhz Celly A, 265 mb pc 133 op 66 mhz bus, Voodoo 2 banshee 16 mb met dit ga je dus echt niet GTA3 op de pc kunnen doen.
Ik denk dat je met een voodoo 2 niet eens de game kan starten omdat hij full directx8 zal zijn en voodoo2 direct8 compatible drivers zijn er dus niet.
Probeer maar eens bv F1-2001 van EA te starten.is ook een full dx8 game.

En je kan niet eens 1 map van q3 doen met die voodoo laat staan 1 stukje van de stad van gta3.

Nop 100% zeker dat je hem niet kan doen met je specs.
Een upgrade zal ook geen zin hebben.
Begin maar met sparen of koop een ps2 dan ben je net voor ps2=F640 + mem card=F80 + gta3=F150 klaar.
Dat is dus goed koper dan een wrede high end pc.

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Kan ik wer wat aan doen :P

Ik krijg van iemand die info dat het nog een jaar kan duuren :P dus dat neem ik aan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het enige wat echt beter is van de PC-versie is de multiplayer ondersteuning, maar ik koop de PC-versie ook, dus het maakt mij niet uit. Ik vraag me trouwens af of GTA3 echt mooier gaat worden op de PC, ik heb nog geen 1 'kartelrandje' kunnen ontdekken dus zal wel Anti-Aliasing ondersteunen.

En ik vindt third-person games nog steeds beter op een console spelen.

In Portland kun je overheidsauto's inleveren op dat schip, maar weet iemand een veilige manier om aan een FBI auto te komen, het rijdt namelijk niet zo lekker met 3 FBI-agenten in mijn net gestolen auto. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms kan je in Portlands politiebureau 1 van de 2 politieautos jatten zonder dat alle polities achter je aan gaan... weet niet meer welke van de 2 verschilt volgens mij. Andere manier is gewoon bv 1 of andere gast op straat inelkaar trappen, als dan politie komt wachten tot ie uitstapt moet jij dan wegreggen en dan rennen naar politieauto wegrijden ergens een minuutje verstoppen klaar.... 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Op maandag 05 november 2001 20:26 schreef normal888 het volgende:
Soms kan je in Portlands politiebureau 1 van de 2 politieautos jatten zonder dat alle polities achter je aan gaan... weet niet meer welke van de 2 verschilt volgens mij. Andere manier is gewoon bv 1 of andere gast op straat inelkaar trappen, als dan politie komt wachten tot ie uitstapt moet jij dan wegreggen en dan rennen naar politieauto wegrijden ergens een minuutje verstoppen klaar.... 8-)
Ja was dat maar zo met de FBI :p
daar gaat het er iets anders aan toe :P

Als iemand een goede server ter belangstelling zet.
Dan wil ik er wel filmpje's op zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th

7th

schuin tegen over joey's place heb je een gebouw genaamd liberty pharmaceuticals,daarop het dak zit een wit pakje maar hoe kom je daar op het dak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:56
Weet niet of het dezelfde is die ik gister ff snel zag, maar is er geen brug in de buurt waarvan je af kan springen?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

wat is jullie langste vliegtijd? mijne is iets van 30 seconden toen crashde ik hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th

7th

Ja ik heb hem nu al.
Je kan via de rails en dan op 1 van de steunbalken op de dak jumpen.
Gaat wel om milimeter werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

* MM- heeft eindelijk een fbi car :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Op dinsdag 06 november 2001 15:14 schreef MM- het volgende:
wat is jullie langste vliegtijd? mijne is iets van 30 seconden toen crashde ik hard.
Hoe doe je dat? Ik kom niet verder als 3 seconden als ik de voledige baan gebruik op dat vliegveld :( wou graag naar de overkant :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:25
Op dinsdag 06 november 2001 16:11 schreef MM- het volgende:
* MM- heeft eindelijk een fbi car :)
Gejat of gevonden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th

7th

Wat is er zo speciaal aan die FBi car?
Ik heb hem nog niet gezien.
Is het nou zo dat gangs je helpen naarmate je klusjes voor hun heb gedaan?Net zoals gta2?
Als ik voor de italianen werk en de cops zitten achter mij aan en ik rij een italiaanse wijk in dan doen die mafia gasten niks.
In gta2 deden ze heel wat!Knallen op die cops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Op dinsdag 06 november 2001 16:37 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Gejat of gevonden??
gejat of course,

en nee die gangs doen jammer genoeg niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op dinsdag 06 november 2001 16:52 schreef MM- het volgende:

[..]

gejat of course,

en nee die gangs doen jammer genoeg niks.
Jammer das niet interresant :P
Wil weten waar hij gewoon staat, moet toch wel.
En wie weet waar je een tank kan vinden?
Als ik 6 sterren heb rijdt zo'n banshee niet meer lekker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 06 november 2001 18:21 schreef Albinoraptor het volgende:
Had ik net ook, die tanks zijn niet grappig meer. >:) Maar het is me eindelijk gelukt een FBI-auto te jatten, meteen afgeleverd bij die boot. Maar ik wil ook wel eens zo'n pantserwagen, die je es een keer in een missie moest slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 06 november 2001 18:21 schreef Albinoraptor het volgende:
Had ik net ook, die tanks zijn niet grappig meer. >:) Maar het is me eindelijk gelukt een FBI-auto te jatten, meteen afgeleverd bij die boot. Maar ik wil ook wel eens zo'n pantserwagen, die je es een keer in een missie moest jatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Op dinsdag 06 november 2001 19:38 schreef 007 het volgende:

[..]

Had ik net ook, die tanks zijn niet grappig meer. >:) Maar het is me eindelijk gelukt een FBI-auto te jatten, meteen afgeleverd bij die boot. Maar ik wil ook wel eens zo'n pantserwagen, die je es een keer in een missie moest slopen.
Die in mijn Garage staat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Laatst online: 02-10 16:39

Raimond613

Simracer

Kan iemand mij uitleggen wanneer je nou precies wel en niet een insane stuntbonus krijgt?
Soms maak ik hele stoere sprongen maar krijg ik helemaal niks...

en in het overzicht in dat menu staan ook 20 'secret jumps' of zo iets, weet iemand daar meer van (wat zijn die precies etc.)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hinse
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 10:58
Hmzzzz....ik wil die game ook, maa ik heb geen ps2. Zijn er geen emulators? :P Aan dat spel kan ik nl wel komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Op dinsdag 06 november 2001 21:18 schreef Raimond het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wanneer je nou precies wel en niet een insane stuntbonus krijgt?

en in het overzicht in dat menu staan ook 20 'secret jumps' of zo iets, weet iemand daar meer van (wat zijn die precies etc.)
Wat ik weet (ik weet toch iets :P ) is dat het een tijdje duurt voordat het in beeld staat...
Dus je maakt een stunt......dan staat het pas in het beeld :P

Wat ook belangerijk is een goede landing.
Wat veel NIET halen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Op dinsdag 06 november 2001 21:18 schreef Raimond het volgende:

Die secret jumps zijn van die jumps over (hoe raad je het) schansen, zelfde als waar je ooit wel is een insane jump gehad kon hebben, maar door verder te komen ofzo haal je een secret jump. Op het vliegveld zit er 1 bij het eerste vliegtuig trapje wat je tegenkomt, en op het dak van de parkeergarage op het 2e eiland of op het eerste eiland vlakbij de visfabriek (en nog 17, maar weet er niet zoveel :()

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Op woensdag 07 november 2001 08:47 schreef TAG_Speedy het volgende:

[..]

Die secret jumps zijn van die jumps over (hoe raad je het) schansen, zelfde als waar je ooit wel is een insane jump gehad kon hebben, maar door verder te komen ofzo haal je een secret jump. Op het vliegveld zit er 1 bij het eerste vliegtuig trapje wat je tegenkomt, en op het dak van de parkeergarage op het 2e eiland of op het eerste eiland vlakbij de visfabriek (en nog 17, maar weet er niet zoveel :()
Op eiland 2 :P kan je ook erg vet stunten bij de haven hoor, heb zo al $3000 aan stunt bonus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren maar weer eens ff GTA3 gespeeld, lang niet meer gedaan (shame on me >:))

Was best wel frusty. Die missie met die paparazi killen heb ik wel 5 keer gedaan ofzo. Wel elke keer gehaald, maar daarna steeds doodgegaan: paar keer verzopen (verkeerd uit de boot gesprongen lol), een keer opgeblazen toen ik door de mafiawijk in portland reed (rocket launcher of grenades bij mafia?), paar keer wasted (na politieachtervolgingen), paar keer zo hard gejumped dat ik de zee in gevlogen ben lol :). Ik zat maar een beetje te klooien, jumps te maken en secret pakjes zoeken, maar klote dat ik elke keer van die neigingen kreeg net voor het saven lol

Overigens nu ik van het bestaan van die secret packages afweet vind ik er opeens een hoop (heb er al 18 ofzo lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

mijn beste jump was 10.000 waard :) ga niet zeggen waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op woensdag 07 november 2001 13:28 schreef MM- het volgende:
mijn beste jump was 10.000 waard :) ga niet zeggen waar ;)
Met die unique bonusen, krijg je bij elke sprong die je maakt x keer 5000. (x hoeveelste unique bonus het is) Heb er 8 gehaald dus krijg je voor die sprong 40.000. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Ik heb inmiddels ook al een unique jump gemaakt, bij de haven, over die vrachtwagens heen :)

BTW wanneer gaat die brug naar het 2e deel van de stad open? moet je dan een bepaald aantal opdrachten doen of een bepaald bedrag halen ofzo?

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 07 november 2001 13:53 schreef Raimond het volgende:
Ik heb inmiddels ook al een unique jump gemaakt, bij de haven, over die vrachtwagens heen :)

BTW wanneer gaat die brug naar het 2e deel van de stad open? moet je dan een bepaald aantal opdrachten doen of een bepaald bedrag halen ofzo?
Ja, alles missies halen, behalve die bij telefoons enz. Ik ga nu naar Italie dus mzzl mensuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens op ps2.ign.com staat een erg makkelijke strategy guide. Geen cheats of walktrough (dat zuigt), maar wel wat tips met waar bepaalde verborgen missies te vinden enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op woensdag 07 november 2001 14:48 schreef 007 het volgende:

[..]

Ja, alles missies halen, behalve die bij telefoons enz. Ik ga nu naar Italie dus mzzl mensuh!
Is dat een secret island :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Op woensdag 07 november 2001 14:48 schreef 007 het volgende:

[..]

Prettige vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

hahah ik dacht ook ff dat het een eiland was ofzo :) maar ja prettige vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th

7th

Op ign staat een GTA3 guide en in die guide staat ook tips hoe je healt kan krijgen,maar er staat niet in dat als je een hoertje loopt te pompen healt krijgt.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op woensdag 07 november 2001 17:15 schreef 7th het volgende:
Op ign staat een GTA3 guide en in die guide staat ook tips hoe je healt kan krijgen,maar er staat niet in dat als je een hoertje loopt te pompen healt krijgt.
:)
Mag vast ook niet, anders wordt site voor 18+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op woensdag 07 november 2001 13:53 schreef Raimond het volgende:
Dee ik ook, met een ambulance. Ik sprong echter zo ver dat ik over de kade heen in het water vloog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Laatst online: 24-08 21:02
Na het zien van het filmpje heb ik een vraag:

Voor mij zag het spel er heel erg uit als midtown madness 2, speelt het dan ook zo? Of meer als driver? Hoe erg is bijvoorbeeld je auto geniegd om om te slaan etc.

Ik kan trouwens echt niet wachten op het hebben van een PS2...

Nu nog het geld 8-)

dat wordt hard werken *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th

7th

Op woensdag 07 november 2001 22:43 schreef SEFje het volgende:
Na het zien van het filmpje heb ik een vraag:

Voor mij zag het spel er heel erg uit als midtown madness 2, speelt het dan ook zo? Of meer als driver? Hoe erg is bijvoorbeeld je auto geniegd om om te slaan etc.

Ik kan trouwens echt niet wachten op het hebben van een PS2...

Nu nog het geld 8-)

dat wordt hard werken *D
De feel van de auto's zijn erg lekker.
Een busje neigt sneller om te slaan omdat die hoog en lomp is.
Sport auto's blijfen op de weg geplakt omdat ze laag zijn.
Na een paar uur rijden wil je niks anders :)
Je kan ook lekker snel je auto laten draaien/spinnen als je een felle car heb.
Nee het speelt niet zoals midtownmadness2 wel een beetje als driver maar je kan ook lopen en vechten enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Laatst online: 24-08 21:02
Op woensdag 07 november 2001 23:38 schreef 7th het volgende:

[..]
maar je kan ook lopen en vechten enz.
Ja, dat snap ik, ik ben niet helemaal gek hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de besturing en feeling van de voertuigen in GTA3 echt super. Vooral de verschillen, zoals hierboven gezegd, kantelen mpv's of busjes sneller omdat het zwaartepunt hoger ligt. Vooral op hoge snelheid vereist het best wat skill om een wagen op de weg te houden en niks te raken ;)

De politieachtervolgingen zijn nog beter dan bij driver :)

Maar ik vind bijvoorbeeld ook de besturing van de boten erg realistisch! Ik kreeg een beetje het Amsterdamned/The world is not enough deja vu's tijdens die speedboatachtervolging aan de kust ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is gewoon het beste spel wat ik ooit heb gespeeld, het heeft alle elementen die een goede action game moet hebben.
En het belangrijkste van alles vind ik toch wel de vrijheid die je hebt in dit spel, en dat draagt heel veel bij aan de levensduur van GTA3.

In een tank door de stad walsen is toch wel 1 v/d kewlere dingen vin' ik :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn al codes:
Free Tank:
Put all weapons away and press Circle, Circle, Circle, Circle, Circle, Circle, R1, L2, L1, Triangle, Circle, Triangle voila! Free tank! I just hope when you try it you don't get smooshed like I have hahaha.
Increase Wanted Meter:
During gameplay press R2, R2, L1, R2, Left, Right, Left, Right, Left, Right.

Clear Wanted Meter:
During gameplay press R2, R2, L1, R2, Up, Down, Up, Down, Up, Down.

Clear Weather:
During gameplay press L1, L2, R1, R2, R2, R1, L2, Triangle.

Stormy Weather:
During gameplay press L1, L2, R1, R2, R2, R1, L2, Square.

Rainy Weather:
During gameplay press L1, L2, R1, R2, R2, R1, L2, Circle.

Foggy Weather:
During gameplay press L1, L2, R1, R2, R2, R1, L2, X.

Sorry het is veel ik weet het - ik heb zelfs nog meer maar ja dan is het forum te klein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheats doe ik nog maar ff niet aan, zonder is veel leuker, je wordt dan als het ware ook meer gepusht om pakketjes te verzamelen, missies te volbrengen, etc.

My 2cents. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies

Het is veel leuker om zelf proberen 6 sterretjes te halen, een tank te vinden of alle 100 pakjes te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op donderdag 08 november 2001 13:23 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Precies

Het is veel leuker om zelf proberen 6 sterretjes te halen, een tank te vinden of alle 100 pakjes te vinden ;)
6 sterretje halen is geen probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Zit nu vast in een missie.

Moet een boot jatten en daarmee naar een boei varen en vervolgens een vliegtuig uit de lucht schieten, leek me geen probleem totdat ik aan weerskanten van dat 2e eiland een oneindige pijpleiding tegenkwam en ik juist aan de andere kant moest wezen. Iemand een idee hoe ik die missie kan halen?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Ik had zonet een hoer achter me aan lopen die me overal volgde. Dus ik denk: ze wil haar werk uitvoeren. Dus ik loop naar een donker hoekje.
Gebeurt niks.
Dus ik sla weer aan het denken: Een bed is altijd beter. Dus ik loop naar mijn huisje. Dan rent ze mijn huis binnen, en gaat daar hysterisch rondrennen.
Ik loop ook maar naar binnen, en krijg gewoon dat save/load scherm. Na een paar keer naar binnen/buiten gelopen te heben gebeurde er nog niets, dus heb ik haar maar gekilled met mijn uzietje.

Oftewel: Wat moest ik doen?

Overigens kan je ook gewoon met zo'n hoer neuken door naast r te stoppen. Ze stapt dan in, en na een half minuutje gaat die auto een beetje schommelen, en krijg je 25 extra leven (boven je 100), en 50 minder credits. Die kan je terug nemen door haar te killen als ze klaar is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op donderdag 08 november 2001 16:25 schreef TAG_Speedy het volgende:
Zit nu vast in een missie.

Moet een boot jatten en daarmee naar een boei varen en vervolgens een vliegtuig uit de lucht schieten, leek me geen probleem totdat ik aan weerskanten van dat 2e eiland een oneindige pijpleiding tegenkwam en ik juist aan de andere kant moest wezen. Iemand een idee hoe ik die missie kan halen?
Als dat he enige probleem is :P
Wacht maar dat je dat vliegtuigje hebt neer geschoten.

Ok effe antwoord op vraag, je kan toch al naar 3e eiland neem ik aan. :?

Zo ja welke boot pak je dan? Die op map staat aangegeven?
Zo nee doe wel.
Zo ja. Dan weet ik het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

nog een vraagje:
in dat overzicht van je 'stats' staat ook:
'rampages passed x of 20'

Weet iemand wat die rampages zijn?

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op donderdag 08 november 2001 21:00 schreef Raimond het volgende:
nog een vraagje:
in dat overzicht van je 'stats' staat ook:
'rampages passed x of 20'

Weet iemand wat die rampages zijn?
Zijn (als je andere GTA's hebt gespeeld) kill frenzy's
Zijn die doodskoppen die je ziet liggen, krijg je bepaalde tijd om een bepaald aantal ganmembers/auto's te mollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 02-10 07:23
WOW DIT SPEL IS ECHT GAAF

Ik was in zwolle in zon game zaakje, en khad nog nooit achter een console gespeeld, duz vroeg ik om een demonstratie van de ps 2, en ik heb er zeker geen spijt van gekregen, ik had 5 minuten, het liep uit tot een half uur, maaar dit was echt awesome!!!
Nooit gedacht dat die console zow leuk kon zijn, fantastisch gewoon, ik zit nu te twijfelen of ik een ps 2 koop of wacht op de pc versie...
Wat zal ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
GTA3 voor PC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 23:33 schreef DarkShadow het volgende:
[..]
ik zit nu te twijfelen of ik een ps 2 koop of wacht op de pc versie...
Wat zal ik doen?
PS2 natuurlijk, je koopt toch geen PC versie, je bent toch wel helemaal lekker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 02-10 07:23
hehe, kwist niet dat consoles zow leuk konden zijn, ze zijn wat relaxter dan pc, maar de pc blijft rulen op fps en rts gebied...
Maar GTA is echt zooow tof, kheb vandaag de hele dag over nix anders gehad dan GTA 3, en ik heb het maar een half uurtje gespeeld...
Kan bijna niet wachten, ga strax ff checken of je zon ps2 ook kan huren bij ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op vrijdag 09 november 2001 13:41 schreef DarkShadow het volgende:
hehe, kwist niet dat consoles zow leuk konden zijn, ze zijn wat relaxter dan pc, maar de pc blijft rulen op fps en rts gebied...
Maar GTA is echt zooow tof, kheb vandaag de hele dag over nix anders gehad dan GTA 3, en ik heb het maar een half uurtje gespeeld...
Kan bijna niet wachten, ga strax ff checken of je zon ps2 ook kan huren bij ons :)
heb liever een spellen dat leuk zijn op een console(gameplay is belangrijker dan graphics!) ipv een pc versie waar je langer op moet w8en omdat je daar 1FPS sneller ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Op donderdag 08 november 2001 20:00 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Als dat he enige probleem is :P
Wacht maar dat je dat vliegtuigje hebt neer geschoten.

Ok effe antwoord op vraag, je kan toch al naar 3e eiland neem ik aan. :?

Zo ja welke boot pak je dan? Die op map staat aangegeven?
Zo nee doe wel.
Zo ja. Dan weet ik het ook niet meer.
Ow, ik jatte de eerste de beste politie boot die ik tegenkwam :P bedankt :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op vrijdag 09 november 2001 18:49 schreef TAG_Speedy het volgende:

[..]

Ow, ik jatte de eerste de beste politie boot die ik tegenkwam :P bedankt :)
Crimineel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Die shit na de boot jatten is idd te erg, werd meteen plat gereden door een tank .... hmmm :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Op vrijdag 09 november 2001 20:46 schreef TAG_Speedy het volgende:
Die shit na de boot jatten is idd te erg, werd meteen plat gereden door een tank .... hmmm :)
Heb je zeker helicoptertjes uit de lucht zitten schieten :P

Moet je niet doen. Best (althans wat bij mij werkte)
Vliegtuig vroeg neerschieten zodat alles in water valt. Alles met boot oppikkken en dan snel terug naar andere kant(waar je snelle auto hebt staan of die hummer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand al een tank kunnen jatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

mwah ja maar ik werd er meteen uitgerukt omdat hij zo langzaam is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 11:00 schreef MM- het volgende:
mwah ja maar ik werd er meteen uitgerukt omdat hij zo langzaam is...
Amateur! :P Heb er inmiddels al 2 gejat, en 1 daarvan ingeleverd bij het vrachtschip. Toen kreeg ik F200.000 en nu kan ik gratis alle overheidsauto's daar krijgen. Dus ik ga naar dat schip, loop over het Rhino-pakketje heen en ik krijg een Rhino. Of als ik een SWAT-bus (Enforcer) wil krijg ik die ook zo mee! Echt wreeeeed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft er al een hoertje opgepikt en is daarna gaan neuken met dat weif dat kan ook nog he heb ik ook al gedaan moet je maar even een moeie wagen uit de showroom stelen dan gaan ze mee en ga je ergens heen waar het rustig is en neuken maar
serieus!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die tank heb ik ook al gevonden staat er niet altijd en er is ook een vliegtuigje dus goed zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 16:11 schreef finelookingme het volgende:
ja die tank heb ik ook al gevonden staat er niet altijd en er is ook een vliegtuigje dus goed zoeken
Gevonden? Ik heb hem gejat...
Op zaterdag 10 november 2001 16:09 schreef finelookingme het volgende:
wie heeft er al een hoertje opgepikt en is daarna gaan neuken met dat weif dat kan ook nog he heb ik ook al gedaan moet je maar even een moeie wagen uit de showroom stelen dan gaan ze mee en ga je ergens heen waar het rustig is en neuken maar
serieus!!!
Staat al in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Op vrijdag 09 november 2001 20:48 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Heb je zeker helicoptertjes uit de lucht zitten schieten :P

Moet je niet doen. Best (althans wat bij mij werkte)
Vliegtuig vroeg neerschieten zodat alles in water valt. Alles met boot oppikkken en dan snel terug naar andere kant(waar je snelle auto hebt staan of die hummer)
Probeer ik dat, die heli's heb ik idd neergehaald :P irritant he :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:03

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik wil god mode!

Ehehe iemand nog tips?
Staan namelijk niet tussen de andee cheats, en wil ff feesten in de town en mijn framerate verpesten. >:)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Ik loop al de hele week met die liedjes van flahsback in mn hoofd: 'she's on fire' lalalala :P

Vandeweek schoot ik een paar triads neer, toen kwam de ambulance, begon de verpleger ook ineens dat liedje te zingen :)
Het zijn trouwens officiele soundtracks van scarface, ik heb ze al gedownload :)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is al uit?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, dat bedoelt voor PS2.. dus, voor PC nog niet uit, he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
  • Laatst online: 08-09 17:24
Hoe lang kunnen jullie in de "Dodo" vliegen? Ik 11 seconden. En zijn er nog meer vliegtuigen om in te vliegen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wisten jullie dat je na 100 klanten afgeleverd te hebben een hele vette rode taxi krijgt?! Stoer...

Op GAME hoor je heel vaak een i-netadres - das dus een pornosite, echt lachen. Er staat ook op: Brought to you by GAME. Stout hoor van Rockstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

007 niet echt slim om die link hier neer te zetten of wel :? >:)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 november 2001 20:58 schreef Kezmanatic het volgende:
Zat ik ook al aan te denken, maar iedereen die wel eens GAME luistert weet waar ik het over heb. >:) Dat liedje van 'I'm on fire' is idd errug leuk, op een gegeven moment begint die presentatrice er ook door heen te lullen: "I've never been on fire before, I can tell you that." :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerox.2000
  • Laatst online: 08-09 17:24
Op woensdag 14 november 2001 20:56 schreef 007 het volgende:
Wisten jullie dat je na 100 klanten afgeleverd te hebben een hele vette rode taxi krijgt?! Stoer...

Op GAME hoor je heel vaak [url="http://www.*********.com"]www.********.com[/url] - das dus een *******, echt lachen. Er staat ook op: Brought to you by GAME. Stout hoor van Rockstar.
Op een andere zender maken ze reclame voor http://www.petsovernight.com/ en die bestaat ook (wel gemaakt door Rockstar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Op woensdag 14 november 2001 20:58 schreef Kezmanatic het volgende:
game fm ownz, maar heb nu altijd radio uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 november 2001 21:04 schreef Aerox.2000 het volgende:
Op een andere zender maken ze reclame voor http://www.petsovernight.com/ en die bestaat ook (wel gemaakt door Rockstar)
Whahaha! :D Die heb je ook nog, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op woensdag 14 november 2001 21:03 schreef 007 het volgende:

[..]

Zat ik ook al aan te denken, maar iedereen die wel eens GAME luistert weet waar ik het over heb. >:) Dat liedje van 'I'm on fire' is idd errug leuk, op een gegeven moment begint die presentatrice er ook door heen te lullen: "I've never been on fire before, I can tell you that." :D
Ze zegt "I've been on a lot of things,but I've never been on fire......" :P

Maar die rode taxi,blijf je die houden ofzo :?
Wat is er dan zo speciaal aan :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mozinator
  • Laatst online: 31-12-2020
COOOOL is GTA 3 al uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op woensdag 14 november 2001 21:48 schreef laafke het volgende:
COOOOL is GTA 3 al uit :)
Voor de PS2 wel,voor de pc duurt het nog een paar maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 14 november 2001 21:55 schreef Kezmanatic het volgende:

[..]

Voor de PS2 wel,voor de pc duurt het nog een paar maanden :)
Jaja nu weet ik het wel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 14 november 2001 21:28 schreef Kezmanatic het volgende:
Ze zegt "I've been on a lot of things,but I've never been on fire......" :P
Ja, dat zegt ze daarna (volgens mij, zal nog wel eens luisteren).
Maar die rode taxi,blijf je die houden ofzo :?
Wat is er dan zo speciaal aan :)
Hij is sneller. Hij staat dan in Harwood geparkeerd (dat is Noord-Portland). Het is btw wel dat oude model, ben ff de naam kwijt, dus niet die Caprice-look-a-like. Als je hem hebt krijg je er ook een procentje bij. :)

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 22:11 schreef 007 het volgende:

[..]

Ja, dat zegt ze daarna (volgens mij, zal nog wel eens luisteren).
[..]

Hij is sneller. Hij staat dan in Harwood geparkeerd (dat is Noord-Portland). Het is btw wel dat oude model, ben ff de naam kwijt, dus niet die Caprice-look-a-like. Als je hem hebt krijg je er ook een procentje bij. :)
I did some crazy things I can tell you that.. But I've never been on fire! :)

• Raimond613

Raimond613

Simracer

and now back to the music of the seventies.....
sixteenseventies that is :+

van die klassieke zender :)

iracing profile

Verwijderd

Lache man dat die URL's echt bestaan, ik zat er laatst toevallig ook aan te denken :)

GAME FM ownt man. Weet iemand waar ik die muziek kan downen (ja dat MAG! Want ik heb de game + muziek gekocht dus >:))

Verwijderd

Aha nog een echte BOER hier op het forum!

Shit ik krijg deze week een nieuwe PS2 maar mijn plassertje wil gaan stijgeren als ik dit allemaal lees >:) , tering wat een strak spel!

Kan niet meer wachtuh!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 15 november 2001 11:09 schreef Plaguebearer het volgende:
I did some crazy things I can tell you that.. But I've never been on fire! :)
Oja, dat zegt ze idd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu ook eindelijk en ik snap heel goed waarom di topic zo groot is. Geweldig spel! :)

Ok ik moet weer gaan, luigi heeft werk voor me! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 01-10 09:29
Heeft iemand hem btw al uitgespeeld???

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

uitspelen ? nee joh een beetje rondhangen en de boel vernielen is veel leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister eindelijk een ijscowagen gejat... >:) Ruig bakkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 22-09 09:00
echt gaaf ik heb het spel net pas omdat ze nie meer te krijgen waren, ik zit nog in die 1e stad echt wel lache die game.

die hoere vind ik ook wel gaaf >:) als ze gaan neuken hoor je die auto ook kraken :P

die banshe ofzo auto vind ik wel goed.
heeft er iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Laatst online: 22-09 09:00
ik heb iets leuks ontdekt weet nie of het al eerder gezegt is maar je kan een beetje street race'en in gta3 moet je is met een snelle auto naast een andere snelle auto gaan rijden en dan op hem gaan schieten, dan rijd ie als een gek weg en er dan achter aan gaan.
achter hem rijden enzo dat is echt wijs :)

dit wou ik ff melden 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08-2024
Op zondag 02 december 2001 21:05 schreef kRyPtO het volgende:
ik heb iets leuks ontdekt weet nie of het al eerder gezegt is maar je kan een beetje street race'en in gta3 moet je is met een snelle auto naast een andere snelle auto gaan rijden en dan op hem gaan schieten, dan rijd ie als een gek weg en er dan achter aan gaan.
achter hem rijden enzo dat is echt wijs :)

dit wou ik ff melden 8-)
LOL klinkt best fun maar ik heb geen ps2 |:( wachten todat ie op de pc uitkomt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-

MM-

Wat ben ik blij met mn ps2 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mij de laatste dagen gefocused op het slopen van Cartel. Ik weet dat het nooit zal lukken, maar het is goed voor mijn agressie. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

wat ik wel een groot minpunt vind is dat je nu die opdrachten moet uitvoeren en meer niet. bij de vorige versies moest je gewoon een bepaald bedrag verdienen, en dat kon je dus op alle mogelijke manieren doen. Auto's opblazen, mensen platrijden etc. is nog steeds leuk, maar het heeft totaal geen nut meer als je verder wilt in het spel en dat vind ik heel jammer.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-09 17:04
En :
http://www.sleepofflard.com/
http://www.pogothemonkey.com/
http://www.lovemedia.tv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet ondertussen hoe je zo'n hoertje moet ophalen.
Maar hoe kan ik me laten verwennen door haar???

Ik rij dan naar een rustige plek (bij de boten).
Ik stap dan uit, maar dan stapt zij ook uit en loopt ze verdikkie weg!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 01:59
Op dinsdag 08 januari 2002 08:30 schreef mister_cocos het volgende:
Ik weet ondertussen hoe je zo'n hoertje moet ophalen.
Maar hoe kan ik me laten verwennen door haar???

Ik rij dan naar een rustige plek (bij de boten).
Ik stap dan uit, maar dan stapt zij ook uit en loopt ze verdikkie weg!! :(
Je moet met haar in de auto blijven en naar een rustig stukje rijden (lees bosjes) en stilstaan. vervolgens doet zij het grote werk :)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 08:38 schreef vacuumcleaner het volgende:

[..]

Je moet met haar in de auto blijven en naar een rustig stukje rijden (lees bosjes) en stilstaan. vervolgens doet zij het grote werk :)
Thnx, als ik thuis ga ik me meteen laten verwennen :P
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste