ik heb ook vet gezeik gehad met m'n kt7, maar toen was dat bordje net uit. vond ik ook niet zo gek. met een beetje geduld heb ik het mooi opgelost en m'n kt7 was toch echt wel veeel stabieler dan m'n celly op een bx bord!
maandje terug kg7 gekocht, installeren en draaien! in 1x goed. bij iemand anders epox bord met kt266 sjip geinstalleerd, hoppa in 1x stabiel draaien. niks crashes zelfs niet in win ME/98.
het kan wel stabiel draaien, je moet alleen op de juiste manier je pc bouwen. dan heb je van die mannetjes (zeg neit dat jij er zo 1 bent) die superorbs kopen en hun kaarten kwakeloos erin stampen of geen via drivers installeren en dan gaan klagen dat het allemaal rotzooi is

je leest hier zoveel problemen over amd en via omdat gewoon de meeste hier een amd kopen.
maargoed, hier zijn al 100'en topics over geweest dus ik hou er maar over op
nu even wat tips:
als je pc niet stabiel loopt:
1: trek al je kaarten eruit behalve video ofcourse
2: draai
www.memtest86.com
3: nieuwste bios/drivers etc... downloaden
4: 1 voor 1 je kaarten terug plaatsen en kijk goed hoe je pc de irq's verdeelt. niet teveel met je live sharen, liever niks en het slot onder je agp vrijlaten.
5: sjek je temp. als die boven de 60 komt moet je eens aan een ander coolertje gaan denken. heb je een superorb gooi hem dan direct weg
werkt het dan nog niet, dan is er denk ik iets kapot. kijk of je core niet beschadigt is en anders breng je je moederbord terug.
als je er zo niet uitkomt, weet ik het ook niet meer....
suc6