Reality beats fiction by far!
Verwijderd
Roefoes, ga nou eens gewoon zoeken waar het probleem zit ! Ik weet het, kost een hoop tijd en gedoe. Trek al je kaarten van je mobo (behalve je video) en kijke het eens een dagje aan. Loopt het vast, dan weet in ieder geval dat het niet aan die extra's ligt. Blijft het lopen dan stop je bijvoorbeeld je geluidkaart erbij. Blijft het lopen dan stop je bij...etc. Ik ben ook over gegaan van Intel naar AMD. In het begin wel wat gezeik gehad (was ervoor gewaarschuwd) maar nu alles OK. Eigenlijk wil niet meer terug. Draai nu XP. Loopt als een trein. In ieder geval susses en geef niet op !!!
Hmmmmm ik zou zo hetzelfde verhaal neerzetten maar quoten is makkelijkerOp woensdag 24 oktober 2001 01:26 schreef tiethoff het volgende:
Roefoes, ga nou eens gewoon zoeken waar het probleem zit ! Ik weet het, kost een hoop tijd en gedoe. Trek al je kaarten van je mobo (behalve je video) en kijke het eens een dagje aan. Loopt het vast, dan weet in ieder geval dat het niet aan die extra's ligt. Blijft het lopen dan stop je bijvoorbeeld je geluidkaart erbij. Blijft het lopen dan stop je bij...etc. Ik ben ook over gegaan van Intel naar AMD. In het begin wel wat gezeik gehad (was ervoor gewaarschuwd) maar nu alles OK. Eigenlijk wil niet meer terug. Draai nu XP. Loopt als een trein. In ieder geval susses en geef niet op !!!
Maar probeer inderdaad is ff te zoeken naar het probleem. Geld uitgeven aan iets anders kan altijd nog toch
Verwijderd
Je bent /echt/ te bescheiden . . .Op woensdag 24 oktober 2001 02:48 schreef Reind het volgende:
[..]
Als ik het voor elkaar kan krijgen om m'n systeem stabiel te krijgen dan moet jou dat ook wel lukken.
en weer een heerlijk topic vol met flames en trolls...
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()