"You're only as good, as what you did last week."
kan / mag nog niet teveel verklappen maar er komt een betaalbaar alternatief, 3 november.Op dinsdag 23 oktober 2001 20:49 schreef Seraph het volgende:
/me moet altijd heel hard grienen van zulke topics
dus...see you there!!
Verwijderd
i just hope soOp dinsdag 23 oktober 2001 20:51 schreef oh,when? het volgende:
[..]
kan / mag nog niet teveel verklappen maar er komt een betaalbaar alternatief, 3 november.
dus...see you there!!
Als je het echt wilt weten, kun je mij altijd mailen, maar ik laat het hier _zeer_ binnekort wel weten.Op dinsdag 23 oktober 2001 22:20 schreef lombdude het volgende:
Hoe kan ik er meer over te weten komen? ik begrijp dat je nu niet teveel kunt vertellen, maar kan ik ergens een e-mailadres achterlaten ofzo, zodat ik me kan aanmelden?
(enne misschien ook wel op het betaalbare alternatief. Het moet dan wel zo betaalbaar zijn dakkut zelf kan betalen, want ik krijg mijn baas niet nog een keer zo gek
Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
nix an te doen.........
al baal ik er wel van als een stekker..
Verwijderd
Wie weet tot 3 nov.
//offtopic
Popup ads op GoT? het moet verdomme niet veel gekker worden!
//offtopic
Verwijderd
kom van webads af, loopt al een draadje over in LAOp woensdag 24 oktober 2001 15:55 schreef DeFeCt het volgende:
//offtopic
Popup ads op GoT? het moet verdomme niet veel gekker worden!
//offtopic
maar als ik ook ff een offtopic vraag mag stellen (
Verwijderd
best wel fijn
ha..relaxed...toch iemand die mijn vorige tips voor een gratis kaartje heeft gevolgd..Op woensdag 24 oktober 2001 17:24 schreef Snow-in-a-can het volgende:
Ik doe 14 uur vrijwilligers werk op ffwd in ruil voor een kaartje, waarvan 3 uur tijdens de beurs.
best wel fijn
tof..dan zie ik jou iig ?
Nelis toch.. moet ik hier even die ivoren toren van jou beklimmen om je dit te komen vertellen?Op woensdag 24 oktober 2001 17:00 schreef nelis het volgende:
maar als ik ook ff een offtopic vraag mag stellen (),
bestaat het fenomeen transparantie in flash, dus dat je een swf hebt met "gaten" erin waardoor je hetgeen wat daarachter zit ziet? (kad een ideetje namelijk)
http://onno.dhs.org/NSearch/SearchServlet?query0=flash+transparant&operator0=0&date=&numhits=25&collection=&theme=got
lol, sorry Pelle, * Oefening was blijkbaar nog niet wakker, hij moest gister namelijk nog laat vragen om complimentjes in het tennis-topicOp woensdag 24 oktober 2001 18:01 schreef Pelle het volgende:
[..]
Nelis toch.. moet ik hier even die ivoren toren van jou beklimmen om je dit te komen vertellen?
http://onno.dhs.org/NSearch/SearchServlet?query0=flash+transparant&operator0=0&date=&numhits=25&collection=&theme=got
![]()
Verwijderd
yezz.Op woensdag 24 oktober 2001 17:55 schreef oh,when? het volgende:
[..]
ha..relaxed...toch iemand die mijn vorige tips voor een gratis kaartje heeft gevolgd..
Dinsdag weet ik overigens wat er in de goodybag zit
Verwijderd
Ach, 's avonds een vent, 's ochtends (en 's middags) ook een ventOp woensdag 24 oktober 2001 18:49 schreef nelis het volgende:
lol, sorry Pelle, * Pelle was blijkbaar nog niet wakker, hij moest gister namelijk nog laat vragen om complimentjes in het tennis-topic![]()
©OzBoz
laat me raden..dan mag je ze inpakkenOp woensdag 24 oktober 2001 19:37 schreef Snow-in-a-can het volgende:
yezz.
Dinsdag weet ik overigens wat er in de goodybag zit
ws kom ik dinsdag al me pas ophalen.
FlashForward2001 in AmsterdamOp woensdag 24 oktober 2001 19:40 schreef MinardiFan het volgende:
mis ik iets ? wat is FlashForward voor iets ? iets met Flash natuurlijk maar vertel me eens verder ...
Verwijderd
ben erg benieuwd wat dat in godsnaam inhoudt.
oei oei oei..ik heb al zo'n vermoedenOp woensdag 24 oktober 2001 20:39 schreef Snow-in-a-can het volgende:
ik had me eigenlijk opgegeven voor "Joshua shadow"
[ Voor 99% gewijzigd door Underscore op 05-12-2012 14:56 ]
Verwijderd
dus ben blij dat ik dat niet hoef te doen.
maar is joshua dan een grotere rockstar dan de rest?
[ Voor 99% gewijzigd door Underscore op 05-12-2012 14:57 ]
moet ik echt alles wat ik zeg 2 keer per week herhalen???Op woensdag 24 oktober 2001 17:00 schreef nelis het volgende:
[..]
kom van webads af, loopt al een draadje over in LA
maar als ik ook ff een offtopic vraag mag stellen (), bestaat het fenomeen transparantie in flash, dus dat je een swf hebt met "gaten" erin waardoor je hetgeen wat daarachter zit ziet? (kad een ideetje namelijk)
hoe heet dat alternatief ookweer? ffw is te duur
[topic=296251/1/25]
Stoer; Marduq
hallo he, daar was al op gereageerd hoor. dus niet snel ff snachts alle topics omhoog gaan schoppen en mij op mun fouten wijzen, das niet lievOp donderdag 25 oktober 2001 01:31 schreef XangadiX het volgende:
[..]
moet ik echt alles wat ik zeg 2 keer per week herhalen???
hoe heet dat alternatief ookweer? ffw is te duur
[topic=296251/1/25]
on-topic
het was alleen de zoveelste keer en zeker na 3 biertjes ga ik dan denken:
potverdikke
* XangadiX denkt dat dan
en dan schopt hij ff ertegenaan
Stoer; Marduq
koel, wie gaan dr nog meer? kheb woensdag en donderdag de 12:45-19:00 shiftOp woensdag 24 oktober 2001 17:55 schreef oh,when? het volgende:
[..]
ha..relaxed...toch iemand die mijn vorige tips voor een gratis kaartje heeft gevolgd..
mag je naast joshua lopen zodat die gast geen last heeft van de zonOp woensdag 24 oktober 2001 20:39 schreef Snow-in-a-can het volgende:
ik had me eigenlijk opgegeven voor "Joshua shadow"
* cutter weet de nooduitgang te zitten die hij open gaat zetten voor zijn W&G vriendjes?Op dinsdag 23 oktober 2001 20:51 schreef oh,when? het volgende:
[..]
kan / mag nog niet teveel verklappen maar er komt een betaalbaar alternatief, 3 november.
dus...see you there!!
Kom op niet gaan zeuren over details heOp donderdag 25 oktober 2001 15:58 schreef Snow-in-a-can het volgende:
handig als 2 november de beurs is afgelopen
Verwijderd
B-top werkt voor een 100% KPN dochter, en de centjes voor flash-forward zijn ingetrokken...
K****TTTT!!!
haha lol @ jouw icoonOp donderdag 25 oktober 2001 16:03 schreef cutter het volgende:
[..]
Kom op niet gaan zeuren over details he
mag ik um ook?
Alleen de die-hards denk ik - waar is de poll?Op donderdag 25 oktober 2001 16:05 schreef nelis het volgende:
[..]
haha lol @ jouw icoon![]()
mag ik um ook?
Ik stel voor dat de mate van autoriteit gaat blijken uit de grootte van de lens-flare.
Waxle stellen we aan als hoofd -lowrider lensflare - als ie wil tenminste....
Vanzelfsprekend krijg je het gebruiksrecht op mijn icoon....
Verwijderd
Welk icoon toch?Op donderdag 25 oktober 2001 16:55 schreef cutter het volgende:
Ik wilde eigenlijk voorstellen dat jij in de -- [W&G Guru] icoon ballotage commissie -- zitting gaat nemen als hoofd toewijzing.
Ik stel voor dat de mate van autoriteit gaat blijken uit de grootte van de lens-flare.
Verwijderd
LOLOp donderdag 25 oktober 2001 16:55 schreef cutter het volgende:
Ik wilde eigenlijk voorstellen dat jij in de -- [W&G Guru] icoon ballotage commissie -- zitting gaat nemen als hoofd toewijzing.
"De webridders van /13"
[ Voor 100% gewijzigd door Underscore op 05-12-2012 14:57 ]
Verwijderd
Flashforward is natuurlijk 30% leuk uitje, zeker als het in SF, NY of londen is (Op donderdag 25 oktober 2001 17:49 schreef raptorix het volgende:
Vraagje als ik dit zo lees heb ik het idee dat jullie dit allemaal als een uitje zien, gezien het feit dat de meeste van jullie dit uitje doen op kosten van de zaak, vraag ik me af of je ook het leerdoel kan verantwoorden, met andere woorden steek je er ook wat van op en zoja wat?
Ook de contacten die je er opdoet zijn geweldig, in mijn positie als full-time flasher heb je weinig collega's in nederland.
Om over de inspiratie maar te zwijgen.
B.
[ Voor 83% gewijzigd door Underscore op 05-12-2012 14:57 ]
Klote man..........zuigt echt onwijs.......als iemand het verdient om er heen te gaan ben jij het wel.......als ik een kaartje over had zou je die krijgen........maar helaas ga ik zelf niet eensOp donderdag 25 oktober 2001 16:04 schreef B-Top het volgende:
Guess what,
B-top werkt voor een 100% KPN dochter, en de centjes voor flash-forward zijn ingetrokken...
K****TTTT!!!
Verwijderd
Mischien kunnen we met W&G naar NMUF?Op donderdag 25 oktober 2001 20:41 schreef McVirusS het volgende:
[..]
Klote man..........zuigt echt onwijs.......als iemand het verdient om er heen te gaan ben jij het wel.......als ik een kaartje over had zou je die krijgen........maar helaas ga ik zelf niet eens.
B.
[ Voor 100% gewijzigd door Underscore op 05-12-2012 14:57 ]
Verwijderd
New Media Underground festivalOp vrijdag 26 oktober 2001 11:55 schreef Underscore het volgende:
NMUF, is dat dan de nederlandse versie of de new yorkse?
Nederlands
waar:?Op vrijdag 26 oktober 2001 15:06 schreef B-Top het volgende:
[..]
New Media Underground festival
Nederlands
Verwijderd
In achter mij aan hobbelenOp vrijdag 26 oktober 2001 18:47 schreef Necromancy het volgende:
/me hobbelt wel achter Seraph aan en heeft er nu al zin in
Verwijderd
Misschien, of misschien toch iets anders als ik maar op dat New Media Underground festival uitkomOp vrijdag 26 oktober 2001 19:12 schreef Seraph het volgende:
[..]
In achter mij aan hobbelen![]()
...
Verwijderd
/me vindt t ook wel wat.....Op vrijdag 26 oktober 2001 17:00 schreef Seraph het volgende:
/me doet mee...