Toon posts:

[FLASHFORWARD] Verslag van b-top

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na het topic wie gaat er naar flashforward en het minieme aantal mensen (1) die van hier gingen ontsprong bij mij het idee om een 'sort of' verslag van het flash festijn te schrijven.

Dus hier gaan we:

Dag 1 : Dinsdag
-----------------------

Naar schiphol.
7 uur vliegen naar New York.
Taxi vanaf kennedy airport naar hotel.
Rondlopen en terasje hangen (31 graden!)
Terug naar hotel struinen, en slapen.

Dag 2 : Woensdag (hier begint het pas):
------------------------------------------------------

Tot zover heb ik alleen nog maar de opening en josh davis gezien.
Dat komt omdat die het pas net begonnen is.

De aftrap werd gedaan door Kevin Lynch, product manager bij Macromedia.

Hij gaf een aantal sneakpreviews van MM producten.

Het meest in het oog springend was sitespring, een web-dev tool voor programmeurs, designers en managers.
Sitespring is een web based tool, met onder andere discussie fora's en versie beheer.
Het doel van sitespring is het streamlinen van de workflow tussen programmeurs, designers etc.
In de demonstratie liet Kevin een 'real life' voorbeeld van sitespring gebruik zien:

Klant gaat op het xtranet van sitesring en bekijkt site.
Klant is tevreden maar wil een aantal wijzigingen zien.

Klant opent op het xtranet van sitespring een 'ticket' (thread) in een soort forum.
Dit forum word door gelezen door de project manager.
Project manager opent een ticket in het gesloten gedeelte van sitespring, en opent deze voor een bepaald persoon, in dit geval een designer.

Designer opent de ticket, en kan vanuit de ticket direct het te wijzigen file openen.
In dit geval was dat een flash file.
Na het maken van de benodigde wijzigingen slaat hij het bestand op, waarna sitespring automatisch de oude versie opslaat in een andere map, onder een bepaald versie nummer.

Designer sluit ticket, en er gaat automatisch een mailtje naar de project manager dat dit is gedaan.

In mijn ogen is vooral de intergratie van de web-dev-appz en het versie beheer erg makkelijk.
Extraatje is natuurlijk het ticket systeem, maar bij de kleinere web bedrijven zal dit niet erg nuttig zijn.

Tevens liet kevin flash 5 voor Mac OS X zien, ze zijn al in een vergevorderd stadium ermee.

Performance zag er goed uit, al moet ik daarbij wel aanteekenen dat ze het draaiden op een ?Dual G4 bak met 512 Mb geheugen.
Dus als Mac OS X nu kl*te bij je draait kan ik je niet aanbevelen om flash 5 x te gaan draaien.

Kevin lynch presenteerde daarna een kort usability session.
Dit gaf een duidelijke uitleg hoe de 'common' gebruiker te betrekken bij je website ontwerp.
Er stond een vrouwelijke usabilty expert op het podium.
Ik zelf vond het niveai niet erg hoog hiervan, en de proffesionelen onder ons zullen waarschijnlijk al genoeg usability testing ervaring hebben.

2. Josh Davis.

Als een 'creative' session zijnde opende josh met de plek waar hij zijn inspiratie vandaan haalt; thuis.
We kregen een video oppname van zijn huis te zien, waarbij berschillende objecten waar hij zijn inspiratie vandaan haalt liet zien.

Dit is nu nog bezig, ik ben er dus ook ff uit gesneaked om dit te doen, ik ben toch geen designer.....ik zal proberen wat design sessies te volgen en hier een kort verslagje te posten.

Nou, ik ga peukie roken, en weer terug naar binnen sneaken.....volgende verslagen volgen.

b-top

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-08 21:27
cool ! ik ben erg benieuwd op het vervolg :)

Verwijderd

Go B-top ben errrug benieuwd

Verwijderd

Topicstarter
thanx, ik heb nu nog niet genoeg om te vertellen, maar dat komt nog.

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Erg cool dat je zo'n verslag wilt schrijven!!
Ik w8 met smart op deel 2

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 19:01 schreef izzii het volgende:
Erg cool dat je zo'n verslag wilt schrijven!!
Ik w8 met smart op deel 2
Ik ook :9

Verwijderd

Topicstarter
Update:

Zojuist de EERSTE versie van openlgx gezien.

Als eerste echt grote opensource flash editor en generator project natuurlijk erg interresant.

Niet alles werd getoond, en het pakket blijkt ook wel wat buggy..

De serverside binary van openlgx bied ongeveer 90 van de functionaliteit.
openglx bied serverside de volgende de dingen:

Importeren van jpg's mp3's filmpjes en 3d objecten naar SWF.
Database toegang, en het geven van vector commando's.

Dit heeft als voordeel dat je gfx van circels etc nodig hebt.

Client side is de editor ERG cool.
De editor biedt:

importeren van 3d objecten.
game,xml en andere functionaliteiten...

Je moet het zien om het te geloven , het kan echt veel.

Daarnaast is het mooie aan deze opensource flash natuurlijk dat ie gratis is....

Gratis flash!

Ook kan je je eigen c++ objecten schrijven.

Ik zou graag meer en uitgebreider vertellen over dit ding, maar ik moet nu naar de volgende sessie over 'advanced smartclips'

kijk anders op de site van openlgx.....hij's vanaf nu te downloaden in alpha 0.3 versie....buggy, maar het geeft een goede indruk..

later!
b-top

Verwijderd

~ jaloezie ~

• cjs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

cjs

Macromedian

Helaas is de openLGX site nog steeds down. :'(

Gemiddelde Nederlanders zijn maar halve Nederlanders.

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

(zucht)

B-Top wie betaald jouw om je daar tussen de godezonen te begeven??

Erg koel dat je er een verslagje van bijhoudt :)

Stoer; Marduq

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

Gratiz Flash :9~ :9~ :9~ :9~
* RRX is een Nederlander :)

mijn T.net systeemspecspagina

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

thumbs up for B-Top!
Erg leuk dat je dit doet.

Post je dit nou via een pda en mobiele telefoon of is het nog niet zo erg ? :)

BTW:

Voor het eerste deel had je er niet heen gehoeven dat hebben ze hier laatst in Nederland op de "What the web can be" dag ook laten zien...

* DeFeCt wacht in spanning af op deel drie

Flickr

• arjen-h
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08-2025
* arjen-h is very interessed:)

Verwijderd

Topicstarter
K dan!

Daar zijn we weer op dag 2!

Gisteravond is het FlashForward Film Festival geweest, maar vanwege slechte ervaringen vorig jaar zijn wij (ik en mijn collega's) daar niet heengegaan.

Daarna naar het FlashForward feest in de club SPA......
Erg vet, mooie leuke club met 2 zalen....en allemaal flashers...

Veel interresante mensen ontmoet, en als je niet aan het praten was, was er genoeg te zien :)
(can you spell pr0n star)?

Vandaag wat later (spel : te laat) heen gegaan, wat als bij effect had dat ik collin moock heb gemist......de collega die er wel was wist me te vertellen dat het niet zo interresant was......pfoei...gelukkig....

Het eerste wat ik vandaag dus wel heb gezien was meneer Eric Natzke........(http://www.natzke.com).
In een woord kan ik zeggen VET!

En echt iedereen hier met mij.

Eric vertelde meerdere dingen, vooral in termen van filosofie gecombineerd met design.
Aangezien Eric ook erg technisch is, lijkt het wel of die jongen alles kan maken wat ie maar kan bedenken......of misschien andersom.

Eigenlijk kende ik al zijn werk al, maar gecombineerd met zijn foto's en spreking word alles tien maal mooier.
Eric liet ook een aantal stukken code zien.

Vooral zijn Shutter Stutter code was inventief en netjes.

Wat ook erg inspirerend was aan zijn lezing was was zijn manier van werken.
Hij moet denk ik wel de eerste zijn die ik ken die eerst zijn code schetst in een schets boe.k....
Flash is a tool, on paper it is much more real
Ik zou erg graag meer hierover vertellen, mja, ik moet nog andere dingen doen, zoals bv lunchen.

Vanmiddag ga ik nog kijken naar glen thomas, om te luisteren naar een lezing advanced xml........tegelijkertijd komt Bill Spencer(popedeflash) een lezing houden over 3d toolkit........

daarna naar een lezing over audio en scripting....

ik post de verslagen....

mzzl!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 20:15 schreef Seraph het volgende:
~ jaloezie ~
zo van, volgend jaar gaan we toch samen?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 juli 2001 03:14 schreef XangadiX het volgende:
(zucht)

B-Top wie betaald jouw om je daar tussen de godezonen te begeven??

Erg koel dat je er een verslagje van bijhoudt :)
erm, mijn baas?
thnx, hoop dat je er wat aan hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe laa's daar anyway?

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 19:39 schreef B-Top het volgende:
Hoe laa's daar anyway?
19.34 of zoals de amerikanen zeggen 7.34 PM ;)

geniet erg van je verslag, denk dat ik m'n baas wel zover krijg om volgend jaar te gaan.

• Underscore
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11-2017
19:40

Ik ben inderdaad ook een beetje jaloers. In ieder geval tof dat je er een verslag om heen bouwt. Als je Joshua Davis onverhoopt nog een keer tegen het lijf loopt moet je hem namens mij maar bedanken voor het vele werk dat ie in het Dreamless project gestopt heeft..

Ik zou zeggen. Enjoy it.. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik jullie nog even niet wil onthouden, en toch bijna was vergeten:

Brendan Hall/High IQ smartclips:

Deze kleine geniaal (hij's klein) heeft menig scripter verbaasd met het idee van het bijna compleet omschrijven van java structuren naar Flash....

Iedereen die ioLib kent (nu overigens te krijgen in versie 2), heeft een redelijk idee waar ik het over heb......
ioLib is zeg maar een extensie set commando's op Flash 5.......vooral ioDebug is errug interresant.

Wat vooral koel is aan branden zijn lezing, was het feit dat hij begon met het uitleggen met zijn concept en visie om Smartclips......waarna hij de gevallen steekjes van Macromedia oppakte om zijn eigen (wel een beetje gejatte) idee van high IQ smartclips te tonen....

Het gaat hier vooral over de nabouw van het java classes en has table systeem.
Vooral interfacing van component naar component speelt hier een grote rol.
De techniek die hij gebruikte is ronduit 'impressive' te noemen.

Naast de presentatie van zijn high iq smartclips deed hij ook een presentatie van zijn OWL systeem...
OWL staat voor Objectified Widget Library...
OWL geeft je dezelfde controls als dat je die zou hebben in visual basic en c++, dus alles zoals dropdowns, radiobutton, scrollers, alles, en dat allemaal in windows en pc smaak.....handig, en vooral prettig voor de niet scripters onder ons.....nu kunnen jullie eindelijk ook al sie mooie controls op je site hebben....

Daarnaast (!!!) liet branden ook nog een flash versie van jabber zien.....cool....izq, aol, msn , alle messengers in een flash client....

Genoeg inspiratie voor mij om weer een antal maanden zoet te zijn...

B!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 12:33

Tim Schuhmacher

abasios

leuk verslag - hoeveel dgn is het?

Verwijderd

Op donderdag 12 juli 2001 19:32 schreef B-Top het volgende:

[..]

zo van, volgend jaar gaan we toch samen?
très bon,

kun jij 1 xtra kaartje regelen, of zal ik vast gaan sparen *D ...

[off topic]
Seraph says bye, cause he's off to the costa's B-) !
[/off topic]

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

Keep it up B!
Nog steeds leuk om te lezen, met name het stuk van Eric Natzke mag je nog wel uitbreiden :)

Flickr

• XangadiX

XangadiX

* XangadiX is erg benieuwd naar wat PopedeFlash te vertellen heeft

Stoer; Marduq

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

* oh,when? doet ook ff de groeten vanuit NYC

sow..FlashForward NYC yes, ik was er ook min of meer hoewel ik meer buiten en voor het hotel heb gechilled dan binnen. Nu zul je denken "..waarom? helemaal in NYC en dan buiten gaan zitten..??"

ach ja...dat heeft zijn redenen, ten eerste waren er niet echt presentaties die ik wilde zien, dit was mijn 3e FlashForward ( Na London en San Francisco ) en ten tweede is het veel leuker om met mensen face-to-face te praten dan in een grote conference zaal te praten, zo heb ik ontzettend lol gehad met Branden (Hall), David Emberton ( van Flash 5 Magic ) met Bill Spencer ("..boy...u look like the exact opposite then I expected..that piercing freaks me out..") en nog veel meer mensen die ik eerder in San Fran had gezien of alleen via de messageboards of ICQ ken. Ik had me conference ook dit keer van UDA gekregen, omdat ik een tijd lang een redelijk bekende Flash resource site heb gehad. En dat heeft zo zijn voordelen dus ;)

-----------------
Woensdag 11 juli
-----------------

Maar goed, eerste dag heb ik dus gemist. Omdat ik dinsdag nog moest werken, kon ik pas woensdagochtend vertrekken, ik had het zo gepland dat ik rond 12 uur aankwam, en zo nog net mijn badge kon oppikken en ff wat rondlopen. Dat liep dus anders dan ik gedacht had, aangezien mijn vliegtuig 6 uur vertraging had en door een of andere vage manier via Copenhagen vloog. 6 uur wachten op een vliegveld gaat erg vervelen, was het niet zo dat ik me skateboard mee had genomen. :)

Voor de mensen die het vliegveld in Copenhagen niet kennen, het is een langgerekt vliegveld, met een geweldige vloer met trappetjes en verlopen etc. Dus ik rijden op volle snelheid. Dat duurde maar 15 minuten en toen had ik 2 overijverige, dikke beveiligingsgasten achter me aan. Maar 40+ en rennen achter een skateboard werkt niet echt, dus ze konden me niet bijhouden :D

Ik mij verstoppen in de WC, en na 10 minuten voorzichtig kijken waren ze weer verdwenen. Jammer genoeg wel einde skateboardverhaal, maar....

ik had al wat nieuws gespot. Er reden van die mannetjes op karretjes van het ene einde naar het andere om van die bagagewagentjes op te halen en weer goed te zetten, en dat zag er best wel grappig uit ensow...ze reden ook best snel..na een tijdje dat geobserveerd te hebben stapte ik naar zo'n gast en ik dus vragen of ik niet ff mee mocht rijden. Dat vond die gast wel k, hij zat ook maar alleen op zo'n wagentje dus ik meerijden op zo'n ding. Superfunny, scheuren op dat vliegveld. Kortom ik heb me wel vermaakt die 6 uur. Iig na 8 uur vliegen kwam ik dus aan in NYC Newark, en weer de gebruikelijke shit bij de douane ( Voor de mensen die me niet kennen, ik zie er best wel opvallend uit, veel te grote kleertjes, petje, piercings en Amsterdam op je ticket maakt je best wel 'verdacht' :D ) dus ik moest me weer een kruisverhoor ondergaan. Na dat te overleeft te hebben, en het al 6PM was (vertraging dus, eigenlijk zou ik al rond 12AM aankomen) ging ik dus op zoek naar een taxi. Ik verbleef bij een vriendin, die in Queens woont. Dat was dus afgelopen woensdag 11 juli.

-----------------
donderdag 12 juli
-----------------

De eerste dag voor mij dus, na mijn conference-pas opgepikt te hebben, besloot ik om rond te gaan kijken, en kijken of er nog wat leuks op het programma stond. Matt Owens sprak als eerste, maar daar was ik al na 20 minuten weer weg. Niet dat het niet interresant was, maar ik vond het buiten veel interresanter (of was dat nu dat ene meisje dat zo leuk naar me lachte) iig toen heb ik tot 10:30 buiten gezeten voor het hotel en met verschillende mensen gebabbeld.

Daarna op naar de Flash Resource Site meeting, met Flashlite, Ultrashock, Flashmagazine, Motionculture, Flazoom, [url="http://www.popedeflash.com[/url"]PopedeFlash[/url] en ~Flashwave. Dat was heel erg lachen, heb me wel vermaakt daar. Na de pauze op naar [url="http://www.natzke.com[/url"]Eric Natzke[/url] ik had het genoegen om in San Francisco met hem tijdje te hangen daar (plus de hele Fourm click. Zijn erg toffe jongens en zeer goede drinkers ook ;) Zijn presentatie was solide, net zoals zijn werk is. Het ging hem ook beter af, dan de laatste keer in San Francisco waar hij moest spreken op NMUF. Daarna ben ik naar de presentatie 'Advanced XML and Flash' van [url="http://"http://www.smashingideas.com"]Smashing Ideas[/url]. Deze jongens zijn oa verantwoordelijk voor de Olympische Spelen in Sydney Broadcast website die helemaal in XML en FLash was gemaakt. Presentatie was goed, maar erg technisch. Veel codegeeks in de zaal dus :)

Daarna geen presentatie meer gezien, maar lekker iets gaan drinken met een meisje die ik had ontmoet.

's Avonds op naar Brooklyn waar NMUF werd gehouden. Dit is een soort spin-off van FF2K1 dat gratis is en veel en veel gezelliger (op FlashForward heerst vaak een wat strengere, zakelijkere sfeer, waar op NMUF hewt meer designers onder elkaar zijn, wat losser.) Dit was zeer gezellig, en heb me dan ook uitstekend vermaakt, en pas naar huis gegaan toen het alweer licht was. Dat had een beetje consequenties voor de volgende dag.

-----------------
vrijdag 13 july
-----------------

De laatste dag van FlashForward. Omdat het de vorige nacht zo laat was geworden werd ik pas om 01:00PM wakker. Oeps..

Maar goed...had eigenlijk niks geplanned behalve dat ik Yugo wilde zien, dus ik kon rustig aan doen, lekker ontbeten en daarna op naar Manhattan waar ik tot 03:30PM de tijd had en heb rondgewinkeld. Daarna dus de laatste presentatie van Yugo Nakamura die erg indrukwekkend was. Vooral het draggen van objecten van je scherm naar buiten je beeldscherm en dan via projectie op je buro (van Sony) was zeer, zeer indrukwekkend. Heb nog nooit zoiets gezien iig. Daarna de gebruikelijke raffle van UDA en Lynda.com en het afsluiten van FlashForward. Nog even gepraat met mensen van UDA, over de aanstaande FlashForward in Amsterdam.

(wat ook een opmerkelijk gerucht is, is dat Amsterdam de allerlaatste FlashForward ever wordt, dit omdat het niet meer lucratief genoeg is voor de organisatie. Dus waarschijnlijk word het je laatste kans. Er komt waarschijnlijk een alternatief, maar daar mag en kan ik nog niets over zeggen ;) )

Diezelfde avond weer op naar NMUF, en heb me wederom uitstekend vermaakt.

Dit was in een notedop wat ik ervan vond, heb weer vele leuke mensen ontmoet, veel emailadressen erbij, en me de afgelopen 2 dagen uitstekend vermaakt. Real-life met mensen praten blijft nog altijd veel leuker dan via een toetsenbord.

PS. Meest indrukwekkende dingen die ik gezien heb waren OpenLGX en Swocket en de gasten van de WDDG en Egomedia fuckin roelen!!! :) :)

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Topicstarter
Vet dat jij het verslagje ff heb afgemaakt...

Nu zullen jullie ff allemaal denken waarom ik het niet heb afgemaakt, maar het komt erop neer dat vanwege prive redenen naar huis moest.

op dit moment voel ik me :r van alles wat ik nu weer heb mogen meemaken.

Effectief betekent dit dat jullie me waarschijnlijk een tijdje niet ga sprekuh...
Ik weet niet wanneer ik er weer aan toe ben....

mzzl

Verwijderd

Goed gaan !

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

sow..het is nu zondagochtend 8:35AM here en ik kom net terug van een supervet feest in Brooklyn. Eeen warehouse party, 9 verdiepingen vlakbij de Brooklyn Bridge aan het water....en toen kwam de zon op, echt zo vet....

Ook heb ik een superleuk meisje ontmoet, Fay, die heeft een knuffelgehalte van 100 op een schaal van 1 op 10, en daar ga ik vanavond lekker mee uit eten...

maar goed..ikke is nu slapen... i love NYC :)

Verwijderd

Lief dagboek..

Verwijderd

[b]Op zondag 15 juli 2001 13:43

mzzl
sterkte B-top. en Oh when, leuk overgenomen.

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-08 21:27
Op zondag 15 juli 2001 15:22 schreef Shadow3333 het volgende:

[..]

sterkte B-top. en Oh when, leuk overgenomen.
van mij ook sterkte toe gewenst.. whatever it is ;)

• XangadiX

XangadiX

B-Top, sterkte man :? :'(

Stoer; Marduq

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 15:02 schreef oh,when? het volgende:

Ook heb ik een superleuk meisje ontmoet, Fay, die heeft een knuffelgehalte van 100 op een schaal van 1 op 10, en daar ga ik vanavond lekker mee uit eten...
GO OWEN GO OWEN GO OWEN :)
Oh When? is On The Roll. ;)

• McVirusS
  • Laatst online: 15-09 16:29
Op zondag 15 juli 2001 13:43 schreef B-Top het volgende:
op dit moment voel ik me :r van alles wat ik nu weer heb mogen meemaken.

Effectief betekent dit dat jullie me waarschijnlijk een tijdje niet ga sprekuh...

mzzl
Sterkte man! We zullen je missen.....hopenlijk komt alles weer beetje goed.

Klinkt allemaal erg vet trouwens....
* McVirusS is vet jaloers op Owen.....toen je met die gasten van UDA babbelde ben je mij zeker vergeten? :P

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Wie gaan er allemaal naar het festival in amsterdam?

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op zondag 15 juli 2001 23:45 schreef izzii het volgende:
* oh,when? !!

oh,ja..ikke is dus weer trug in ons koude kikkerlandje, heb het ontzettend naar me zin gehad in NYC en ben verliefd geworden op die stad. Ga dus zeker weer terug, maar goed...eerst maar eens wat centjes verdienen :)

feels good to be back though...

Verwijderd

Op woensdag 08 augustus 2001 01:04 schreef oh,when? het volgende:

en ben verliefd geworden op die stad.
en dat meissje??

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op woensdag 08 augustus 2001 01:16 schreef Lotte het volgende:

[..]

en dat meissje??
ssssssssstttttt, dat hoeft natuurlijk niet heel W&G te weten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 juli 2001 23:45 schreef izzii het volgende:
/me !!!!

Verwijderd

Seraph if possible... :)

• McVirusS
* McVirusS wil ook wel...maar weet niet hoe ik dat met centjes/kaartjes moet regelen

Verwijderd

Op woensdag 08 augustus 2001 12:19 schreef McVirusS het volgende:
* McVirusS wil ook wel...maar weet niet hoe ik dat met centjes/kaartjes moet regelen
/me weet wat je bedoelt ja :'( ...

• McVirusS
No way dat ik dat zelf ga betalen dus....het lijkt me erg stoer enzo...maar van $900 kan je een hoop andere leuke dingen doen.

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op woensdag 08 augustus 2001 12:19 schreef McVirusS het volgende:
enkele tips:

1) ga bij je baas slijmen (FlashForward kan namelijk gezien worden als een 3-daagse cursus, dan is 2300 piek niet zoveel, plus misschien is het belastingtechnisch wel voordelig voor je baas.
2) meld je aan als vrijwiliger voor het event.
3) maak een Fake pass (tip, regel ergens een oude pas van iemand anders, die security ziet dat toch niet ;)
4) [TIP NOG IN ONDERHANDELING MET UDA]

:) c u guys @ FLashForward!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog wel twee oude passen in de verkoop :) a pak em beet 500? :)

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op woensdag 08 augustus 2001 14:49 schreef B-Top het volgende:
Ik heb nog wel twee oude passen in de verkoop :) a pak em beet 500? :)
mwuhahaha >:)

"..ikke gou pas verkopen..isse geen geld..voor joe? 600 goelden.."

;)

Pagina: 1