Op vrijdag 18 januari 2002 14:56 schreef Lampie het volgende:
Ik heb hem ook binnen!

Maar wel eerst 8 uur opladen

Ik heb daarover helemaal iets moois....
Ik haal hem gisteren uit de verpakking, plug de RC erin, zoek ffies waar ik de batterijen moet plaatsen...
Binnenin, wat trouwens wel een slimme plek is
=>
Zitten er helemaal geen batterijen in de doos

Ik was dus wel ff flink pissed.
Ik gelijk achter mijn PC gedoken (18:15 op vrijdagmiddag) en een mailtje geklopt met mijn bevinding + "Of ze me misschien zsm konden bellen?"
Gelijk 15min later wordt ik gebeld (

en dat voor de vrijdagavond), heeft die dame van MP3CDSPELER.nl mijn voicemail ingesproken (vanwege het slechte bereik in mijn huis

)
Met daarin dat ze me een mail had gestuurd met alle antwoorden op mijn vragen...
Mail:
Ik krijg maandag de batterijen direct nagestuurd en de excuses voor het ongemak daarbij.
En... ik kreeg 7 Freecom CD's (185MB) ipv de bestelde 2 Platinums (200MB) + de 3 gratis Freecom (185MB) CD's
Dit opmdat de Platinums op waren, hebben ze me 2 extra Freecom's gegeven
Conclusie:
Ergens is het vervelend dat het niet in 1x goed is verlopen vanwege de batterijen...
Verder vind ik het wel een hele nette service dat ik zo snel binnen een kwartier (op vrijdag avond) wordt benaderd met de excuses en een oplossing voor het probleem.
En het leveren van 2 extra CD's, ter waarde van € 2,20 ter compensatie vind ik ook zeer netjes
<Note> Ik zal maandag nog wel ff-ies laten weten of de batterijen zijn gearriveerd.
Ik ga er wel vanuit natuurlijk...</Note>