Een hele vette kleine 8cm mp3cdplayer (deel 2)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.773 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 11:21
please stay to the topic en dat was de Napa mcd380.. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 00:33
ik zo ff een heel eind van dit topic doorgelezen maar volgens mij is deze napa een beetje brak of niet?

heel veel hebben er volgens mij problemen mee.
Ik wil hem eigenlijk wel bestellen maar als hij zo veel foutjes heeft dan liever niet.
is er een oorzaak voor of gewoon doordat hij veel kan en weinig kost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
waar zou ik hem beter kunnen kopen bij mp3cdspeler.nl of bij mp3shopper.nl

waar is de service het beste??
want mp3cdspeler die zit dicht tot 11 januari :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Hoeveel haast heb je ermee? Ik ga em bij mp3cdspeler.nl bestellen denk ik. Daar zijn de cdtjes goedkoper ;)

En als ik em nu bestel en het geld overmaak is het net zo snel als dat ik em dan bestel met creditcard ofzo alleen scheelt het €5 in de verzendkosten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
Op zondag 06 januari 2002 20:23 schreef Razorfist het volgende:
Hoeveel haast heb je ermee? Ik ga em bij mp3cdspeler.nl bestellen denk ik. Daar zijn de cdtjes goedkoper ;)

En als ik em nu bestel en het geld overmaak is het net zo snel als dat ik em dan bestel met creditcard ofzo alleen scheelt het €5 in de verzendkosten ofzo.
ja maar als ze tot 11 januari dicht zitten dan heb je hem later in huis. het gaat mij er alleen even om dat als ik hem snel in huis kan hebben dat het mooi is maar omdat ik hier lees dat er nog wel wat problemen mee zijn, wil ik wel graag dat als ik er problemen mee heb dat ik hem makkelijk terug kan sturen en een goeie service krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Wie weet trouwens hoe duur die 8cm cdtjes zijn bij de mediamarkt? Ik kan me herinneren dat ik ze daar wel eens heb zien staan maar ik heb geen idee hoe duur ze daar waren.

Bij mp3cdspeler.nl zijn ze €0.90 per stuk. Bij mp3shopper.nl kosten ze €9 voor de 5!
Ik heb het dan over die van Freecom. Die van Platinum zitten geloof ik niet in een echt cddoosje (correct me if Im wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
die van platinum zijn bij mp3shopper wel 200 mb toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Op zondag 06 januari 2002 20:24 schreef juanp het volgende:

[..]

ja maar als ze tot 11 januari dicht zitten dan heb je hem later in huis. het gaat mij er alleen even om dat als ik hem snel in huis kan hebben dat het mooi is maar omdat ik hier lees dat er nog wel wat problemen mee zijn, wil ik wel graag dat als ik er problemen mee heb dat ik hem makkelijk terug kan sturen en een goeie service krijg :)
Daar weet ik nix over. Die andere 2 hadden goede ervaringen met mp3shopper.nl maar qua helpdesk heb ik geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
ik bel ze morgen wel even en dan hoor ik wel hoe het daar gaat.
ik hoop dat ze wel een beetje snel leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 23:58

Hazzz-E

Que?

ik heb nog steeds niets van ze gehoord, gister tweede mailtje gestuurd. Morgen ga ik bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

van wie? mp3cdspeler.nl? die zijn er nu niet hoor.. zie de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evi
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Evi

Op zondag 06 januari 2002 20:29 schreef juanp het volgende:
die van platinum zijn bij mp3shopper wel 200 mb toch :?
Ja, die Platinums zijn 200mb/stuk. Komen niet in een cd doosje maar in zo'n plastic hoesje. Niet erg makkelijk om eruit te krijgen in de bus, maar wel lekker compact. Tja, als je geld genoeg hebt of die 200 niet echt nodig zou ik die andere nemen maar je mag het uiteraard zelf weten. :)

If you can't win fair, cheat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 23:58

Hazzz-E

Que?

Nee, de mijne is nu al voor de tweede keer kapot gegaan. Ik heb mailtje naar mrc gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
ik had gisteren al mail gestuurd en kreeg ook gisteren al mail terug (op zondag :? ). Maar ik heb hem gewoon bij mp3shopper besteld ze hadden hem op voorraad en hij zou er dan dinsdag moeten wezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evi
  • Niet online

Evi

Op maandag 07 januari 2002 09:11 schreef juanp het volgende:
ik had gisteren al mail gestuurd en kreeg ook gisteren al mail terug (op zondag :? ). Maar ik heb hem gewoon bij mp3shopper besteld ze hadden hem op voorraad en hij zou er dan dinsdag moeten wezen :)
Mijn ervaring is ook dat ze snel leveren, als het later wordt dan is de PTT weer eens bezig... Wat is er mis met mail op zondag? Het is de PTT niet en tja, mp3shopper.nl is nou niet het grootste bedrijf ter wereld. Ik krijg altijd de indruk dat het een klein loodsje ergens is met een kamertje met wat pcs en een aantal geeks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
Op maandag 07 januari 2002 17:07 schreef EvilPlatypus het volgende:

[..]

Mijn ervaring is ook dat ze snel leveren, als het later wordt dan is de PTT weer eens bezig... Wat is er mis met mail op zondag? Het is de PTT niet en tja, mp3shopper.nl is nou niet het grootste bedrijf ter wereld. Ik krijg altijd de indruk dat het een klein loodsje ergens is met een kamertje met wat pcs en een aantal geeks. :)
maar ik vind ze wel stijl hebben en ik verwacht natuurlijk niet dat er op zondag gewerkt word (doe ik ook niet bij het internet bedrijf waar ik werk).

en dan komt erbij kijken dat ik in zo'n gat woon waar ze geen koopzondagen kennen en ik dus ff niet aan had gedacht. :) maar ik zie morgen wel of er iets door de PTT voor mij gebracht word (ik hoop van wel). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
postbode is al geweest, maar als een pakketje groter is als een schoenen doos dan word hij toch appart bezorgd (rembours) dus dan zou hij vanmiddag toch kunnen komen (ben morgen weg namelijk dus heb hem het liefst vandaag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Ik ben benieuwd!

Wat ik leuk vind bij mp3cdspeler.nl is dat die freecom ceedeetjes zo goedkoop zijn. Volgens mij een tiepfout. Ze zijn daar €0,90 stuk, terwijl ze verder overal €9 voor de 5 zijn (mediamarkt €7,92 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evi
  • Niet online

Evi

Op maandag 07 januari 2002 17:09 schreef juanp het volgende:

maar ik vind ze wel stijl hebben en ik verwacht natuurlijk niet dat er op zondag gewerkt word (doe ik ook niet bij het internet bedrijf waar ik werk).

en dan komt erbij kijken dat ik in zo'n gat woon waar ze geen koopzondagen kennen en ik dus ff niet aan had gedacht. :) maar ik zie morgen wel of er iets door de PTT voor mij gebracht word (ik hoop van wel). :)
Stelletje geeks vind ik een compliment hoor :) Zekers dat ze stijl hebben!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
nu de PTT z'n stijl nog want er is gisteren niets langs gebracht :( maar ja we zien wel misschien vandaag :)

edit: vandaag ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
zucht.. :Z dat ptt gezeik moet nou eens ophouden.. wat boeit het of jij je speler vandaag of morgenmiddag krijgt.. bel die gasten gewoon of mail ze waar je het hebt besteld..

btw iedereen toch nog een beetje tevreden met napa? ik in ieder geval nog wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
Op woensdag 09 januari 2002 16:28 schreef funrider het volgende:
zucht.. :Z dat ptt gezeik moet nou eens ophouden.. wat boeit het of jij je speler vandaag of morgenmiddag krijgt.. bel die gasten gewoon of mail ze waar je het hebt besteld..

nog niet want ik heb hem nog niet :Z
euh ja dat maakte eigenlijk wel even uit.
maar ja helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:17
Ik wel, nooit geen problemen mee :):) En ik zou niet weten hoe al die mensen dat ding kapot kunnen krijgen. Hij bevalt gewoon goed
Besteld bij:
Mp3shopper.nl

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
net mail gekregen van mp3shopper.nl

hun cd voorraad was lichtelijk op dus hij kan morgen pas afgetsuurd worden en ik krijg voor het ongemak een input-kabel erbij :)

alleen wel jammer dat ze dan niet even mail of iets laten weten want ik he nu 2 dagen iemand thuis moeten laten blijven om dat pakketje op te wachten (he ook weinig tijd om het op te halen van het postkantoor omdat daar altijd een rij staat van tig meter). maar ja hij komt eraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al de 247 Mb van platinum al gezien????
Ze zijn te koop bij http://www.opussupplies.nl/ volgens mij staat daar nu ook cd-rw (bij cd-r en dan Business card / mini-cdr)
Heeft iemand ze al in z'n Napa gehad en zo ja werkten ze ook?????????????

Zijn trouwens precies even duur als platinum 200 Mb, raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red_Head
  • Laatst online: 11:17

Red_Head

Kleine moeite groot plezier !!

wel gunstig dat je er een input kabeltje bij krijgt.
Op zondag 06 januari 2002 18:53 schreef juanp het volgende:
ik zo ff een heel eind van dit topic doorgelezen maar volgens mij is deze napa een beetje brak of niet?

heel veel hebben er volgens mij problemen mee.
Ik wil hem eigenlijk wel bestellen maar als hij zo veel foutjes heeft dan liever niet.
is er een oorzaak voor of gewoon doordat hij veel kan en weinig kost :)
Nee, deze topic is een beetje zoals het nieuws alleen slechte dingen worden vertelt of gevraagt

ik vind de napa echt perfect helemaal nu ik 8cm CD-RW's heb en een overvloed aan 8 cm (had namelijk perongelijk 10 pakjes van 10 besteld maar ja ze rennen niet weg misschien komen zo ooit nog eens van pas :D

en voor mensen die niet weten waar ze de napa moeten bestellen ik heb hem bij http://www.mp3man.nl bestelt en had hem in 2 dagen in huis iclusief 10 cd's

en mijn cd's bestel ik bij opussuplies heb ik 100 voor 120 ,- gekocht of zo

(bijf toch nog ff in guldens hoor sorry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en voor mensen die niet weten waar ze de napa moeten bestellen ik heb hem bij http://www.mp3man.nl bestelt en had hem in 2 dagen in huis iclusief 10 cd's
Waar staat die dan op mp3man.nl? Ik kan hem nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 09 januari 2002 19:55 schreef GetData het volgende:

[..]

Waar staat die dan op mp3man.nl? Ik kan hem nergens vinden.
Ze hebben hem daar inderdaad niet meer, maar heeft iemand al de 247 Mb cd's van Opus Supplies al gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om mp3pro te gebruiken met de Napa MCD380? Dan heb je namelijk met een lager bitrate dezelfde kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
voor zover ik nu weet niet maar is er iemand die het al heeft geprobeerd? zou wel grappig zijn. maar als het niet zo is dan gaat het door nieuwe firmware ook niet werken omdat je de firmware niet kunt veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Volgens mij kan je geen mp3pro's spelen (kan ook niet met mijn 8cm mp3cdspeler), en als het wel kan, zou je het alleen maar in de kwaliteit krijgen van bv. een normaal 64 kbits mp3tje, en niet de hogere kwaliteit van eenzelfde mp3tje maar dan in mp3pro :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Op woensdag 09 januari 2002 20:34 schreef Famoso het volgende:
Volgens mij kan je geen mp3pro's spelen (kan ook niet met mijn 8cm mp3cdspeler), en als het wel kan, zou je het alleen maar in de kwaliteit krijgen van bv. een normaal 64 kbits mp3tje, en niet de hogere kwaliteit van eenzelfde mp3tje maar dan in mp3pro :)
iz waar heb ook al getest en mp3pro files door napa en voorheen de freecom beatman laten testen en beiden speelden uiteraard af maar toch met mindere kwaliteit dus de normale 64 bitrate(mp3) en niet (64 bitrate mp3pro). ;(
maarjah er past nog steeds een hoop op een cdtje van 200mb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
ik zal wel even kijken misschien dat ik binnenkort wel die 247mb cdtjes bestel :) even proberen. maar Red_Head waar had je die cd-rwtjes vandaan?

edit: volgens mij bij opusupplies laat maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
stle je ik koop die 247mb 8cm cdtjes en die napa kan het niet aan dan zou je ze toch als het goed is gewoon met 200mb kunnen beschrijven? dat ze het dn wel doen? if doen ze het helemaal niet als ie napa de 247mb niet aan kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 13:11 schreef juanp het volgende:
ik zal wel even kijken misschien dat ik binnenkort wel die 247mb cdtjes bestel :) even proberen. maar Red_Head waar had je die cd-rwtjes vandaan?

edit: volgens mij bij opusupplies laat maar :)
Nee Red_head (colleg van mij) had deze rw's geloof ik besteld bij conrad !

Kijk... gelukkig nog iemand die het door hebt, jongens graag dit (/mijn >:) ) topic niet "vervuilen" met ptt/aflever/mp3-site's informatie. Gewoon de boel houden op technische problemen met de napa mcd-380. Ik ben erg benieuwd hoe de napa om zal gaan met de 247 mb's cd's. Ik zou dit erg graag zelf willen testen maar heb geen zin om verzendkosten te gaan betalen want red_head heeft nog ZAT cd'tjes van oppussuplies die ik vast voor heel goedkoop kan overnemen :)

Trouwens sorry van deze negatieve post maar ik ben wel blij dat dit topic nog leeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
sorry. :) ik probeer wel je topic levend te houden en ga dan ook maar ff die 247mb cdtjes bestellen (heb toch meerdere cd's nodig) er staan daar ook cdrw cdtjes bij dat is ook wel makkelijk alleen jammer dat die maar 185mb zijn. ik hoop die dingen volgende week te hebben maar als ik meer weet post ik het meteen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 23:36 schreef juanp het volgende:
sorry. :) ik probeer wel je topic levend te houden en ga dan ook maar ff die 247mb cdtjes bestellen (heb toch meerdere cd's nodig) er staan daar ook cdrw cdtjes bij dat is ook wel makkelijk alleen jammer dat die maar 185mb zijn. ik hoop die dingen volgende week te hebben maar als ik meer weet post ik het meteen :)
Oke dan, je gaat mijn topic nu ook nog op de goeie manier levend houden !

Alvast bedankt, er bestaan naar mijn weten trouwens nog geen rw's groter dan 185 mb (van 80mm formaat dan he..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
volgens mij las ik hier op het forum ergens dat er grotere aan kwamen. dat zou wel mooi zijn :) ik ga vandaag ff die cdtjes bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
en even voor de mensen die hem misschien ook willen kopen :)

gewoon doen :) ik heb hem net binnen en ik vind het een pracht ding (nog) geen problemen ermee en hij werkt opzich perfect. vandaag afgeleverd gekregen, nog geen cdtjes erbij omdat deze nog niet binnen waren. maar top ding. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Er komen 300 mb 8cm schijfjes aan :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
eerst maandag of dinsdag even die 247mb schijfjes proberen dan zien we die 300mb schijfjes wel. :) alleen zou ik graag willen dat er 300 of 247mb cdRWtjes kwamen. maar ie schijnen er ook nog niet aan te komen (mailtje gekregen van opus supplies daar stond in dat ze nog niets wisten van grotere cdrw-tjes 8cm). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb vandaag ook de Napa380 gekocht en wel bij de Mediamarkt! Afgelopen dinsdag hadden ze em nog niet maar toen ik vandaag binnenliep lag ie daar opeens :)

Hij kost €145 en dat is €10 meer als bij mp3cdspeler.nl maar dan heb je geen verzendkosten en ik vind het ook makkelijker met eventuele garantie e.d.

Het gaat btw om Mediamarkt Rotterdam Centrum. Ik weet niet of anderen hem ook hebben!

Oja.. ik hoor net van me moeder dat ze bij Correct de Philips Expanium in de aanbieding hebben. Misschien iets voor een van jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
die grote philips expanium of die kleine ook met 8cm cdtjes? maakt mij weinig uit eigenlijk want ik ben heel blij met mn napa380. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Op vrijdag 11 januari 2002 20:24 schreef juanp het volgende:
die grote philips expanium of die kleine ook met 8cm cdtjes? maakt mij weinig uit eigenlijk want ik ben heel blij met mn napa380. :)
Heb nog ff me ma gebeld (handig die DECT-telefoons ;)) maar het is die grote... 13x13cm istie dus dat is geen 8cm cdtjes. Hij is btw €139

Ik ben ook zeer content met mijn Napaatje ja. Hij is wel iets groter dan ik van de fotoos had gedacht maar dat boeit eigenlijk niet zo want hij is nog steeds klein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evi
  • Niet online

Evi

Op vrijdag 11 januari 2002 20:20 schreef Razorfist het volgende:
Het gaat btw om Mediamarkt Rotterdam Centrum. Ik weet niet of anderen hem ook hebben!
Neu, in elk geval amsterdam heeft um nogsteeds niet en in heb zo'n vaagbruin vermoeden dat dat wel zo zal blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Het was ook de eerste keer dat ik hem in het echt zag. Ook grappig: De Napa staat bij de minidisc/discman/mp3spelers en de Beatman bij de computers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
Op vrijdag 11 januari 2002 20:54 schreef Razorfist het volgende:

Hij is wel iets groter dan ik van de fotoos had gedacht maar dat boeit eigenlijk niet zo want hij is nog steeds klein!
ja dat vind ik ook.
het lijkt er ook op of hij nog wel iets kleiner had gekunt omdat er een redelijke rand om het cdtje vrij is. maar ja hij is nog klein en heel relaxed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F10®!@n
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik vind 200 MB groot genoeg.... 'k weet nu soms al niet wat ik er allemaal op gefikt heb :)

CDRW wil ik ook nog steeds 's proberen...

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
ik vind het toch wel lekker als ik meer mp3tjes kwijt kan heb er altijd teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
Op vrijdag 11 januari 2002 08:04 schreef specialist het volgende:

[..]

Oke dan, je gaat mijn topic nu ook nog op de goeie manier levend houden !

Alvast bedankt, er bestaan naar mijn weten trouwens nog geen rw's groter dan 185 mb (van 80mm formaat dan he..)
geen groter formaat tegen gekomen dan 185mb CD-RW.
maar....

De 247mb cdtjes werken in de napa 380
ok een bijdrage aan je topic. 8-)
die 300 mb cdtjes zullen ook wel gaan werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB
  • Laatst online: 24-09 11:09

IvoB

Prutst er rustig op los

da's heel mooi, dank je voor je mini-test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Op maandag 14 januari 2002 15:04 schreef juanp het volgende:

[..]

geen groter formaat tegen gekomen dan 185mb CD-RW.
maar....

De 247mb cdtjes werken in de napa 380
ok een bijdrage aan je topic. 8-)
die 300 mb cdtjes zullen ook wel gaan werken :)
Gaaf! dan ga ik daar vandeweek ook maar ffies 5 doosjes van bestellen.
En een cdrw is ook nooit weg. Het kost wel wat, maar dan kan ik tenminste ook wat opnemen om 2 of 3 keer te luisteren. Daar zijn die cdtjes me iets te duur voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
had dus 10 200 mb en 10x 247mb voor het geval die 247mb het niet deden ook 200 mb erbij. (totaal dus 20 cdtjes).

maar achteraf is dat wel veel. zal die cdrwtjes wel meer gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Op maandag 14 januari 2002 22:53 schreef juanp het volgende:
had dus 10 200 mb en 10x 247mb voor het geval die 247mb het niet deden ook 200 mb erbij. (totaal dus 20 cdtjes).

maar achteraf is dat wel veel. zal die cdrwtjes wel meer gebruiken :)
20 schijfjes veel? Ik had 6 cdtjes (1 platinum bij de napa en 5 freecom los) en daarvan heb ik er al 3 gebruikt. (in 3 dagen)

Die freecom zijn wel duur maar die doosjes zijn verrekte handig! Ik ben blij dat ik er 5 heb, dan kunnen de volgende gewoon goedkopere zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had 50 platinum 200mb cdr's besteld (a looooong time ago..) Nu kreeg ik een cdrW van Red_Heat (collega van me) en nu gebruik ik alleen nog maar cdrW...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
Op dinsdag 15 januari 2002 09:29 schreef specialist het volgende:
Ik had 50 platinum 200mb cdr's besteld (a looooong time ago..) Nu kreeg ik een cdrW van Red_Heat (collega van me) en nu gebruik ik alleen nog maar cdrW...
ja ik denk dat ik dat ook ga krijgen na een tijdje word ik de muziek toch weer zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier dat het aanbod van 8cm CD-RW heel erg schaars is.

Toen ik vanmiddag bij ons in de stad wat gewone CD-R's moest kopen zag ik dat ze bij plaatselijke winkeltje naast 8cm cd-r ook 8cm cd-rw hebben. à €3,**.

Het viel mij op dat dat wel bijzonder goedkoop was, ik zal kijken of ik morgen wat meer info over die cdtjes kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 22:38 schreef Murphy23x het volgende:

Toen ik vanmiddag bij ons in de stad wat gewone CD-R's moest kopen zag ik dat ze bij plaatselijke winkeltje naast 8cm cd-r ook 8cm cd-rw hebben. à €3,**.

Het viel mij op dat dat wel bijzonder goedkoop was, ik zal kijken of ik morgen wat meer info over die cdtjes kan krijgen.
Dat is inderdaad niet duur kerel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 23:22 schreef specialist het volgende:

[..]

Dat is inderdaad niet duur kerel !
Ik verbaasde me er ook over ---> ik ga het morgen toch nog een keer bekijken en ik zal er eentje kopen om te kijken of 't een beetje goed werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op dinsdag 15 januari 2002 22:38 schreef Murphy23x het volgende:

Zeker bij een fotozaak ?

Er is namelijk een of ander type fototoestel (dacht een sony) dat met 8cm cdtjes werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Ja dat is de Mavica idd...

Maar Murphy23x wil natuurlijk heel graag met ons delen waar dat was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
is er dan nog niemand geweest die een cdrwtje heeft getest :? ik heb er hier ook 2 liggen (alleen nog niet gebruikt). maar die heb ik gewoon bij Opus Supplies vandaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm gekocht en net effe getest, en hij doet het perfect!

op max. 10x branden, wissen doet ie ook zonder problemen.

per stuk kosten ze 3.60 euro en zitten in een kleine jewelcase.

Je kan ze zelf gaan halen bij Disque in Alphen a/d Rijn
of in de online shop bestellen www.disque.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
heb ze in een klein mapje bij opus suppies vandaan voor € 3.12 :) 4x-10- 185mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Vraagje: is die koptelefoon nog wat?

t blijven veel pagina's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
vele vindne hem niet veel bijzonders, maar hij is beter als oordopjes of je moet en andere kopen (oordopjes zitten te dicht op je trommelvlies).

niet dat ik ze niet gebruik want het geluid is wel mooier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 21:42 schreef juanp het volgende:
vele vindne hem niet veel bijzonders, maar hij is beter als oordopjes of je moet en andere kopen (oordopjes zitten te dicht op je trommelvlies).

niet dat ik ze niet gebruik want het geluid is wel mooier. :)
Ga jij mijn topic overnemen ? >:)

Ik vind die koptelefoon prima, nix mis mee. Ik gebruik welliswaar een andere koptelefoon van sony (die zit wat lekkerder en komt nog mooier geluid uit), maar de originele napa koptelefoon gebruik ik achter mijn computer voor de nachturen...

Het is volgens mij gewoon precies dezelfde als die philips el cheapo (komt ook mooi geluid uit).

dus IMO nix mis mee...

Maar net als juanp al zegt, er zijn uiteenlopende meningen hierover ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
hij klinkt ook wel goed en is beter voor je oren.

maar als je een sony gewent bent dan wil je vaak niet anders. (of een andere goeie). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou folks,
Ik heb d'r ook 1-tje besteld :9 (http://www.mp3cdspeler.nl)
Eindelijk weer lekker muziek luisteren in de trein e.d.

Mijn MD Speler (JVC XM-R70) ligt ter reparatie bij de V&D, maar dat gaat wel weer ff duren.
Dat ding was de vorige keer echt superslecht gerepareerd. Pootjes waren omgebogen en kwamen zelfs buiten de deksel toen ik hem terug kreeg, hij werkte niet eens. Lekker getest dus :'(
Nu wordt alles hopelijk weer gefixed, maar ik kan niet echt meer wachten...

Daarom nu maar zo'n lekkere MP3 Speler gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
veel plezier met dit te gekke ding ga er vanavond maar eens mee fitnissen denk ik 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 16:36 schreef juanp het volgende:
veel plezier met dit te gekke ding ga er vanavond maar eens mee fitnissen denk ik 8-)
Hou hem wel stil... Ik kon er mee hardlopen maar moest hem wel stil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Bij opussupplies zijn de prijzen gestegen :( jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die rewritables bij Opus-supplies, die zijn 185MB staat er...
Er zijn er ook van 200MB las ik, of zijn dat dezelfde, maar dan in bytes omgerekend (dus dat 1000 =/ 1024 verhaal)

Of zit er echt een verschil in van 15MB :?

Dan heb ik toch liever 200MB-tjes :9
Als het goed is komt ie (NAPA380) morgen binnen over de post.. kan haast niet meer wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 22:57 schreef dizzystef het volgende:
Die rewritables bij Opus-supplies, die zijn 185MB staat er...
Er zijn er ook van 200MB las ik, of zijn dat dezelfde, maar dan in bytes omgerekend (dus dat 1000 =/ 1024 verhaal)

Of zit er echt een verschil in van 15MB :?
Er zit echt verschil.
Je hebt dus 185 mb (=189440kb)
en 200 mb (=204800)

Volgens het "1000 =/ 1024 verhaal" kan dit nooit 15 mb schelen dus er zit wel degelijk verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 23:05 schreef specialist het volgende:
[..]
Er zit echt verschil.
Je hebt dus 185 mb (=189440kb)
en 200 mb (=204800)

Volgens het "1000 =/ 1024 verhaal" kan dit nooit 15 mb schelen dus er zit wel degelijk verschil in.
Dat dacht ik al idd... 15MB was ook niet mogelijk.
Dan ga ik toch maar voor een paar 200MB RW-tjes bij disque.nl ofzo? Weet je nog andere zaken waar ze 200MB of misschien groter 247MB's (maar die zijn er alleen in CD-R naar mijn weten :?)

Ik heb je btw net een mail gestuurd Specialist :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
ik wil die 300mb cdtjes proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vet vet vet vet

ik ga er volgende maand ook eentje kopen
kan ook niet wachten....... :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 23:36 schreef juanp het volgende:
ik wil die 300mb cdtjes proberen :)
Zijn die er al en waar kun je ze krijgen?
Of anders... wanneer worden ze verwacht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
Ik heb hem ook binnen! :Y)
Maar wel eerst 8 uur opladen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 23:12 schreef dizzystef het volgende:

[..]

Ik heb je btw net een mail gestuurd Specialist :Y)
één ? >:)
Op vrijdag 18 januari 2002 14:56 schreef Lampie het volgende:
KIJK jij begrijpt het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

8 uur opladen? waarvoor?
Ik had gewoon al batterijen liggen thuis die opgeladen waren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
Op vrijdag 18 januari 2002 15:29 schreef Razorfist het volgende:
8 uur opladen? waarvoor?
Stond in t boekie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Hebben hier mensen met een napa ook et probleem dat ie soms als je op play drukt op de Napa zelf (als ie nog uit staat) niets doet, dus dat ie bij dat schermpie hoeveel albums en nummers er op je cd staat, gewoon op 000 blijft staan.

En pas als je et kleppie opent en weer dichtgooit ie et pas doet... :?

Gast in me klas heeft et ook... iemandd anders ook |:(

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
ja heb ik ook alleen ik deed hem dan weer uit en weer aan en dan is het wel goed verder geen problemen.

300mb cdtjes heb ik nog nergens in nederland gezien maar zodra ze er zijn ga ik wel op zoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze in USA gekocht voor $100

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3car.com/images/products/yp-e64yepp.jpg

ik had eerst wat gezocht op inet en toen zag ik dat ie in NL veel duurder was dan f250,- dus *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
ja gefeliciteerd ermee maar wat moet deze in een topic dat over een napa gaat :?

en z'n broertje met 64 mb onboard kost hier 299,= dus ja sorry.

en dat ding is niets vergeleken met de napa vergelijk maar (sorry kon het niet laten >:) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
Hij doet et! Tof dingetje! :)
Nog geen problemen ondervonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 17:57 schreef - het volgende:
ik heb deze in USA gekocht voor $100

[afbeelding]

ik had eerst wat gezocht op inet en toen zag ik dat ie in NL veel duurder was dan f250,- dus *D
dit is gewoon spam.. dat is duidelijk >:)

Of meneer heeft aandacht nodig :P

Maargoed, dat probleem van dat hij de eerste keer aan gaat als hij koud is het niet doet hebben wel meerdere, ik ook..
Lekker belangerijk :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Op vrijdag 18 januari 2002 16:58 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Hebben hier mensen met een napa ook et probleem dat ie soms als je op play drukt op de Napa zelf (als ie nog uit staat) niets doet, dus dat ie bij dat schermpie hoeveel albums en nummers er op je cd staat, gewoon op 000 blijft staan.

Ik ook ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:17
ik heb dat probleem nog maar 2 keer gehad en ik heb um sinds de herfstvakantie. En hij bevalt nog steeds goed :P

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
Ik kan em niet "opstarten" zeg maar met de play knop van de afstandsbediening :(
Of hoort dat zo?
En ik vind het ook wel vaag dat de Volume knopjes op de speler andersom zitten dan dat ik gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 21:02
Op zaterdag 19 januari 2002 16:09 schreef Lampie het volgende:
Ik kan em niet "opstarten" zeg maar met de play knop van de afstandsbediening :(
Of hoort dat zo?
En ik vind het ook wel vaag dat de Volume knopjes op de speler andersom zitten dan dat ik gewend ben.
Dat hoort zo ja, helaas idd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 18 januari 2002 14:56 schreef Lampie het volgende:
>:) Ik heb daarover helemaal iets moois.... >:)

Ik haal hem gisteren uit de verpakking, plug de RC erin, zoek ffies waar ik de batterijen moet plaatsen...
Binnenin, wat trouwens wel een slimme plek is
=>
Zitten er helemaal geen batterijen in de doos :'(
Ik was dus wel ff flink pissed.

Ik gelijk achter mijn PC gedoken (18:15 op vrijdagmiddag) en een mailtje geklopt met mijn bevinding + "Of ze me misschien zsm konden bellen?"

Gelijk 15min later wordt ik gebeld ( :9 en dat voor de vrijdagavond), heeft die dame van MP3CDSPELER.nl mijn voicemail ingesproken (vanwege het slechte bereik in mijn huis :()
Met daarin dat ze me een mail had gestuurd met alle antwoorden op mijn vragen...

Mail:
Ik krijg maandag de batterijen direct nagestuurd en de excuses voor het ongemak daarbij.
En... ik kreeg 7 Freecom CD's (185MB) ipv de bestelde 2 Platinums (200MB) + de 3 gratis Freecom (185MB) CD's
Dit opmdat de Platinums op waren, hebben ze me 2 extra Freecom's gegeven :9

Conclusie:

Ergens is het vervelend dat het niet in 1x goed is verlopen vanwege de batterijen...
Verder vind ik het wel een hele nette service dat ik zo snel binnen een kwartier (op vrijdag avond) wordt benaderd met de excuses en een oplossing voor het probleem.
En het leveren van 2 extra CD's, ter waarde van € 2,20 ter compensatie vind ik ook zeer netjes :)

<Note> Ik zal maandag nog wel ff-ies laten weten of de batterijen zijn gearriveerd.
Ik ga er wel vanuit natuurlijk...</Note>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 16:09 schreef Lampie het volgende:
Of hoort dat zo?
Hopelijk komt hiervoor nog een software update....
En misschien komt er ook nog eens een nieuwe RC voor deze versie (NAPA 380) met een backlite voor de LCD :P

Verder vind ik het tot nog toe... (+/- 3 uur ervaring (8>) en lekker apparaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Op zaterdag 19 januari 2002 20:27 schreef dizzystef het volgende:

[..]

Hopelijk komt hiervoor nog een software update....
En misschien komt er ook nog eens een nieuwe RC voor deze versie (NAPA 380) met een backlite voor de LCD :P

Verder vind ik het tot nog toe... (+/- 3 uur ervaring (8>) en lekker apparaatje
Zou ik niet teveel op hopen want de firmware is niet upgradeable

edit:
tiepvoutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB
  • Laatst online: 24-09 11:09

IvoB

Prutst er rustig op los

Op vrijdag 18 januari 2002 16:58 schreef Osdorp-Dude het volgende:

Ik heb precies hetzelfde probleem. Versie december 2001.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 19 januari 2002 21:46 schreef Razorfist het volgende:

[..]

Zou ik niet teveel op hopen want de firmware is niet upgradeable
Dat dacht ik al...

Weet je het zeker, het zou natuurlijk kunnen dat die Firmware ergens op dat stukje SD-RAM (zie Manual) is weggeschreven...
Misschien is het wel te flashen als je een bepaald stukkie software icm nieuwe firmware op zo'n mini CD-R fikt.
Dat zou wel een topper zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evi
  • Niet online

Evi

Op zaterdag 19 januari 2002 22:45 schreef dizzystef het volgende:

[..]

Dat dacht ik al...

Weet je het zeker, het zou natuurlijk kunnen dat die Firmware ergens op dat stukje SD-RAM (zie Manual) is weggeschreven...
Misschien is het wel te flashen als je een bepaald stukkie software icm nieuwe firmware op zo'n mini CD-R fikt.
Dat zou wel een topper zijn :P
Zou wel een ontsettend gave optie zijn, maar ik ga er maar niet op rekenen.

Pas 1x gehad dat ie niet goed reageerde bij het de eerst keer op play drukken trouwens en dat is meer dan een maand geleden inmiddels. Vanmiddag waren die batterijtjes alleen weer leeg :( Hadden ze die echt niet makkelijker wisselbaar kunnen maken? Mensen kijken zo vreemd als je een laptop uit je tas trekt om muziek te luisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 02:17 schreef EvilPlatypus het volgende:

[..]

Zou wel een ontsettend gave optie zijn, maar ik ga er maar niet op rekenen.
Nee ik ook niet maar het zou gewoon leuk, stoer en innovatief zijn :9
Hadden ze die batterijen echt niet makkelijker wisselbaar kunnen maken? Mensen kijken zo vreemd als je een laptop uit je tas trekt om muziek te luisteren...
Bedoel je hiermee te zeggen dat je de NAPA 380 een groot onhandig ding vind waarvan de batterijen irritant te verwisselen zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red_Head
  • Laatst online: 11:17

Red_Head

Kleine moeite groot plezier !!

ik denk eerder dat de napa niet ontworpen is om van batterijen te wisselen

maar je moet hem gewoon opladen

in het boek je staat volgens mij ook dat je beter niet vaak de batterijen moet wisselen want dan bestaat de kans dat hij kapot gaat :r
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.