enOp zondag 25 november 2001 23:53 schreef happy3736 het volgende:
met welke modes enzo aan
branden jullie je cd's
mijne wil nogal vaak de TOC gaan inlezen
hij kapt gewoon midden in een nummer
MB08302953
OCTOBER 2001
Pleur nero eraf. Gooi nero er weer op (zodat alles nu op standaart zet), volg de wizzard (heheh jah echt, ik meen het) kies nieuwe cd, data, maak nieuwe cd. Sleep nu de files naar je cd. Klik op de knop brand.Op maandag 26 november 2001 00:03 schreef happy3736 het volgende:
[..]
haha ja dat snap ik ook nog wel maar welke modes
ISO LEVEL 1 of 2
MODE 1 of 2/XA
ISO 9660 of DOS of ASCII
Joliet aan of uit
Allow pathdepth of more than 8 dirs aan of uit
Allow more than 255 chars in path aan of uit
ja ik ben wanhopig want in 1 uur gaat hij toch wel 9 a 16 keer de TOC opnieuw inlezen
Zo MOET het werken. Als dit niet werkt zou ik het probleem proberen uit te sluiten door bv precies dezelfde mp3s op dezelfde manier met een andere brander (bij de buurman (bij voorkeur buurvrouw) ofzo) te fikken en kijken wat hij dan doet. Als het nog steeds kut met peren is zou ik even wat andere mp3s proberen van dezelfde bitrate misschien maakt dit uit, rip desnoods die britney spears cd van je kleine zusje (is cutebrit ook weer blij) en fik dan een cdtje fol. werkt dit NOG STEEDS NIET. Breng je napa terug, dan ligt het toch echt aan je napa :-)
Als je houd van knutselen kun je ook nog even een wattestokje met 80% alcohol over je laser van je napa halen, misschien is die vervuild maar het lijkt me sterk.
In ieder geval veel succes,
Met vriendelijke groet,
Napa helpdesk