Hier blijkt maar weer dat ook jij niet de hele draad heb gelezen maar om toch reden te hebben om hier wat ONtopic te posten zal ik je vragen even beantwoorden.Op vrijdag 26 oktober 2001 09:27 schreef funrider het volgende:
1) die batterijtjes mogen die nou 8 uur in gewone oplader of moeten ze in speler opgeladen worden met adapter ofzo?
2)En hoe zit het nou met verhaal wat eerst in deel 1 las over iemand die cd eruit had gehaald en speler toch doorspeelde..hoe doe je dat..heb ook geprobeerd maar hij nokt er direct mee zodra ik schuifje "open" doe.. gewoon voor de grap wou ik ook eens proberen..
1) Er zit in de napa een ingebouwde lader. Als de bijgeleverde adapter in de napa wordt geplugged dan zal de napa automatisch de batterijen gaan opladen (hier is overigens niets van te zien op de AB, als het stekkertje er goed inzit laad ie, anders niet
1) Als je de batterijen eruithaalt en gaat opladen in een AAA batterijlader dan moet je de gebruiksaanwijzing maar even lezen van de batterijlader want de laadtijd wilt nog wel eens verschillen per merk/type lader. Het is ook uit te rekenen. Als je er niet uitkomt post je maar weer ff
2) Als de speler zijn buffer heeft volgeladen stopt hij het cd'tje. Als je de speler dan ongeveer 1,5 cm open doe, kun je met je vingers het cdtje eruithalen. Hij zal dan zijn volledige buffer afspelen en daarna ermee nokken.
Het is dus belangerijk dat je de speler niet helemaal opent want dan wordt de beveiliging ingeschakeld en zal de napa uitgaan.
Zo ik heb weer even genoeg gepost voor de komende dagen, kga nu maar weeris chillen met mijn NAPA MCD 380 !!