Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Pelle, leer eens proffesioneel denken, als je iets bedoelt moet je het ook zeggen anders begrijpen we je helaas niet. Bovendien blijf je maar door emmeren over zaken waar je de ballen verstand van hebt, gaan we nog maar eens:
Bovendien vreet IIS helemaal niet zoveel resources, ik weet niet hoe je daar bij komt maar het is grote onzin.
Vatbaar voor worms? Wat heeft dat met asp te maken? Heeft te maken met luie sysadmins die te dom zijn om te patchen.
VB voor je eigen componenten? Kan maar is niet noodzakelijk in principe kan je het in elke taal gebruiken mits het een COM interface heeft.
Ok draaien we asp toch niet op NT IIS? Draaien we gewoon op solaris, unix, of linux of weet ik wat, kan allemaal.Ik ga verder niet uitwijden over wat er allemaal mis is met IIS en NT, dat het resources vreet, dat het een stuk trager is als Linux of Unix, dat het vatbaar als de pest voor worms en andere foute zaken. Dat je voor het schrijven van je eigen componenten VB moet gebruiken. Dat VB ook de nodige knaken kost. Enzovoorts.
Bovendien vreet IIS helemaal niet zoveel resources, ik weet niet hoe je daar bij komt maar het is grote onzin.
Vatbaar voor worms? Wat heeft dat met asp te maken? Heeft te maken met luie sysadmins die te dom zijn om te patchen.
VB voor je eigen componenten? Kan maar is niet noodzakelijk in principe kan je het in elke taal gebruiken mits het een COM interface heeft.
Ik zei al dat ik er niet verder over uit ging wijden. Als jij het cool vind om er op door te gaan, dan moet je dat vooral doen, maar ik ga dus niet meer in discussie.Op woensdag 24 oktober 2001 16:34 schreef raptorix het volgende:
Pelle, leer eens proffesioneel denken, als je iets bedoelt moet je het ook zeggen anders begrijpen we je helaas niet. Bovendien blijf je maar door emmeren over zaken waar je de ballen verstand van hebt, gaan we nog maar eens:
Alles wat ik van ASP (en in het bijzonder VB-script) en IIS gezien en gehoord heb, vind ik bagger. Verder dan m'n eigen bevindingen kan ik niet gaan maar ik vind het zuigen. En dan kan jij daar nogzoveel argumenten tegenaan gooien en zeggen dat ik niet weet waar ik over praat of me iets vertellen wat ik hier al 3 keer heb gezegd, het haalt voor mij niks uit. Ik heb een keuze gemaakt en daar blijf ik bij, op grond van m'n eigen bevindingen en ervaringen.
Ik weet niet of ik het mag verklappen, maar er bestaat iets als subjectiviteit, ook wel 'eigen mening', of 'persoonlijke voorkeur'. En daar moet je het maar mee doen.
Das juist het punt, dat jij php beter vind is jouw volste recht maar je beargumentatie is voornamelijk op loze feiten dan wel onwaarheden berust. Als je geen kennis van iets hebt hou dan die onzin feiten voor je, net als die opmerking over die worms, sorry hoor maar wie maakt er dan een sport van om een bepaalde technologie af te zeiken?
ik voel me nu toch echt genoodzaakt deze flamewar even in SU te melden...
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Thx, helaas is het voor sommige mensen niet mogelijk om te discussieren via feiten, in plaats daarvan vallen ze de hele tijd maar terug op fabeltjes dan wel ervaringen van vrienden/kennisen die er al net zoveel van hebben begrepen als de persoon zelf.
Je hoeft me niet te bedanken.Op woensdag 24 oktober 2001 17:01 schreef raptorix het volgende:
Thx, helaas is het voor sommige mensen niet mogelijk om te discussieren via feiten, in plaats daarvan vallen ze de hele tijd maar terug op fabeltjes dan wel ervaringen van vrienden/kennisen die er al net zoveel van hebben begrepen als de persoon zelf.
Dit is net zo hard een flame aan Pelle's adres. Ook niet zo netjes. Als je zo'n discussie aan voelt komen, kun je er beter gewoon mee ophouden.
Of gewoon zelf even naar SU gaan.
just my C 0,02
~ Gottfried Leibniz