Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Sja, we verwachten wel dat je zorgt dat je een beetje op de hoogte bent van de regels hier voordat je gaat posten.
Het warez verhaal staat compleet in de algemene FAQ en die kun je het beste inderdaad even van te voren doorlezen, dan weet je dat we dit echt niet willen en ook nog eens waarom
maar ik bedoel dat de mama-verbiedt-driejarig-zoontje-van-de-snoeppot-te-stelen-anders-zwaait-er-wat-methode me toch niet de beste lijkt...
maar goed...discussie voor mijn doen gesloten (en opgelost
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Echt, het werkt Jim!
Maar er zijn voldoende warez-fora en IRC-channels te vinden op internet, doe maar eens een search bij je favoriete search engine. Daar kun je uiteraard wel terecht met je vragen...
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
link is defect !Op maandag 22 oktober 2001 23:16 schreef VaagOH het volgende:
http://www.warez.is.illegaal.nu/directdownloadz/windowsxp/corporate/final/index.html
Echt, het werkt Jim!![]()
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Hmz, niet bestaande .nu domains gaan in de DNS toch echt allemaal naar de network registrar van NiueOp maandag 22 oktober 2001 23:50 schreef psygho het volgende:
link is defect !
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
Wordt idd consequent gedaan, en je bent ok niet de eerste die het vraagt, en ook nog niet de laatste gok ik, maar gelijk monikken, gelijke kappen.Op maandag 22 oktober 2001 22:36 schreef Moody het volgende:
Maar goed...i'll take the blame, als het maar consequent wordt gehouden...
Ik had het niet beter kunnen zeggenOp dinsdag 23 oktober 2001 00:20 schreef MREn het volgende:
Wordt idd consequent gedaan, en je bent ok niet de eerste die het vraagt, en ook nog niet de laatste gok ik, maar gelijk monikken, gelijke kappen.
En daarmee is dit dus afgehandeld
Dit topic is gesloten.
![]()