hey jah, ik heb het nu ook
Nu nog de final
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
hoe heb jij die kruis rechts boven blauw gekregen ? bij mij zijn ze rood.. blauw is veel kewler ??
verder zien die tabs er wel leuk uit, maar dat betekent automatisch dat msn meer functies krijgt en dus meer op icq gaat lijken...
verder zien die tabs er wel leuk uit, maar dat betekent automatisch dat msn meer functies krijgt en dus meer op icq gaat lijken...
Lekker nuttig ookEr zijn geen aanbieders van meldingen in jouw regio beschikbaar.
[topic=296893/1/25]hoe heb jij die kruis rechts boven blauw gekregen ? bij mij zijn ze rood.. blauw is veel kewler ??
Verwijderd
Hoe krijg je dat ding geinstalleerd btw??
(ik heb hem hier al dus dit is geen request)
Ik heb het geprobeerd met rechtermuisknop op msmsgs.inf en dan install, maar dan gebeurt er niet veel, behalve dat de oude messenger (4.0) het ook niet meer doet.
Ik heb het geprobeerd met rechtermuisknop op msmsgs.inf en dan install, maar dan gebeurt er niet veel, behalve dat de oude messenger (4.0) het ook niet meer doet.
Ik heb gewoon een .exe....klik, klik, ff wachten...klaaarOp maandag 22 oktober 2001 20:23 schreef Operations het volgende:
Hoe krijg je dat ding geinstalleerd btw??
Verwijderd
ziet er erg vreet uit de nieuwe msn 4.5
ja klopt dat het op icq lijkt alleen
alleen moest er ook een history box komen da vin ik alleen jammer.
maar ja het is al een heel vooruit gang die ze met deze hebben gemaakt.
ja klopt dat het op icq lijkt alleen
alleen moest er ook een history box komen da vin ik alleen jammer.
maar ja het is al een heel vooruit gang die ze met deze hebben gemaakt.
Verwijderd
Op maandag 22 oktober 2001 20:25 schreef rb338 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een .exe....klik, klik, ff wachten...klaaar
*slaat zelf voor kop*
Dat had ik dus nog niet geprobeert... ik had die exe uitgepakt met winzip (hou niet zo van selfextracting dingen) en die .exe verder vergeten.... 't werkt
vieze speelgoed interface is dit zeg ... oh maakte MS toch eens een echt MOOIE interface ...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Hou toch op.Op maandag 22 oktober 2001 20:37 schreef limoentje het volgende:
vieze speelgoed interface is dit zeg ... oh maakte MS toch eens een echt MOOIE interface ...
Nog nooit een rechtermuisknop ingedrukt denk ik?
Even het vriendelijke verzoek om onbeargumenteerd geflame en "MSN vs. ICQ"-warez achterwegen te laten.
Nog ff wat screenies gemaakt, dit scherm krijg je de eerste keer:

En klikken op "sign up" geeft deze intropagina:
(hier verkleind, [url="http://"]klik[/url] voor 100% screenie)

Verder wordt de service via een webpagina in je MSN geladen, en laat de bereikbaarheid op dit moment nog het een en ander te wensen over. Getuige deze screenshots:

Ziet er al met al iig veelbelovend uit tov. vorige versie van de messenger
Nog ff wat screenies gemaakt, dit scherm krijg je de eerste keer:

En klikken op "sign up" geeft deze intropagina:
(hier verkleind, [url="http://"]klik[/url] voor 100% screenie)

Verder wordt de service via een webpagina in je MSN geladen, en laat de bereikbaarheid op dit moment nog het een en ander te wensen over. Getuige deze screenshots:

Ziet er al met al iig veelbelovend uit tov. vorige versie van de messenger
Ik hád eerst ook build 118, maar nu ziet mijn about schermpje er zo uit:Op maandag 22 oktober 2001 21:27 schreef Pc123 het volgende:
He, welke build heb jij?
Ik heb build 118 en daar zit t niet in

Overigens is het tools menu ook bijgewerkt, daar stonden een tweetal buggie-opties, "T" en "H" als ik het me goed herrinner, terwijl het menu ditmaal goed in elkaar zit:
Lijkt me vreemd. Er zijn twee build in de omloop: 110 en sinds kort 118. Ik heb nu ook de tabs en het blijft 118.Op maandag 22 oktober 2001 21:41 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Ik hád eerst ook build 118, maar nu ziet mijn about schermpje er zo uit:
[afbeelding]
Als je even de moeite had genomen te zoeken had je geweten dat dit niet getolereerd wordt.Op maandag 22 oktober 2001 21:47 schreef Flard het volgende:
Waar kun je Windows Messenger 4.5 downloaden?
Ik geef geen waarschuwing, gezien ik uit ga van het goede in de mens en er op vertrouw dat je dit postte in een vlaag van verstandsverbijstering en ontwetendheid
Klopt, maar gezien de NVidia drivers zo ongeveer door NVidia zelf worden uitgelekt en Microsoft uitlekken tot in het uiterste probeert te voorkomen, passen wij ons beleid daarop aan.Op maandag 22 oktober 2001 21:53 schreef Pc123 het volgende:
Ik weet niet zeker of dit is toegestaan.
Uitgelekte DirectX beta / NVidia drivers staan altijd in de meuktracker, dus t lijkt me vreemd als dit opeens niet mag, maar wacht ff wat een adje zegt
Voor meer info:
[topic=297546]
[quote]Op maandag 22 oktober 2001 22:01 schreef Negotiator het volgende:
Klopt, maar gezien de NVidia drivers zo ongeveer door NVidia zelf worden uitgelekt en Microsoft uitlekken tot in het uiterste probeert te voorkomen, passen wij ons beleid daarop aan.
Voor meer info:
[topic=297546]
Waarom mag dit dan wel?
Klopt, maar gezien de NVidia drivers zo ongeveer door NVidia zelf worden uitgelekt en Microsoft uitlekken tot in het uiterste probeert te voorkomen, passen wij ons beleid daarop aan.
Voor meer info:
[topic=297546]
Waarom mag dit dan wel?
Er is een verschil tussen een officiële bèta, en een (onofficiële) uitgelekte versie, maar deze discussie is gevoerd in [forum=15], ik hanteer op dit moment slechts de daar gestelde norm.Op maandag 22 oktober 2001 22:07 schreef Pc123 het volgende:
Waarom mag dit dan wel?
Gelieve dus weer ontopic te gaan
Ah, dus als het duidelijk dat ie naar alle betatesters gestuurd is en in de final vorm freeware is mag t, da's duidelijkOp maandag 22 oktober 2001 22:45 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een officiële bèta, en een (onofficiële) uitgelekte versie, maar deze discussie is gevoerd in [forum=15], ik hanteer op dit moment slechts de daar gestelde norm.
Gelieve dus weer ontopic te gaan
ok, weer on-topic
Het valt me trouwens op dat je ook voor de smilies naar een andere pagina gestuurd wordt, en er zijn nog wel meer features veranderd. Best wel lame, vroeger noemde ze dat nog een update, en kon je kiezen of je die wilde of niet, tegenwoordig veranderen ze het gewoon 
Smilies hulp van MSN staat trouwens nu hier dus, en niet meer op dat moonport gebeuren.
Smilies hulp van MSN staat trouwens nu hier dus, en niet meer op dat moonport gebeuren.
maar die msn die op www.msn.nl de downen is werkt alleen met xP dat vind ik vreemd! dat kan toch niet?
Ik zou het doen!
ik heb hem daarnet gewoon gedownload van messenger.msn.nl (voor gewone windows, hij draait hier onder 95)! en ik heb nu dus ook 4.5
dus ik snap het hele verhaal niet over niet toegestaan etc??????????????????
Toen dat gepost werd was 4.5 nog niet officieel beschikbaar gesteld door MicrosoftOp dinsdag 23 oktober 2001 13:27 schreef Allardie het volgende:
ik heb hem daarnet gewoon gedownload van messenger.msn.nl (voor gewone windows, hij draait hier onder 95)! en ik heb nu dus ook 4.5
Verwijderd
gohgoh, wat zijn we weer snel 
ziet er wel flex uit, maar ik heb altijd als ze met een 'update' komen het idee dat ze ons ergens mee naaien.....
wat zal het nu weer zijn
ziet er wel flex uit, maar ik heb altijd als ze met een 'update' komen het idee dat ze ons ergens mee naaien.....
wat zal het nu weer zijn
leuk zo'n tab, maar zorg wel dat msn blijft werken, nu doet ie het weer niet
MSN weer plat :(
Verwijderd
Volgens mij niet hoor, want ik heb um ook via msn.nl gedownd...Op dinsdag 23 oktober 2001 12:57 schreef rammes het volgende:
maar die msn die op www.msn.nl de downen is werkt alleen met xP dat vind ik vreemd! dat kan toch niet?
Pagina: 1