ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
En volgens de chatbox is compleet Haarlem en omgeving ook zonder MSN
Maar ja M$ is weer eens
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Hier ook, maar dat wist ikd at het zou gebeuren..kreeg net een bericht via MSN 4.5 dat ze wat maintanance zouden verrichten over 5 min.Op maandag 22 oktober 2001 12:27 schreef GODZILLA2001 het volgende:
bij wie nog meer?
--
Verwijderd
ik kreeg een popupje van hun dat je afgemeld zou worden wegens onderhoudswerkzaamheden, en IMO hebben ze daar wel een redelijke tijd voor gekozen. 's nachts is beter maarr dan hebben ze daar natuurlijk geen zin in
stoptie d'r mee
1) ht is aangegeven, en
2) dit is een beetje een non-onderwerp.
Als we voor elke hik dit doen....
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Verwijderd
De melding werd gegeven, moet je maar de tijd nemen om hem even te lezen
En daarbij, hi doet het alweer (hier dan)
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Duh, Het is 's nacht.. De servers staan in de VSOp maandag 22 oktober 2001 12:32 schreef Koeschaap het volgende:
MSN,
ik kreeg een popupje van hun dat je afgemeld zou worden wegens onderhoudswerkzaamheden, en IMO hebben ze daar wel een redelijke tijd voor gekozen. 's nachts is beter maarr dan hebben ze daar natuurlijk geen zin in
Verwijderd
Ja idd, om 12:57 kreeg ik een melding dat over 5 minuten MSN plat zo gaan wegens werkzaamhedenOp maandag 22 oktober 2001 12:57 schreef Dark_Mason het volgende:
Niet allemaal zo zeuren
De melding werd gegeven, moet je maar de tijd nemen om hem even te lezen
En daarbij, hi doet het alweer (hier dan)
En het werkt nu weer
Alleen niemand is online
Verwijderd
Wat voor een verbinding ?, Chello schijnt moeilijk te doen -> hier werkt alles gewoonOp maandag 22 oktober 2001 17:33 schreef Xanandu het volgende:
omg, bij mij is msn + icq plat (tegelijk)
Internet + mail werkt prima
[topic=298716/1/25]
kun je beter icq nemen, nooit plat......... of down of wat dan ook al jaren lang..............Op maandag 22 oktober 2001 12:32 schreef BackSlash32 het volgende:
Niet om hwet een of ander hoor, maar
1) ht is aangegeven, en
2) dit is een beetje een non-onderwerp.
Als we voor elke hik dit doen....
can you read my mind?
Verwijderd
Chello jaWat voor een verbinding ?, Chello schijnt moeilijk te doen -> hier werkt alles gewoon
Wel dus hèkun je beter icq nemen, nooit plat......... of down of wat dan ook al jaren lang..............
of het is die Chello weer:
* Klovan belt maar weer eens 0800-1424
weer zo'n hijgende vrouw aan de lijn...
Vanwege grote drukte is UPC momenteel moeilijk bereikbaar, wij verzoeken u op een later tijdstip terug te bellen, onze excuses voor het ongemak. tuut tuut tuut
Geen msn/hotmail, meer mensen last van?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
jepza zit in Zaltbommel en hier ist ook feestOp zaterdag 17 november 2001 16:01 schreef Tourniquet het volgende:
het is weer raak volgens mij...
Geen msn/hotmail, meer mensen last van?
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Hier in Eindhoven is ook een dikke party met chello hoorOp zaterdag 17 november 2001 16:04 schreef mafiasven het volgende:
[..]
jepza zit in Zaltbommel en hier ist ook feest![]()
Hij doet t weer
.Net Messenger Service : All systems go
maar hij doet ut nie
Verwijderd
Dus het lag aan Chello ? niet de eerste x volgens mijOp zaterdag 17 november 2001 16:10 schreef qball het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven is ook een dikke party met chello hoor![]()
Verwijderd
waarschijnlijk welOp zaterdag 17 november 2001 16:19 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Dus het lag aan Chello ? niet de eerste x volgens mij
zoals gewoonlijk
Verwijderd
gelet op m'n brakke verbinding Chello draai ik al sinds jaar en dag geen ICQ meer. MSN ging sneller, dus ik denk dat het aan C***** ligt