Toon posts:

spam-titel verwijderd @ Negotiator

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
<font color="red">verwijderd</font>

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ja en? Waarom denk je dat door zo'n initiatief de KPN en Kabelmaatschappijen in een keer hun planning aan gaan passen?

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Baf
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 13:07

Baf

slopen. alles kapot maken.

spammer! en dan nog zo'n spuuglelijke, irrelevante kutsite ook.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 oktober 2001 15:36 schreef Ragger het volgende:
spammer! en dan nog zo'n spuuglelijke, irrelevante kutsite ook.
Doe ff rustig jongetje

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op maandag 22 oktober 2001 15:41 schreef butrosgali het volgende:

[..]

Doe ff rustig jongetje
Nou, het komt ook wel wat spammerig over als je alleen een URL in je topic-titel en post zet...
Had je er nog wat info bij gegeven over die site/dienst, dan zou dat heel anders overgekomen zijn...

Zeg nu zelluf... :P ;)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Verwijderd

Topicstarter
Vind ik niet!

Volgens mij zijn er in Nederland een heleboel mensen teleurgesteld in de telekombedrijven. Omdat er nog steeds geen 24/7 flatfee internet is voor een redelijke prijs.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Op maandag 22 oktober 2001 15:53 schreef butrosgali het volgende:
Vind ik niet!

Volgens mij zijn er in Nederland een heleboel mensen teleurgesteld in de telekombedrijven. Omdat er nog steeds geen 24/7 flatfee internet is voor een redelijke prijs.
Je kan wel gelijk hebben, maar als je het op deze manier post is het overduidelijk een perfect voorbeeld van SPAM.

Overigens is de site inderdaad niet je van het, om over dat bannertje nog maar te zwijgen. Zeg nou zelf, wie pleurt zo'n lelijk ding op zijn mooie site neer? >:)

Verwijderd

/spam en closen maar

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Negotiator/pxs/spam.gif

Lees de FAQ eens door, daar vind je onderandere dit:
Mijn website is de beste van de hele wereld en ik wil iedereen daar de hele tijd van op de hoogte stellen.

En dat zien wij als spammen... Ook zoiets wat niet gewenst is. Als je een homepage hebt, vul die dan gewoon in bij je profile. Is er iemand geïnteresseerd in je pagina, dan haalt diegene het wel uit je gegevens of klikt op dat mooie huisje. Het posten van je URL onder elk bericht of gewoon random in topics werkt irriterend en wordt niet gewaardeerd.
Als je een nieuwe pagina hebt gebouwd of een bestaande hebt veranderd en je wilt anderen om een mening vragen, dan kan dat op Sitechecks.nl ... Dit is een pagina die speciaal opgesteld is voor dit doel.
Dit gespam levert je een officiële waarschuwing op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.