Lengte signature

Pagina: 1
Acties:

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Ja, ik weet dat die maximaal 255 tekens is.
Maar waarom niet maximaal de uiteindelijke lengte. Als je er nu namelijk een paar grote links in zet dan zit je snel bij die 255 tekens.

Dus gewoon de lengte die de gebruikers zien op hun scherm op maximaal 255.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
hmmja, ik vrees dat het enige wat je hieraan kan doen, is melden op http://bugs.topix.nl/ :\

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 14:27 schreef Buzzman het volgende:
hmmja, ik vrees dat het enige wat je hieraan kan doen, is melden op http://bugs.topix.nl/ :\
Bij mij is bugs.topix.nl een beetje brak. Kan iemand dat bevestigen?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zondag 21 oktober 2001 14:29 schreef Cheatah het volgende:

[..]

owja, klopt idd |:(

* Buzzman roept de hulp in van het DT :P

Verwijderd

Cheatah: [topic=297187/1/100]

Verwijderd

Op zondag 21 oktober 2001 14:29 schreef Cheatah het volgende:

[..]

kan gewoon inloggen, en de pagina is gewoon online

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Maar waarom zou je er een paar grote links in willen zetten dan namelijk? Voor je homepage is een speciale ruimte in je profiel bestemd, je signature dient een heel ander doel :)

Uit de FAQ

<li>stukje uit de forum survival guide (over sig's)
</li>
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
<li> over homepages
</li>
Mijn website is de beste van de hele wereld en ik wil iedereen daar de hele tijd van op de hoogte stellen.

En dat zien wij als spammen... Ook zoiets wat niet gewenst is. Als je een homepage hebt, vul die dan gewoon in bij je profile. Is er iemand geïnteresseerd in je pagina, dan haalt diegene het wel uit je gegevens of klikt op dat mooie huisje. Het posten van je URL onder elk bericht of gewoon random in topics werkt irriterend en wordt niet gewaardeerd.
Als je een nieuwe pagina hebt gebouwd of een bestaande hebt veranderd en je wilt anderen om een mening vragen, dan kan dat op Sitechecks.nl, Dit is een pagina die speciaal opgesteld is voor dit doel.
Kortom, de ruimte die je hebt is voor het gestelde doel meer als voldoende.

Bovendien is het inderdaad een topixfeature, dus *kunnen* we het ook nog eens niet zomaar veranderen.
Op zondag 21 oktober 2001 14:30 schreef Buzzman het volgende:

[..]

owja, klopt idd |:(

* Buzzman roept de hulp in van het DT :P
Wat betreft brakke bugs.topix.nl, dat valt helemaal buiten onze credentials, je zou je kunnen wenden tot de heren makers van Topix / bugs.topix.nl, Aidroid that is...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

:X

Dubbelpost met negotiator :{

Western mode:

LA is too small for the both of us >:)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Het is erg lastig te maken en implementeren.

Nu zit er aan de signature een simpel 255-karakters database veld.

Als je wilt gaan kijken wat de "werkelijke lengte" is, kan het erg vervelend werken.

Natuurlijk is er wat aan te doen, maar als iemand heel veel linkjes (a|A|b|B etc die stiekem allemaal lange urls zijn) gaat posten kon het wel es lastig worden om een goede veld-grootte te bepalen.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:04

chem

Reist de wereld rond

en signatures worden dan qua "kb's" toch behoorlijk groot, waardoor je dus soms met hele verhalen in de signature komt ;)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik geloof dat dit een tijdje terug ook ter sprake kwam, en toen was iedereen eigenlijk wel positief hierover...

ik vind het ook wel een goed idee, mits het te implementeren valt natuurlijk

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Het is idd al eerder ter sprake geweest:
[topic=168857]
[topic=164897]
Pagina: 1