"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
hmmja, ik vrees dat het enige wat je hieraan kan doen, is melden op http://bugs.topix.nl/ :\
Verwijderd
Bij mij is bugs.topix.nl een beetje brak. Kan iemand dat bevestigen?Op zondag 21 oktober 2001 14:27 schreef Buzzman het volgende:
hmmja, ik vrees dat het enige wat je hieraan kan doen, is melden op http://bugs.topix.nl/ :\
owja, klopt iddOp zondag 21 oktober 2001 14:29 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Bij mij is bugs.topix.nl een beetje brak. Kan iemand dat bevestigen?
* Buzzman roept de hulp in van het DT
Verwijderd
kan gewoon inloggen, en de pagina is gewoon onlineOp zondag 21 oktober 2001 14:29 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Bij mij is bugs.topix.nl een beetje brak. Kan iemand dat bevestigen?
Maar waarom zou je er een paar grote links in willen zetten dan namelijk? Voor je homepage is een speciale ruimte in je profiel bestemd, je signature dient een heel ander doel 
Uit de FAQ
<li>stukje uit de forum survival guide (over sig's)
Bovendien is het inderdaad een topixfeature, dus *kunnen* we het ook nog eens niet zomaar veranderen.
Uit de FAQ
<li>stukje uit de forum survival guide (over sig's)
<li> over homepages</li>
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
Kortom, de ruimte die je hebt is voor het gestelde doel meer als voldoende.</li>
Mijn website is de beste van de hele wereld en ik wil iedereen daar de hele tijd van op de hoogte stellen.
En dat zien wij als spammen... Ook zoiets wat niet gewenst is. Als je een homepage hebt, vul die dan gewoon in bij je profile. Is er iemand geïnteresseerd in je pagina, dan haalt diegene het wel uit je gegevens of klikt op dat mooie huisje. Het posten van je URL onder elk bericht of gewoon random in topics werkt irriterend en wordt niet gewaardeerd.
Als je een nieuwe pagina hebt gebouwd of een bestaande hebt veranderd en je wilt anderen om een mening vragen, dan kan dat op Sitechecks.nl, Dit is een pagina die speciaal opgesteld is voor dit doel.
Bovendien is het inderdaad een topixfeature, dus *kunnen* we het ook nog eens niet zomaar veranderen.
Wat betreft brakke bugs.topix.nl, dat valt helemaal buiten onze credentials, je zou je kunnen wenden tot de heren makers van Topix / bugs.topix.nl, Aidroid that is...Op zondag 21 oktober 2001 14:30 schreef Buzzman het volgende:
[..]
owja, klopt idd
* Buzzman roept de hulp in van het DT
Dubbelpost met negotiator
Western mode:
LA is too small for the both of us
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Het is erg lastig te maken en implementeren.
Nu zit er aan de signature een simpel 255-karakters database veld.
Als je wilt gaan kijken wat de "werkelijke lengte" is, kan het erg vervelend werken.
Natuurlijk is er wat aan te doen, maar als iemand heel veel linkjes (a|A|b|B etc die stiekem allemaal lange urls zijn) gaat posten kon het wel es lastig worden om een goede veld-grootte te bepalen.
Nu zit er aan de signature een simpel 255-karakters database veld.
Als je wilt gaan kijken wat de "werkelijke lengte" is, kan het erg vervelend werken.
Natuurlijk is er wat aan te doen, maar als iemand heel veel linkjes (a|A|b|B etc die stiekem allemaal lange urls zijn) gaat posten kon het wel es lastig worden om een goede veld-grootte te bepalen.
en signatures worden dan qua "kb's" toch behoorlijk groot, waardoor je dus soms met hele verhalen in de signature komt
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
ik geloof dat dit een tijdje terug ook ter sprake kwam, en toen was iedereen eigenlijk wel positief hierover...
ik vind het ook wel een goed idee, mits het te implementeren valt natuurlijk
ik vind het ook wel een goed idee, mits het te implementeren valt natuurlijk
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Het is idd al eerder ter sprake geweest:
[topic=168857]
[topic=164897]
[topic=168857]
[topic=164897]
Pagina: 1