Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Waarom niet helemaal bovenin? De kabeltjes zijn lang zat, desnoods verlengen.
Verwijderd
Ziet er bijzonder fraai uit namelijk
Heeft het een 300 watt voeding?
lekker veel ruimte voor casefan's
AMD 939 3000+, A8N-SLI Deluxe, 2GB mem, dvd fikkertje en voor 2TB aan space
Het merk is chieftec. Ik heb hem net en ook mij viel de voeding tegen omdat ie op de site van chieftec namelijk middenin zit met erboven nog ruimte voor een 92mm casefan. Dus het wordt toch nog ff verbouwen.
Voor de rest is dit echt een zwaar relaxte kast. Uitneembare HD racks, sledes om je 5,25" drives er in te schuiven en vast te klikken. Houders voor 80x80 casefans zonder schroeven
verder lekkere kast
modze
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
Zeg,zou je "ons" modemmers/ISDNers een plezier willen doen?
Leren fotos resizen..niet lullig bedoeld hoor,maar zou mijn ISDN modem fijner vinden
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Verwijderd
Da's wel een hele grote kast met 7,25 baysOp vrijdag 19 oktober 2001 23:26 schreef enriqueeeee het volgende:
ik heb dus een nieuwe case gekocht best duur beetje grote hier zijn de pic's
[...]
sorry kwee nie hoe ik de plaatjes kleiner moet krijgen
graag reacties wat voor leuks ik hier mee kan doen
oja die dingen op de bodev van de case zijn er voor de 7,25 bays
Verder mooi kast, maar waar doet ie mij ook maar weer aan denken??? hehehehehe
Snel waar is mijn regenpak!Op zaterdag 20 oktober 2001 01:06 schreef Epitome het volgende:
Het regent hier newbies geloof ik
-
Verwijderd
Loss data in een powercableOp zaterdag 20 oktober 2001 01:46 schreef mdusink het volgende:
voeding op een foute plek??? absoluut niet. Hij zit precies waar ie moet zitten. Plaats je hem helemaal boven aan, dan moet je kabel verlengen/langere kopen, en dat resulteerd in loss data. De lengte van de huidige ide, zijn op maximale lengte. Dit heeft ook al op de frontpage van tweakers gestaan mensen, beetje opletten!!!!
Ok, 't zal het biersyndroom wel zijn
Verwijderd

bij de importeur van chieftec gehaald. Dat is Progress Automatisering in Hengelo. Lijkt me dat je hem daar dus altijd goedkoper hebt aangezien ze importeur zijn. Het is echt een super kast, heel mooi afgewerkt enzo en plaats voor 4 80mm fans
I'm not as think as you stoned I am
Verwijderd
Trouwens deze kast komt van verschillende fabrikanten af, namelijk: chieftec, chemning, enermax en Antech.
Wat mij in ieder geval wel leuk lijkt om te modden is dat je naast die 80 mm fans aan de voorkant wat neon verlichting aan brengt zodat dat via dat "rooster" mooi naar buiten komt.
En wat je misschien ook kan doen is een apart kleurtje er aan geven.

ps er zit nu een witte casebadge van asus op, staat er wel goed bij.
| I've got permission to color outside the lines |
Dit is idd de bedoeling, maar ehm bij tweakshop hadden ze mij verteld dat ze een andere plaat laten maken zodat je hem er schuin in kan doen. Ik ga er nog is over mailen.Op vrijdag 19 oktober 2001 23:49 schreef Mannes het volgende:
Das wel een flinke kast maar de voeding zit niet echt snugger geplaatst of kan je er ook 2 inzetten ? dat zou wel handig zijn ivm waterkoelings prut enzo..
verder lekkere kast
modze
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Hey, dat ziet er best wel relaxt uit op deze manier, keep on the good workOp zaterdag 20 oktober 2001 09:46 schreef Genotix het volgende:
Die van mij had ik de eerste dag meteen maar ff een kleurtje gegeven. Er komen nog een paar mods aan..
[afbeelding]
nu graag wat ideeen

hmz dan doe je hem inplaats tegen de boven kant van de case een stuk lager boven heb ik met rood getekend
en met een paars achtig kleurtje waar je hem dan onder zou kunnen doen dus nix loss of wat dan ook
Zo hee die's echt om teOp zaterdag 20 oktober 2001 09:46 schreef Genotix het volgende:
Die van mij had ik de eerste dag meteen maar ff een kleurtje gegeven. Er komen nog een paar mods aan..
[afbeelding]
Alleen een Asus casebadge...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Yah ach dat zit er nu in, is trouwens eentje die in beperkte oplagen gedrukt is. Dus vond hem wel koel. (heb het dus over die asus casebadge). Hij is wit met zilver, en dus niet die kut kleurtjes van asus erop. Vond hem daarom ook wel mooi..Op zaterdag 20 oktober 2001 18:48 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Zo hee die's echt om teman!!!
Alleen een Asus casebadge...(
)
patsen neu wil gewoon wat ideetjes voor mijn case mja schiet nie op he maar jij hebt wel een groote MONDOp zaterdag 20 oktober 2001 18:17 schreef iefje het volgende:
Is het tegenwoordig een standaard geworden met je case te patsen ofzo??
Opschepper
en kun je dat standaart niet recht krijgen
WAT???Op zaterdag 20 oktober 2001 18:40 schreef enriqueeeee het volgende:
voeding op een foute plek??? absoluut niet. Hij zit precies waar ie moet zitten. Plaats je hem helemaal boven aan, dan moet je kabel verlengen/langere kopen, en dat resulteerd in loss data. De lengte van de huidige ide, zijn op maximale lengte. Dit heeft ook al op de frontpage van tweakers gestaan mensen, beetje opletten!!!!
[afbeelding]
hmz dan doe je hem inplaats tegen de boven kant van de case een stuk lager boven heb ik met rood getekend
en met een paars achtig kleurtje waar je hem dan onder zou kunnen doen dus nix loss of wat dan ook
Dataloss door je voeding...
Ehmz... hallo, wakker worden!
Ik heb trouwens dezelfde kast, maar dan in het zwart en met een deurtje
Alaaf, waar zijn die smurfen!?!
dat is de standaardOp zaterdag 20 oktober 2001 22:57 schreef AMADEUZ het volgende:
Ze hebben bij Tweakshop de plaat van de voeding al verandert
[afbeelding]
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
het eerste wat ik zou doen als ik die plaat zou hebben was em omdraaien met de fan aan de onderkant en de voeding bovenOp zaterdag 20 oktober 2001 22:57 schreef AMADEUZ het volgende:
[afbeelding]
lijkt me een stuk betere airflow
en data loss door een langere voedingskabel??
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
ik wil hem recht !!
maar moge MAANDAG dus gaat ie onder het mes kleurtje
raampjes enzo
iemand nog ideeenen voor mijn case mod fans ofzo of iets anders
heb je een plaatje van de binnne kant van de case ne een foto van het oplaatje van dat stuk waar de vouding aan zit maak ik hem ook zo!Op zaterdag 20 oktober 2001 22:57 schreef AMADEUZ het volgende:
[afbeelding]
das pasOp maandag 22 oktober 2001 00:59 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Nou jongen, erg vet. Je zal wel de held van de buurt zijn.
-
Verwijderd
Waar gaat dit overOp maandag 22 oktober 2001 00:59 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Nou jongen, erg vet. Je zal wel de held van de buurt zijn.
help een andere case modder eens
Verwijderd
Hoi,Op zaterdag 20 oktober 2001 00:14 schreef Limited het volgende:
/me heeft er ook zo eentjeze rulen
je kan ze halen op
www.tweakshop.nl
deze kastjes kun je trouwens ook kopen bij www.comp-city.nl
op aanvraag.....
Verwijderd
Met 5 x 80mm Enermax Fans
en 1 92mm Maxflow fan.

Zit ook LCD, fanbus en HDD-Loadmeter.
(nou niet zitten zeiken wat orgineel die VU load meter.
Want ik was volgens mij de eerste met dit.
En hier krijg je weer gezeik over dat die en die eerder was.)
weer een standaard kast.. geil hoor
ik heb deze case:
http://bionicle.xcl-clan.com/case/update

en heb 3 kleuren CCFL in kast..
kast is opzich wel mooi.. maar je moet er meer aan ZAGEN
verder..
diee dingen voor je 7 1/4 bays ?
WTF ik heb die dingen in mijn 5 1/2 bays gedaan hoor ???
Verwijderd
ja krijg je inderdaad gezeik over want dat had ik op me xt al zitten 10 jaar geleden (in de tijd voor tweakers nog)Op dinsdag 23 oktober 2001 21:17 schreef jordyb het volgende:
Heb hem ook
en 1 92mm Maxflow fan.
[afbeelding]
Verwijderd
-
Verwijderd
Daar hebben ze nou de search voor uitgevonden.Op woensdag 24 oktober 2001 13:49 schreef dfr0st het volgende:
kan een van jullie het schema van de hdd-loader posten want dat wil ik ook bouwen
Zijn duizenden topics over geweest.
dat blauwe is neon ofzo ??Op Tuesday 23 October 2001 21:17 schreef jordyb het volgende:
Heb hem ook
en 1 92mm Maxflow fan.