Omg, Gothic roeleert!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 338 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Wel geinig ja. :)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-11 10:12
dit is zeker de duitse versie, duitse taal snap ik niet helemaal, of kan j ook engels kiezen? engels ligt me iets beter >:)

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

:? ik heb gewoon de engelse gedownload van dat linkje

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Kan iemand misschien even wat screens maken? Op hun site kon ik nml niks vinden.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Verwijderd

Hmm, kijk de dames eens in dat spel :P

Verwijderd

Gothic is echt zo meesterlijk, 15 november moet ik em echt hebben, ik sluit een eventuele importhandeling vanuit mijn richting zeker niet uit

Verwijderd

kewl spel!!!

hey, maarreuh...hoe pak je dingen op??

met action? want hij pakt niet alles (bv. wel arrow maar niet sword :(

vroeger

(8>

Verwijderd

Met Tab ga je naar je inventory en daar moet je je wapens selecteren die je wilt dragen, linkermuisknop en houden en vooruit drukken, dan krijgt dat wapen een nr en met dat nr selecteer je em.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
En hoe pak je die kleine beesies op? Ik wil ze naar de kok brengen.

Steam

Verwijderd

Er naar kijken zodat hun naam in beeld staat en linker muisknop inhouden en druk naar voren, dan krijg je een menu. Selecteer het bugmeat en hou linkermuis knop ingedrukt en druk naar links, dan komt het in jouw inventory te staan.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

die beestjes kan je volgens mij in de demo niet oppakken.. mij niet gelukt tenminste..
als je ze wel op kan pakken dan zou je de quest van de kok in het oude kamp kunnen doen.. en in de demo staat er dat dat NIET kan :(
Mij is het in elk geval niet gelukt om te op te pakken.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Je moet ze niet oppakken, je moet het vlees eruit pakken, uit bijna elk dooddier kan je vlees, tanden of klauwen etc pakken en dan ruilen/verkopen, die quest met die kok kan zeker wel, je krijgt er 100 exp voor, gewoon het dode beest aanklikken en naar voren drukken, en dan uit het menu het vlees selecteren, moet toch lukken

• pica
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:36 schreef minipolopikoler het volgende:
Je moet ze niet oppakken, je moet het vlees eruit pakken, uit bijna elk dooddier kan je vlees, tanden of klauwen etc pakken en dan ruilen/verkopen, die quest met die kok kan zeker wel, je krijgt er 100 exp voor, gewoon het dode beest aanklikken en naar voren drukken, en dan uit het menu het vlees selecteren, moet toch lukken
Je moet ze dus eerst doodmeppen :) ik wist niet dat dat kan...

Maar wat is dat spel onstabiel zeg. Ik heb 2 keer gehad dat het spel NIET crashte.

Steam

• pica
Hoe pass ik de stuff aan de kok?

Steam

Verwijderd

Als je alles hebt moet gewoon met hem gaan praten en dan kan je zeggen dat je al z'n zooi heb, dus als je de naam van de shef in beeld ziet, linkermuisknop inhouden en naar voren drukken, dan gaat het vanzelf

• pica
Op zaterdag 27 oktober 2001 08:23 schreef minipolopikoler het volgende:
Als je alles hebt moet gewoon met hem gaan praten en dan kan je zeggen dat je al z'n zooi heb, dus als je de naam van de shef in beeld ziet, linkermuisknop inhouden en naar voren drukken, dan gaat het vanzelf
Hmm, dat was mijn 1e idee, maar dan staat die optie er niet :P , maar na een paar andere quests voltooid te hebben lukte het uiteindelijk wel :) .

Steam

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:38
ARg!!! het is 15 november geweest en hij is er nog niet! Op hun eigen site staat ook nix nieuws, niet geupdate. Op een site waar je kunt checken of een game al uit is (iso) staat ie ook niet. Waar blijft ie?! Heeft iemand informatie? Ik kan niet w88. En ik ben niet de enige!

Verwijderd

heb de demo gespeel!!!! :D Hij roelt idd erg hard :) superstrakke graphics, toffe gameplay het roelt gewoon :) en dat duits gesproken gedeelte linkt bij zon soort spel niet eens verkeerd! :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
ik heb de demo al gespeelt, erg gaaf spel, mooi verhaal, en echt wel stoer dat je allemaal delen van dat land in kan, (naar het dangerous bos waar allemaal ongure beesten dwalen, naar de verlate stad waar nog orcs zitten) tof spel zou hem wel willen kopen als ie er is.

• Mister_X
ow de engelse versie van de demo stond trouwens op de dvd zone (ofzo) :)

ik vraag me af of het verhaal alleen draait om te onstnappen uit die magische wereld waar je zit (je zit toch in zo'n magische koepel?) of dat het spel daarbuiten weer verder gaat.

• benchMarc
De demo, dat weet ik. Maar hij moest gisteren uit zijn gekomen in de USA! Maar ik zie em nergens op boards of wat dan ook staan.
Dus mijn vraag is. Waar issie? De full version dus. Hebben ze em wel gereleased? En met waar issie bedoel ik niet waar ik em kan downen, maar gewoon offie uit is.

• Mister_X
ik snap het :)

Verwijderd

Hij is eindelijk ergens te bestellen, http://www.ebgames.com/ebx/categories/products/product.asp?pf_id=210795 , zij zijn de 1e, je hebt alleen wel een creditcard nodig

• fw

fw

Op vrijdag 16 november 2001 17:10 schreef benchMarc het volgende:
De demo, dat weet ik. Maar hij moest gisteren uit zijn gekomen in de USA! Maar ik zie em nergens op boards of wat dan ook staan.
Dus mijn vraag is. Waar issie? De full version dus. Hebben ze em wel gereleased? En met waar issie bedoel ik niet waar ik em kan downen, maar gewoon offie uit is.
Hij is gisteren gewoon gereld door DEViANCE en staat op diverse dumps. Op die site die jij bedoelt (iSONEWS = niet illegaal) staat ie ook gewoon.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 22:58 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
haha, 3MB/s hier >:)

/me loves Twente campusnet >:)
thank god for campusnet he :)
welke pc heb jij btw?
\\paladin hier :) (Duh)

Verwijderd

Is er al iemand die em heeft kunnen kopen?

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Is het een MMORPG?

Verwijderd

Bij mij doet ie het nauwelijks: in het hoofdmenu reageert hij bijvoorbeeld pas na 3 seconden als ik op een knop druk en het geluid hapert ook :(

Windows XP?

Verwijderd

Maar waar heb je em vandaan dan?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 21:56
cool :P
Afbeeldingslocatie: http://www.piranha-bytes.com/html_english/products/gothic/html/content/download/artwork/harpien.jpg

The devil is in the details.

Verwijderd

erm, die ftp waar de demo op staat doet het niet; hij kan hem niet vinden :?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:33
Op woensdag 28 november 2001 10:26 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Is het een MMORPG?
Nee niet dat ik weet, heb eigenlijk nog nix van het multiplayer gedeelte gezien, als dat er al is, maar ik d8 dat dit eigenlijk voornamelijk single player is

There is no magic.

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:49

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Op donderdag 29 november 2001 17:30 schreef DjeV het volgende:
erm, die ftp waar de demo op staat doet het niet; hij kan hem niet vinden :?
Ze hebben em niet meer op server staan. :(

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 16:48 schreef Marc00 het volgende:
cool :P
[afbeelding]
Ai das een vet plaatje

Schijnt dat ie morgen in de nederlandse winkels ligt, maar ik zou er niet teveel van verwachten. Ik zelf ben het wachten meer dan zat maar ik wil em gewoon orgineel hebben

Als iemand meer weet over een eventuele nederlandse releasedate wees dan niet te verlegen om het met ons te delen!!!

Verwijderd

Ff de iso uitpakken, ding staat al 2 dagen te rotten op me HD... ff kijekn of ie echt zo mooi is.

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 21:46 schreef Fallen_angel het volgende:
Ff de iso uitpakken, ding staat al 2 dagen te rotten op me HD... ff kijekn of ie echt zo mooi is.
Het deed me gewoon pijn om deze reaktie te lezen

Verwijderd

Hallo, ikwil niet lullig klinken maar ik maanden geleden hier al een bericht over deze game gepost ik heb hem namelijk al ongeveer sinds juli ,augustus gedowned en kreeg toen te horen dat hij niet in Nnederland uit zou komen .Verder zit er al een dell 2 aan te komen ,is al bijna af,dit ter aanvullende informatie,en het is inderdaad een fantastisch spel alleen jammer dat het in het Duits is.

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 12:30 schreef jdvanwijk het volgende:
Bij mij doet ie het nauwelijks: in het hoofdmenu reageert hij bijvoorbeeld pas na 3 seconden als ik op een knop druk en het geluid hapert ook :(

Windows XP?
help :+

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:57
Maar is hij nu al uit in nederland of niet ?

want ik wil hem zeker gaan halen ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 19:05 schreef swier11 het volgende:
Hallo, ikwil niet lullig klinken maar ik maanden geleden hier al een bericht over deze game gepost ik heb hem namelijk al ongeveer sinds juli ,augustus gedowned en kreeg toen te horen dat hij niet in Nnederland uit zou komen .Verder zit er al een dell 2 aan te komen ,is al bijna af,dit ter aanvullende informatie,en het is inderdaad een fantastisch spel alleen jammer dat het in het Duits is.
Toen was nog niet eens bekend dat Xicat een engelstalige versie zou gaan releasen, kijk hier maar eens rond, http://www.piranha-bytes.com/html_english/products/gothic/html/_gothicframe.htm

Nu is dus alleen de vraag wanneer ie in nederland komt...

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Hoever is iedereen nu ongeveer met zijn Gothic character, en naar welk camp richten jullie zich? ik zit zelf nog steeds fijn in "The Old Camp".

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Termy

valt er nog wat te fragge?

ik heb de demo (in't duits) gespeeld tijdje geleden en dat liet wel een aardige indruk achter. dus ik heb em maar ff gedo... eehhh, binnengehaald >:). wel jammer dat ie al een week gebrand op me zit te wachten maar ik geen tijd heb :(

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• fw

fw

Ik heb deze week zo'n 10-20 uur gespeeld, gedaan wat ik kon enzo. Maar toen gooide een vervelend broertje 'per ongeluk' m'n savegames weg... Naja tot nu toe heb ik nog geen zin gehad om opnieuw te beginnen.
Maar ik moet zeggen dat het echt geweldig is, je loopt nergens op vast en er is altijd wel wat te doen. De interaktie met alles is zo goed dat het echt net een MMORPG is. In ieder geval, ik denk dat ik het van de week maa weer eens ga spelen :)

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Termy

valt er nog wat te fragge?

em, wat dacht je van een apart accountje aanmaken met onkraakbaar pw en daarna je broertje te castreren? ik ben blij dat ik geen broertje of zo heb, als dat wel het geval was had ie niet lang geleefd na mij iets als dit te flikken... zeker niet >:)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

ik word gek van Mud! :7 Elke keer als ik tegen hem zeg dat hij op moet rotten blijft ie me wel achtervolgen. Pas als ik naar wolven toeloop schijt hij in zijn broek en loopt ie weg.

• MartNL
  • Laatst online: 17:03

MartNL

Is dat spel net zo leuk als harry potter??????

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zondag 02 december 2001 01:17 schreef MartNL het volgende:
Is dat spel net zo leuk als harry potter??????
:?

Leg jij me eerst maar eens uit wat voor spel Harry Potter is :)

[on-topic]

Weet iemand hoelang het duurt voordat ik mijn blade met behulp van een grindstone scherp krijg, ik zit nu al een tijdje te slijpen zonder effect.

[/on-topic]

• fw

fw

Op zondag 02 december 2001 00:32 schreef NoordGestoord het volgende:
ik word gek van Mud! :7 Elke keer als ik tegen hem zeg dat hij op moet rotten blijft ie me wel achtervolgen. Pas als ik naar wolven toeloop schijt hij in zijn broek en loopt ie weg.
Hak 'm een keer voor z'n hoofd en hij rent weg :)

@Termy, zoveel kon ie er ook niet aan doen, maarja het blijft kut, had ik het maar op m'n eigen bak moeten installeren.

• MartNL
  • Laatst online: 17:03

MartNL

Op zondag 02 december 2001 02:09 schreef NoordGestoord het volgende:

[..]

:?

Leg jij me eerst maar eens uit wat voor spel Harry Potter is :)

[on-topic]

[/on-topic]
Het beste spel van de afgelopen jaren!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11 17:43
Hoe pak je iets op, de action button pakt namelijk nix op, plz help me

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 13:23 schreef Sephiroth het volgende:
Hoe pak je iets op, de action button pakt namelijk nix op, plz help me
Linkermuis knop inhouden en dan de action knop in drukken

• FailFr8er
Op zondag 02 december 2001 13:26 schreef minipolopikoler het volgende:

[..]

Linkermuis knop inhouden en dan de action knop in drukken
|:( ze maken het je ook niet gemakkelijk, THANK YOU

• FailFr8er
Het werkt alleen niet :(

• FailFr8er
Ok, dit heb ik door, en hoe equip je iets?

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Godsamme ik denk die Benchmark gaat me vertellen hoe erg DM-Gothic roeleert lol ;)

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 12:30 schreef jdvanwijk het volgende:

Windows XP?
Help! Help! alstublieft :+

post no. 400!

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 13:40 schreef Sephiroth het volgende:
Ok, dit heb ik door, en hoe equip je iets?
Ga met tab naar je inventory, net links en rechts ga je door de tabladen, selecteer een wapen, linkermuis knop inhouden en action knop indrukken

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 14:04 schreef jdvanwijk het volgende:

[..]

Help! Help! alstublieft :+
Check hier de troubleshooting, misschien heb je er wat aan

http://www.rpgdot.com/phpBB/index.php?viewcat=3

• benchMarc
Op zondag 02 december 2001 14:02 schreef MICH2001 het volgende:
Godsamme ik denk die Benchmark gaat me vertellen hoe erg DM-Gothic roeleert lol ;)
Nah, DM-Gothic is een te krap level ;) Wel mooi daarintegen.
Enneh, het is benchMarc! ;)

De iSO staat nu al gvd een paar dagen op m'n CD's te rotten :( Ik zit nog steeds op m'n p1 166 dus ik kan nix! :'(:'( HELP!

Lees ook deze topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/337802

Ik ga echt huilen zo :'( ik MOET het gewoon spelen.
Zo'n grote ergernis. Je hebt het spel, je zou er allang aan kunnen beginnen. Maar je PC is nog niet terug :(
Ik w8 gvd al 2 maanden op dat spel, is het er eindelijk. Moet ik op m'n PC wachten. Help :'(

Btw, ik ga em wel kopen als ie in de winkels ligt. Al is het alleen maar voor de doos :D

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ik zou alles van eynstein cancellen en ergens anders een nieuwe bestelling plaatsen. Wat ze doen is niet goed, en geen antwoord geven vertrouw ik ook niet.

MechWarrior || Monsters Game

• benchMarc
Kon je beter in die topic van mij posten, voordat we hier offtopic gaan ;)

Dan toch maar ff een antwoord: Mja, maar voor 1000 gulden aan spullen ligt nu bij hun he... Dus dan moet ik toch m'n geld terug krijgen als ik wil cancellen. Maarja, als ik ze niet kan berijken gaat dat lastig, ik wacht wel af :(

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

wh00h00, mijn character is nu level 5 :)

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ben ik de enige die geen muis cursor in beeld heeft in het spel? ( en in het menu )

Hier komt iets hips te staan

• fw

fw

In het spel zelf heb ik gelukkig geen muis cursor.

• pica
Ik kan hem maar niet vinden :( ik vond de demo retegaaf, maar ik ben al 2 weken bezig met zoeken.

Steam

• fw

fw

Heb 'm best vaak gezien, maar zelf van dump gehaald. Fijn character builden nu en dan ergens deze week eens in A'dam gaan zoeken naar zo'n mooie doos waar Gothic op staat. Is het trouwens zo'n DVD ding of een echte doos?

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik ben de demo aan het downloaden...morgen kijk ik wel even naar het spel zelf. Ik ga nu slapen :)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

• GambitRS

GambitRS

w00t

dit klinkt misschien stom, maar hoe pak je een meatbug op? Ik heb "action + forward" geprobeert, geprobeert het beestje aan te vallen met m'n zwaard, erover gestampt, maar niks helpt.

• FailFr8er
Op maandag 03 december 2001 01:50 schreef GambitRS het volgende:
dit klinkt misschien stom, maar hoe pak je een meatbug op? Ik heb "action + forward" geprobeert, geprobeert het beestje aan te vallen met m'n zwaard, erover gestampt, maar niks helpt.
Beest afmaken (kan even duren)
En dan mouse1 + forward en dan vlees eruit halen

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 03 december 2001 04:34 schreef Sephiroth het volgende:

[..]

Beest afmaken (kan even duren)
En dan mouse1 + forward en dan vlees eruit halen
Bij mij dus [CTRL]-[Forward].

Ik gebruik mijn muis helemaal niet bij dit spel, is alleen maar onhandig.

Verwijderd

Godver me cooler zat er niet goed op en me pc flipte tijdens het saven, kan ik me save game niet meer gebruiken, en ik was zo fuckin goed op weg, dat vele oefenen met de demo levert nu eindelijk wat op

Op dit moment zitten de stemmen niet in het spel weet iemand hoe ik dat kan veranderen?

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
Op maandag 03 december 2001 08:49 schreef minipolopikoler het volgende:
Godver me cooler zat er niet goed op en me pc flipte tijdens het saven, kan ik me save game niet meer gebruiken, en ik was zo fuckin goed op weg, dat vele oefenen met de demo levert nu eindelijk wat op

Op dit moment zitten de stemmen niet in het spel weet iemand hoe ik dat kan veranderen?
RIP versie ? ;)

...

• GambitRS

GambitRS

w00t

hoe maak ik dat beest af? sla steeds mis :(

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 03 december 2001 17:44 schreef GambitRS het volgende:
hoe maak ik dat beest af? sla steeds mis :(
Er bijna op gaan staan en dan slaan.

Ik heb zojuist eindelijk die Dam Lurker afgemaakt, of beter gezegd, af laten maken door een mercenary :)

Character is ondertussen lvl 6 :)

• GambitRS

GambitRS

w00t

het antwoord was: je maakt dat beestje niet dood met een zwaard. In de demo is dat iig onmogelijk, en omdat ik mijn pickaxe al verkocht had moest ik overnieuw beginnen :P Nu die Nek nog vinden, en dan zien hoe ik aan de volledige versie hiervan kom want hoe ze in dit spel omgaan met NPCs is gewoon geweldig. Wil je een keer bij iemand langs gaan, istie nie thuis en moet je wachten :+

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 03 december 2001 20:53 schreef GambitRS het volgende:
het antwoord was: je maakt dat beestje niet dood met een zwaard. In de demo is dat iig onmogelijk, en omdat ik mijn pickaxe al verkocht had moest ik overnieuw beginnen :P Nu die Nek nog vinden, en dan zien hoe ik aan de volledige versie hiervan kom want hoe ze in dit spel omgaan met NPCs is gewoon geweldig. Wil je een keer bij iemand langs gaan, istie nie thuis en moet je wachten :+
Demo zuig imo. Nek is al dood, nu nog zijn lijk zoeken ;-)

• Mister_X
is de hele er al?

ik zat beetje vast met de demo door de geringe dingen die je kon/mocht doen,

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 03 december 2001 21:56 schreef Mister_X het volgende:
is de hele er al?

ik zat beetje vast met de demo door de geringe dingen die je kon/mocht doen,
whehe, ik speel al een week de volledige versie van Gothic.

Verwijderd

hmm.. als ik dit zo lees allemaal lijkt het me toch wel een tof spel om te spelen, ff downloaden vannacht :)

• fw

fw

Kopen zal je! Serieus, als je van rpg's houdt is dit echt zo'n spel wat je moet kopen. Echt geniaal gewoon.

Verwijderd

Ik had het natuurlijk over de demo.. ik ga niet een gig downloaden om te ontdekken dat het helemaal niks is, ik kan m'n tijd wel beter gebruiken ;)

• GambitRS

GambitRS

w00t

als iemand me dan ook even kan vertellen waar ik de gehele versie kan krijgen?

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 04 december 2001 02:04 schreef GambitRS het volgende:
als iemand me dan ook even kan vertellen waar ik de gehele versie kan krijgen?
*click*

Verwijderd

Jezus wat is dit spel toch heerlijk, ik heb besloten The Brotherhood te joinen dus ik heb eindelijk wat armour en kan ik magic gaan leren.

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 04 december 2001 12:47 schreef minipolopikoler het volgende:
Jezus wat is dit spel toch heerlijk, ik heb besloten The Brotherhood te joinen dus ik heb eindelijk wat armour en kan ik magic gaan leren.
Ik zit ondertussen al bij 'The Shadows'. Character is nu level 7.

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Weet iemand trouwens of er ergens op Internet een community-site van Gothic is, die nietDuitstalig is.

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 12:53 schreef NoordGestoord het volgende:
Weet iemand trouwens of er ergens op Internet een community-site van Gothic is, die nietDuitstalig is.
O ja zekers

Ik ben nu een 'novice' met magic lvl 2, character lvl 16

Echt cool dat je gewoon zelf kan kiezen hoe je het aanpakt, de grote dosis vrijheid die je hebt kan ik wel waarderen

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op dinsdag 04 december 2001 13:11 schreef minipolopikoler het volgende:

[..]

O ja zekers

Ik ben nu een 'novice' met magic lvl 2, character lvl 16

Echt cool dat je gewoon zelf kan kiezen hoe je het aanpakt, de grote dosis vrijheid die je hebt kan ik wel waarderen
lvl 16?? :9~ Hoeveel experience point heb je daarvoor nodig dan? Ik zelf doe weinig aan magic, richt me meer op dexterity/strength en ben bezig mijn thief-skills omhoof te brengen.

• Mister_X
allemaal de hele versie dus...

Verwijderd

Het verhaal is opgebouwd in chapters, bij elke nieuwe chapter wordt alle beesten/monster ge-respawnd dus je doet er goed aan om voordat je een nieuwe chapter begint alle beesten/monsters te slachten, zo leer je de map kennen en krijg je veel exp.

Alleen jammer dat je niet meer als 100 strenght kan krijgen, ik heb ook die swords skills geleerd, daar heb je ook veel aan, vooral bij sterkere vijanden. Bogen boeit me niet zo, dief zijn ook niet.

Daarnet was echt kick, ik ging naar Gomez en kwam dus ook Scar tegen, toen hij ff een rondje liep en er geen guard in de buurt was heb ik em neergeramd en z'n wapen gepakt; 85 damage, das lekker rammen dus

Nu ik ben magic lvl 3 ben kan ik eindelijk wat sterkere spell gaan gebruiken, rol van een wizard vind ik meestal toch het leukst

• Mister_X
kan dat ook in die demo...?

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 20:02 schreef Mister_X het volgende:
kan dat ook in die demo...?
NoordGestoord heeft een paar reply's omhoog al een link gegeven waar je em kan bestellen

Verwijderd

Er is al weer een tijdje voorbij en de meeste zulle em al uit hebbe dus de vraag is, wat vond je ervan?

Ik vond em wel goed maar ik had beter verwacht:

Saaie vijanden
Verhaal was op een gegeven moment echt niet boeiend meer
Gesprekopbouw kon beter
Magic te slap
Te kort

Maar toch wel van genoten :)

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

verhaal wordt imo steeds beter, ik ben nu in de Orc Temple. Nog niet uitgespeeld dus :)

• benchMarc
Wat ik er slecht aan vond? Eigenlijk nix :)
Alleen het einde is niet echt bevredigend. Maarja met de gedachte dat deel 2 komt (een keer) ben ik juist ook weer blij dat het zo afliep.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 13:13
Wat moet je eigenlijk doen zodat die Baal Lukor een 'vision' krijgt in die oude grot (orc begraafplaats oid).

Alle beesten zijn al dood, heb de 2 stukken van dat document al, maar hij krijgt geen vision.

Heb ik iets over het hoofd gezien?

Lukor blijft ook gewoon stil staan, hij volgt me niet meer.

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zondag 16 december 2001 12:01 schreef Phantom_ het volgende:
Wat moet je eigenlijk doen zodat die Baal Lukor een 'vision' krijgt in die oude grot (orc begraafplaats oid).

Alle beesten zijn al dood, heb de 2 stukken van dat document al, maar hij krijgt geen vision.

Heb ik iets over het hoofd gezien?

Lukor blijft ook gewoon stil staan, hij volgt me niet meer.
In een van de kamers in de Orc Graveyard krijg Baal Lukor een raar gevoel. Heb je eenmaal beide documenten, ga dan terug naar die kamer. Hij zal je daarna een spell scroll geven die je verder op weg helpt

*gloof ik*

Verwijderd

haha 10mb/s ongelimiteerde verbinding rechtstreeks met de servers in london :)

wat een onzin, net als die mongool met 3 mb/s patserige flikker daar :r ik 100.000 keer op :(

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 13:13
Op zondag 16 december 2001 13:52 schreef NoordGestoord het volgende:

[..]

In een van de kamers in de Orc Graveyard krijg Baal Lukor een raar gevoel. Heb je eenmaal beide documenten, ga dan terug naar die kamer. Hij zal je daarna een spell scroll geven die je verder op weg helpt

*gloof ik*
Ja, dat hoorde ik van iemand anders ook al, maar Lukor blijft gewoon stil staan in de middelste kamer (van de 3).
Pagina: 1 2 Laatste