Omg, Gothic roeleert!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 338 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 20:02 schreef Mister_X het volgende:
kan dat ook in die demo...?
NoordGestoord heeft een paar reply's omhoog al een link gegeven waar je em kan bestellen

Verwijderd

Er is al weer een tijdje voorbij en de meeste zulle em al uit hebbe dus de vraag is, wat vond je ervan?

Ik vond em wel goed maar ik had beter verwacht:

Saaie vijanden
Verhaal was op een gegeven moment echt niet boeiend meer
Gesprekopbouw kon beter
Magic te slap
Te kort

Maar toch wel van genoten :)

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

verhaal wordt imo steeds beter, ik ben nu in de Orc Temple. Nog niet uitgespeeld dus :)

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:38
Wat ik er slecht aan vond? Eigenlijk nix :)
Alleen het einde is niet echt bevredigend. Maarja met de gedachte dat deel 2 komt (een keer) ben ik juist ook weer blij dat het zo afliep.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 13:13
Wat moet je eigenlijk doen zodat die Baal Lukor een 'vision' krijgt in die oude grot (orc begraafplaats oid).

Alle beesten zijn al dood, heb de 2 stukken van dat document al, maar hij krijgt geen vision.

Heb ik iets over het hoofd gezien?

Lukor blijft ook gewoon stil staan, hij volgt me niet meer.

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op zondag 16 december 2001 12:01 schreef Phantom_ het volgende:
Wat moet je eigenlijk doen zodat die Baal Lukor een 'vision' krijgt in die oude grot (orc begraafplaats oid).

Alle beesten zijn al dood, heb de 2 stukken van dat document al, maar hij krijgt geen vision.

Heb ik iets over het hoofd gezien?

Lukor blijft ook gewoon stil staan, hij volgt me niet meer.
In een van de kamers in de Orc Graveyard krijg Baal Lukor een raar gevoel. Heb je eenmaal beide documenten, ga dan terug naar die kamer. Hij zal je daarna een spell scroll geven die je verder op weg helpt

*gloof ik*

Verwijderd

haha 10mb/s ongelimiteerde verbinding rechtstreeks met de servers in london :)

wat een onzin, net als die mongool met 3 mb/s patserige flikker daar :r ik 100.000 keer op :(

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 13:13
Op zondag 16 december 2001 13:52 schreef NoordGestoord het volgende:

[..]

In een van de kamers in de Orc Graveyard krijg Baal Lukor een raar gevoel. Heb je eenmaal beide documenten, ga dan terug naar die kamer. Hij zal je daarna een spell scroll geven die je verder op weg helpt

*gloof ik*
Ja, dat hoorde ik van iemand anders ook al, maar Lukor blijft gewoon stil staan in de middelste kamer (van de 3).
Pagina: 1 2 Laatste