e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
Verwijderd
Configuratiescherm - Toetsenbord - Tabblad Taal - Eigenschappen: kies als Toetsenbordindeling VS 101.
Bedenk wel dat je dan niet meer zo gemakkelijk accenten kunt typen.
Ik kan alleen VS Internationaal kiezen. Er staat geen VS 101 bij ....Op donderdag 18 oktober 2001 12:51 schreef Alfa het volgende:
Configuratiescherm - Toetsenbord - Tabblad Taal - Eigenschappen: kies als Toetsenbordindeling VS 101.
Nog een andere mogelijkheid?
Misschien werkt dit:
Maak een nieuwe input locale via Settings -> Control panel -> Keyboard -> Input locales -> Add... kies dan voor layout US
En gooi dan je huidige locale weg.
Maak een nieuwe input locale via Settings -> Control panel -> Keyboard -> Input locales -> Add... kies dan voor layout US
En gooi dan je huidige locale weg.
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Nope... Dat werkt jammergenoeg ook niet. Iemand anders nog een idee?Op donderdag 18 oktober 2001 13:15 schreef realbart het volgende:
Misschien werkt dit:
[...]
* Schop *
Niemand anders een idee? Dit moet toch uit te zetten zijn
Niemand anders een idee? Dit moet toch uit te zetten zijn
Verwijderd
Welke indeling heb jij dan want ik wil dat wel kunnen met die accenten. Hoe kan je dat zien welke toetsenbord indeling je hebt(win xp). Ik denk namelijk dat jij graag mijn toetsenboard indeling wilt.
OK. Het werkt nu wel!! Ik heb de indeling staan op US. Dan moet je wel even restarten, maar dan kun je gewoon " doen zonder dat die irritante Windows zelf gaat denken.Op zaterdag 20 oktober 2001 00:06 schreef ybraat het volgende:
Welke indeling heb jij dan want ik wil dat wel kunnen met die accenten. Hoe kan je dat zien welke toetsenbord indeling je hebt(win xp). Ik denk namelijk dat jij graag mijn toetsenboard indeling wilt.
Als je het wel wilt moet je US-International kiezen.
Dit hele verhaal staat ook in de SA FAQ...
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Pagina: 1