Ja deze kleur: #555573Op woensdag 17 oktober 2001 15:35 schreef saviour het volgende:
Please! Als jullie zo graag een ander kleurtje willen (lelijk imo), neem dan donkerblauw...
Jammer dat ik geen HTML heb!
Verwijderd
Ja deze kleur: #555573Op woensdag 17 oktober 2001 15:35 schreef saviour het volgende:
Please! Als jullie zo graag een ander kleurtje willen (lelijk imo), neem dan donkerblauw...
Always there to helpOp woensdag 17 oktober 2001 15:38 schreef Brabus het volgende:
Ja deze kleur: <font color="#555573">#555573</font>
Verwijderd
Verwijderd
Niet opvallend, maar wel mooi!Op woensdag 17 oktober 2001 15:40 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Always there to help
Maar die kleur? Beetje, euh, tja..
Verwijderd
Donkerblauw is het mooiste (vinnik dan)Op woensdag 17 oktober 2001 15:24 schreef Floris Diemel een hoop kleurtjes
...
Wie zegt dat wij dit doen om Fok! na te doen?Op woensdag 17 oktober 2001 15:43 schreef Bas_f het volgende:
Misschien ligt 't aan mij, maar waarom??
Wij zijn niet Fok! toch
En zijn de Adjes meer/beter dan andere users?
Gewoon voor de herkenbaarheid. Omdat de crew nu ook met random icons enzo werkt (artistieke vrijheid enzoIk dacht altijd dat iedereen gelijk was op dit forum. Ik krijg er een beetje raar gevoel van..
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Even een kleine reactie dan maar weer: er staat nogsteeds "johnny appleseed (Moderator IT)" of meer in het algemeen "nickname (functie)", ivm die postcount is er dus helemaal NIETS veranderd dat een kleurtje noodzakelijk zou makenOp woensdag 17 oktober 2001 16:05 schreef johnny appleseed het volgende:
Daardoor zijn crewmembers wat minder direct opvallend.
We spend our years as a tale that is told
Hoe logisch dat ook mag lijken is dat niet de achterliggende gedachte.Op woensdag 17 oktober 2001 15:43 schreef Bas_f het volgende:
En zijn de Adjes meer/beter dan andere users? Ik dacht altijd dat iedereen gelijk was op dit forum. Ik krijg er een beetje raar gevoel van..
Verwijderd
Sja, het scheelt idd niet veel, maar er waren een aantal mensen die zeiden wat problemen met de herkenbaarheid te hebben. Dat was wel voornamelijk door de random icons.Op woensdag 17 oktober 2001 16:09 schreef Dutchman! het volgende:
[..]
Even een kleine reactie dan maar weer: er staat nogsteeds "johnny appleseed (Moderator IT)" of meer in het algemeen "nickname (functie)", ivm die postcount is er dus helemaal NIETS veranderd dat een kleurtje noodzakelijk zou maken
ROTFLOp woensdag 17 oktober 2001 16:09 schreef HlpDsK het volgende:
Het kan altijd nog zo--> [afbeelding]
De hoofdreden is dus omdat er crewleden zijn met random icons. Die staan links, en daar kijk je als eerste naar. Eerst was er het idee om random icons voor de crew af te schaffen, maar toen hebben we dit als oplossing bedacht.Op woensdag 17 oktober 2001 16:09 schreef Dutchman! het volgende:
[..]
Even een kleine reactie dan maar weer: er staat nogsteeds "johnny appleseed (Moderator IT)" of meer in het algemeen "nickname (functie)", ivm die postcount is er dus helemaal NIETS veranderd dat een kleurtje noodzakelijk zou maken
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Totally agreeOp woensdag 17 oktober 2001 16:15 schreef JvS het volgende:
De hoofdreden is dus omdat er crewleden zijn met random icons. Die staan links, en daar kijk je als eerste naar. Eerst was er het idee om random icons voor de crew af te schaffen, maar toen hebben we dit als oplossing bedacht.
Het gaat dus om de snelle oog opslag, dat is belangrijk/makkelijk/handig. verder heeft niemand er last van lijkt me.
Verwijderd
Verwijderd
Beetje vage reactie van die mensen... waarom zou een random icon er voor zorgen dat je minder herkenbaar bent ? Omdat je meer plaatjes moet 'onthouden' ? Kom op zeg... mensen moeten ook altijd wat te z**ken hebben...Op woensdag 17 oktober 2001 16:13 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Sja, het scheelt idd niet veel, maar er waren een aantal mensen die zeiden wat problemen met de herkenbaarheid te hebben. Dat was wel voornamelijk door de random icons.
Maar het gaat dus zoals gezegd alleen om herkenbaarheid.
Verwijderd
Dat argument heb ik ook al een paar maal aangedragen eldersOp woensdag 17 oktober 2001 16:21 schreef Courage het volgende:
[..]
Beetje vage reactie van die mensen... waarom zou een random icon er voor zorgen dat je minder herkenbaar bent ? Omdat je meer plaatjes moet 'onthouden' ? Kom op zeg... mensen moeten ook altijd wat te z**ken hebben...
Als ze nou gewooon 2mm omhoog kijken dan zien ze je nick, persoonlijker en herkenbaarder dan dat kan het niet. Niet zo staren naar die randomized icons, hoe mooi ze ook gemaakt zijn.
Achja, als we elkaar dan toch aan het napraten zijn, dan kan ik het ook hoorOp woensdag 17 oktober 2001 16:18 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Totally agree
Dat was ook ongeveer de strekking van mijn verhaaltje
Je vergeet: Met daaronder: "Deze usert is crew!!!"Op woensdag 17 oktober 2001 16:18 schreef Diadem het volgende:
Ik stem voor felrood knipperend in bold, italic en underlined. Daaromheen dan een aantal pijlen die naar de naam wijzen, in felle neonkleuren, paars, groen, geel, wit. Ook knipperend vanzelfsprekend, maar in een ander ritme.
En dit alles 2x zo groot als namen van normale users.
Dat cursieve zinnetje kan je twee kanten opdenken... Het is inderdaad niet nodig, maar het is wel handig. En ook niet echt erg ofzo...Op woensdag 17 oktober 2001 16:21 schreef Courage het volgende:
[..]
Beetje vage reactie van die mensen... waarom zou een random icon er voor zorgen dat je minder herkenbaar bent ? Omdat je meer plaatjes moet 'onthouden' ? Kom op zeg... mensen moeten ook altijd wat te z**ken hebben...
Als ze nou gewooon 2mm omhoog kijken dan zien ze je nick, persoonlijker en herkenbaarder dan dat kan het niet. Niet zo staren naar die randomized icons, hoe mooi ze ook gemaakt zijn.
Samenvattend : kleurtje is overbodig.
Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!
Verwijderd
Klopt, maar ik reageer op andermans gez**kOp woensdag 17 oktober 2001 16:24 schreef JvS het volgende:
Dat cursieve zinnetje kan je twee kanten opdenken... Het is inderdaad niet nodig, maar het is wel handig. En ook niet echt erg ofzo...
Dat kan dan ook wel weerOp woensdag 17 oktober 2001 16:26 schreef SuperTrooper het volgende:
/me vind het gewoon mooi . (<-- PUNT)
Op woensdag 17 oktober 2001 16:27 schreef Courage het volgende:
[..]
Klopt, maar ik reageer op andermans gez**k
Correctie: "Deze luser..."Op woensdag 17 oktober 2001 16:24 schreef JvS het volgende:
[..]
Je vergeet: Met daaronder: "Deze usert is crew!!!"
[..]
Als we het er dan allemaal over eens zijn dat in dit geval voorkomen misschien toch wel beter is dan genezen, is dát probleem iig opgelostOp woensdag 17 oktober 2001 16:27 schreef Courage het volgende:
Klopt, maar ik reageer op andermans gez**k
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
mag ookOp woensdag 17 oktober 2001 16:31 schreef Toeter84 het volgende:
Ik ga voor deze kleur:
[afbeelding]
Paars dus maar wel mooi paars als je t mij vraagt.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Mijn favo kleur!Op woensdag 17 oktober 2001 16:31 schreef Toeter84 het volgende:
Ik ga voor deze kleur:
[afbeelding]
Paars dus maar wel mooi paars als je t mij vraagt.
Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
WhahaOp woensdag 17 oktober 2001 16:43 schreef robinvreuls het volgende:
Waarom dan niet meteen verschillende kleuren voor de crew:
Dit zijn maar voorbeelden van de kleuren, men kan andere kleuren nemen voor de crew titels
Paars -> MT
D-blauw -> Adjes
Groen -> Modjes
Rood -> nieuwsposters
Verwijderd
Niet door de usersOp woensdag 17 oktober 2001 16:39 schreef elessar het volgende:
Paars of donkerblauw vind ik ook het mooist. Moet er niet over gestemd worden ofzoiets?
ik wil namens de kleurenblinden toch wel een beetje betrokken worden hoorOp woensdag 17 oktober 2001 16:49 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Niet door de users
denk ik
Verwijderd
Hoezo moeten wij een forum?Op woensdag 17 oktober 2001 15:43 schreef Bas_f het volgende:
Misschien ligt 't aan mij, maar waarom??
Wij zijn niet Fok! toch
En zijn de Adjes meer/beter dan andere users? Ik dacht altijd dat iedereen gelijk was op dit forum. Ik krijg er een beetje raar gevoel van..
en bedankt voor uw constructieve bijdrage?Op woensdag 17 oktober 2001 16:53 schreef iefje het volgende:
[..]
Hoezo moeten wij een forum?
Wij zijn neit Anandtech, toch
Zeik niet zo.
Verwijderd
Ja ok, maar zoals het tot vanmorgen was, zag je ook geen onderscheid.Op woensdag 17 oktober 2001 16:51 schreef D2k het volgende:
[..]
ik wil namens de kleurenblinden toch wel een beetje betrokken worden hoor
ik heb geen voorkeur kwa uiterlijk maar kwa herkenbaarheid
kloptOp woensdag 17 oktober 2001 16:55 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ja ok, maar zoals het tot vanmorgen was, zag je ook geen onderscheid.
Yep dat heb ik ook, blauw vind ik rustiger.Op woensdag 17 oktober 2001 16:53 schreef vanDaal het volgende:
De huidige kleur valt mij in ieder geval wel op, alleen krijg ik er een beetje een 'bezochte-link-gevoel' van.
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
[ot] Brabus: die kar in je icoon nu hé, die Mercedes Vision SLA, die gaat helaas niet in productie. T'is wel zo dat de Smart Roadster veel trekjes van die SLA zal krijgen..Op woensdag 17 oktober 2001 15:38 schreef Brabus het volgende:
[..]
Ja deze kleur: #555573
Jammer dat ik geen HTML heb!
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
w000tOp woensdag 17 oktober 2001 17:51 schreef Gizz het volgende:
Zeker veel blinden hier op GoT
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
Is het jouw forum? -Nee.Op woensdag 17 oktober 2001 18:11 schreef Gizz het volgende:
Laten ze dan meteen een braille versie van got maken, want dit kan natuurlijk niet
Maar ff over die kleuren
Heb ik om die kleuren gevraagd? Nee
Wil ik die kleuren? Nee
Dus werk aan de winkel crew
Ben jij de baas?Op woensdag 17 oktober 2001 18:11 schreef Gizz het volgende:
Laten ze dan meteen een braille versie van got maken, want dit kan natuurlijk niet
Maar ff over die kleuren
Wil ik die kleuren? Nee
Mening boeit absoluut wel, maar er moeten dan wel goede argumenten gegeven worden.Op woensdag 17 oktober 2001 18:14 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Is het jouw forum? -Nee.
Boeit jouw mening? -Nee.
tja als je er echt zo over denktOp woensdag 17 oktober 2001 18:11 schreef Gizz het volgende:
Maar ff over die kleuren
Wil ik die kleuren? Nee
Dat hadden we natuurlijk zelf ook als argument gebruikt.Op woensdag 17 oktober 2001 19:28 schreef ikbenveldmuis het volgende:
hm is wel positief
vooral "tegen" die kloontjes
Lcemeneren zullen dus bestwel snel opvallen
en bu11dog ofzo
Verwijderd
Verwijderd
Jij weet echt alles he?!Op woensdag 17 oktober 2001 17:29 schreef Tom het volgende:
[..]
[ot] Brabus: die kar in je icoon nu hé, die Mercedes Vision SLA, die gaat helaas niet in productie. T'is wel zo dat de Smart Roadster veel trekjes van die SLA zal krijgen..
ik ookOp woensdag 17 oktober 2001 21:15 schreef Mart! het volgende:
..Ik ben voor..
hmmz.de kleur is ook goed
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Ik vind het niet mooi, maar die kleur kunnen we intern nog wel lekker over boksenOp woensdag 17 oktober 2001 21:27 schreef Lord Daemon het volgende:
Ik vind het echt ontzetten LELIJK. Maar ja, over smaak valt gemakkelijk te twisten, he?
Getest, resultaat:Op woensdag 17 oktober 2001 21:07 schreef VaagOH het volgende:
[vage verzinsel mode]
Users die zich gaan reggen als < font color ="Pimpelpaars met rode stippen en hier en daar een rood/wit spikkeltje" >Lame_Kleurtjes_User< /font > ofzo. Weet trouwens niet of dit kan... maja de mogelijkheden zijn blijkbaar onbeperkt!
[/vage verzinsel mode]
Dat kan dus niet in ieder gevalJe gebruikersnaam kan enkel uit de volgende tekens bestaan: a t/m z , 0 t/m 9 - (liggend streepje) _ (underscore) en . (punt) Usernames zijn niet hoofdlettergevoelig en kunnen niet met een . (punt) beginnen. Probeer het hier nog een keer.
Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Nou, lees anders de posts eens door... Die van mij (onder andere)... Daarin hebben we het redelijk uitgelegd enzo...Op woensdag 17 oktober 2001 21:56 schreef pier het volgende:
Wat heeft het nou eigenlijk voor zin om de crew een ander kleurtje te geven![]()
imo is dit een beetje "Kijk ik ben crew, goed he *D"....
Verwijderd
Omdat je hier op Got niks in te brengen hebtOp woensdag 17 oktober 2001 22:23 schreef Otis het volgende:
Waarom krijgen de t.net crew mensen nu weer GEEN kleurtje, maar t.net bazen en GoT mensen WEL? vaag.
Hee ja! Nog meer verschillen aanbrengenOp woensdag 17 oktober 2001 23:04 schreef Pjotrik het volgende:
[..]
Omdat je hier op Got niks in te brengen hebt![]()
Ik wil voor alle hele oude leden van Got wel de naam in het grijs zien.
Saved by the buoyancy of citrus
Op woensdag 17 oktober 2001 23:04 schreef Pjotrik het volgende:
[..]
Omdat je hier op Got niks in te brengen hebt![]()
Ik wil voor alle hele oude leden van Got wel de naam in het grijs zien.
1
| Door pier (Die-Hard) op woensdag 17 oktober 2001 |
Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Omdat jullie geen crew zijn op GoT bijvoorbeeld? Zomaar een simpele reden die me te binnenschiet. Jullie hebben op GoT dus ook niet echt een speciale functie. Op wat admins na, die de [tnet] draadjes in LA oplossen.Op woensdag 17 oktober 2001 22:23 schreef Otis het volgende:
Waarom krijgen de t.net crew mensen nu weer GEEN kleurtje, maar t.net bazen en GoT mensen WEL? vaag.
Nu alleen DPC crew nog.Maar goed; Kees is zo vriendelijk geweest om de T.net-crew ook van een kleurtje te voorzien.
Je bedoelt het grappig, maar je raakt de spijker op de kop... Geef DPC crew ook maar een kleurtje hoor...Op donderdag 18 oktober 2001 00:25 schreef Chaos het volgende:
[..]
Nu alleen DPC crew nog.
Hmm, wat voor kleur gaat Femme dan krijgen ?Op donderdag 18 oktober 2001 00:25 schreef Chaos het volgende:
[..]
Nu alleen DPC crew nog.
Krijg ik toch nog gelijkOp woensdag 17 oktober 2001 16:43 schreef robinvreuls het volgende:
Waarom dan niet meteen verschillende kleuren voor de crew:
Dit zijn maar voorbeelden van de kleuren, men kan andere kleuren nemen voor de crew titels
Paars -> MT
D-blauw -> Adjes
Groen -> Modjes
Rood -> nieuwsposters
We zullen hem een mooi regenboogje moeten gevenOp donderdag 18 oktober 2001 00:30 schreef [eNeRGy] het volgende:
Hmm, wat voor kleur gaat Femme dan krijgen ?
en hoe ziet die kleur er op een donker "vak" uit???Op woensdag 17 oktober 2001 17:07 schreef Toeter84 het volgende:
GROM!Ik kan niet normaal posten![]()
bij deze dan:
[afbeelding]
Als gifje
Op donderdag 18 oktober 2001 01:36 schreef RRX het volgende:
[..]
en hoe ziet die kleur er op een donker "vak" uit???
Verwijderd
GEweldig!Op donderdag 18 oktober 2001 00:10 schreef Kaj. het volgende:
Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken.
Maar goed; Kees is zo vriendelijk geweest om de T.net-crew ook van een kleurtje te voorzien.
20*350ZO45°
Verwijderd
zwartOp donderdag 18 oktober 2001 00:30 schreef [eNeRGy] het volgende:
[..]
Hmm, wat voor kleur gaat Femme dan krijgen ?
- T.n Crew
- GoT - MT
- DPC Crew
Verwijderd
Blink is Netscape only, Marquee is IE only. TochOp donderdag 18 oktober 2001 10:54 schreef Jasper het volgende:
What about <blink> of <marquee>
ROFLOp donderdag 18 oktober 2001 17:57 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Blink is Netscape only, Marquee is IE only. Toch
Beide kloptOp donderdag 18 oktober 2001 17:57 schreef HlpDsK het volgende:
Blink is Netscape only, Marquee is IE only. Toch
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Of voor de leden van de bejaardensoosOp donderdag 18 oktober 2001 18:25 schreef KroontjesPen het volgende:
.... en voor users boven de 50 zeker grijs.
ZoietsOp woensdag 17 oktober 2001 23:34 schreef hdd het volgende:
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq