Toon posts:

iedereen is hier zo aardig

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen kinderen, wat zijn jullie toch allemaal aardig. Zijn alle forums zo? Ik kan nog geneens wat vragen en ik word al gebombadeerd met comments, waarvan ik graag het script zou willen hebben. En by the way, ik kan prima nederlands, zo ga aub niet duits tegen me gaan praten. Tjonge, is er nog ergens een forum, waar ik wat kan vragen? Of ik ben weer aan het spammen, of ik zeg weer iets wat verboden is, ik word er gek van. Er moet toch ergens een forum zijn waar je alles kan vragen? Waarvoor is een forum? dhuh
Zo iedereen die problemen met mijn posts heeft kan de pot op.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
O+

Verwijderd

/me neemt alvast plaats op de pot

• Nielsz
  • Niet online
* Nielsz gaat ernaast zitten, en pakt een boekje erbij.

Verwijderd

slotje!!!!!! >:)

nee, ik begrijp wat je bedoeld, het is ook vervelend, maar soms stellen mensen zulke domme vragen (ik ook) dat de die hardders(dikke van dalen?) geirriteerd raken

• Nielsz
  • Niet online
Tuurlijk, je mag wat vragen, het is alleen niet de bedoeling dat er vragen gesteld worden onder het mom van:
Wie heeft er nog een kant en klaar script voor me liggen.

We willen je best helpen met maken.

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 21:36

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Misschien als je verwijst naar topics dat we wat beter kunnen reageren in dit topic :)

Maar over het algemeen zijn wij O+ als jij ook O+ bent

|_____vakje______|

• Nielsz
  • Niet online
Op woensdag 17 oktober 2001 11:33 schreef CyberSnooP het volgende:
Misschien als je verwijst naar topics dat we wat beter kunnen reageren in dit topic :)

Maar over het algemeen zijn wij O+ als jij ook O+ bent
zoek es op zijn naam :)

[topic=294231/1/25]

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 19:55

GraasGast

Analogue Heaven

Aber warum komst du dan mal mit diese blöde fragen hier?!

Bitte, suchen sie ein forum was ihre niveau hat! 8-)

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:17

Basszje

Reisvaap!]

Op woensdag 17 oktober 2001 11:29 schreef Pretender1986 het volgende:

En by the way, ik kan prima nederlands, zo ga aub niet duits tegen me gaan praten.
Entschuldigung.
Tjonge, is er nog ergens een forum, waar ik wat kan vragen?
Site waar je in het forum alles kan vragen
Zo iedereen die problemen met mijn posts heeft kan de pot op.
Liever niet, ik ben aan de dunne.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Sorry maar hier zitten De DIE-HARDs!!! B-)

waartoe ik nog NIET behoor :+ ;)

Dus lees hier maar eerst meer dan dat je post... >:)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:54

Yucko

One clown to rule them all !

luister, er zijn gewoon een paar regels in het leven geroepen om ervoor te zorgen dat we geen problemen krijgen en zodat het hier een aardige boel blijft (of hoort te blijven)

ik weet niet of je het al hebt gedaan, maar lees gewoon ff de FAQ, dat voorkomt gewoon veel problemen. Daar staat dan ook uitgelegd waarom dingen niet mogen en zow. Als je die paar dingen nu gewoon in je achterhoofd houdt als je een post doet, dan is er niets aan de hand en kun je hier nog vele gezellige uurtjes doorbrengen.

Voor de rest, als je problemen hebt met modereren of reply's van je medetweakers, gelieve hiervoor toch ff Lieve Adjes te gebruiken.

Zow, nu ik dit gedaan heb, ga ik ff sanitair relaxen, samen met Nielsz en Yarvieh :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 11:35 schreef GraasGast het volgende:
Aber warum komst du dan mal mit diese blöde fragen hier?!

Bitte, suchen sie ein forum was ihre niveau hat! 8-)
LOL :+

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

:Z

een forum heeft regels en daar heb je je gewoon aan te houden.

• Nielsz
  • Niet online
Op woensdag 17 oktober 2001 11:36 schreef JaJoah het volgende:
Zow, nu ik dit gedaan heb, ga ik ff sanitair relaxen, samen met Nielsz en Yarvieh :)
hint: /me intikken :)

Het wordt hier nog gezellig.
* Nielsz roept: "Pass mich das toiletpaper s' il vous plais";

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-11 00:41

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Zeg je dit ook tegen de politie als je aangehouden wordt voor zonder rijbewijs rijden onder invloed met 250+ km/u in de bebouwde kom :P?
GoT is nu eenmaal aan regels gebonden, en als je je daar niet aan wenst te houden dan zoek je een ander forum, niemand verplicht je om hier je posts te doen maar als je dat wel doet zul je je aan de regels moeten houden. Lijkt me vrij simpel toch?

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

• chem
  • Laatst online: 00:04

chem

Reist de wereld rond

Het schijnt dat we daar een FAQ voor hebben.

Iedereen is hier hardstikke aardig (kom maar eens een tijdje kijken) en zeer behulpzaam. Je moet echter niet denken (iets dat vaak verkeerd gedacht word) dat iedereen hier op het puntje van hun stoel zit voor jou.

Ik zeg het nog maar een keeer: <h3>/14 is een discussieforum, geen helpdesk</h3>

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

move.to/LA :?

Verwijderd

Topicstarter
Kijk het zit zo. Ik weet dat jullie het irritant vinden, maar dit is de enige manier om een script te krijgen. Alle mensen de met mij mee helpen voor de site, heb ik ook gevonden door een forum, maar 85% van de mensen reageeren alsof, zij er iets mee te maken hebben. Als je het ergens niet mee eens bent, dan reageer je niet, zowel, dan reageer je, zodat niemand er problemen mee heeft. Desnoots delete de moderator de thread, mag mij wat wezen. Ik ben ervaren web designer, maar waar ik totaal geen verstand van heb, zijn van die scripten, zoals cgi, php, asp, etc... Tweakersnet heeft precies hetzelfde comments systeem als andere sites waar ik dagelijks naar toe ga, daarom dacht ik, dat het misschien een kant en klaar script is. Desnoots ga ik wel naar astalavista.com om het te krijgen.

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 11:41 schreef Pretender1986 een hele lap tekst
kijk anders ff op hotscripts.com

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Sabbi

je denkt aan mij.

Misschien leuke voor de faq en richtlijnen:

Gij zult newbies niet zinloos afzeiken, zij kunnen er ook niks aan doen...

Kijken hoeveel 'diehards' er een vette waarschuwing krijgen.. B-)

tzou best fijn zijn als die contactgestoorde rukkende harddees (ik vinnum mooi) eens lief suggereerden ipv bere-hard afvlamden...

Verwijderd

Hee! Ik wil even ontkennen dat ik hier aardig ben ja!
Ik ben namelijk een klootzak, want ik hemp nooit mensen hier, en ik zeik ze alleen maar af. Op ieder forum waar ik kom heeft iedereen een hekel aan mij, omdat ik namelijk een hufter ben.
Dus knoop het in je oren: /me is niet aardig!
Begrepen? Mooi.

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 11:40 schreef realbart het volgende:
Zeg je dit ook tegen de politie [...]
Hey geen politie op onze pot er bij hoor anders ben ik weg!

/me vraagt of ie nielz z'n boekje mag als ie 'm uit heeft

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-11 00:41

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Op woensdag 17 oktober 2001 11:41 schreef Pretender1986 het volgende:
Desnoots ga ik wel naar astalavista.com om het te krijgen.
Dat lijkt mij nou het eerste wat je doet voor je anderen om hulp vraagt...

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

• chem
  • Laatst online: 00:04

chem

Reist de wereld rond

Knappe jongen als jij de source van t.net vindt.
Verder geef je aan warez te zoeken, dus dit topic is dood.

Het is duidelijk hoe het hier werkt. Vind je het niks, dan moet je in LA even gana klagen.

hotscripts.com < toch nog een hint

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.