Ik heb 2x de Olympus C1.
misschien kan ik je helpen?
misschien kan ik je helpen?
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Ik weet niet of die helemaal overeen komt maar ja..
kun je het schermpje ook uit zetten tijdens het foto's maken? dat vreet volgens mij batterijen.
Er is zeker nergens een Nl.se handleiding te vinden?!
kun je het schermpje ook uit zetten tijdens het foto's maken? dat vreet volgens mij batterijen.
Er is zeker nergens een Nl.se handleiding te vinden?!
Ik kan mijn schermpje gewoon uitlaten. je kunt dan fotos maken door de zoeker.
hij laat ze wel elke keer zien.
Ik heb zelf ook problemen gehad met batterijenzooi,
daarom heb ik 1 keer goede oplaadbare batterijen van Ansmann gehaald. 1,8Ah. Die doen het uitstekend. je kan ze ook nog 1000 keer opladen. ze kaan bij dagelijks gebruik dan 3 jaar mee.
met een serje batterijen kan ik 180 fotos maken!
hij laat ze wel elke keer zien.
Ik heb zelf ook problemen gehad met batterijenzooi,
daarom heb ik 1 keer goede oplaadbare batterijen van Ansmann gehaald. 1,8Ah. Die doen het uitstekend. je kan ze ook nog 1000 keer opladen. ze kaan bij dagelijks gebruik dan 3 jaar mee.
met een serje batterijen kan ik 180 fotos maken!
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
Ik heb zelf de c-200 zoom van olympus, eerst had ik gewone batterijen maar die waren heel snel op, nu heb ik 1600MaH
NiMH (nikkelhydride) van gp p0werbank voor F80.00(4 stuks + lader) EN 4 losse =4x10.00, dus in totaal voor 120.00 piek maar nu kan ik wel zoveel foto's maken als ik wil, ik heb het een keer geprobeerd, met flitser en schermpje aan, kon ik ongeveer 400 foto's(per setje van 4) maken in de hoogste resolutie(met volle batterijen), dus ik kan je wel aanraden als je een digicam koopt om er goede oplaadbare batterijen bij te kopen. Anders blijf je iedere keer aan het verwisselen.
NiMH (nikkelhydride) van gp p0werbank voor F80.00(4 stuks + lader) EN 4 losse =4x10.00, dus in totaal voor 120.00 piek maar nu kan ik wel zoveel foto's maken als ik wil, ik heb het een keer geprobeerd, met flitser en schermpje aan, kon ik ongeveer 400 foto's(per setje van 4) maken in de hoogste resolutie(met volle batterijen), dus ik kan je wel aanraden als je een digicam koopt om er goede oplaadbare batterijen bij te kopen. Anders blijf je iedere keer aan het verwisselen.
Verwijderd
Hi iedereen! Weet iemand ook hoe het kan dat ik in Win XP ineens niet meer m'n Olympus C-100 kan uitlezen?
Heeft iemand een idee hierover? Ik ben bereikbaar op
jolmer@zonnet.nl
Greetz,
-Jolmer
Heeft iemand een idee hierover? Ik ben bereikbaar op
jolmer@zonnet.nl
Greetz,
-Jolmer
Verwijderd
Ik weet niet hoelang je het al hebt maar soms heb ik met mijn c-200 dat 'ie het ff niet meer doet (na 10x in en uitpluggen achter elkaar ofzo) en dan moet je gewoon ff je pc opnieuw opstarten. Als je het dan nog hebt weet ik het niet.
Verwijderd
Die symptonen komen me bekend voor. Er is dus niet echt iemand die hier een verklaring voor heeft?
En kan het ook kwaad wanneer je de camera van de PC afkoppelt wanneer je nog niet op "Hardware Veilig verwijderen" hebt geklikt? Er komt zo'n icoontje onderin de taakbalk te staan waar je op kunt klikken.
In ieder geval is het goed te horen dat het dus niet alleen aan mijn systeem ligt. Mocht er toch iemand zijn die me hierover iets meer kan vertellen, dan hoor ik dat graag. Nogmaals m'n e-mail adres: jolmer@zonnet.nl
Bedankt voor de info.
-Jolmer
En kan het ook kwaad wanneer je de camera van de PC afkoppelt wanneer je nog niet op "Hardware Veilig verwijderen" hebt geklikt? Er komt zo'n icoontje onderin de taakbalk te staan waar je op kunt klikken.
In ieder geval is het goed te horen dat het dus niet alleen aan mijn systeem ligt. Mocht er toch iemand zijn die me hierover iets meer kan vertellen, dan hoor ik dat graag. Nogmaals m'n e-mail adres: jolmer@zonnet.nl
Bedankt voor de info.
-Jolmer
ik zag die olympus hier in de buurt voor 500 piek... maaktie een beetje redelijke foto's??
Ik vind die Fuji voor 400 piek ook mooi, maar als deze veel betere foto's maakt is de keuze snel gemaakt...
kortom: foto's plz
Ik vind die Fuji voor 400 piek ook mooi, maar als deze veel betere foto's maakt is de keuze snel gemaakt...
kortom: foto's plz
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Pagina: 1