van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
En we moeten het zeker weten dus geen 'volgens mij' meer !
TV = hmmz, nog ff testen dat moet beter kunnen denk ik, tis nu zwaar bagger ff het programma goed bestuderen.
ftp://website:site@venomous.homeip.net/
dan kunnen ze het gewoon downen
vanaf
http://venomous.homeip.net
Op dinsdag 23 oktober 2001 22:22 schreef markvt het volgende:
De kwaliteit van het beeld gaat langzaamaan vooruit naarmate ik meer kloot met dat programma,
Hahaha, grappige uitspraak.
Expanding the inexpandable

Een TVshot, maar dat moet beter kunnen
mijn TV = StereoOp dinsdag 23 oktober 2001 22:25 schreef Sir_Killalot het volgende:
TMF aanzetten, en TMF op de TV aanzetten (moet wel stereo zijn) en als het net zo klinkt als op de TV is het stereo
master TV natuurlijk
Nu alleen nog ff TMF op die TV kaart zoeken.

Nog een TV-shotje

Nu is het de vraag wat er waar is van dit plaatje, maken je boxen het geluid stereo of nie ?
Verwijderd
het gaat hiero om de boxen die op de line out van de TVkaart zitten, maar dan maar ff op mijn geluidskaart weer terug.Op dinsdag 23 oktober 2001 22:38 schreef NiBoR het volgende:
Dubbelklik op "volume" in je tray en speel een beetje met Balans. Als rechts anders klinkt dan links is ie stereo.
Tja, daar heb je gelijk in, links klinkt dan anders dan rechts > maar komt dat niet door mijn geluidskaart?Op dinsdag 23 oktober 2001 22:38 schreef NiBoR het volgende:
Dubbelklik op "volume" in je tray en speel een beetje met Balans. Als rechts anders klinkt dan links is ie stereo.
links klinkt ook iets anders dan rechts als ik dat bij lijningang doe.
Maar of het stereo is kan ik niet met zekerheid zeggen.
Kan ik hier uit concluderen dat de tv ook stereo is
(btw hoe laat gaat de aldi 's morgens open, 9 uur toch of niet)
Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V
als het kan ff naar die ftp sturen.
Geen id, ik kan de andere dingen niet aanvinken maar dat proggie is nogal vaag.Op dinsdag 23 oktober 2001 22:44 schreef IMWezel het volgende:
Kan ik hier uit concluderen dat de tv ook stereo is
kheb het beeld nog nie eens 100% maar ik zal ff wat capturen voor jullieOp dinsdag 23 oktober 2001 22:45 schreef venomous het volgende:
Hoe zit het met de capture kwaliteit van een filmpje
als het kan ff naar die ftp sturen.
Verwijderd
Ja maar het is software voor een hele range tv kaarten.Op dinsdag 23 oktober 2001 22:44 schreef IMWezel het volgende:
Ik ben bang dat wat hij niet ondersteund de software automatisch blank laat.
Verwijderd
Dat heb ik ook bij mijn Hauppage, maar die is toch echt mono.. Zoals je ziet zijn die andere opties niet aan te vinken..Op dinsdag 23 oktober 2001 22:44 schreef IMWezel het volgende:
ik zie dat je bij TV Audio; Mono aan hebt, maar daarboven staat NICAM stereo en ernaast noch tig stereo settings...
Lijkt me vrij duidelijke zaak: die kaart is mono...
je hebt ondertussen al wel een biertje voor de moeite verdiend!
kzat al zo aan de 370MB.Op dinsdag 23 oktober 2001 22:47 schreef markvt het volgende:
[..]
kheb het beeld nog nie eens 100% maar ik zal ff wat capturen voor jullie
Dit programma zuigt 100%, een ander programma dan is het een mega kaartje, maar dit programma zuigt.
Sjees morgen eens uitzoeken of ie ook divx kan dat
maar die hing ff opnieuw installeren zometeen (althans proberen tot)
Verwijderd
Deed ie om de een of andere reden niet.Op dinsdag 23 oktober 2001 22:59 schreef BonelessNiels het volgende:
kan je capturen met virtual dub want dan kun je direct in divx opslaan
Als het volgens de doos wel zo is en het blijkt van niet ken je hem zo retourneren hoorOp dinsdag 23 oktober 2001 23:04 schreef mistered het volgende:
Gek is dat... eerst gaat het pagina's lang alleen over de vraag oftie stereo is, nu blijkt hij dat niet te zijn en ineens hoor ik er niemand meer over :-)
ben nu bezig met DScaler, of die wat beter beeld kan gevenOp dinsdag 23 oktober 2001 22:55 schreef NiBoR het volgende:
Is er niks te vinden op http://www.tv-cards.com/index.html
OF je lult, OF je wil gewoon geen info geven. HOE doet hij het nu? En de hamvraag: geeft hij stereo geluid bij tv?Op dinsdag 23 oktober 2001 22:06 schreef markvt het volgende:
[..]
Het werkt nu
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Kijk ff bij dat plaatje met geluid opties, staat alleen maar monoOp woensdag 24 oktober 2001 00:21 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
OF je lult, OF je wil gewoon geen info geven. HOE doet hij het nu? En de hamvraag: geeft hij stereo geluid bij tv?
Maar gewoon naar de winkel gaan en zelf uitvinden !!
Als ie niet stereo is, laat maar waaien dan is mijn opinie. Niet stereo tv-kaartjes zijn nog wel goedkoper te krijgen dan bij de Aldi (als ik die al had gewild).Op dinsdag 23 oktober 2001 23:04 schreef mistered het volgende:
Gek is dat... eerst gaat het pagina's lang alleen over de vraag oftie stereo is, nu blijkt hij dat niet te zijn en ineens hoor ik er niemand meer over :-)
hoe zit het met de capturekwaliteit ?
is het dezelfde als deze kaart? http://www.heise.de/newsticker/data/law-06.02.01-000/
en nog een item: http://www.heise.de/newsticker/data/law-27.04.01-000/
Volgens dit laatste item (maar mijn Duits is wat roestig
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V
hehe dat is niet illegaal toch...als je zelf al een abo op Canal + hebtOp donderdag 18 oktober 2001 18:26 schreef JvS het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat is illegaal en wil ik hier liever niet besproken hebben...
Ja volgens mij wel want onder XP installeerde hijbij mij een Philips kaart met de 2000 drivers.Op woensdag 24 oktober 2001 09:15 schreef freddifish het volgende:
He, moet ik nu nog ff langs de ALDI of niet??
hoe zit het met de capturekwaliteit ?
is het dezelfde als deze kaart? http://www.heise.de/newsticker/data/law-06.02.01-000/
[afbeelding]
Oftewel hij werkt onder XP bij mij.
TV is ook stereo want ik kan de optie A2/Sterao aanzetten in TV mode.:)
Vanavond na mijn werk zal ik meer testen.
To Cow or not to Cow, that is the Chicken
als ik het goed begrijp werkt ie dus standaard onder XP zonder ook maar een drivertje te installeren?Op woensdag 24 oktober 2001 09:46 schreef The Druid het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel want onder XP installeerde hijbij mij een Philips kaart met de 2000 drivers.
hehe vanavond maar ff langs de ALDI dus...Op woensdag 24 oktober 2001 09:46 schreef The Druid het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel want onder XP installeerde hijbij mij een Philips kaart met de 2000 drivers.
Verwijderd
ben er nu mee bezig maar moet eerst andere kernel halen
Enne, bij www.avermedia.com kan je software (kijk bij drivers, en dan bij gratis software) halen om tv te kijken op je comp met de BT 878 chip.
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Deze duitser heeft een site met alternatieven opgezet en de laatste divers verzameld:
http://www.geocities.com/pahu666/
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
vanavond? dat vergeet maar rustig, hij is nu 9.55 hier al uitverkocht.Op woensdag 24 oktober 2001 09:48 schreef TheVisionMaster het volgende:
[..]
hehe vanavond maar ff langs de ALDI dus...
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
De doos belooft in ieder geval dat ook de tv stereo is.
Alleen moet ik eerst ff coax stekkertjes halen dus tot dusver valt er nog weinig te testen helaas.
BUY OR NO BUY !
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
Verwijderd
IK WIL WETEN IS HET EEN STEREOKAART.
SHIT.....snel ff iemand belluh..'k zit nu op me werk.....geen aldi in de buurtOp woensdag 24 oktober 2001 10:33 schreef Cyberpope het volgende:
[..]
vanavond? dat vergeet maar rustig, hij is nu 9.55 hier al uitverkocht.
Verwijderd
Ik had de laatste, tenzij ze achter nog een doos vol hebben staan.
Stereo/Mono, tja ik zit op me werk, ik kan geen uitsluitsel geven.
Wel boeiend, de folder foto mist veel chips, waaronder een
Philipds TDA9820 ofzo, die zit op het Aldi exemplaar wel.
MAW ik zoek ff of dit een stereo decoder chip is op het net.
En dan weten we weer iets meer.
En ja de software zal wel zuigen, maar ik denk (DENK ja) dat
veel BT878 software wel zou werken, zo heb ik al iets gehoord in de newsgroups over een BT878 capture card die werkt onder XP.
Maar ik XP is nog niet uit !! Dus dat ga ik vanavond maar proberen !
-elke connexant bt878/bt848 chip is geschikt om canal+ te decoderen, dus ook deze kaart.
-dit ding heeft voor 99% zeker geen stereo TV geluid
-deze heeft geen TV-out, zijn er ook niet veel te vinden denk ik omdat je monitor al TV is natuurlijk (
-elke TV-kaart "heeft" teletekst, het hangt er vanaf welk tv-programma je gebruikt ( ik raadt BotgTV aan van www.borgtech.org )
-deinterlacing is heel belangrijk voor de beeldkwaliteit, bovendien staat het contrast vaak standaard te hoog ingesteld, waardoor de kleuren niet mooi zijn, dit moet je zelf ff aanpassen
-canal+ decoderen mag niet! dit is wel een leuke link om te beginnen: http://freetv.cjb.net/
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
kijk es boven je postOp woensdag 24 oktober 2001 11:01 schreef frapex het volgende:
kan iemand nou ALSJEBLIEFT uitsluitsel geven of deze kaart stereo is? ik zit daar nu een beetje op de wachten...
en er zit een philips reciver op
Dat wordt rennen dus voor je..Op woensdag 24 oktober 2001 11:01 schreef frapex het volgende:
kan iemand nou ALSJEBLIEFT uitsluitsel geven of deze kaart stereo is? ik zit daar nu een beetje op de wachten...
JE WAS ME NET VOOROp woensdag 24 oktober 2001 11:01 schreef Hielkej het volgende:
[..]
kijk es boven je post
en er zit een philips reciver op
als het stereo is hoor je het meteen, omdat de stereo pas even na het kanaalwisselen inschakelt, klinkt 100% anders, weet je niet zeker of het stereo is, dan is het wrschlk geen stereo...Op dinsdag 23 oktober 2001 22:38 schreef NiBoR het volgende:
Op woensdag 24 oktober 2001 11:04 schreef frapex het volgende:
[..]
JE WAS ME NET VOOR![]()
![]()
Verwijderd
kan nu nog mijn vriendin opbellen dat ze hem wel/niet moet kopen voor me.
nu ik het kaartje bestudeer... nja laat ik bij de doos beginnen..
- het is een lifetec(doos)
- op de doos staat TV-stereotuner en FM-stereotuner..
- EN als ik naar het kaartje zelf kijk heeft ie een stereodecoder
ik ga em nu in mn pc duwen en kijken wat ie doet
Verwijderd
Verwijderd
aanwezigheid van die TDA9820 chip volgens mij.
En ik heb het idee dat als deze TDA9820 erop zit, dat
het wel goed is. Onder voorbehoud.
Anyway mijne heeft de TDA9820.
Gekocht ALdi de Bilt @ 09:45, was de laatste daar.
De drivers op de CD zijn voor win98 en win2k van
juni 2001. Dit benne ook de laatste op het net.
Er zit ook WinME Win95 drivers op de CD.
Verder zitten er mee onderdelen op dan op de foto van de folder, dit zegt niet veel, maar wel iets.
het lijkt me ook erg sterk dat er 2 of meer versies van deze kaart bij de Aldi te koop zijnOp woensdag 24 oktober 2001 12:01 schreef Klaas_Baas het volgende:
Ja het stereo verhaal leunt sterk op de
En ik heb het idee dat als deze TDA9820 erop zit, dat
het wel goed is. Onder voorbehoud.
Anyway mijne heeft de TDA9820.
Gekocht ALdi de Bilt @ 09:45, was de laatste daar.
De drivers op de CD zijn voor win98 en win2k van
juni 2001. Dit benne ook de laatste op het net.
Er zit ook WinME Win95 drivers op de CD.
Verder zitten er mee onderdelen op dan op de foto van de folder, dit zegt niet veel, maar wel iets.
Verwijderd
Stereo en teletekst.
-Pal B/G- susteem
-on screen - functie
-hyperband/kabeltuner
-sluimerschakelaar
-A/V- aansluiting met scart jack
-'space-sound' geluidsfunctie
-5- band grafische equalizer
-16:9 schakelaar (breedbeeld)
-Automatische volumeregeling per kanaal
-directe kanaalprogrammering
-100 voorkeuzekanalen
-automatische zenderzoeker
-stereo 2 x 50 watt PMPO
-afstandsbediening
Deze is 100% wel stereo
onder XP?Op woensdag 24 oktober 2001 12:04 schreef Hielkej het volgende:
hier werkt hij ook goed
nog iemand die hem wil kopen??
100 piek issi van jou
en waarom verkopen?
Specs TDA 9820:Op woensdag 24 oktober 2001 12:01 schreef Klaas_Baas het volgende:
Ja het stereo verhaal leunt sterk op de
The TDA9820 is a monolithic, integrated, multistandard TV FM intercarrier sound demodulator for all FM standards. The circuit contains two separate FM demodulators using Phase Locked Loop (PLL) reference frequency generation. The circuit requires a minimum number of external components.
Features Multistandard application for sound standards M, B/G, I and D/K
Two alignment-free PLL FM demodulators
Four-input source selector for one of the two FM demodulators
Automatic second sound carrier mute
Mono and dual channel application
Low power consumption
Few external components required.
Heb even mijn moeder op op gestuurd. Het menske is 70 jaarOp woensdag 24 oktober 2001 12:00 schreef JoKapital het volgende:
Volgens mij kun je nog lang wachten, want ik denk dat die kaartjes onderhand overal uitverkocht zijn! Hier in Eindhoven wel volgens mij.
oops had haar 10 jaar te oud gemaakt
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Yup hij werkt onder XP! Ik heb gewoon op de gok de 2000 drivers van de Cd gebruikt om heel snel te kijken of dit werkte. Dit om andere mensen met XP nog een kans te geven om snel naar de Aldi te rennen in de ochtend. Het werkt dus onder XP, zover ik kon zien, met de Win2k drivers van de CD.Op woensdag 24 oktober 2001 09:47 schreef kieskes het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp werkt ie dus standaard onder XP zonder ook maar een drivertje te installeren?
Ik heb echter al een posting gezien met een link waar XP drivers stonden en ik zou graag willen weten of iemand die al heeft uitgeprobeerd.
Eh P.s. nu ongeveer 30 man dit ding hebben en daarvan er minimaal 15 een beetje thuis zitten te prutsen met hun nieuwe speeltje. Kappen met Canal+ en gewoon posten of TMF in Stereo is te beluisteren
To Cow or not to Cow, that is the Chicken
TV & RADIO > Stereo (Ze wisten het ook niet 100% zeker daarzo, RADIO=100% stereo maar TV kreeg ik geen uitsluitsel over.)
En het programma "zou" moeten werken
Bel ze anders zelf ook eens :
bel onze helpdesk: 0900-5433832
50 ct.p.min uitsluitend verschuldigd bij verbinding met de helpdesk
en niet bij wachten op verbinding met de helpdesk
Doet dat wat erbij zit helemaal nix dan, hier werkte het een beetje, een stuk hierboven staat een link naar een site, daar staan er een hoop.Op woensdag 24 oktober 2001 13:42 schreef frapex het volgende:
heeft iemand misschien een werkend TV programma ?![]()
pixelview station moet ook werken volgens mij (ff de lenco mxr 9577 drivers downloadne voor win2k, let op de tvkaart files niet overschrijven !!
Verwijderd
Beeldblijft hangen op windows bootscherm... terwijl de pc wel doorloopt... Hoor mijn opstartgeluidje en zelfs msn... maar geen beeld....
Ik heb viper 550 AGP... Iemand ID?
Verwijderd
Eeeh winamp TV plugin schijnt leuk te zijne (WinAMPTV)
En MoreTV 352 ook via Google.
Last eeh Dscaler 230 ofzo.
Ik heb ze wel maar nog niet gezien, maw ik weet niet of
dit C+ decrypters zijn of gewoon TV view tools.
Verder dit ergens gelezen over een post Directx 80a patch.
Zoek ff op Microsoft naar deze file dx80bda.exe.
Ongeveer 1.2 meg, wat het doet weet ik niet.
Maar wel nodig bij TV/Radio capture cards. !
Op de hauppauge site schijnt een XP driver te staan voor
hen WinTV go (BT878) kaart wie weet kunnen de Aldi cards
daar ook iets mee. Ook daar staan overigens TV apps.
Zo dat was het weer ff voor heute.
of hij onder XP werkt zal ik eerst wel ff testen, en ik wil hem verkopen omdat ik hem niet gebruikOp woensdag 24 oktober 2001 12:05 schreef kieskes het volgende:
[..]
onder XP?
en waarom verkopen?
drivers zijn brak, radio ontvangst is ook erg bagger...
en dat ligt niet aan mn kabel!
ik denk dat ik em maar eens terug ga brengen..
/edit
hm als ik in dat proggie switch van a2 stereo naar mono hoor ik heel duidelijk verschil, maar dat ik nou zeg dat ik verschil hoor tussen links en rechts?
/edit
Alleen software is brak... onder xp is de kaart goed geinstald maar dat tv programma doet ut niet.
Maar es opzoek gaan naar ander afspeel proggie
ik heb precies hetzelfde probleem...Op woensdag 24 oktober 2001 16:21 schreef Knalpot het volgende:
ik krijg geen beeld met dit kaartje, wel geluid. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Ik heb nu de line out van de TV-kaart rechtstreeks naar mijn audio-versterker geleid.
Dat werkt wel.
Dus ergens bij de geluidskaart of het meegeleverde kabeltje gaat 't nog niet goed.
Verwijderd
Het installen is ook een ellende.
Maar als het eenmaal werkt schijnt het goed te gaan naar
tevredenheid.
En we benne tweakers dus niet opgeven en proberen.
EN over een uurtje ga ik thuis spelen met zo'n kaartje ja.
En anders dit weekend wel.
Verwijderd
Verwijderd
nu is het geval..
ik krijg alleen de standaardzenders te zien zoals nederland 1,2,3 en de belg 1 en 2 en nog wat regionale zenders
nu zit ik op de site te kijken van de kabelexploitant.. (of hoe heet dat) en daar staan allemaal frequenties..
maar die kan ik niet invullen bij dat prog..
is er een beter prog en hoe kan het dat ik Yorin en sbs 6 en allemaal niet zie??!
edit: en ja het is de lifetec van de Aldi
Verwijderd
me videokaart en me tvkaart wouden beiden irq 11....
gaat nogal brak..
Hij doet het nu redelijk.. niet 140 waard naar meijn mening maar dat kan aan het proggie liggen....
Weet iemand een aldi in de buurt hier waar ze nog liggen?
nog iemand die 1 zoekt??
ik brand de nieuwste software wel op een CD
Dit topic is gesloten.
![]()