Op vrijdag 26 oktober 2001 19:25 schreef 007 het volgende:
[..]
Hahahaha!Braaf...
*woef woef, hijg hijg, kwijl kwijl*
Verwijderd
Op vrijdag 26 oktober 2001 19:25 schreef 007 het volgende:
[..]
Hahahaha!Braaf...
k kan ook niet meer w8en.. wat een bruut spel zeg :9~:9~Op maandag 29 oktober 2001 21:23 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
is er ook nergens een demotje te downloaden kan NIET wachten tot die er is
Verwijderd
Bleem is alleen geschikt voor de PSX1, dus kun je er geen gta3 mee spelen. Aangezien de engine van de PS2 goed beveiligd is, moet hij nog gekraakt worden en pas daarna is het mogelijk om er een emulator voor te makenOp zaterdag 10 november 2001 10:47 schreef thebill het volgende:
[..]
k kan ook niet meer w8en.. wat een bruut spel zeg :9~:9~
een demo?
(je kan toch ook ps(2) spellen op de pc spelen, met zo'n speciaal progje? (uit mn hoofd: Bleem ofzo?) Dan kunnen we vast beginnen, of werken die progs niet goed? Zou nl. wel heel kewl zijn...
What the heart requires may never be understood by the mind!
Verwijderd
bij de PS2 versie kan dat als het goed is(volgens een review bij gamers4ever.net)Op woensdag 17 oktober 2001 11:10 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Ik meen me te herinneren dat je de view ook kan instellen dat je het van bovenaf ziet!
Verwijderd
Klopt, maar dan kun je net zo goed GTA1 of GTA2 gaan spelen.Op zondag 02 december 2001 21:19 schreef vuiniszak het volgende:
bij de PS2 versie kan dat als het goed is(volgens een review bij gamers4ever.net)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
maart/april toch?? ga maar uit van eind april dan kan het alleen maar meevallen... (of niet..)Op woensdag 16 januari 2002 16:57 schreef SunStorm het volgende:
Geen idee, zal wel rond dezelfde specs liggen die Max Payne nodig heeft.
Ik vind het nu toch wel eens tijd worden dat ie uitkomt voor de pc!
Iemand al een idee van hoelang dat nog gaat duren oder wass?
I don't ride fast, i fly low
Verwijderd
Verwijderd
Er 1tje opblazen zou me meer voldoening geven en dan vervolgens met mn lampuginot (zo iets zal het wel wordenOp woensdag 16 januari 2002 22:13 schreef kingofhill het volgende:
ik denk dat het blijft. je krijgt nu meer een on the road gevoel. Het lijkt nu echt of je erin zit. Uit zo een woutebak stappen en dan langs die deurpost staan is zwaar gaaf
Beetje domme kick, nietOp donderdag 30 mei 2002 20:39 schreef Estranged het volgende:
ik in mn bootje
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq