sorry jongens.. het moest er ff uit.. ik kan gewoon niet meer wachten!!
no way! wat een screenies, die reflections... kan een systeem dat wel aan? sommige waren ingame (waarbij hij is die pliziebak stapt) en dat is flink vele detailOp woensdag 17 oktober 2001 00:10 schreef limp_bizkit het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
grafisch schijnt het ook lager te liggen dan dat kan.. maar dat komt doordat het spel zelf al vrij zwaar schijnt te zijn.. als het dan grafisch ook nog eens zwaar zou zijn.. maar lelijk is het zeker niet!!Op woensdag 17 oktober 2001 00:20 schreef Flipke het volgende:
Ik vind het nogwel meevallen hoor, zoveel detail is er eugenlijk niet!
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Verwijderd
Neej dat denk ik niet, als ze het goed doen moet het geen verschil maken. Kijk naar de earth 2050 dat ging ook goed.Op woensdag 17 oktober 2001 00:50 schreef LiquidSilver het volgende:
Zeer fraai. alleen denk ik dat net HET GTA gevoel weggaat met de nieuwe view.
dat zal bestOp woensdag 17 oktober 2001 11:10 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Een paar screenshots zijn al flink oud!
dat zou best eens kunnen.. maar is dat al 'officieel' bekend?Ik meen me te herinneren dat je de view ook kan instellen dat je het van bovenaf ziet!
Waarom niet? Ook al zou het GTA-gevoel er niet in zitten, dan nog wil het niet zeggen dat het spel niet gaat slagen. Ik weet zeker dat het dat wel gaat doenOp woensdag 17 oktober 2001 08:40 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
Ik denk idd ook niet dat dit spel gaat slagen...
Naar volledig 3d is een logische stap... Ze kunnen moeilijk een GTA3 maken die ook weer van boven te zien is, dan blijft het gewoon een beetje van hetzelfde, maar dat ietsjes uitgebreider...De graphics zien er wel leuk uit, maar het heeft de eenvoud wat GTA 1&2 zo leuk maakte niet meer.
Nu is het allemaal 3D, en lijkt het meer op een 3Dshoot-em-up, en dat is dus geen GTA feeling meer.
Ik hoop dat wanneer ik dit spel speel ik inzie dat ik verkeerd zat, maar ik denk dat dit gaat tegenvallen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
precies.. zoals het eruit ziet maakt niet uit.. als het maar GTA blijft.. of gewoon een totaal nieuw spel zeg maar..Op woensdag 17 oktober 2001 11:43 schreef OiSyN het volgende:
[..]
Waarom niet? Ook al zou het GTA-gevoel er niet in zitten, dan nog wil het niet zeggen dat het spel niet gaat slagen. Ik weet zeker dat het dat wel gaat doen
idd.. ik heb hier eigenlijk wel opzitten wachten.. ik bedoel.. driver is leuk.. midtown madness is leuk.. maar het GTA gedoe ontbreekt zeg maar...Naar volledig 3d is een logische stap... Ze kunnen moeilijk een GTA3 maken die ook weer van boven te zien is, dan blijft het gewoon een beetje van hetzelfde, maar dat ietsjes uitgebreider...
en jouw icoon ziet eruit als mijn schoonmoederOp woensdag 17 oktober 2001 11:48 schreef Aspi het volgende:
Zien er uit als playmobiel autos
Helemaal correct. En ik hoop dat ie dan ook echt GOED isOp woensdag 17 oktober 2001 12:05 schreef Vos het volgende:
komop zeg het is GTA !! en gta speel je voor de gameplay, niet om de grafische pracht
alleen de 2e, en dat zei ik alOp woensdag 17 oktober 2001 12:22 schreef IceStorm het volgende:
Overigens zijn de eerste 3 screenies rendered.
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik krijg hem lekker VOLGENDE WEEK VRIJDAG!!!Op woensdag 17 oktober 2001 00:10 schreef limp_bizkit het volgende:
[afbeelding]
PC versie gaat er lekker toch beter uitzienOp woensdag 17 oktober 2001 14:31 schreef 007 het volgende:
[..]
Ik krijg hem lekker VOLGENDE WEEK VRIJDAG!!!
NANANANANA!!! Heb al gereserveerd! PS2 rox!
je vergeet de na-na-na-na!!Op woensdag 17 oktober 2001 16:01 schreef OiSyN het volgende:
[..]
PC versie gaat er lekker toch beter uitzien
En heeeeerlijke multiplay niet te vergeten
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Dat is het mooie als je een PS2 en PC hebt, je koopt em op de PS2 en je gamed em helemaal verrot, over een half jaar (dan komt de PC versie) koop je em daarop en kijk je of het er nu echt beter uit ziet en scheur je mensen plat in multiplay (misschien zit er wel 4player split op de PS2 versie of I-Link dus multiplay kan bestop PS2)Op woensdag 17 oktober 2001 16:01 schreef OiSyN het volgende:
[..]
PC versie gaat er lekker toch beter uitzien
En heeeeerlijke multiplay niet te vergeten
.edit: NANANANANA!!!!
met dank aan Lampie voor de tip
Verwijderd
Yes sir, DimensionPlus.nl. Hij staat meteen al op de voorpagina. Vrijdag wordt de beste dag van mijn leven! Ik ga iedere cop persoonlijk doodschoppen.Op woensdag 17 oktober 2001 16:58 schreef kixor het volgende:
Als je em nu reserveerd bij DimensionPlus heb je em volgende week vrijdag al!? (vraag voornamelijk aan 007)My god, dan moet ik dat ff doen!
zoals ik al eerder zei, dat het oude gta gevoel er niet in zit zegt natuurlijk niet dat het een flop wordt. Dat jij het nou nix gaat vinden wil nog niet zeggen dat andere mensen het ook nix vinden... Ik vind het een beetje overdreven om te zeggen dat het een flop gaat worden alleen maar omdat het 2d eruit is. Misschien vind jij het niet leuk, maar ik kan iig niet wachten, en veel mensen in de thread ook niet zo te zien, dus ik denk niet bepaald dat het gaat floppenOp woensdag 17 oktober 2001 18:52 schreef HlpDsK het volgende:
Dit concept lijkt me een flop. 2D is de enige echte GTA stijl imo.
2d is er niet uit,volgens mij kun je dat ook instellenOp woensdag 17 oktober 2001 20:30 schreef OiSyN het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei, dat het oude gta gevoel er niet in zit zegt natuurlijk niet dat het een flop wordt. Dat jij het nou nix gaat vinden wil nog niet zeggen dat andere mensen het ook nix vinden... Ik vind het een beetje overdreven om te zeggen dat het een flop gaat worden alleen maar omdat het 2d eruit is. Misschien vind jij het niet leuk, maar ik kan iig niet wachten, en veel mensen in de thread ook niet zo te zien, dus ik denk niet bepaald dat het gaat floppen
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Je kunt het ook van bovenaf spelen, zoals GTA2 dus, die was ook al 3D.Op woensdag 17 oktober 2001 18:52 schreef HlpDsK het volgende:
Dit concept lijkt me een flop. 2D is de enige echte GTA stijl imo.
Verwijderd
Ik d8 dat het hele concept van GTA3 was dat je in een 3d wereld kont verplaatsen, in plaats van de gedeeltelijk 2d wereld van GTA1 en GTA2? Maar hij ziet er in elk geval wel gêrz uit...Op woensdag 17 oktober 2001 21:05 schreef Kezmanatic het volgende:
[..]
2d is er niet uit,volgens mij kun je dat ook instellen
Wat ik gelezen/begrepen heb is dat je zowel 2d als 3d kunt spelenOp woensdag 17 oktober 2001 22:58 schreef Peppers4ever het volgende:
[..]
Ik d8 dat het hele concept van GTA3 was dat je in een 3d wereld kont verplaatsen, in plaats van de gedeeltelijk 2d wereld van GTA1 en GTA2? Maar hij ziet er in elk geval wel gêrz uit...
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Op woensdag 17 oktober 2001 23:18 schreef stokkie het volgende:
Dit spel gaat zóóó zwaar roelen
Ik heb de vorige GTA`s véél gespeeld.
jij snapt hetDe 3D funcie lijkt me juiste wel leuk.
Kun je tenminste zien hoe je iemand uit z`n auto sleurt
Verwijderd
Verwijderd
inderdaad, en dat gevoel proberen ze ook in gta 3d te maken. zo heeft elke auto ook weer een verschillend deuntje. van muziek tot nieuws berichten. ( en ook nog reclame tussen doorOp dinsdag 23 oktober 2001 15:48 schreef Morphs het volgende:
Ik hoop wel dat het spel hetzelfde "levende stad" gevoel heeft als GTA1. Daarbij had je namelijk echt het gevoel dat je in een bruisende stad rondreed en dat er altijd ergens wel iets aan de hand was. Mensen riepen dingen op straat, je hoort contant het geruis van auto's in de verte. Ook de typische radiodeuntjes gaven dat gevoel weer.
w00t!Op dinsdag 23 oktober 2001 13:59 schreef TAG_Speedy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Denk het niet, maar volgens ij wel boten. Zie je in 1 van de filmpjes. Zie je die gast op een bootje staan.Op dinsdag 23 oktober 2001 16:51 schreef Kezmanatic het volgende:
[..]
w00t!
Zou je dat vliegtuig ook kunnen jatten?![]()
![]()
Volgens mij komt dat vliegveld wel in een missie voor.Op dinsdag 23 oktober 2001 16:51 schreef Kezmanatic het volgende:
[..]
Zou je dat vliegtuig ook kunnen jatten?![]()
![]()
Dus ik moet nog 5 maanden wachten !Op woensdag 17 oktober 2001 17:11 schreef Windhoosje het volgende:
ik heb gelezen dat GTA3 voor de pc 5 maanden na de release van de ps2 versie uitkomt...
Geniet maar tweak met mate
Verwijderd
Ja het 1e deel suckte evenveel als deel 2Op woensdag 17 oktober 2001 10:34 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Neej dat denk ik niet, als ze het goed doen moet het geen verschil maken. Kijk naar de earth 2050 dat ging ook goed.
Verwijderd
Weird, alle winkels die ik kan vinden hebben het nog steeds over vrijdag. Maar ik wil best ff langs Zwolle (woon in Groningen).Op dinsdag 23 oktober 2001 18:56 schreef Joop het volgende:
Volgens The Entertainer in Zwolle hebben ze hem morgen binnen
Dat wordt cool!!!
Verwijderd
lekker dingOp dinsdag 23 oktober 2001 22:35 schreef Peppers4ever het volgende:
Kijk, dit zijn de types die je aan zou moeten kunnen rijden
[afbeelding]
IRL zouden veel auto's het niet overleven,itt deOp dinsdag 23 oktober 2001 22:35 schreef Peppers4ever het volgende:
Kijk, dit zijn de types die je aan zou moeten kunnen rijden
[afbeelding]
Verwijderd
Trouwens, volgens mij kun je bij een dikke crash niet gewond raken, tenzij je auto ontploft. Zou het wel beter vinden, moet niet te realistisch worden.Op dinsdag 23 oktober 2001 23:29 schreef Kezmanatic het volgende:
IRL zouden veel auto's het niet overleven,itt de
DAMNOp dinsdag 23 oktober 2001 19:22 schreef 007 het volgende:
[..]
Weird, alle winkels die ik kan vinden hebben het nog steeds over vrijdag. Maar ik wil best ff langs Zwolle (woon in Groningen).
Verwijderd
Wanneer komt ie officieel in NL uit danOp woensdag 24 oktober 2001 13:44 schreef Joop het volgende:
[..]
DAMNIk heb net gebeld en ze hadden hem nog niet.
![]()
Hij zou nu morgen absoluut binnen moeten zijn. Ook na veel aandringen zeiden ze dat ie er echt zou zijn morgen. Wel klote zeg! Weer een dag langer wachten.
Verwijderd
Vrijdag.Op woensdag 24 oktober 2001 16:16 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Wanneer komt ie officieel in NL uit dan
Verwijderd
Toch wel over het LAN mag ik hopen??Op woensdag 24 oktober 2001 23:18 schreef Joop het volgende:
Nee er zit geen multiplayer in. (De PS2 versie althans.)
Verwijderd
Dat kan altijd, pak de sleutels van je vaders auto (of moeders auto, maakt niet uit), en ga langs de dichtsbijzijndste kerk op zondag zo rond een uur of half 11, rij over de stoep, en gegarandeerd dat je er genoeg raakt.Op woensdag 24 oktober 2001 23:45 schreef Brabus het volgende:
[..]
Toch wel over het LAN mag ik hopen??
Edit: Je kunt toch nog wel de mensen op straat doodrijden?!
Verwijderd
Bedankt voor de tip!Op donderdag 25 oktober 2001 00:25 schreef Peppers4ever het volgende:
[..]
Dat kan altijd, pak de sleutels van je vaders auto (of moeders auto, maakt niet uit), en ga langs de dichtsbijzijndste kerk op zondag zo rond een uur of half 11, rij over de stoep, en gegarandeerd dat je er genoeg raakt.
Morgen is geen zondagOp donderdag 25 oktober 2001 00:37 schreef Brabus het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
/me gaat dat morgen meteen ff proberen!
Verwijderd
Eerst ff oefenen natuurlijk!Op donderdag 25 oktober 2001 10:14 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Morgen is geen zondag![]()
Moet je wel niet opgepakt wordenOp donderdag 25 oktober 2001 10:39 schreef Brabus het volgende:
[..]
Eerst ff oefenen natuurlijk!
Verwijderd
di's 1, die roelde het meest...Op donderdag 18 oktober 2001 12:09 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
[afbeelding]
GTA1 Modified:
[afbeelding]
en zo speel ik het nog steeds
sommige bakkies moet ik nog wat editen.. maar veel is nog hetzelfde
[..]
jij snapt het
Verwijderd
Verwijderd
Hahahaha!Op donderdag 25 oktober 2001 20:32 schreef Type het volgende:
ik moest van de topicstarter van dit draadje ff hier uithuilen, dus:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK WIL GTA 3!!![]()
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Same hereOp donderdag 25 oktober 2001 20:32 schreef Type het volgende:
ik moest van de topicstarter van dit draadje ff hier uithuilen, dus:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK WIL GTA 3!!![]()
Whahaha, maart 2002 ben je aan de beurt....Op maandag 29 oktober 2001 12:36 schreef stokkie het volgende:
[..]
Same here
* Ace wil de PC versie en wel NU!
stommerikOp maandag 29 oktober 2001 12:47 schreef keldon het volgende:
[..]
Whahaha, maart 2002 ben je aan de beurt....
* stok zet PS2 aan en gaat lekker GTA3 spelen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq