Toon posts:

Slotje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg vandaag van Grrrrrene een slotje. Waarom :? Mijn topic in SG (check this site) ging niet zo zeer om een beoordeling van een site ( zoals helaas, denk ik. is opgevat ), maar meer om de toekomst wat inet betreft. En wat betreft deze site, das dus slechts een indicatie, wat die toekomst betreft...

Kan mijn topic derhalve weer opnieuw worden geopend :?

( ik wist ffies niet waar ik dit verzoek moest plaatsen, dus d8 ik; dan maar hiero )

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb je een linkje voor me?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 16 oktober 2001 02:36 schreef Oracle het volgende:
Ik kreeg vandaag van Grrrrrene een slotje. Waarom :? Mijn topic in SG (check this site) ging niet zo zeer om een beoordeling van een site ( zoals helaas, denk ik. is opgevat ), maar meer om de toekomst wat inet betreft. En wat betreft deze site, das dus slechts een indicatie, wat die toekomst betreft...

Kan mijn topic derhalve weer opnieuw worden geopend :?

( ik wist ffies niet waar ik dit verzoek moest plaatsen, dus d8 ik; dan maar hiero )
Je topic kwam nogal spammerig over, wat ook wel blijkt uit een aantal reacties van mensen in dat topic, dus waarschijnlijk daarom dat Grrrrrene er een slot op heeft gezet. Of het slotje terecht is of niet laat ik graag aan een SG mod over, maar ik kan me goed voorstellen dat het topic weinig toevoegt...

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Laten we het zo afspreken: je opent een nieuw topic met een _duidelijke_ openingspost waarin je die site als voorbeeld noemt en vraagt wat men denkt van de toekomst van... bladiebla... Duidelijkheid over waar je heen wil met je topic is heel belangrijk :)

Deal?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 16 oktober 2001 09:48 schreef Grrrrrene het volgende:
Laten we het zo afspreken: je opent een nieuw topic met een _duidelijke_ openingspost waarin je die site als voorbeeld noemt en vraagt wat men denkt van de toekomst van... bladiebla... Duidelijkheid over waar je heen wil met je topic is heel belangrijk :)

Deal?
En dat is dus niet om je te pesten, maar dat is dus om het topic zinvol te houden. Je post met "check deze site!!" komt op de meeste tweakers hier wat irritatiewekkend op. Zoals je zag kwam er dus op die manier geen discussie op gang, omdat je de indruk wekte dat je alleen maar wilde dat ze even kwamen kijken op die site..

Als dat echt alleen je doel was (commentaar op je site krijgen) dan is er wel een mooi forum (oid) waar je dat kan krijgen: www.sitechecks.nl :). Dat is daar speciaal voor in 't leven geroepen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Okidokie begrepen.

Kzal het voortaan beter aanpakken. :)
Pagina: 1