Theorie = niks werkt en iedereen weet waarom. / Praktijk = alles werkt maar niemand weet waarom. / Wij combineren theorie en praktijk = niks werkt en niemand weet waarom !!!!!
Welkom bij DPC 
Op http://www.dutchpowercows.org vind je een complete lijst met Subteams.
Hier in het forum vind je van alles en nog wat over alle projecten die wij doen, zoek er maar een uit die jou het meest trekt.
Daar kan je een leuk subteam selecteren als je daar zin in hebt, contact kan je dan met ze opnemen via icq of email.
Op http://www.dutchpowercows.org vind je een complete lijst met Subteams.
Hier in het forum vind je van alles en nog wat over alle projecten die wij doen, zoek er maar een uit die jou het meest trekt.
Daar kan je een leuk subteam selecteren als je daar zin in hebt, contact kan je dan met ze opnemen via icq of email.
Bij RC5 krijg je $1000 als je de juiste key vindt, bij de andere projecten zijn er geen prijzen voorzover ik weet.Ken je er ook nog wat mee winnen.
Met de snelheid van gisteren nog 514 dagen, maar de snelheid neemt snel toe, dus ik denk nog hooguit een jaartje.Stel : de laatste code is de juiste !!
Hoe lang duurt dit dan nog ???
Okee , Bedankt
Nou, count me in ...
Ik ga ff dat proggie installeren en me aanmelden
Nou, count me in ...
Ik ga ff dat proggie installeren en me aanmelden
Theorie = niks werkt en iedereen weet waarom. / Praktijk = alles werkt maar niemand weet waarom. / Wij combineren theorie en praktijk = niks werkt en niemand weet waarom !!!!!
correct me if I'm wrong, maar volgens mij kun je bij eccp ook $1000 winnen.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
Niet helemaal wrong, maar bij ECCp zijn er zelfs 2 winnaars die $1000 dollar kunnen winnen, en het project loopt ook stukken korter (als alle RC5-ers nu over zouden stappen op ECCp dan zou het in een maandje wel afgerond zijn)Op zaterdag 13 oktober 2001 21:37 schreef m.m het volgende:
correct me if I'm wrong, maar volgens mij kun je bij eccp ook $1000 winnen.
Dusse, als je voor het geld gaat, doe ECCP
Het wordt toch eens tijd dat jij een langere neus aanschaft ChaosOp zaterdag 13 oktober 2001 23:06 schreef Chaos het volgende:
[..]
En dat was dus niet ver genoeg.
Verwijderd
Als je in de VS woont...Op zaterdag 13 oktober 2001 21:45 schreef piepemuiz het volgende:
En bij UD Think kun je ook geld verdienen, ik dacht zelfs dagelijks.
welkom! 
we hebben de volgende projecten bij DPC:
• RC5
• OGR
• ECCp
• Genome@Home
• Think
• SETI
van al deze projecten staat wel een hitparade hier in het forum, meestal is daarin ook wel een FAQ te vinden
kies een projectje uit en geniet ervan! veel flush-plezier!
• RC5
• OGR
• ECCp
• Genome@Home
• Think
• SETI
van al deze projecten staat wel een hitparade hier in het forum, meestal is daarin ook wel een FAQ te vinden
Wel grappig dat iemand van het SETI promo team dat project als laatste noemt.Op zondag 14 oktober 2001 02:58 schreef Sequence het volgende:
welkom!
• RC5
• OGR
• ECCp
• Genome@Home
• Think
• SETI
van al deze projecten staat wel een hitparade hier in het forum, meestal is daarin ook wel een FAQ te vindenkies een projectje uit en geniet ervan! veel flush-plezier!
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Wat je het laatst noemt, blijft het langst hangenOp zondag 14 oktober 2001 09:06 schreef Wessie het volgende:
[..]
Wel grappig dat iemand van het SETI promo team dat project als laatste noemt.
juist!Op zondag 14 oktober 2001 09:11 schreef Jack Flushell het volgende:
[..]
Wat je het laatst noemt, blijft het langst hangen
Pagina: 1