Site-test met Macintosh please

Pagina: 1
Acties:

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:51

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Hi, voor een winkel van vrienden ben ik hun website aan het veranderen. Nou was een van de klachten van hun klanten dat de site niet op Macintosh machines zou werken. Ik vind dit vreemd, want als ik naar de HTML code kijk, zie ik niets Windows en/of IE specifieks. Wel wordt er hevig gewerkt met tables en maps. Ik wil de site echt niet promoten, maar aangezien ik geen vrienden heb met Macintosh machines: zou iemand met een Mac eens willen kijken of ie het doet? http://www.moniquesbikeshop.nl

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Verwijderd

Powermac G4, IE 5 MacOS 9.1
--geen problemen...

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Thanx.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:52

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

eigenlijk met zelfde specs (G4, enkel OS9.1) en normaal met msie5

geen enkel probleem echter ook met zowel mozilla (0.8.1), netscape 4.6 alswel de beta3 van opera/mac

(en ik heb geen interesse het nog verder te testen met ICE, iCab of nog wat marginale troepbrowsertjes die ik op mn mac heb staan vanuit een collector's idee)

lijkt me dus geen enkel probleem om je site op een mac te kunnen zien, dat wil zeggen de gebruiker is intelligent genoeg het juiste adres in de location-bar te tiepen (aangezien het macOS ontwikkeld is benut te worden door de meest imbeciele gebruiker heeft het ook een flinke aantrekkingskracht op dat soort mensen ;) )

of mogelijkerwijs betreft het specifieke functionaliteiten (die webshop heb ik verder niet getest)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Op zaterdag 13 oktober 2001 20:35 schreef RM-rf het volgende:
(en ik heb geen interesse het nog verder te testen met ICE, iCab of nog wat marginale troepbrowsertjes die ik op mn mac heb staan vanuit een collector's idee)
Patser ;)
(aangezien het macOS ontwikkeld is benut te worden door de meest imbeciele gebruiker heeft het ook een flinke aantrekkingskracht op dat soort mensen ;) )
hé.. :)

Je hebt wel een beetje problemen met NS 4.7 op PC iig, niet dat het erdoor onbruikbaar wordt maar de frames vallen (uiteraard) een beetje uit elkaar.

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Ja, dat met netscape 6.1 het niet precies eruit ziet als met IE zag ik ook. Als ik tijd over heb, ga ik eens achter de oorzaak daarvan zoeken.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

G4 667 OS 9.1
IE5: no probs
mozilla 0.9.5: no probs
Opera 5.0b3.334: allemaal kleine dingetjes fout, met name het aansluiten van afbeeldingen
netscape 4.7: bij de route krijg ik een horiz. scrollbar (verder niet gekeken)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1