Toon posts:

Advies gevraagd over een beamer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zoek het volgende:

Een scherm waarop ik mijn beamer kan laten projecteren,
dit scherm moet echter wel aan de volgende eisen voldoen.
Het moet licht van buiten niet doorlaten maar het geprojecteerde moet buiten wel zichtbaar zijn.

De situatie. Ik heb hier een raam van 3x5meter dat afgeschermd moet worden door dit scherm, mensen die buiten lopen moeten mijn filmpjes kunnen zien maar ik wil binnen geen zonlicht hebben.

Wie helpt mij aan de Url. of adres van een bedrijf waar ik dit zou kunnen kopen.

Mijn dank is groot,

Verwijderd

Zien de mensen buiten het dan niet in spiegelbeeld ?

Verwijderd

dit lijkt mij moeilijk...het licht moet er wel door en niet door...da's een beetje tegenstrijdig.....

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-03 04:34

Brazza

Byte me!

de beamer buiten neer zetten :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Regen buiten Brr we praten hier over dure apparatuur, en spiegelbeeld is no issue dat is zo veranderd. Volgens mij moet het kenne je hebt ook van die rare ramen waardoor wel licht naar buiten kan maar naar binnen niet.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit klinkt als een soort diode maar dan voor licht :o. Zou dat kunnen? :?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Oud laken van moeders pikken ophangen en wachten tot het donker is :?

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-03 08:52

spok9

Groen...

Op vrijdag 19 oktober 2001 21:12 schreef Mr.PolarBear het volgende:
Regen buiten Brr we praten hier over dure apparatuur, en spiegelbeeld is no issue dat is zo veranderd. Volgens mij moet het kenne je hebt ook van die rare ramen waardoor wel licht naar buiten kan maar naar binnen niet.
Dat werkt alleen als het buiten lichter is dan binnen... Zoiets als hij zoekt heb ik nog nooit gezien. Waarschijnlijk bestaat het ook niet, want een scherm dat licht doorlaat (van projectie kant naar andere kant) geeft minder mooi beeld, terwijl die (dure!!) schermen juist bedoelt zijn om beter beeld te krijgen.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:04
Link naar rear projection screens

Ik neem trouwens aan dat ze niet geheel verduisteren ofzo, anders zie je alsnog geen flikker. Een raam van 3x5 meter is wel heel erg groot, kom je uit op iets van 250" ofzo. Kost denk ik zo rond de 2 a 3000,- piek.

Da-Lite

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1