Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

huiskamer irc applet GoT layout.

Pagina: 1
Acties:

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 21:44
Yo folks,

Aangezien we met een webbased versie van het irc channel #huiskamer, te vinden op http://www.hoicks.com/chatbox bezig zijn. Zou ik graag de bovenkant van GoT willen gebruiken en daar dan ook weer makkelijke links in willen plaatsen zoals tweakers.net, got, fokzine e.d.

Mag dit? En zoja in hoeverre? Aaan de credits van de smiles wordt gewerkt, maar ik denk niet dat dit een groot probleem gaat worden aangezien het wel een beetje GoT related is.

Wie kan mij hier toestemming voor verlenen?

Thanx in advance

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

mja hoop dat dat gewoon kan... ik zie ook altijd veel mensen met hun specs in iets soortgelijks...

lijkt me niet zon heel groot probleem toch?

ik vind zon got lay-out wel kewl :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

doe gwoon, het geeft toch weer een xtra look eraan en je ziet dan duidelijk dat je met de HK te maken hebt 8-) :P

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De huidige GoT layout is ook een UBB-ripoff, dus waarom zou het niet mogen?

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Hoicks
Op donderdag 11 oktober 2001 22:54 schreef Mr. B. het volgende:
De huidige GoT layout is ook een UBB-ripoff, dus waarom zou het niet mogen?
hmm jah, maar incl logo van GoT?

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Verwijderd

dan changen we dat logo een beetje, dan maken we van de letters GT HK :)

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 22:39 schreef Hoicks het volgende:
Yo folks,

Aangezien we met een webbased versie van het irc channel #huiskamer, te vinden op http://www.hoicks.com/chatbox bezig zijn. Zou ik graag de bovenkant van GoT willen gebruiken en daar dan ook weer makkelijke links in willen plaatsen zoals tweakers.net, got, fokzine e.d.

Mag dit? En zoja in hoeverre? Aaan de credits van de smiles wordt gewerkt, maar ik denk niet dat dit een groot probleem gaat worden aangezien het wel een beetje GoT related is.

Wie kan mij hier toestemming voor verlenen?

Thanx in advance
had ik al een keer gemaakt: check www.csw.nl/got :P

p.s. /me heeft overal al toestemming van *D

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-11 12:14
Het verhaal van de smileys kun je vinden in de FAQ. De bovenkant is bij mijn weten gemaakt door Femme. Je moet uiteraard toestemming vragen (femme@tweakers.net). Ik weet uit ervaring dat Femme meestal alles best vindt, zo lang het maar "clean" blijft (geen mods/racisme/etc) en niet commercieel en ALLEEN voor de chatbox. Maar dat zul je 'm zelf moeten vragen.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Hoicks
Op donderdag 11 oktober 2001 23:35 schreef havana het volgende:
Het verhaal van de smileys kun je vinden in de FAQ. De bovenkant is bij mijn weten gemaakt door Femme. Je moet uiteraard toestemming vragen (femme@tweakers.net). Ik weet uit ervaring dat Femme meestal alles best vindt, zo lang het maar "clean" blijft (geen mods/racisme/etc) en niet commercieel en ALLEEN voor de chatbox. Maar dat zul je 'm zelf moeten vragen.
Kixass heeft al toestemming, en hij zal het verder afregelen ;)

Thanx anyway :)

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 23:06 schreef KixAss456 het volgende:

[..]

had ik al een keer gemaakt: check www.csw.nl/got :P

p.s. /me heeft overal al toestemming van *D
Kleine kick :), maar aangezien #huiskamer is verhuisd lijkt het me wel handig als de applet meeverhuist. Als jij (of iemand anders) ff irc.tweakers.net als server wilt instellen kan dit ook weer in gebruik worden genomen...

Bij voorbaat dank :)

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 18:30 schreef Mr.Durden het volgende:

[..]

Kleine kick :), maar aangezien #huiskamer is verhuisd lijkt het me wel handig als de applet meeverhuist. Als jij (of iemand anders) ff irc.tweakers.net als server wilt instellen kan dit ook weer in gebruik worden genomen...

Bij voorbaat dank :)
Z'n e-mail adres staat gewoon in z'n profile hoor :)
Kans dat ie z'n e-mail checkt lijkt me iets groter dan dat hij toevallig dit topic weer leest ;)

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 18:33 schreef oVRoM het volgende:

[..]

Z'n e-mail adres staat gewoon in z'n profile hoor :)
Kans dat ie z'n e-mail checkt lijkt me iets groter dan dat hij toevallig dit topic weer leest ;)
Zo weet de rest ook weer van het bestaan af... Gratis publiciteit :). Maar ik mail hem ook wel ff, nog niet eens aan gedacht |:(
Pagina: 1