Zo'n drie jaar terug heb ik een best een lange tijd redelijk veel verstand van computers gehad.
Later heb ik helaas een lange tijd helemaal niets bijgehouden van informatie en dergelijke.
Dit is eigenlijk wel een beetje dom, zoals Maxima zou zeggen
, maar nu probeer ik dus via alle mogelijke wegen zoveel mogelijk info te verzamelen zodat ik weer lekker mijn kenis helemaal up-to-date kan houden.
Dit moet nu ook wel, omdat ik sinds kort werk bij een computerzaak.
Mijn vraag aan jullie is of jullie misschien tips voor mij hebben van bijvoorbeeld internet adresjes of iets dergelijks.
Ik neem aan dat de gemiddelde tweaker meer verstand heeft van computers dan mij! >:0
In ieder geval alvast bedankt, en in de tussentijd zal ik eens verder gaan rondneuzen op Tweakers...
Later heb ik helaas een lange tijd helemaal niets bijgehouden van informatie en dergelijke.
Dit is eigenlijk wel een beetje dom, zoals Maxima zou zeggen
Dit moet nu ook wel, omdat ik sinds kort werk bij een computerzaak.
Mijn vraag aan jullie is of jullie misschien tips voor mij hebben van bijvoorbeeld internet adresjes of iets dergelijks.
Ik neem aan dat de gemiddelde tweaker meer verstand heeft van computers dan mij! >:0
In ieder geval alvast bedankt, en in de tussentijd zal ik eens verder gaan rondneuzen op Tweakers...