Sony zuigt!!!!!!!
Iiyama heeft de beste prijs/kwaliteit verhouding, goedkoop/goede kwaliteit. Daar kan geen sony aan tippen.
En als je die lijnen niet kan zien op je sony dan zegt dat al genoeg over de beeldkwaliteit van de sony. Die lijn(en) is/(zijn) nl. niet te verbergen.
Euhm... 't is niet dat die lijnen onzichtbaar zijn ofzo... Ze staan er wel degelijk hoor! 't is alleen dat ze toch niet meer opvallen.
De Iiyama monitoren hebben eveneens een aperture grill (maar daar heet dat DiamondTron, niet Trinitron) en ook Iiyama's hebben zo'n horizontale lijn(en).
Jij houdt in je commentaar geen rekening met de service... Ik kan niet meespreken over die van Sony, maar wel over die van Iiyama en daar is er gewoon geen service (meer): daar wil je dus ook niet meer voor betalen he. Bij mijn Sony krijg ik een aan-huis garantie met meteen een nieuwe monitor als er wat scheelt.
Verder wordt in de reviews op I-net vaak gezegd dat de helderheid van de kleuren bij de Sony beter is dan bij de concurrentie. Een objectieve vergelijking tussen de Sony CPD-G420 en de Iiyama Vision Master Pro 453 heb ik nog niet gezien en volgens is dat dus ook niet mogelijk. Jij beweert zo dadelijk wellicht dat die Sony op geen zak trekt en dat de kleuren bij de Iiyama veel helderder zijn... Ik weer niet... Wie heeft dan gelijk? Niemand he: zolang je tevreden bent over je eigen monitor is dat toch OK?
1 objectieve zaak dat je over Iiyama niet kunt ontkennen is dat hun service na verkoop op niets trekt op dit moment (sinds ze begin 2001 de service uitbesteed hebben aan TelePlan). Van Sony heb ik tot nog toe nog geen zulkse extreme verhalen gehoord.
Op papier is de Iiyama inderdaad erg mooi! Maar als 'm niet werkt, dan heb je daar niets aan he. En de Sony is daarom nog niet slecht te noemen ook niet.