Toon posts:

opleiding animatie in R'dam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik zit er aan te denken om na mijn HAVO opleiding (ik zit nu in het laatste jaar) iets met ontwerpen/3D te gaan doen. En nu had ik een opleiding in Rotterdam op het oog. nl. Animatie op de Willem de Kooning Academie. Weet iemand of dit een beetje een goede opleiding is en wat je er zo al leert?

Ja ik kan ook informatie op die school aanvragen, maar ik wou wat persoonlijke info :-)

Thanx

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:52
morgen (donderdag), vrijdag, en zaterdag is er de "studiebeurs" in de jaarbeurs Utrecht, hier kan je van alle opleidingen wel informatie krijgen. En zo makkelijk van meerdere grafische scholen makkelijk informatie krijgen.

ik sta er zelf vrijdagmiddag met flyers + lolly's (!) voor mijn school (Grafisch Lyceum Utrecht) *D

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Op woensdag 10 oktober 2001 23:05 schreef G-Spotter het volgende:
+ lolly's (!)
Daar komen we voor natuurlijk! :D :P

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 22:43
Kdenk dat het Grafisch Lyceum een geschikte keuze zal zijn. Afdeling Multimedia vormgeven. Tis een MBO opleiding die je met je Havo diploma in 3 jaar kunt doen en je alleen de kernvakken krijgt. Wordt aardig wat gedaan met 3D daar. Veel meer dan op een hbo opleiding waar je meer projectbegeleiding krijgt dan dat je zelf achter de pc zit. (op de HKU, multimedia (hilversum) hebben ze bijv. dus niks met 3d)

Er zijn er meerdere, in Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en Zwolle dacht ik.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Inderdaad. Ik zit op die opleiging, in Rotterdam. Ook de 3 jarige. Zit nu in de eerste, heb al 1 module 3DSMax gehad, nja, ben ik mee bezig. ;)
Weet niet hoeveel we nog krijgen. Maar ik moet zeggen dat ik al flink wat geleerd heb. Prima opleiding.

Alleen net als met alle andere opleidingen, is het niet alleen maar 3D. Ook echt vormgeven, typography, trents, nederlands enz enz.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.