tää on taas niin tätä
Ik heb alle rondes gespeeld behalve deze. Niet omdat door het P2P (geld is niet zo'n probleem) maar meer omdat ze geen echte nieuwe features hebben.
Volgende ronde geef ik het weer een kans, als ze het weer wat veranderen.
Niet dat ik weet, ik weet wel dat The_Outer_Limits Xanadu-HC is, ikzelf speel deze ronde niet mee, waarschijnlijk volgende ronde weer, alleen dan niet meer in TFD =)Op woensdag 10 oktober 2001 20:58 schreef Da borg het volgende:
hebben we hier erges een wtf hc???
ah, jij was toch de owner van de oude server van TFD?Op woensdag 10 oktober 2001 21:37 schreef QuarK het volgende:
Niet zo snel je topic omhoog trappen
Ik heb alle rondes gespeeld behalve deze. Niet omdat door het P2P (geld is niet zo'n probleem) maar meer omdat ze geen echte nieuwe features hebben.
Volgende ronde geef ik het weer een kans, als ze het weer wat veranderen.
Verwijderd
dus helaas
maarja ik ben nu lekker Tribes2 aan het spelen
Paar keer niet kunnen inloggen omdat ik weg was... Och ja...
Hoop dat ik het weer inhaal
Verwijderd
En de volgende ronde zijn hopelijk eindelijk de thieves
terug.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Plane`arion?
(quizzz: in welke serie hebben ze het over het Plane`arion?)
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Heeft me 2 rondes kunnen boeie
Wou weer mee doen.. maarja, ik heb er geen geld voor over!
Tis wel leuk spel, maar er zijn nog veel meer van dat soort spellen, en die zijn NIET Pay2Play..
Dus PA rot maar lekker op met hun WE-WANT-CASH..
(jaja ik weet dat ze het nodig hebben voor server etc
JAJAJAJJAJ ik weet het!! ikke!!!Op donderdag 11 oktober 2001 14:42 schreef Dinictus het volgende:
wat voor spel is dat dan?
Plane`arion?
(quizzz: in welke serie hebben ze het over het Plane`arion?)
het is:
.
.
..
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........
...........
............
.............
...............
SOUTH PARK
Naja ik ben dus ook out.
He da Borg zit jij niet in 18th? naam klinkt zo bekend.
Mmmh, ken ik jouw niet ergens vanOp donderdag 11 oktober 2001 22:05 schreef ORiON_JNFN het volgende:
Ik speel nog mee, zit samen met ThePartyBorg in de gal.
He da Borg zit jij niet in 18th? naam klinkt zo bekend.
tää on taas niin tätä
Verwijderd
Trouwens, ferion is beter (www.ferion.nl) en gratis!
Verwijderd
Geen informatie beschikbaar
Ikke bij TFD en BT
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Zijn zeker nieuwe alliances want het zegt mij niets.... 18th lijkt me een cluster alliance....Op vrijdag 12 oktober 2001 11:26 schreef ORiON_JNFN het volgende:
ToDs, 18th en TPS daar zit ik nou bij.
Heb nog steeds een hekel aan de triades van toen... (RB/Legion/Fury)
schijnt het zelfde te zijn als PA en is gratis.
ff groeien en je kan zo bij TDA (TFD is dood gegaan in EQ
Bier, Whiskey en Metal!!
ja ik ook welOp vrijdag 12 oktober 2001 11:43 schreef Timpie2000 het volgende:
Heeft iemand screenshots van de nieuwe layout?
Ben wel benieuwd wat daar zo verbeterd aan is..
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
now get your bitch ass back in tha kitchen.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
ToDs en TPS zijn nog van de vorige ronde, 18th is idd nieuw.Op vrijdag 12 oktober 2001 11:36 schreef Yuri het volgende:
[..]
Zijn zeker nieuwe alliances want het zegt mij niets.... 18th lijkt me een cluster alliance....
Heb nog steeds een hekel aan de triades van toen... (RB/Legion/Fury)
En over legion gesproken...zat vorige ronde in een cluster met t8p meeste daarvan waren ex-legion
Je begrijpt wel dat het zware tijden waren
Backstabbing bastards, en boven al NEWBEE BASHERS!! Ze vallen bijkans nog de mensen in de eigen gal aan die geen triad zijn!Op vrijdag 12 oktober 2001 17:17 schreef ORiON_JNFN het volgende:
[..]
ToDs en TPS zijn nog van de vorige ronde, 18th is idd nieuw.
En over legion gesproken...zat vorige ronde in een cluster met t8p meeste daarvan waren ex-legion![]()
Je begrijpt wel dat het zware tijden waren
We hebben met ToDs nog eens een grote aanval op t8p gedaan..helaas zaten er spionen in TodSOp vrijdag 12 oktober 2001 19:37 schreef Yuri het volgende:
[..]
Backstabbing bastards, en boven al NEWBEE BASHERS!! Ze vallen bijkans nog de mensen in de eigen gal aan die geen triad zijn!
2 dagen later kwam t8p ons ff terug pakken..kortom we hebben ons vermaakt....
Verwijderd
en i dont pay2play so its a waste of good game by meg mind