ik wil niet vervelend zijn maar illem en ik zitten midden in een match. dat plaatje waar jij op doorspeelt is dus het resultaat van een aantal slagen tussen illem en mij, dus het lijkt me niet echt verstandig dat jij daar mee verder gaat. en dat twee wedstrijden met dezelfde opslag beginnen vind ik nog tot daar aan toe, maar dat er midden in de game opeens een nieuwe speler wild de baan op rent kan ik niet begrijpen. zoek gewoon ff iemand in dit topic die aangegeven heeft dat hij nog iemand zoekt om tegen te spelen, of post zelf een "service".Op donderdag 18 oktober 2001 00:32 schreef HansLinkSite het volgende:
Okay, ik moet er maar aan geloven dan.
Ik kan er niets aan doen maar het is er weer
één van illem geworden, die liggen me het best. Dat strakke kan ik nog niet.(ik kan geen lijn op het scherm krijgen)
Het was onduidelijk voor wie hij was bestemd dus...
De opslag:
[afbeelding]
De return:
[afbeelding]
zet je psd online met je favoriete ftp-prog en plaats deze zin in je bericht/post:Met de melding dat ik dit weekend pas weer kan terugslaan, en dat ik geen idee heb hoe ik een lijntje met de voledige psd hier kan plaatsen, dus dat wil ik ook nog wel ff weten,
1
| http://www.jouwserver.nl/naamvandepsd |
dit is een voorbeeld, de url kan er ook anders uitzien (ziet er zoiezo anders uit tenzij jij jouwserver.nl hebt geregd
zo kan het ook voor een leuker effectje, maar het resultaat is hetzelfde
1
| [url=http://www.jouwserver.nl/naamvandepsd]dit is een link naar een psd[/url] |
maargoed, dat had je ook in de faq kunnen lezen dus het vriendelijke verzoek vanuit mijn ivoren torentje (inside joke) dat alsnog te doen.
welcomeThanx.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
wel, de eendOp donderdag 18 oktober 2001 11:17 schreef Oogst het volgende:
Het is echt triest, ik zie hier mensen die voor hun nieuwe layer gewoon het hele plaatje op één detail na weggooien en gewoon helemaal opnieuw beginnen. Als je dat graag doet maak je toch gewoon meteen zelf iets in je eentje, dan is het toch geen tennis meer?!?! Vooral die dropshot van Slash_ heeft gewoon maar amper meet iets te maken met de vorige plaat. Er is zelfs helemaal NIETS meer over uit de eerste plaat, zelfs geen fragment.
maargoed, je hebt idd wel gelijk. sommige slagen zijn wel heel lomp
illem en ik ook (allebei 1 keer). en verder, mwoa, weet niet precies wat het uitmaakt. wedstrijd wordt misschien wat minder "leuk" als er niet op de tegenstander wordt ingespeeld.Op donderdag 18 oktober 2001 11:54 schreef 2 het volgende:
Doen Pelle en ik ook, maakt dat nou uit.
[edit]jullie doen dat trouwens helemaal niet
Inderdaad. Het gaat er imho om om in te spelen op wat de ander heeft geproduceerd. Dit kan door een heel subtiele wijziging aan te brengen, maar ook door de image vor 80 of 90% te wijzigen.Op donderdag 18 oktober 2001 11:57 schreef nelis het volgende:
wedstrijd wordt misschien wat minder "leuk" als er niet op de tegenstander wordt ingespeeld.
Zolang maar duidelijk is welke elementen van de vorige slag zijn gebruikt om inspiratie op te doen voor de nieuwe, en je goed kunt zien dat je hebt geprobeerd met je nieuwe slag de vorige hebt proberen te overtreffen.
Dat denk ik dan wel ja. Ik ga zo nog even een return op 2 in elkaar prutsen, en daarna meppen we er allebei nog 1 keertje tegenaan.. en dan mogen jullie gaan bepalen wie d'r gewonnen heeft[edit]jullie dan dat trouwens helemaal nietwat Oogst (volgens mij tenminste
) bedoeld is een slag waar geen enkel element wordt gebruikt uit de vorige slag.
Verwijderd
Dus komt er nu 1 die voor iedereen bedoelt is:Op donderdag 18 oktober 2001 00:32 schreef HansLinkSite het volgende:
Okay, ik moet er maar aan geloven dan.
Ik kan er niets aan doen maar het is er weer
één van illem geworden, die liggen me het best. Dat strakke kan ik nog niet.(ik kan geen lijn op het scherm krijgen)
Het was onduidelijk voor wie hij was bestemd dus...

Als je er wat mee wilt doen graag!
PSD: http://home.wanadoo.nl/g4fmdk2/hondje.psd
* Pelle weet de bal echter te redden en probeert het met een lob:Op woensdag 17 oktober 2001 03:29 deed 2 Pelle in het stof bijten:

Verwijderd
Verwijderd
weet je wat we eigenlijk zouden moeten doen??
Het GoT-/13 Photoshoptennis team oprichten
ja, voor mij geldt hetzelfdeOp donderdag 18 oktober 2001 19:06 schreef illem het volgende:
spud, mag ik de PSD van de laatste hebben? puur om te kijken hoe je sommige dingetjes doet?
[ Voor 5% gewijzigd door Oefening op 09-04-2011 19:45 ]
Who dares to challenge me ?
Verwijderd
Dit bedoel ik nu !!Op donderdag 18 oktober 2001 11:15 schreef nelis het volgende:
ik wil niet vervelend zijn maar illem en ik zitten midden in een match. dat plaatje waar jij op doorspeelt is dus het resultaat van een aantal slagen tussen illem en mij, dus het lijkt me niet echt verstandig dat jij daar mee verder gaat.
Laten we dan duidelijk zijn voor wie het is, en ook met welke slag je terug komt (#) dat is wel zo duidelijk in een topic met 215 postings !!
Maar je hebt gelijk, sorry voor de vervelende tussen komst.
Bedankt voor de psd advies, scheeld me weer veel geklooi.
(nu nog ff een hondje africhten...)
ok, het was misschien niet zo duidelijk omdat illem mijn nick er niet bij had gezet maar als iemand een "service" post zonder dat hij een tegenstander heeft zegt hij dat er echt wel bij.Op donderdag 18 oktober 2001 20:23 schreef HansLinkSite het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nu !!
Laten we dan duidelijk zijn voor wie het is, en ook met welke slag je terug komt (#) dat is wel zo duidelijk in een topic met 215 postings !!
igg, illem heeft al een plaatje gepost als "service" waar je op kan reageren, dus problem solved
no problemMaar je hebt gelijk, sorry voor de vervelende tussen komst.
welcomeBedankt voor de psd advies, scheeld me weer veel geklooi.
Verwijderd
ik denk dat de meeste van de tennissers nog in een hevige strijd zijn verwikkeld..Op donderdag 18 oktober 2001 20:55 schreef mullah het volgende:
niemand die met mij een potje wil doen??
Verwijderd
Met tranen in mijn ogen constateer ik dat er nog steeds discovolgelingen zijn.Op donderdag 18 oktober 2001 18:44 schreef Pelle het volgende:
[..]
* Pelle weet de bal echter te redden en probeert het met een lob:
[afbeelding]
snif snif
get on the disco choo choo (Nightlife unlimited 1979)
Verwijderd
Verwijderd
Op donderdag 18 oktober 2001 21:09 schreef zzzflitzzz het volgende:
[..]
Met tranen in mijn ogen constateer ik dat er nog steeds discovolgelingen zijn.
[..]
uhm.. der ligt er een van mij klaar.. of durf je niet?Op donderdag 18 oktober 2001 21:15 schreef JayAnzee het volgende:
ik wil wel effe een nieuwe tegenstander..
kom maar op!
Verwijderd
van een 404tje voel ik me ech nie beter.Op donderdag 18 oktober 2001 21:25 schreef denki_akira het volgende:
[..]
Verwijderd
en of ik durf. maar ben net bezig met een nieuw potje tegen spuddy boy.Op donderdag 18 oktober 2001 21:40 schreef mullah het volgende:
[..]
uhm.. der ligt er een van mij klaar.. of durf je niet?
jay serveert »

Op donderdag 18 oktober 2001 22:04 schreef zzzflitzzz het volgende:
[..]
van een 404tje voel ik me ech nie beter.

Verwijderd
Tja...jpg kan wel, maar FrontPage( ja ja, ik weet het, BAGGER) ondersteund geen psd. Dus die kan ik er niet zo maar online krijgen.Op donderdag 18 oktober 2001 11:15 schreef nelis het volgende:
zet je psd online met je favoriete ftp-prog en plaats deze zin in je bericht/post:
code:
1 http://www.jouwserver.nl/naamvandepsd
ik weet het, ik ben een lastig kind, maar hier zit ik ff vast. En het is wel zo makkelijk voor de ander als die de psd mee krijgt. Mailen dan maar ?
Verwijderd
ik zou zeggen : download cuteftp | http://www.cuteftp.com/ |
dan zou t uploaden van een psd file niet meer zo moeilijk moeten zijn.
Verwijderd
Ik kan geen eens de psd in mijn page zetten met FrontPage, uploaden lijkt me geen probleem.Op donderdag 18 oktober 2001 23:06 schreef JayAnzee het volgende:
frontpage? als ftp programma?? gha.
dan zou t uploaden van een psd file niet meer zo moeilijk moeten zijn.
http://www.wsftp.com/Op donderdag 18 oktober 2001 23:02 schreef HansLinkSite het volgende:
[..]
Tja...jpg kan wel, maar FrontPage( ja ja, ik weet het, BAGGER) ondersteund geen psd. Dus die kan ik er niet zo maar online krijgen.
ik weet het, ik ben een lastig kind, maar hier zit ik ff vast. En het is wel zo makkelijk voor de ander als die de psd mee krijgt. Mailen dan maar ?
Verwijderd
waarom wil je zo graag een psd in je page zetten??Op donderdag 18 oktober 2001 23:12 schreef HansLinkSite het volgende:
[..]
Ik kan geen eens de psd in mijn page zetten met FrontPage, uploaden lijkt me geen probleem.
of mis ik hier iets? het gaat er toch om dat mensen die psd-file kunnen downloaden?? zodat ze hem verder kunnen gaan bewerken??
daarvoor hoef je m niet op een page (..) te zetten. je kunt gewoon het psd-bestand uploaden..
maar misschien zit ik er wel naast, en heb ik een paar posts niet gelezen ofzo?
Verwijderd
Ik hou me maar aan de regel, domme vragen zijn er niet, alleen dome antwoorden.Op donderdag 18 oktober 2001 23:19 schreef JayAnzee het volgende:
daarvoor hoef je m niet op een page (..) te zetten. je kunt gewoon het psd-bestand uploaden..
(wat op mij slaat !!)
Als ik hem domweg upload weet ik toch niet waar hij trecht komt, ik moet er toch een url van maken. Ik sleep trouwens.
Verwijderd
laat me alles es op een rijtje zetten :
jij wilt een psd bestand uploaden, zodat jouw 'tegenstander' hem kan downloaden en er wat moois van kan maken.
wat je nu nodig hebt is het volgende :
» een ftp programma (cute-ftp bijvoorbeeld)
» webspace (neem aan dat je dat wel hebt..)
» je psd file.
right?
nu ga je naar je ftp-programma, je geeft je username en password en je kunt je psd file uploaden naar je eigen webspace..
ik zou zeggen : succes. en als t je nog allemaal onduidelijk is, weet ik zeker dat er morgenvroeg wel een of andere slimmerik is die het je beter kan uitleggen. good nite
Verwijderd
Dit is duidelijk
Opslag van illem:

éérste return.

dit is een try-out naar een psd
Tjonge jonge..ik ook met mijn

Verwijderd
Misschien later ooit nog eens.
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
ben niet uber ofzo hoor maar denk wel dat ik op zijn minst ee minimaal niveau kan halen.
kunnne jullie nou ook zelf tekenen, want ik vind dat ik van mezelf meestal wel redelijk plaatjes kan bewerken maar als ik zelf iets probeer te teken ziet het er meestal als crap uit?
Verwijderd
dankjewel nelis!Op donderdag 18 oktober 2001 22:56 schreef nelis het volgende:
[..]
[afbeelding van de DENKi: Digital Art Gallery]
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:30 schreef denki_akira het volgende:
[..]
dankjewel nelis!
Verwijderd
Ik heb hier iets gelezen over lomp...<check it out !!>

doggy style psd
ps.hoeveel slagen nemen we p.p. ?
Verwijderd
Ik zou zeggen, teken een tekening zoals aleen jij dat kan, scan the basterd, en gooi hem over een leuke afbeelding heen. zie daar de opslagOp vrijdag 19 oktober 2001 19:54 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
ben niet uber ofzo hoor maar denk wel dat ik op zijn minst ee minimaal niveau kan halen.
kunnne jullie nou ook zelf tekenen, want ik vind dat ik van mezelf meestal wel redelijk plaatjes kan bewerken maar als ik zelf iets probeer te teken ziet het er meestal als crap uit?
Ik heb zelf net een mooie opslag klaar, maar moet eerst nog de hond afmaken, ha ha.

het heeft dan wel een hele tijd mogen duren maar hier issie dan, na een tijdje achter de bal aan hebben gerent, heppik em eindelijk trug kunnen slaan

tha PSD
http://www.media-id.nl/chin/snolox5.psd
Verwijderd
het basisplaatje::.

mij serve::.

return van Oogst::.

return van mij::.

en we zijn nog bezig...
lol!
Heeft er iemand hotdogs voor onder de matches?
[edit]
Ik moet trouwens zeggen dat ik de creaties van 2 en Pelle wel errug interessant vind!
Facinerend hoe een plaatje wat er zo uitzag nu ineens zo eruit komt te zien!
Mooi werk hoor!
Ook die van Helox-in-a-box en Snow-in-a-can vind ik errug mooi!
Zowieso, kan dit geen vast onderdeel zijn van GOT? Best lachu!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
heel mooiOp zaterdag 20 oktober 2001 00:35 schreef Helox-in-a-box het volgende:
snow zn return:
[afbeelding]
het heeft dan wel een hele tijd mogen duren maar hier issie dan, na een tijdje achter de bal aan hebben gerent, heppik em eindelijk trug kunnen slaan
[afbeelding]
tha PSD
http://www.media-id.nl/chin/snolox5.psd
De andere pics van jullie match zien er ook erg flex uit.
Verwijderd
ik bekijk de psd wel ff.
ik maak mn lijntekeningen in illustrator, maar kan ze ook in photoshop maken met paths maar wort dan blurriger dan alsik ze import vanuit AI.Op zaterdag 20 oktober 2001 20:42 schreef HansLinkSite het volgende:
Echt prachtig wat jullie hier laten zien,Helox-in-a-box & snow, maar is dit aléén maar in photo shop gemaakt ? Puur uit nieuwschierigheid hoor !
ik bekijk de psd wel ff.
verder is _alles_ helemaal zelf gemaakt, geen plaatjes ofzo en dat zijn mijn handen die je ziet
handen zijn kut om te tekenen, errug goed gedaan!Op zaterdag 20 oktober 2001 21:10 schreef Helox-in-a-box het volgende:
[..]
ik maak mn lijntekeningen in illustrator, maar kan ze ook in photoshop maken met paths maar wort dan blurriger dan alsik ze import vanuit AI.
verder is _alles_ helemaal zelf gemaakt, geen plaatjes ofzo en dat zijn mijn handen die je ziet
Verwijderd
Zit al vol spanning te wachten op de desbetreffend psd die mij mag toekomen. Happy Happy Joy Joy
Verwijderd
hehe, als het goed is ligt ie nu in je mailboxOp zaterdag 20 oktober 2001 23:45 schreef Spud het volgende:
OMG Commander Jaz, geweldige slag kerel!
Zit al vol spanning te wachten op de desbetreffend psd die mij mag toekomen. Happy Happy Joy Joy
we want more actionOp zaterdag 20 oktober 2001 17:20 schreef denki_akira het volgende:
ff een korte samenvatting wat er allemaal al is gebeurd tijdens de match Oogst vs mij (denki_akira, maar dat wisten jullie al)
het basisplaatje::.
[afbeelding]
mij serve::.
[afbeelding]
return van Oogst::.
[afbeelding]
return van mij::.
[afbeelding]
en we zijn nog bezig...
Verwijderd
dan moet je nog ff wachten...Op zondag 21 oktober 2001 05:32 schreef Helox-in-a-box het volgende:
[..]
we want more action
ik heb net ff wat radicale veranderingen gemaakt (er wat leuke vectoriale lijntjes ingeramt, die gelijk met de golven zijn, zwaar tof!)
maar dat komt allemaal nog
Ik daag Nelis uit voor een vriendschappelijk potje tennis... Laten we het eens proberen.
(ik zou je een mailtje sturen, maar kon je mailadres niet vinden.. misschien is het handig als je me ff contact...
lol, dit meen je toch niet echt he?Op maandag 22 oktober 2001 18:05 schreef Underscore het volgende:
Ok.
Ik daag Nelis uit voor een vriendschappelijk potje tennis... Laten we het eens proberen.
(ik zou je een mailtje sturen, maar kon je mailadres niet vinden.. misschien is het handig als je me ff contact...)
weet je wel niet hoe slecht ik ben?
anyways, naast dat ben ik nog met mijn laatste slag tegen illem bezig en ook nog met een wedstrjd tegen 3d-dude (als ie tenminste ooit nog wat van zich laat horen
anyways, dank voor het aanbod en misschien later nog een keertje
Verwijderd
het begon met deze service van /me :

vervolgens kwam Spud met een dope ass return

toen kwam jay met slag 3 op de proppen

een bal die met preciesie werd geretourneerd op de volgende wijze

en momenteel bijt Spud zich stuk op een volley van /me

edit: spud's return bijgevoegd.
Verwijderd
De laatste pic is errug phat Jay!Op maandag 22 oktober 2001 23:54 schreef JayAnzee het volgende:
spud vs jayanzee
het begon met deze service van /me :
[afbeelding]
vervolgens kwam Spud met een return, die zo hard was dat ie nu niet eens meer terug te vinden is op m'n hd. [misschien heb jij m nog Spuddy boy?]
toen kwam jay met slag 3 op de proppen
[afbeelding]
een bal die met preciesie werd geretourneerd op de volgende wijze
[afbeelding]
en momenteel bijt Spud zich stuk op een volley van /me
[afbeelding]
Verwijderd
Ik begrijp uit de text van nellis dat illem nog bezig is, dus ik wacht maar geduldig af.............
* Pelle vindt het heeeeel cool wat Spud en JayAnzee producerenOp maandag 22 oktober 2001 23:54 schreef JayAnzee het volgende:
spud vs jayanzee
nee, ik ben nog bezig met de laatste slag in onze wedstrijd, illem heeft al zijn slagen tegen mij al afOp dinsdag 23 oktober 2001 01:16 schreef HansLinkSite het volgende:
Ik begrijp uit de text van nellis dat illem nog bezig is, dus ik wacht maar geduldig af.............
ja errug vet, maar doen jullie wel nog wat met elkaars layers? beide maken steeds een andere layer die nix doet met de ander, ipc kan je gwoon een geflatte psd naar de ander sturen...Op dinsdag 23 oktober 2001 01:24 schreef Pelle het volgende:
[..]
* Pelle vindt het heeeeel cool wat Spud en JayAnzee produceren![]()
Daar was eerder in deze thread al een discussie over geloof ik... hangt van de spelers en hun onderlinge afspraken af hoe ver men gaat in het overnemen van andermans meuk.Op dinsdag 23 oktober 2001 03:54 schreef Helox-in-a-box het volgende:
ja errug vet, maar doen jullie wel nog wat met elkaars layers? beide maken steeds een andere layer die nix doet met de ander, ipc kan je gwoon een geflatte psd naar de ander sturen...
Helox: jij ook puik werk afgeleverd trouwens!
* Pelle gaat nu slapen en morgen 2's laatste volley definitief afsmashen
Verwijderd
als je goed kijkt [!], dan zul je wel zien dat er altijd wel iets van de vorige slag is bijven hangen in elk plaatje. ik geef toe, 't is niet altijd even duidelijk, maar ach..Op dinsdag 23 oktober 2001 03:54 schreef Helox-in-a-box het volgende:
[..]
ja errug vet, maar doen jullie wel nog wat met elkaars layers? beide maken steeds een andere layer die nix doet met de ander, ipc kan je gwoon een geflatte psd naar de ander sturen...
as je dr mar lol in hep tog!
Verwijderd

Verwijderd
Kleine moeite toch, altijd leuk om een ander te helpen. That's the hole GoT philosophy thiny, stuff
/me serveert

* Pelle kan maar net de bal redden:

/me heeft hieraan een makkie en stuurt Pelle de hoek in

* Pelle slaat echter snoeihard terug

/me is echter niet zomaar uit het veld te slaan en plaatst een uitgemeten passing langs de lijn

* Pelle is hier niet blij mee en probeert een backhand-volley

/me doorzag dat echter en rost een keiharde forehand het net over

* Pelle slaat de bal meteen keihard terug

/me lobt de bal op een hele sneaky wijze over Pelle heen

* Pelle rekt zich volledig uit en weet de rally te besluiten met een straffe smash

Slag 1: Nette opslag, laat ruimte over voor verbetering, maar een strak concept.
Slag 2: Gaat goed verder met het eerste ontwerp, maar voegt voor de rest weinig toe. Wel een duidelijk statement.
Slag 3: Geeft een goede draai aan de impressie. De sfeer wordt veranderd, en de aanzet tot het thema (11 sept) wordt gegeven.
Slag 4: Thema wordt verder uitgelicht, alhoewel er nog geen duidelijk statement gemaakt wordt. De sfeer wordt goed uitgebouwd..
Slag 5: De link met 11 september wordt duidelijk gelegd terwijl bepaalde aspecten uit het vorige ontwerp goed gebruikt worden. Beeld wordt m.i. zeer goed vormgegeven.
Slag 6: De draai aan het idee achter het ontwerp wordt door Pelle overgenomen, maar deze weet wel heel goed de sfeer en de vormgeving zijn eigen invulling te geven.
Slag 7: Twee borduurt verder op het concept, en weet met eenzelfde vormgeving en dezelfde beeldaspecten een soortgelijke boodschap over te brengen.
Slag 8: Pelle probeert de gedachte achter het ontwerp te wijzigen en doet dit door een thema uit de vorige slag uit te bouwen. Het geeft m.i. een interessante draai aan de battle.
Slag 9: Twee heeft door wat Pelle van plan is (hij probeert het thema van de battle te ontwijken) en weet hier op slinkse wijze gebruik van te maken. Pelle is aan de verliezende hand, en Twee heeft dit door. Hoewel dit m.i. een ace is, vindt ik het ontwerp niet denderend.
Slag 10: Pelle verliest, maar als een waardige tegenstander. Met de laatste slag weet hij niet alleen zijn eer te redden, hij laat ook nog zien dat een tweede battle tussen de 2 heren absoluut anders kan aflopen.
Reden voor het winnen van Twee is dus m.i. dat het thema niet goed genoeg gehandhaafd werd tijdens de battle. Ik zie slag 9 dan ook als een antwoord hierop van Twee. Maar dat kan ik natuurlijk mishebben
* Pelle ookOp dinsdag 23 oktober 2001 18:55 schreef 2 het volgende:
/me vond het een erg geinige wedstrijd.
't is lastig om objectief te blijven als je zelf meedoet, dus ik ga me van ieder commentaar onthouden
Ben alleen wel benieuwd naar waarom Underscore vind dat de hele game moet draaien om één thema. De bedoeling is IMHO geweest in te spelen op wat de ander gemaakt heeft en daar op de een of andere manier een draai aan te geven. Als dat een verandering van thema betekent, so be it
* Pelle was door een aantal mensen nog uitgedaagd voor een volgende match, maar:
Ben door PlayR gevraagd om mee te werken aan javahova.net en daar zal ook wel aardig wat tijd in gaan zitten. Daarnaast zijn dit allemaal slechts oefenpotjes voor 'the real thing' waar OzBoz en McVirusS al druk aan bezig zijn (toch?
Underscore: bedankt voor je commentaar iig!
En ja waarom over winnen praten, ik bedoel het gaat er toch meer om hoe je samenwerkt en op elkaar reageert dan dat je beter bent dan een ander. Ik vind zelf iig dat we juist dat heel goed gedaan hebben, we zagen telkens heel goed in waar het de ander om ging, en namen dat over terwijl we de ander toch prima op een verkeerd been wisten te zetten.
Verwijderd
om nou een winnaar aan te wijzen? neuh, ik vond eigenlijk dat zowel 2 als pelle voor een hoop leuke wendingen in de wedstrijd hebben gezorgd.
een cijfer voor de gehele match : 8+
btw. lees ik t nou goed, en zijn dr daadwerkelijk mensen bezig met 't maken van 'the real thing'?? [waarmee ik bedoel : een photoshop-tennis-battle-site..]
Mooie wedstrijd, tegenstanders waren erg aan elkaar gewaagd. Ik vond twee sterk beginnen en Pelle sterk eindigen. Twee behaald echter naar mijn mening een "krappe" overwinning
Verwijderd
Verwijderd
Had er nog 2 btw:

Haha, icon match!
met kip in zee bedoel je?Op dinsdag 23 oktober 2001 20:53 schreef Spud het volgende:
...
edit:
Haha, icon match!lol
great minds think alike
Verwijderd
/me mening is dat pelle de winaar is.
Als ik er toch 1 moet kiezen (wat niet moet) dan door slag 2 en de laatste van hem. Die vond ik wel vindingrijk !!!
Ik kan me voorstellen dat jullie veel tijd hebben doorgebracht met zoeken naar de juiste afbeelding.
Ook gewaagde kleuren gebruikt wat het geheel mooi maakte om naar te kijken, verder heb ik niet genoeg kennis om te beoordelen.
Petje af voor jullie bijde hoor.
(Heb er ook maar ff en nood icoontje op gezet)
Verwijderd

spud » zal kijken of ik nog erges een account kan vinden waar wel meer dan 1mb oppast, dus die psd komt eraan.
Verwijderd
http://www.fanweb.nl/PS/8.psd
sorry for the delay.
No offence, maar je tennist op wimbledon ook niet samenEn ja waarom over winnen praten, ik bedoel het gaat er toch meer om hoe je samenwerkt en op elkaar reageert dan dat je beter bent dan een ander.
Ik ook. Laat meer van dat soort spul zien.Ik vind zelf iig dat we juist dat heel goed gedaan hebben, we zagen telkens heel goed in waar het de ander om ging, en namen dat over terwijl we de ander toch prima op een verkeerd been wisten te zetten.
ik vind eigenlijk dat ze allebei hebben gewonnen...!
Pelle vanwegen die brilliante Osa woestijn, en 2 vanwege die supermooie twintowers met die contrast tekst eronder!
Ik vond ook de (als ik het zo mag noemen!) evolutie van de images facinereren, van een simpel plaatje naar Osama Bin Laden en van hem naar Disco en van disco weer naar tennis op het eind...
Mooie game!
Jullie hebben errug goed op elkaar ingespeeld!
Maarruh, kan iemand mij ff mailen hoe dat met die vierkanten gedaan wordt bij de eerste twintower pic van 2.
Ik kom er namelijk niet uit? fotosoep 6.
zwahiel@xs4all.nl
Pelle en 2 zorgden voor een 'op-het-puntje-van-je-stoel' match, terwijl JayAnzee en spud een strakke doch klassiek aandoende wedstrijd spelen; ter lering ende vermaek.
ik ben uitermate geanimeerd.
* Hangloozz durft er niet eens van te dromen dattie op dat niveau zou kunnen sjoppen
ik kan ze nu niet zien want mun compu is weer eens brak (Op woensdag 24 oktober 2001 00:29 schreef zwahiel het volgende:
Maarruh, kan iemand mij ff mailen hoe dat met die vierkanten gedaan wordt bij de eerste twintower pic van 2.
-lijnen trekken die de vierkanten vormen
-layer aanmaken
-vierkant selecteren met de magic wand tool
-vierkant vullen met een bepaalde kleur met de vul-tool (weet ik veel hoe dat ding heet
-layer opacity veranderen
-layer aanmaken
-vierkant selecteren met de magic wand tool
-enz
volgens mij was dit het gewoon maar dat zal ik wel bevestigen of tegenspreken als mijn @%#$@$@%#^-compu weer plaatjes laat zien
[edit]ik zie de plaatjes nu opeens wel (jaja, het is een rare wereld
[edit2]mijn mening over de twee lopende discussies:
-thema: nee
-winnaar: ja
Verwijderd
[oftopic] met intresse [/oftopic]
Als de hond éénmaal begraven is, wil ik een Z/W opslag wagen. Er is vast wel nog ergens een newb die er mee spelen wil. TOCH ???