W&L Meeting part 3

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.049 views sinds 30-01-2008

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Goed ik heb gereserveert mensen!

Voor 17 november bij florin&firkin. We gaan daar om 18:30 eten, en ik heb gezegd dat we daar al zullen zijn voor een 'borrel' vanaf 16:15 a 16:30. En het kon allemaal. Ik heb voor 21 personen gereserveerd dat ze meeeten. Ik kan nog tot een dag van te voren dit veranderen! Dus als niet echt iedereen die gezegd heeft dat ie meeeet hier reageert ga ik even iedereen af om te mailen voor de zekerheid.

Bedankt voor uw aandacht.

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:37

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

* KroontjesPen wenst alle deelnemers een hele fijne gezellige enz. enz. meting toe +:Y) :9

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 17:58 schreef el_marcianito het volgende:
Hele lieve onzin?
Goed, ik wil een kangoeroe (een echte natuurlijk) op een onbewoond eiland die pluizig en blauw is en oranje.

En natuurlijk ook troetelbeertjes in een my little pony huis met barbiespulletjes. (en :r:r:r mag nu natuurlijk weer niet, want dan is het niet lief meer)
Maar ga je dan niet als gemene bioloog hun anatomie bestuderen? Dat is niet lief meer natuurlijk... Wel interessant trouwens. Hoe zou zo'n troetelbeertje dat doen: zo hoog stuiteren met zo'n pluizige vacht?

Verwijderd

Maar ga je dan niet als gemene bioloog hun anatomie bestuderen? Dat is niet lief meer natuurlijk... Wel interessant trouwens. Hoe zou zo'n troetelbeertje dat doen: zo hoog stuiteren met zo'n pluizige vacht?
MOet ik nog ff over denken hoor... Er zijn niet zo veel troetelbeertjes (heb er nog niet zo veel (lees geen) zien lopen eigenlijk) dus dat moet dan wel rode lijst 1 zijn hierzo.. (of hoe je zoiets dan ook noemt bij dieren/fantasiefiguren)

Maar dat boeit verder niet zo, het leidt alleen maar af van de logische conclusie: slopen die zooi!!!

(ik ben toch zo lief *D >:) )

Ennuh, FCA, duidelijk dat je geen wvb geeft... Ik weet niet precies waar het geblaat tot nog toe over ging, maar niet over statistiek :) daar heb ik gewoon een aangeboren talent voor (:?)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:51

MaDLiVe

.-Observer-.

Op dinsdag 06 november 2001 11:31 schreef FCA het volgende:
Dit is een verkapte schoppost....

Gelukkig heeft el_marcianito goed opgelete bij Wiskunde voor Biologen, hoewel ik daar geen les kon geven door tijdgebrek.

Er zijn trouwens maar liefst 2 Jazz-café's in Utrecht, helaas is 1tje daarvan slechts op woensdag en donderdag echt een jazz-café (wel met Jam-sessies!), en is de ander gewoon kut (heb ik gisteren met een paar mensen gezeten).
Had een hele goedkope uitstraling, en de muziek de ze daar speelden was ook niet echt jazz ofzo...
Misschien hadden ze een slechte dag :)

Wel vaag zeg dat 1 van de jazz cafe's enkel op do en woe is geopend, nuttig voor je omzet :?

Blijf zoeken :7

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Wiskunde voor biologen: hopeloos? >:) We hebben het hier wel over biologen he?

En wat moeten wij in een jazzcafe???

• Morgoth
Uh goeie vraag :?

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op woensdag 07 november 2001 00:00 schreef Captain Proton het volgende:
Wiskunde voor biologen: hopeloos? >:) We hebben het hier wel over biologen he?

En wat moeten wij in een jazzcafe???
Lees een paar pages terug :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Wij moeten daar niets. ;)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-01 21:35

FCA

Op dinsdag 06 november 2001 22:00 schreef MaDLiVe het volgende:

[..]

Misschien hadden ze een slechte dag :)

Wel vaag zeg dat 1 van de jazz cafe's enkel op do en woe is geopend, nuttig voor je omzet :?

Blijf zoeken :7
Het is niet echt een Jazz-café, alleen op woensdag hebben ze een jazz-jam avond, en op donderdag vaak een blues-jam avond.

En dat andere café was ik misschien gewoon bevooroordeeld tegen ofzo.

Maar als tegenwicht voor de destructieve hard-rock café's is het niet veel soeps, dat moet ik toegeven...

En in WvB geen statistiek?
Wat krijgen jullie dan? Kringintegralen, stelling van Gauss, Green, Stokes? Lijkt mij niet leuk voor al die miepjes die eigenlijk Geneeskunde wilden doen....

Verandert z'n sig te weinig.

• Elvhenk
  • Laatst online: 18:26

Elvhenk

Madam Mikmak

Nou, Firking heeft ook entertainment na half 11 hoor: Creamy disco noemen ze dat... OEH! Waar is me zonnebril? 8-)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op donderdag 08 november 2001 11:22 schreef Elvhenk het volgende:
Nou, Firking heeft ook entertainment na half 11 hoor: Creamy disco noemen ze dat... OEH! Waar is me zonnebril? 8-)
Die heb je al op, slimpo. :+

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Op donderdag 08 november 2001 13:12 schreef Lord Daemon het volgende:

[..]

Die heb je al op, slimpo. :+
Nee mr. smartiepants, die smiley daar is het gevolg van het zoeken... :P

Verwijderd

En in WvB geen statistiek? Wat krijgen jullie dan? Kringintegralen, stelling van Gauss, Green, Stokes? Lijkt mij niet leuk voor al die miepjes die eigenlijk Geneeskunde wilden doen....
Op dit moment hele simpele afgeleiden en functies van een rechte lijn opstellen (jaja, was weer nuttig vandaag)

Die miepjes hebben wel genoeg aan het woord wiskunde denk ik >:)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Zegguh - dat heeft iedereen toch al gehad om de middelbare school? :?

Gewoon ff volgend jaar als keuzevak wat wiskunde bij ons komen volgen. :+

• Gnoom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2024
Op donderdag 08 november 2001 16:43 schreef Lord Daemon het volgende:
Zegguh - dat heeft iedereen toch al gehad om de middelbare school? :?

Gewoon ff volgend jaar als keuzevak wat wiskunde bij ons komen volgen. :+
Alsof er hier alleen maar de-middelbare-school-al-gehad-mensen rondlopen

Iedereen is speciaal, behalve ik.

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:04

Basszje

Reisvaap!]

Ff weer serieus trouwens ( ik eet ook mee! (voor de zekerheid :P ) ) . Hoe veel kost het eten in de Fiddler eigenlijk ( ivm met de hoogte van het bedrag die ik de pin automaat ofzo afhandig mot maken ) .

(beetje streefbedrag dus ) ( en ik neem aan dat ze ook iets vleesloos hebben :? ) .

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Alsof er hier alleen maar de-middelbare-school-al-gehad-mensen rondlopen
We hadden 't over Wiskunde voor Biologen. :)

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Zucht....helaas heb ik een probleem op de 17e. Nu ja een jarige oma die 'nog één keer in haar leven' de hele familie bij elkaar wil hebben.

Ik kan dus helaas niet komen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Morgoth
www.florinutrecht.nl kan je het menu uitgebreid bekijken :)

Ik ga vanavond deze thread weer ff updaten.

• Gnoom
Op donderdag 08 november 2001 17:23 schreef Lord Daemon het volgende:

We hadden 't over Wiskunde voor Biologen. :)
Ehhmm...taj ik wou ook gewoon eens eeen keer iets stoms zeggen :)

enneh..nog een vraagje...al die titels als

Hersenen
de waarheid
vormloos
de dood
reiki

Wat is daar aan te doen? Ik vind ze erg vervelend, want ik heb nog steeds geen idee waar ze over gaan (behalve als ik ze helemaal doorlees natuurlijk maar daar heb ik geen tijd voor :7).....het hoort niet, zulke titels, maar om ze helemaal aan te geven lijkt me ook weer overdreven..rot

Hoor ik dit eigenlijk ergens anders te vragen? Lieve adjes zeker....

Verwijderd

Gnoom: wat soms helpt is een van de modjes (Diadem, Lord Daemon, of Morgje :P ) via ICQ of email vragen of ze de titel aan willen passen...

Ik erger me vaak ook aan nietszeggende titels.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

De ultieme plaats voor alle W&L-gerelateerde verzoeken is en blijft natuurlijk: wlmods@tweakers.net :)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Oe wat heb ik er een zin in :7

Verwijderd

mmm het spijt me maar ik zal me moeten terug trekken.
het kan zijn dan ik me later nog aan meld of gewoon op kom dagen. (dit lijkt me kwa planning niet echt een ramp gezien ik zo i zo al niet meer zou mee eten)
ik zit financeel gewoon niet echt lekker en dan vind ik het in princiepe nuttenloos om dan uit hoeken en kieren geld te regelen om naar een meeting te gaan, dan kan ik beter dat geld voor nuttigere dingen gebruiken.

Verwijderd

Zegguh - dat heeft iedereen toch al gehad om de middelbare school?
Ja, en?
Gewoon ff volgend jaar als keuzevak wat wiskunde bij ons komen volgen.
Uhhh.. :)

• FCA

FCA

Ah toe...
Dan komen wij misschien wel een keuzevak biologie volgen....

Misschien dan...

Je hebt zelfs een vak mathematics for poets hier (iig op de University College), dus d'r zal ook wel wat voor jou bij zitten. Topologie en Meetkunde bijvoorbeeld. Om de hersenen niet te veel ontspanning te geven...

Verwijderd

Jaja, en wat mag dat dan voor vaag vak wezen? :?

Maarruh, als ik zo gek ben, moet je toch echt naar bio komen hoor

>:) WE WETEN JE TE VINDEN >:)

(Naja, met een beetje geluk dan)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ah toe...
Dan komen wij misschien wel een keuzevak biologie volgen....
Heb ik al gedaan, Celbiologie - een of ander gaar vak met alleen maar natuurkundigen en scheikundigen - en een boek van 1200 pagina's. :)

• Gnoom
WAAR IK OOK OPEENS ACHTERKOM is dat morgoth de topic begonnen is die "De waarheid" heet.... moet ik nou aan moddereters gaan vertellen dat moddereters topicnamen verzinnen waar je niks mee kan? :?

En zijn er ook nog leuke dingen aan biologie? Ik ben soms bang dat ik tijdens de les in zo'n diepe slaap val dat ik er nooit meer uitkom. Vroeger leek het me wel leuk, leuker dan natuurkunde, maar ik had geloof ik totaal verkeerde verwachtingen. 'k Vind bio nu echt stom...

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op zondag 11 november 2001 14:51 schreef Gnoom het volgende:
WAAR IK OOK OPEENS ACHTERKOM is dat morgoth de topic begonnen is die "De waarheid" heet.... moet ik nou aan moddereters gaan vertellen dat moddereters topicnamen verzinnen waar je niks mee kan? :?

En zijn er ook nog leuke dingen aan biologie? Ik ben soms bang dat ik tijdens de les in zo'n diepe slaap val dat ik er nooit meer uitkom. Vroeger leek het me wel leuk, leuker dan natuurkunde, maar ik had geloof ik totaal verkeerde verwachtingen. 'k Vind bio nu echt stom...
Komt waarschijnlijk door onze demente lerares, die de dingen blijft uitleggen en nooit snapt dat er ook mensen zitten die de uitleg uit een boek kunnen halen |:(

nog maar 6 nachtjes slapen!!!

Verwijderd

Bio is best leuk hoor, iig bepaalde delen... Ik zou je niet aanraden om meteen te beginnen met biosystematiek, maar planten- en microbiologievakjes zijn best te doen :)

Wat ik nooit snap zijn mensen die voor hun plezier wiskunde gaan doen. Echt zwaar ziek >:)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op zondag 11 november 2001 19:58 schreef Captain Proton het volgende:
Bio is best leuk hoor, iig bepaalde delen... Ik zou je niet aanraden om meteen te beginnen met biosystematiek, maar planten- en microbiologievakjes zijn best te doen :)

Wat ik nooit snap zijn mensen die voor hun plezier wiskunde gaan doen. Echt zwaar ziek >:)
Hahaha, idd, het enigste enge vak >:)

Verwijderd

Ik wil ook wel mee!

• Morgoth
Op zondag 11 november 2001 14:51 schreef Gnoom het volgende:
Ik hou eik wel van cryptische topicnaam beschrijvingen. Maar ik ben ook altijd gewend om alle topics door te kijken, dat moet ik sowieso als mod zijnde dus doet het er voor mij niet zo toe hoe een topic heet. Ik zal hem ff wijzigen :D

• Gnoom
Op zondag 11 november 2001 19:58 schreef Captain Proton het volgende:

Pff, 't is de hoogste vorm van nadenken naar mijn mening...daar hou ik van, nadenken...soms
Op zondag 11 november 2001 20:19 schreef MaDLiVe het volgende:

Hahaha, idd, het enigste enge vak >:)
Wiskunde is zoo cool, maar jij met je B1 weet er gewoon niks van af hoe het is 8-) Toch...alle respect voor je hoor.
Op zondag 11 november 2001 21:08 schreef morgoth het volgende:

Ik hou eik wel van cryptische topicnaam beschrijvingen. Maar ik ben ook altijd gewend om alle topics door te kijken, dat moet ik sowieso als mod zijnde dus doet het er voor mij niet zo toe hoe een topic heet. Ik zal hem ff wijzigen :D
O JEE, je was alleen aan jezelf aan het denken....maar nu niet meer dus, top hoor...applaus voor de modjes hier, ze doen hun best :)

Verwijderd

Heb ik al gedaan, Celbiologie - een of ander gaar vak met alleen maar natuurkundigen en scheikundigen - en een boek van 1200 pagina's.
Eitje :)
Bij mij zaten er btw vooral biologen (voor zover ik het kon zien), en het boek was toch echt een stuk dunner (hoefde ik minder bladzijden niet/half te lezen met m'n ogen half open)

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Ik kan helaas niet komen :(

Erg balen, maar er is niets aan te doen ;(

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• FCA

FCA

Diadem!!!

Waarom niet ????

Snif... :'(
nu zal ik nooit je ware identiteit achterhalen... ;)
Maar goed, nu zal ik waarschijnlijk een serieus probleem krijgen als ik de groep op CS wil vinden...
Of ik kan allerlei foto's van Utrechtse beta's op W&L gaan opzoeken....

• Lordy79
  • Laatst online: 11:06

Lordy79

Vastberaden

FCA... het enige waar je NIET bang voor hoeft te zijn, is dat je de W&L'ers niet zult herkennen... >:)

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

FCA: je kent mij toch? :)

Ik ben er om 16:00 uur, dus dat moet lukken...

En Diadem: GRRR!!! Balen :(

(Zal verder maar niks zeggen, dat komt misschien wat hypocriet over :) )

• Morgoth
Ik heb iedereen nog even gemaild voor verificatie voor als ze deze topic niet meer checken. Gaarna daar op te replyen wil je zeker zijn van een plekje voor het eten. Reply je niet dan verwijder ik je van de lijst!

Tijd: 16:00 (later kan uiteraard ook, maar moet je zelf de weg vinden)
Programma: Rond een uur of 16:00 verzamelen op Utrecht CS. Dan naar Firkin lopen, en daar ook eten (??).

Morgoth
Duur
Lord Daemon
Cheatah
Kyori
Sandalf
Elvhenk EET NIET MEE
Virtual-nobody
Absolyte
Reyn_Eaglestorm
el_marcianito EET NIET MEE
FCA
MaDLiVe
Captain Proton
Hybridz
Whaletyr
BaSSzje
Gnoom
GenetiX
Zentair EET NIET MEE
Sandra198

Verwijderd

FCA
Ik zou je best gerust willen stellen, maar ik weet nog niet of ik er wel om 4 uur ben op het station.

Dus ja... Veel succes enzo >:)
(denk alleen niet dat je er erg veel moeite mee gaat hebben, maar ok)

BTW, ik weet al een leuk verjaardagscadeautje voor je, als ik daar aan kan komen.........

• Gnoom
Op dinsdag 13 november 2001 23:54 schreef morgoth het volgende:
Ik heb iedereen nog even gemaild voor verificatie voor als ze deze topic niet meer checken. Gaarna daar op te replyen wil je zeker zijn van een plekje voor het eten. Reply je niet dan verwijder ik je van de lijst!
Beteknd dat nou dat iedereen in die lijst een mail moet hebben gehad? Nou ik niet hoor, maar ik heb het wel aan mn mammie gevraagd of het mag, en ondanks dat ze dan haar verjaardag viert, heeft ze het goedgekeurt...natuurlijk omdat ik een goede begeleider als madlive mee heb.

• Morgoth
Op woensdag 14 november 2001 16:37 schreef Gnoom het volgende:

[..]

Beteknd dat nou dat iedereen in die lijst een mail moet hebben gehad? Nou ik niet hoor, maar ik heb het wel aan mn mammie gevraagd of het mag, en ondanks dat ze dan haar verjaardag viert, heeft ze het goedgekeurt...natuurlijk omdat ik een goede begeleider als madlive mee heb.
Ik heb een mailtje gestuurd naar je zonnet account, die stond in je got-profile. Als je die niet meer gebruikt moet je je email adres even wijzigen :)

• FCA

FCA

Op woensdag 14 november 2001 16:36 schreef el_marcianito het volgende:
FCA
Ik zou je best gerust willen stellen, maar ik weet nog niet of ik er wel om 4 uur ben op het station.

Dus ja... Veel succes enzo >:)
(denk alleen niet dat je er erg veel moeite mee gaat hebben, maar ok)

BTW, ik weet al een leuk verjaardagscadeautje voor je, als ik daar aan kan komen.........
Ach, de startrek meeting mensen vond ik ook altijd wel...
Dus als iedereen hier daarop lijkt. Dus neem je Spock oren meer >:)
En ach, ik print wel heel groot een foto van Lord Daemon van 2 jaar terug uit... Kan ik iedereen gaan vergelijken >:)

Verjaardagscadeau> Oh jee, als wraak voor de het etherische plantenboek?
Ben benieuwd....

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op woensdag 14 november 2001 20:57 schreef FCA het volgende:

[..]

En ach, ik print wel heel groot een foto van Lord Daemon van 2 jaar terug uit... Kan ik iedereen gaan vergelijken >:)
Als je 't aandurft mag je ook een recente hebben :P

Afbeeldingslocatie: http://www.phys.uu.nl/~gijsbers/tweak/lorddaemonklein.jpg

• FCA

FCA

Ik zat meer aan deze te denken....

Afbeeldingslocatie: http://www.phys.uu.nl/~venselr/plaatje.jpg

Maar ik vrees dat ik je dan niet vindt... :P

Oh ja, voor de liefhebbers, ik kan hem ook zo'n 4 keer zo groot (4x lengte, 4x breedte) krijgen >:)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op woensdag 14 november 2001 23:47 schreef FCA het volgende:
Ik zat meer aan deze te denken....
NEEE!!!! Ik ga die gasten van A-es-kwadraat slachten!! Wraaaahhh! :P

• Gnoom
Op woensdag 14 november 2001 16:52 schreef morgoth het volgende:

Ik heb een mailtje gestuurd naar je zonnet account, die stond in je got-profile. Als je die niet meer gebruikt moet je je email adres even wijzigen :)
Ik was eerst even 2 seconden zo stom om er niet aan te denken dat jullie alleen mn zonnet adres hebben, maar toen ik daarna mn outlok bekeek zag ik toch ECHT GEEN mailtje.

Maar ik verander het toch wel even....kan het naar mn hotmail.

• Gnoom
Heee, het is veranderd, maareh, als je nou perongeluk je email verkeerd intypt ben je toch hardstikke de lul? Je krijgt gelijk een ander password, dus je kan het niet meer veranderen, en als een naar iemand het mailtje krijgt, kan het helemaal mis gaan ;(

Ik had het mailtje namelijk eerst even niet, dus ik schrok een beetje, maar het blijkt mee te vallen, dus wou ik nu nog even vragen om het mailtje weer te sturen, zodat ik eindelijk eens helemaal officieel aangemeld kan zijn.

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

LOL Wat een fraaie foto van LD! >:)

Als je door de waas heen kijkt, dan ben ik dit...

Afbeeldingslocatie: http://elvhenk.homestead.com/files/AstralElvhenk.jpg

Met dank aan LD! :*

Verwijderd

NEEE!!!! Ik ga die gasten van A-es-kwadraat slachten!! Wraaaahhh!
Maar waarom? Die foto is toch hartstikke schattig >:)

Verwijderd

Verjaardagscadeau> Oh jee, als wraak voor de het etherische plantenboek?
Ben benieuwd....
Nee, zo flauw ben ik niet :)

Je hebt het helemaal aan jezelf te denken >:)

(hmmz, dat zou een wraakactie ook zijn |:( )

• Morgoth
Gnoom heeft mail op z'n hotmail account :)

Tijd: 16:00 (later kan uiteraard ook, maar moet je zelf de weg vinden)
Programma: Rond een uur of 16:00 verzamelen op Utrecht CS. Dan naar Firkin lopen, en daar ook eten om 18:30!!

Morgoth
Duur
Lord Daemon
Cheatah
Kyori
Sandalf
Elvhenk EET NIET MEE
Absolyte
el_marcianito EET NIET MEE
FCA
MaDLiVe
Captain Proton
Hybridz
Whaletyr
BaSSzje
Gnoom
GenetiX
Zentair EET NIET MEE

Ik heb nu gereserveert voor 17 november om 18:30 eten en vanaf 16:15 a 16:30 aanwezig zijn. Ik kan nog tot maximaal een dag van te voren het aantal dat mee-eet reserveren! Dus be certain!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Heee, het is veranderd, maareh, als je nou perongeluk je email verkeerd intypt ben je toch hardstikke de lul? Je krijgt gelijk een ander password, dus je kan het niet meer veranderen, en als een naar iemand het mailtje krijgt, kan het helemaal mis gaan
Dan ga je naar LA (bij een vriend) of stuur je een mailtje naar een ad/mod en komt het allemaal weer goed. :)

• Gnoom
TOP!!! hij is aangekomen, en ik heb al wat teruggestuurd! al word het geen heel verassende brief, want je weet al dat ik mee ga, maar toch.... 't is een hele eer...mail van Gnoom * Gnoom :r over zichzelf

Verwijderd

LD: is dat een nieuwe bril en een bakkebaard die ik daar ontwaar? LOL! En dat haar begint nu echt zeer lang te worden. Ben je van plan het nooit meer te laten knippen, zoals simson?

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik moet je teleurstellen: de bril is niet nieuw. :)

Het haar ga ik ooit nog wel laten knippen hoor. :P

Verwijderd

Het haar ga ik ooit nog wel laten knippen hoor.
Dat kun je toch nooit met zekerheid zeggen? :P

• Morgoth
Goed ik het nu het precieze aantal erbij gezet. Het staat op 17. Dus de rest heeft pech :+

Verwijderd

Even off-topic; kan iemand wat meer vertellen over het spontane onstaan van die Lacrimosa-clan hier?

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op vrijdag 16 november 2001 15:50 schreef Kyori het volgende:
Even off-topic; kan iemand wat meer vertellen over het spontane onstaan van die Lacrimosa-clan hier?
NEE :)

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 18:35 schreef MaDLiVe het volgende:

NEE :)
Jij hoort er niet bij, dus je hebt geen recht van spreken. :P

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Okay, hebben we er zin in!?!?!?!! YEAH!!!! :)

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Btw, wie hebben er allemaal een digitale camera oid??? :P

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

ikke niet ik ga lekker ouderwets analoog bezig :)

gezien de reacties is iedereen aan het uitslapen... :) om vanavond lekker fit te wezen :)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

Ik neem ook gewoon mijn 30 jaar oude fotogeval mee... 't is de bedoeling vat het rolletje vandaag vol komt :)

Maar nu eerst nog ff ontbijten en daarna op mn gemakje naar Utrecht... Tot straks!

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Ik begrijp het al...

[Waarschuwing:]

Neem lasbril mee!

[/Waarschuwing:]

indien niet in je bezit neem donkere bril mee. dit als je morgen geen flits-ogen wil hebben.... >:)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Mijn ogen zijn nog afgehard van vorige week... :P

Verwijderd

/me is er helemaal klaar voor

Ik ga mij zo maar eens even richting de bushalte begeven. :)

Verwijderd

/me neemt digitale camera mee :)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ja, dat is mijn schuld. :) Morgoht, Sandalf en ik zijn overigens gisteren naar een concert van hen geweest en het was kewl.

• Morgoth
Dees kan dicht nu :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.