Verwijderd

Ik beloof plechtig mijn "dure" vocabulaire thuis te laten.

Dat doe ik eigenlijk altijd als ik de deur uitga, mits ik natuurlijk in gesprek raak met personen die het nodig achten de minder gebruikelijke woorden der Nederlandse taal te gebruiken in een gesprek.
Dit is echt een hoogst verwarrend antwoord mijn beste.
Moet ik u nu wijzen op uw bijzonder recalcitrante gedrag of uw geringe beheersing onzer moedertaal?

Verwijderd

heb ik al eens verteld wat voor klere hekel ik aan dat gehele western gedoe heb.

ik hoop dus zwaar dat dat dan niet zoŽn soort bar is. anders heb ik medelijden met die bar. heb namelijk nogal de neiging om onverdraagelijk sarcastiesch te worden over dat cowboytje spelen.
Vertrouw nou maar op ons en neem gewoon die cowboyhoed mee, dan komt het allemaal wel goed :)
(vooral als je hem per ongeluk toch vergeet en van de juiste muziek houdt >:))
mwah verhouding is 20 op 1 ofzo
Valt me van me tegen morgje.. Rekenen is niet bepaald je sterkste kant geloof ik, of verwacht je dat er nog erg veel aanmeldingen komen? >:)

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 12:49 schreef el_marcianito het volgende:
Treed in details, alstublieft. Ik zou gaarne willen vernemen om welke reden u mijn antwoord als verwarrend beschouwd.
Moet ik u nu wijzen op uw bijzonder recalcitrante gedrag of uw geringe beheersing onzer moedertaal?
Ik wil u er gaarne op wijzen dat beide "beschuldigingen", waar u mij op poogt te wijzen, ongefundeerd, en daardoor, niet valide zijn.

Verwijderd

defineer astublieft even wat u met moedertaal bedoelt.
u duit waarschijnlijk op het ABN maar gezien de term moedertaal verwijst naar de taal die het volk in nederland spreek kan dit onmogelijk ABN zijn, gezien elke inwoner van dit land toch weer zijn eigen versie zal hebben van die taal, all deze kleine fluctuaties in de standaart zullen er zeker voor zorgen dat u moedertaal en ABN niet gelijk aan elkaar kan zetten, daarom zou ik graag weten wat u precies bedoelt met de sugestieve term moedertaal.

moeilijke woorden zul je me niet snel zien gebruiken maar slap lullen kan ik wel >:) zie ook onderschrift.

<edit is niet helemaal waakker en moest ff wat in het bericht tweaken x2 nu al. ben echt niet wakker |:( >

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Valt me van me tegen morgje.. Rekenen is niet bepaald je sterkste kant geloof ik, of verwacht je dat er nog erg veel aanmeldingen komen?
Morgje? Hmpf, morrie tot daar aan toe maar morgje? bah !

:)

En zeur niet, ik moet toch wat zeggen tegen domme users ;)

Verwijderd

als ik correct ben komt 50% van de W&L vrouwen.
das 1 dus.

Verwijderd

Treed in details, alstublieft. Ik zou gaarne willen vernemen om welke reden u mijn antwoord als verwarrend beschouwd.
Wel nu, mijn beste, het gaat om een woord dat slechts vier letters telt. Mits heeft als betekenis: gesteld dat. Oftewel, U beweert alleen uw "dure" vocabulaire te benutten wanneer uw omgeving daar totaal geen behoefte aan heeft.
Ik wil u er gaarne op wijzen dat beide "beschuldigingen", waar u mij op poogt te wijzen, ongefundeerd, en daardoor, niet valide zijn.
Hier zal ik mij beperken tot een uiterst ordinaire, doch krachtige opmerking mijner zijde: Zie boven.
defineer astublieft even wat u met moedertaal bedoelt. u duit waarschijnlijk op het ABN maar gezien de term moedertaal verwijst naar de taal die het volk in nederland spreek kan dit onmogelijk ABN zijn, gezien elke inwoner van dit land toch weer zijn eigen versie zal hebben van die taal, all deze kleine fluctuaties in de standaart zullen er zeker voor zorgen dat u moedertaal en ABN niet gelijk aan elkaar kan zetten, daarom zou ik graag weten wat u precies bedoelt met de sugestieve term moedertaal.
Inderdaad duidde ik op het ABN. Weliswaar spreken de meeste inwoners van dit land in velen dialecten, welke hiervan in beperkte mate afwijken, zij zullen toch de Nederlandse taal onderwezen krijgen danwel gekregen hebben en dit zal dan ook de taal zijn welke zij schrijven. Dit blijft tenslotte een geschreven discussie.

Anders ligt het natuurlijk bij personen afkomstig uit het buitenland of welke op andere wijze een andere moedertaal hebben. In mijn eerdere, moet ik bekennen kortzichtige, doch niet geheel onlogische aanname heb ik deze mogelijkheid totaal buiten beschouwing gelaten als zijnde irrelevant.

Verwijderd

En zeur niet, ik moet toch wat zeggen tegen domme users
Hierbij ga je toch echt tegen het 66e gebod in, o Morgje. >:)

66) Gij zult niet neerbuigend zijn jegens uwen usertjes.

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 13:39 schreef el_marcianito het volgende:
Dit blijft tenslotte een geschreven discussie.
deze discusie waarschijnlijk wel maar ik meende te begrijpen dat de heer kyori het erover had zijn moeilijke woorden thuis te laten liggen wanner hij naar de W&L meeting ging, en ik weet niet hoe u zoŽn meeting ziet maar ik had niet echt de indruk gekregen dat er op die meeting via een een geschreven dialoog gecommuniceert zou worden.
Graag will ik u er ook op wijzen dat in de geschreven taal ook wel degelijk afwijkingen van de norm voor komen.
of nog erger het gebruik van een geheel niet officeel erkende taal.
eenige voorbeelden van een afwijkend geschreven nederlandse zin:
"wah mot je"
uiteraard word hier op "wat moet u" of "wat moet je"
en ook zie ik meer der maals op het GoT Forum dat er niet bestaande of erkende woorden worden gebruik zoals b.v.:
"wwwwaaaazzzzzzaaaap"
hiermee word de zin "what is up" of het "whatŽs up" zoals het vaker gebruikt word, dit is amerikaanse ŽslangŽ voor de zin "hoe gaat het met u"
ik denk dat het vrij duidelijk is dat er zelfs in een gescreven dialoog niet een vaste norm ligt voor moedertaal.

Verwijderd

Stratos, u heeft volkomen gelijk (en ik geen zin om er tegenin te gaan :))

Verwijderd

/me bullshit mode off
/me brain on

zo zie je maar weer met gewoon dom lullen,
lul je alles eruit. :)

trouwens toen ik zij dat 50% niet kwam en er dus maar 1 vrouw naar W&L meeting kwam. ik loog.

zover ik nu weet komt 66.6% van de vrouwlijke posters uit W&L.

/me komt er nu pas achter dat el_marcianito een vrouw is :Z

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

heb ik al eens verteld wat voor klere hekel ik aan dat gehele western gedoe heb.
Ik ook, wees gerust. :) Hoewel er dus wel allerlei country dingen aan de muur hangen, wat mij doet vermoeden dat het ooit een country-bar was, is het nu een metal-tent. :)
Waarde heer Daemon, Uw poging een lemma te postuleren waarvan de vaagheid grenst aan die van het intuïtionisme van Brouwer getuigt naar mijn mening van een gebrek aan kennis van Jungs interpretatie van de freudiaanse levenslooppsychologische benadering van de ontwikkeling in de volwassenheid en de ouderdom als multidimensioneel en multicausaal proces.
Daarnaast kan ik iemand die zich in cognito verschuilt achter een username waarvan iedereen in eerste instantie vermoedt dat zij refereert naar een hersenspinsel van Paus Innocentius VIII, natuurlijk moeilijk serieus nemen. - etcetera
LOL :P

Mijn "Infinity and the Mind" is binnen, dus ik zal je vanavond eens even pesten met gare termen. >:)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 14:32 schreef Lord Daemon het volgende:

[..]

Ik ook, wees gerust. :) Hoewel er dus wel allerlei country dingen aan de muur hangen, wat mij doet vermoeden dat het ooit een country-bar was, is het nu een metal-tent. :)
kijk daar kan ik me al mee rin vinden :)
metal is niet mijn favo muziek maar ja altijd beter top40 of r&b (IMHO)

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op woensdag 17 oktober 2001 14:32 schreef Lord Daemon het volgende:
Hoewel er dus wel allerlei country dingen aan de muur hangen, wat mij doet vermoeden dat het ooit een country-bar was, is het nu een metal-tent. :)
Is dat een VOORDEEL?????????

Denk ook aan de bejaarden :)

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 15:09 schreef Ortep het volgende:

[..]

waarom zouden bejaarden niet van metal houden?
als ik bij ons de vrijbuiter binnen ga (locale nacht/hard rock cafe) dan zie ik dat de gelf die daar zit zeker al de 20 is gepaseerd en een goede 25% ouder is (of in iedergeval rond) dan 30

Verwijderd

StratoS_V2.0: (Black/Doom/Gothic) Metal is mooi. :)

el_marcianito: Ook ik maak weleens fouten, dat heeft te maken met het feit dat ik de laatste tijd nogal laat slaap. In ieder ander geval zou ik een dergelijke fout nooit maken. ;)

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 15:20 schreef Kyori het volgende:

el_marcianito: Ook ik maak weleens fouten, dat heeft te maken met het feit dat ik de laatste tijd nogal laat slaap. In ieder ander geval zou ik een dergelijke fout nooit maken. ;)
pff vind bijna alle muziek goed. (behalve de 2 eerder genoemde soorten (Waarbij ik wel wil zeggen dat als ik het daarover R&B heb ik het over de R&B van nu heb en niet de orgineele r&b jaren 50/60 ) )

breek me me bek niet over laat naar bed gaan.
ben gistern om 4 uur in mijn nest gekropen en moest er om 7 uur uit. :(

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:26

Elvhenk

Madam Mikmak

Op woensdag 17 oktober 2001 15:09 schreef Ortep het volgende:

[..]

Nah joh, tegen die tijd zijn die met rollatortje en al de mobi-bus weer ingedouwd. >:)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op woensdag 17 oktober 2001 15:20 schreef Kyori het volgende:
Ha, er zijn nog mensen met smaak. :) Je mocht hier offtopic van Morgoth toch? Ok, wat zijn jouw favo metalbands? In mijn lijstje staan in ieder geval: Lacrimosa, Nightwish, Dimmu Borgir, Cradle of Filth, Dream Theater, Tristania, Theater of Tragedy, Therion, Moonspell, My Dying Bride, etc.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:32

Klippy

Still Game

Ik kom niet!

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

mmm heb ooit eens een paar nummers vann cradle of filth geluisterd kon nou niet zeggen dat het lekker klonk.
heb wel eens bij een metal head die ik ken wat muziek gehoord en die rulde zwaar dat wel. (weet band naam niet maar was voornamelijk zang (volgens hem in het hebreews) )

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Op woensdag 17 oktober 2001 20:32 schreef Lord Daemon het volgende:
lijstje popgroepjes...
metal niet echt maar Deep Purple en Black Sabbath, Omen, Ramstein enzo mogen ze ook wel draaien hoor :)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

kennen jullie apocolyptica ze hebben zover ik weet alleen nog maar een cover cd van mettelica liedjes gemaakt maar de muziek ruled echt zwaar.
tis alleen maar op cello's gedaan en dat geeft echt een intens geluid

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

kennen jullie apocolyptica ze hebben zover ik weet alleen nog maar een cover cd van mettelica liedjes gemaakt maar de muziek ruled echt zwaar.
tis alleen maar op cello's gedaan en dat geeft echt een intens geluid
Ik heb goed nieuws voor je; naast "Apocalyptica plays Metallica by 4 cello's" zijn ondertussen ook "Inquisition Symphonie" en "Cult" uit.

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 21:19 schreef Lord Daemon het volgende:

[..]

Ik heb goed nieuws voor je; naast "Apocalyptica plays Metallica by 4 cello's" zijn ondertussen ook "Inquisition Symphonie" en "Cult" uit.
jullie hebben meschien al gemerkt dat ik altijd vrij weinig smilies gebruik, nu will ik ff een uitzondering maken.

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

dank u

damn :) morgen meteen maar ff naar mijn speciale cd boer gaan om ze te laten bestelen.

Verwijderd

Ik heb hier toevallig 2 cd's van Dimmu Borgir liggen, en heb ze even beluisterd. Er zitten wel indrukwekkende stukken in, maar ik hou niet zo van die snelle drums. Alsof de drummer teveel vitamine pilletjes heeft geslikt. Wat dat betreft vind ik Apocalyptica beter. Die zijn ook wel erg bijzonder.

Ik hoop dat ze bij de boothill saloon niet weer hun laatste gifgas brouwsel aan het testen zijn. Vorige keer was het dan nog wel een redelijk onschuldig middel, maar voor je het weet zit je sarin of miltvuur in te ademen. Zeker gezien de laatste ontwikkelingen op dat gebied.
Ik kan me vaag herinneren dat er vorige keer ook een wit poeder op de grond lag. Bovendien had ik na de meeting een behoorlijk zware 'verkoudheid', en volgens mij was ik niet de enige.

Er zijn trouwens een aantal mensen die na de meeting nooit meer hebben gepost. Is daar iets mee gebeurd ofzo? Mysterieuze ziektes misschien?

Verwijderd

waarschijnlijk acute zelfmoord na het zien van hoe andere tweakers eruit zien.

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 20:32 schreef Lord Daemon het volgende:

Ha, er zijn nog mensen met smaak. :) Je mocht hier offtopic van Morgoth toch? Ok, wat zijn jouw favo metalbands?
Dargaard, Vintersorg, Dimmu Borgir, Cradle of Filth, My Dying Bride, Theatre of Tragedy, Kovenant, Catamenia, Deinonychus, Nightwish, Taetre, Tristania, The Sins Of Thy Beloved, At The Gates, Thyrfing, en, de hardste metal ooit: Anorexia Nervosa (zelf noemen ze hun muziek "Dark Nihilistic Metal" - ze komen overigens uit Frankrijk).

En ik luister ook Electro en Industrial:

Hocico, Seelenkrank, Engelstaub, God Module, L'âme Immortelle, Nine Inch Nails, Skinny Puppy, Golden Dawn en nog een aantal waarvan ik de naam niet heb. :)

Verder luister ik ook nog graag andere muziek, waaronder veel klassiek, en, muziek als: Finger Eleven, Thorn Eleven (en het is ergens geen toeval dat 11 ook nog mijn lievelingsgetal is) en Disturbed.

Ik heb dus een redelijk diverse muzieksmaak. :)

• Lordy79
  • Laatst online: 11:06

Lordy79

Vastberaden

Op woensdag 17 oktober 2001 22:29 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
waarschijnlijk acute zelfmoord na het zien van hoe andere tweakers eruit zien.
ik wel wat foto's posten hoor... >:) (van andere tweakers)

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Posten Lordy!!! Is lachen :D .

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op woensdag 17 oktober 2001 23:30 schreef BlueAngelGoT het volgende:
Posten Lordy!!! Is lachen :D .
na de aktie van planet internet heb ik weer genoeg webspace :(

gelukkig gebruikte ik mijn homepage toch al ruim 2 jaar niet, maar toch...

ik zal ff kijken of ik ze kan uppen. kijken of ik dat uberhaupt nog KAN... ws_ftp ofzo... hmmz...

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

ik zou niet weten hoe het werkt... FTP'en... hij wil niet connecten. Dan houdt 't op... :(

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

'T ziet er naar uit dat het w&l feest een metalparty wordt???
Dan zou het ook wel iets voor mij zijn.
Metal is een hele goeie levensbeschouwing.
Ik ben al hoogbejaard (35) en ik draai volledig op metal.
Zonder was ik nu echt oud geweest.

Ik luister veel Behemoth,Satyricon , Immortal,Burzum , Slayer , Dark funeral, Gorgoroth en ga zo maar door.
Hoezo nix voor oudjes¿¿¿¿ Afbeeldingslocatie: http://www.freakygamers.com/smilies/s/contrib/navigator/lhdevil.gifAfbeeldingslocatie: http://www.theunholytrinity.org/cracks_smileys/contrib/navigator/band.gifAfbeeldingslocatie: http://www.freakygamers.com/smilies/s/contrib/navigator/lhdevil.gif

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:37

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

* KroontjesPen raakt nu toch wel heel erg zijn kluts kwijt

* VorteX is hoogbejaard wat is dan 52+ ?

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

Ach... mijn waarde, op Uw leeftijd spreken we toch niet meer van bejaard of hoogbejaard? hi hi....
52+ dan spreken we van "Grote Wijze Geest" of zo.
En dat is dan uiterst eerbiedig bedoeld van mijn kant.

Neem het me vooral niet kwalijk als ik U in verwarring heb gebracht. ;)

• KroontjesPen

KroontjesPen

LOL

Stem blanco!

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

Op donderdag 18 oktober 2001 03:23 schreef KroontjesPen het volgende:
LOL
Na even door de gebruikersdetails te kijken kwam ik uit op de Dominus vobiscum site.
Nu begrijp ik dat mijn opmerking wel erg dubbelzinnig was ook nog. :)

Grappig toeval.

• KroontjesPen

KroontjesPen

Ja grappige he.
Maar iedereen is wijs op zijn manier.
Zelf leer ik hier ook weer van de jongeren. Zeker op it, pc en dat soort gebieden.

Mijn homepage heb ik een tijdje verwaarloosd maar probeer de draad wel weer op te pakken.

Maar bedankt voor het compliment.

Stem blanco!

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

Op donderdag 18 oktober 2001 04:07 schreef KroontjesPen het volgende:

Maar bedankt voor het compliment.
Anytime :)

[eigendunk]
Anders dan mijn sig misschien doet vermoeden ben ik toch de beroerdste niet.
[\eigendunk]

Verwijderd

Ok als we naar een metal bent gaan kom ik niet? De laatste keer dat ik in zo een kroeg kwam had ik binnen 5 minuten 2 asperintjes(na ja van de lokale dealer). Ik nam ze tegen de koppijn

Verwijderd

Kijk, dat snap ik nou nooit :)

Dat je de muziek niet echt mooi vindt, ok, kan ik wel wat begrip voor hebben. Maar om er nou meteen hoofdpijn van te krijgen???

Maar maak je niet druk, niet elke tweaker is metalfan... En ik gok dat de groep, net als vorige keer, 's avonds wel weer opsplitst...

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:04

Basszje

Reisvaap!]

Hum niet echt een W&L'er , maar een meeting lijkt me ook wel kerrie :)

Ik kan voorlopig nog op alle genoemde data .

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Ik ga ook absoluut niet naar een metal-cafe. Ik kreeg vorige keer ook koppijn en ik was niet de enige. Dat was trouwens van de lucht die daar hing. (we stonden met 8 man buiten een beetje adem te happen)

Verder twijfel ik sowieso nog omdat er niet heel veel mensen zijn die ik van W&L ken. Niet dat het daardoor minder interessante mensen zijn, maar tja...

...ik wacht eerst maar op Elvhenks besluit omtrent de vraag of ze wel of niet gaat meeeten.

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 11:47 schreef Lordy79 het volgende:
Ik ga ook absoluut niet naar een metal-cafe. Ik kreeg vorige keer ook koppijn en ik was niet de enige. Dat was trouwens van de lucht die daar hing. (we stonden met 8 man buiten een beetje adem te happen)
Foei. Gij zult nimmer generaliseren. In Dordrecht bevindt zich ook een metal-café, met de naam "Het Avontuur". En daar is het immer gezellig, de muziek staat niet enorm hard, en er hangt geen vreemde lucht. Dus, niet alle metal-café's zijn eender.

• Morgoth
Oke mensen ik roep hierbij even een OFFTOPIC STOP op!! We moeten even beslissen wat we gaan doen. De meeting wordt nu op 17 november, dan kunnen de meeste mensen. Andere data gelden niet meer, je kan je uiteraard nog wel altijd inschrijven.

Mijn voorstel:
16:00 verzamelen op utrecht CS, dan lopen we naar firkin. Gaan daar gezellig drinken enzo dan daar eten en dat gaat ieder zijns weegs (een naar belgie, andere boothill je ziet maar :) ). Akkoord?

Je kan bij firkin eten vanaf 15 piek (excl. drinken).

Tijd: ??:??
Programma: Rond een uur of 16:00 (??) verzamelen op Utrecht CS. Dan naar Firkin lopen, en daar ook eten (??).

Morgoth
Lordy79
Duur
Lord Daemon
Cheatah
Kyori
Sandalf
Elvhenk
Virtual-nobody
Absolyte
Reyn_Eaglestorm
el_marcianito
FCA
MaDLiVe
Captain Proton
Diadem
Hybridz
Whaletyr
Dr.Sinister
Ortep

Verwijderd

Een heel verhaal van Morgoth dat LD even heeft weggehaald omdat het een zeer lange en nogal nutteloze kwoot was. :)
Wat is het nou 19 mei of 17 november?

Verwijderd

ik kom ook hoor (al 3 keer gezegt op IRC en ICQ)

zal wel 17de zijn. en zo niet dan verwacht ik van iedereen kadootjes >:)

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

Op donderdag 18 oktober 2001 12:23 schreef morgoth het volgende:

* D2k De meeting wordt nu op 17 november, dan kunnen de meeste mensen.

Programma: Rond een uur of 16:00 (??) verzamelen op Utrecht CS. Dan naar Firkin lopen, en daar ook eten (??).

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:43

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Op donderdag 18 oktober 2001 12:23 schreef morgoth het volgende:

Morgoth
Lordy79
Duur
Lord Daemon
Cheatah
Kyori
Sandalf
Elvhenk
Virtual-nobody
Absolyte
Reyn_Eaglestorm
el_marcianito
FCA
MaDLiVe
Captain Proton
Diadem
Hybridz
Whaletyr
Dr.Sinister
Ortep
Ik kan ook op 17 november maar niet om 1600 uur. Als het om die tijd is moet ik helaas afzeggen... Ik moet werken, en waarschijnlijk meerdere met mij. Ik kan vanaf +/- 1800 (moet eerst nog met trein vanuit assendelft naar utrecht...)

Verwijderd

Oh, leuk favo metal bands posten :).

Therion, Nightwish, Theatre of Tragedy, Opeth, Moonspell, Tristania, Sins of Thy Beloved, Trail of Tears, After Forever, Eternal Tears of Sorrow, Dark Tranquillity, Demons and Wizards, Blind Guardian, Anathema, Lacrimosa, Tool, Siebenburgen, Metallica

Nog ff een paar favo albums:

Tristania - World of Glass
Tool - Aenema
Therion - Vovin
Nightwish - Wishmaster
Theatre of Tragedy - Aegis
Trail of Tears - Profoundemonium
Opeth - Blackwater Park
Lacrimosa - Elodia
Metallica - S&M

En nu nog een paar favo nummers:

Tristania - The Shining Path
Tool - H
Therion - The Birth of Venus Illegitima
Nightwish - Dead Boys Poem
Theatre of Tragedy - Angelique
Trail of Tears - Fragile Emotional Disorder
Opeth - The Lepper Affinity
Lacrimosa - Alleine zu Zweit
Metallica - Master of Puppets

En het nummer met de de mooiste lyrics:

AM ENDE STEHEN WIR ZWEI

Keine Kompromisse
Keine stillen Tranen
Keine Kusse deren Geschmack mich zu Dir fuhrt
Keine Wiederholung
Keine Tauschung
Keine schmerzliche Beruhrung aus der Vergangenheit
Nur die Hoffnung einer zweiten Chance
Das ist alles was uns bleibt
Eine zweite Chance fur Dich und mich
Eine zweite Chance fur uns zwei
Du brauchst jetzt nichts zu sagen
Brauchst mich nicht zu lieben
Ich habe Hoffnung fur uns beide
Denn am ende stehen wir zwei
Die Musik dringt von weit her an mich fremd
Ich erkenne Dich nicht mehr
Deine Liebe bleibt mir heilig
Dein Leben ist entflohen
Ein Abschied ohne Ende
Ein Kreuzgang in Dein Herz
Eine Liebe ohne Grenzen
Eine Warme ohne Licht
So liegst Du kalt und regungslos
Und warmst noch immer mein Herz
Meine Hoffnung soll mich leiten
Durch die Tage ohne Dich
Und die liebe soll mich tragen
Wenn der Schmerz die Hoffnung bricht

Zo, hebben jullie ook weer wat om te downloaden :)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Sandalf, leuk dat je mijn signature-thema hebt overgenomen. :) Quadruplicity drinks procrastination - colourless green ideas sleep furiously. De quizvraag van de week: is dit Unsinn of Wiedersinn? ;)

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 13:05 schreef Sandalf het volgende:
Oh, leuk favo metal bands posten :).
Heel leuk. :)
[de tekst van één van de mooiste songs van Lacrimosa]
/me heeft zelf bijna alles van Lacrimosa

Dit is altijd weer het mooiste:

Und die liebe soll mich tragen
Wenn der Schmerz die Hoffnung bricht
... Dark Tranquillity
Dan ken je vast en zeker Hedon.

Hedon,
rinsed in post-human shadows,
a monument scorned by the teeth of time,
Stale-faced keeper of secrets,
loaded with implosive fire,
the whore that carried the apostle,
to the mating point on the graves of giants

Dat stukje is echt zo ongelofelijk mooi. :)

Is er trouwens nog iemand die Taetre kent?

Verwijderd

het maatk mij niet echt uti dat jullie over metal bandjes praten maar morgoth zij wel:
Oke mensen ik roep hierbij even een OFFTOPIC STOP op
in zijn vorige post.

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 13:42 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
het maatk mij niet echt uti dat jullie over metal bandjes praten maar morgoth zij wel:

---------------------------------------------------------
Oke mensen ik roep hierbij even een OFFTOPIC STOP op
---------------------------------------------------------

in zijn vorige post.
Hij zei even, en defineerde geen duratie. :P

We hebben dus niets misdaan. :)

• Morgoth
Ik roep hierbij een OFFTOPIC STOP in totdat ik zeg dat iedereen weer offtopic mag gaan, kijk uit je speelt met je account als je de wet overtreedt >:)
Op donderdag 18 oktober 2001 12:55 schreef Mystikal_Me het volgende:

[..]

Ik kan ook op 17 november maar niet om 1600 uur. Als het om die tijd is moet ik helaas afzeggen... Ik moet werken, en waarschijnlijk meerdere met mij. Ik kan vanaf +/- 1800 (moet eerst nog met trein vanuit assendelft naar utrecht...)
Je mag natuurlijk komen wanneer je wilt, je hoeft niet persee 16:00 te komen, maar dan moet je wel zelf de weg naar firkin vinden.

Morgoth
Lordy79
Duur
Lord Daemon
Cheatah
Kyori
Sandalf
Elvhenk
Virtual-nobody
Absolyte
Reyn_Eaglestorm
el_marcianito
FCA
MaDLiVe
Captain Proton
Diadem
Hybridz
Whaletyr
Dr.Sinister
Ortep
StratoS_V2.0
BaSSzje

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

* this is a random offtopic message *

Wanneer men nu deze factor, v over c, oftewel beta, bekijkt, dan ziet men dat deze naar 1 gaat wanneer we de lichtsnelheid benaderen. Dit betekent dat gamma naar oneindig gaat, de impuls, gamma * massa * snelheid, gaat dus ook naar oneindig. Dit heeft verscheidene belangrijke implicaties voor onder andere de

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 15:56 schreef Diadem het volgende:

Wanneer men nu deze factor, v over c, oftewel beta, bekijkt, dan ziet men dat deze naar 1 gaat wanneer we de lichtsnelheid benaderen. Dit betekent dat gamma naar oneindig gaat, de impuls, gamma * massa * snelheid, gaat dus ook naar oneindig. Dit heeft verscheidene belangrijke implicaties voor onder andere de
??
ummmmmmm
heb je je anti-stress pilletjes al wel op?

Verwijderd

Ik weet niet zeker of ik er om 4 uur al kan zijn, misschien dat ik later ergens langs kom huppelen. OK, ik weet de weg naar de boothill wel, dus dat gaat wel goed >:)

En omdat dit te veel ontopic is, zou hier eigenlijk een enorm blaatverhaal moeten staan, maar ik weet nu eerlijk gezegd niet eens waarover. Dus een oproep aan iedereen die het verder leest: doe alsof hier nog een hoop geblaat staat en reageer daar (inhoud?elijk) op.

• Morgoth
Op donderdag 18 oktober 2001 15:56 schreef Diadem het volgende:

Op donderdag 18 oktober 2001 15:59 schreef StratoS_V2.0 het volgende:

[..]

??
ummmmmmm
heb je je anti-stress pilletjes al wel op?
Op donderdag 18 oktober 2001 16:33 schreef el_marcianito het volgende:
Ik weet niet zeker of ik er om 4 uur al kan zijn, misschien dat ik later ergens langs kom huppelen. OK, ik weet de weg naar de boothill wel, dus dat gaat wel goed >:)

En omdat dit te veel ontopic is, zou hier eigenlijk een enorm blaatverhaal moeten staan, maar ik weet nu eerlijk gezegd niet eens waarover. Dus een oproep aan iedereen die het verder leest: doe alsof hier nog een hoop geblaat staat en reageer daar (inhoud?elijk) op.
Goed, jullie willen hard om hard spelen? Nou da ken ik ook.

Uh.... nou op zich zou ik het kunnen, maarja he.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:51

MaDLiVe

.-Observer-.

Je bent een lieve jongen en doet het dus niet?

Ik ga maar alvast vrij vragen :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:04

Basszje

Reisvaap!]

Ik wou me ook aanmelden ( vorige pagina al ) ..
Ik word toch niet vergeten :'( ???

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• Morgoth
Done.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik roep hierbij een OFFTOPIC STOP in totdat ik zeg dat iedereen weer offtopic mag gaan, kijk uit je speelt met je account als je de wet overtreedt >:)
Nee, niet weer een mod-war. :P

Lacrimosa rulet volledig. Ik zit nu net de nieuwe Moonspell te luisteren (Darkness and Hope) en die is ook erg goed!

Verwijderd

17 november?

Count me in!

Als ik niet spontaan rij-examen heb ofzo.

b.t.w reggae rules :)

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

16:00u lijkt me prima. Trouwens: vorige keer waren we wat vroeger en zaten toen aan die lange stamtafels met die bloedmo.... ehh.. vriendelijke serveersters. Da von'k nie verkeerd. Ik miste het gedeelte in Firkin vorige keer dus daar ben ik ook wel benieuwd naar.

• Gnoom
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik wil ook de 17e wel, als ik van mijn mama en jullie mag.

Iedereen is speciaal, behalve ik.

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op vrijdag 19 oktober 2001 00:16 schreef Lordy79 het volgende:
16:00u lijkt me prima. Trouwens: vorige keer waren we wat vroeger en zaten toen aan die lange stamtafels met die bloedmo.... ehh.. vriendelijke serveersters. Da von'k nie verkeerd. Ik miste het gedeelte in Firkin vorige keer dus daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Hehe, hoorde ik daar lkkre serveerster :9

Heb er nu al zin in :7

Helaas ben ik niet zo een metall fan, hou het gewoon chill bij bandjes als live-->eeuwig :)
en Radiohead that's enough *D

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 20:58 schreef Zentair het volgende:
Ik kan ieder weekeinde wel, weetnie of ik wel wil meeeten, maar ik wil iig, zoals el_marcianito het zo leuk noemt, langs willen huppelen.
Mag ik nu ook op het lijstje van mensen die wel kunnen? Ik eet btw niet mee.

Verwijderd

Deze tekst vond ik ook zo mooi:

Dead by dawn
Dead by dawn
Dead by dawn
Dead by dawn
Dead by dawn
Dead by dawn

Sheer poetry!

• Gnoom
Op vrijdag 19 oktober 2001 17:01 schreef MaDLiVe het volgende:

Hehe, hoorde ik daar lkkre serveerster :9

Heb er nu al zin in :7

Helaas ben ik niet zo een metall fan, hou het gewoon chill bij bandjes als live-->eeuwig :)
en Radiohead that's enough *D
Jij met je live altijd. Metal kan ook heel chill zijn, alleen je probeert er niet eens naar te luisteren :) :)
Radiohead vind ik touwens ook super.

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Bijna iedereen schreeuwt enthousiast mee over metal....

Maar zijn er in die mooie grote stad van het Utrechtse land geen goede Jazz of Blues cafés?

Al of niet met een leuk live optreden op zaterdag 17 nov?

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op zaterdag 20 oktober 2001 21:44 schreef Duur het volgende:
Bijna iedereen schreeuwt enthousiast mee over metal....

Maar zijn er in die mooie grote stad van het Utrechtse land geen goede Jazz of Blues cafés?

Al of niet met een leuk live optreden op zaterdag 17 nov?
Duur je spreekt goud, met jou kan ik iig in zee :)

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:43

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Ja, das ff beter dan metal :+

• Gnoom
Op zondag 21 oktober 2001 16:40 schreef Mystikal_Me het volgende:
Ja, das ff beter dan metal :+
Ja he lennie, heb je het wel vaak genoeg geluisterd om er een mening over te vormen?

• FCA
  • Laatst online: 06-01 21:35

FCA

Helaas is er geen Jazz/Blues café in Utrecht, tenminste niet zover ik (en andere leden van de Utrechtse Studenten Big Band weten).

Is een groot gemis. Iemand bereid om op te zetten hier?
Dan kan ik je zo'n 8 klanten iedere maandagavond garanderen...

Verandert z'n sig te weinig.

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op zondag 21 oktober 2001 21:50 schreef FCA het volgende:
Helaas is er geen Jazz/Blues café in Utrecht, tenminste niet zover ik (en andere leden van de Utrechtse Studenten Big Band weten).

Is een groot gemis. Iemand bereid om op te zetten hier?
Dan kan ik je zo'n 8 klanten iedere maandagavond garanderen...
Ik ga het opzetten met mijn semi-musicale ervaring en met luxe budget.

Gnoom, tegenwoordig kan iedereen ergens een mening over vormen....lees mijn sig. >:)

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Alle leden van dit forum schijnen verheven taal te willen gebruiken. Aangezien ik deze ook onder mijn hoofddeksel draag (en het gewich is niet al te plezant te noemen) wil ik hier ook een opinie neerzetten.

Ik vind internet zeer mooi. Zij brengt de geest tot hogere sferen en draagt de ziel over golven naar een bestemming, geheten GoT. GoT is een entiteit die de wereld van hem reguleert De mensen in deze wereld willen zich afsluiten van deze werkelijkheid en zich laten meevoeren in een droom, waarin iedereen zoveel mogelijk zogeheten posts probeert te maken. GoT heeft ook engelen. Zij heten de Mods.

Hij/zij doet dit zoveel mogelijk los van het onderwerp (off-topic noemen de aanhangers van GoT het), maar wil dit niet te vaak doen anders worden zij door GoT uitgebannen. En iedere aanhanger weet dat uitbannen gelijk staat aan niks meer!

De aanhangers hebben een bijbel, geheten FAQ. In deze FAQ staan de richtlijnen waarnaar aanhangers zich dienen te richten. Dit doen zij niet, omdat dit saai blijkt te zijn. Men zet liever een kilometer lang zogeheten smileys neer en irriteert de mede-aanhangers en Mods.

Op deze manier krijg je flame-wars, waarbij Mods vaker interrumperen, zodat de werkelijkheid een bonte verzameling van GoT, Mods en aanhangers is die zich een beetje afbekken.

edit:

Och gut, zie ik nu pas datwe niet off-topic mochten van Morgoth >:)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op zondag 21 oktober 2001 23:02 schreef BlueAngelGoT het volgende:
Alle leden van dit forum schijnen verheven taal te willen gebruiken. Aangezien ik deze ook onder mijn hoofddeksel draag (en het gewich is niet al te plezant te noemen) wil ik hier ook een opinie neerzetten.

Ik vind internet zeer mooi. Zij brengt de geest tot hogere sferen en draagt de ziel over golven naar een bestemming, geheten GoT. GoT is een entiteit die de wereld van hem reguleert De mensen in deze wereld willen zich afsluiten van deze werkelijkheid en zich laten meevoeren in een droom, waarin iedereen zoveel mogelijk zogeheten posts probeert te maken. GoT heeft ook engelen. Zij heten de Mods.

Hij/zij doet dit zoveel mogelijk los van het onderwerp (off-topic noemen de aanhangers van GoT het), maar wil dit niet te vaak doen anders worden zij door GoT uitgebannen. En iedere aanhanger weet dat uitbannen gelijk staat aan niks meer!

De aanhangers hebben een bijbel, geheten FAQ. In deze FAQ staan de richtlijnen waarnaar aanhangers zich dienen te richten. Dit doen zij niet, omdat dit saai blijkt te zijn. Men zet liever een kilometer lang zogeheten smileys neer en irriteert de mede-aanhangers en Mods.

Op deze manier krijg je flame-wars, waarbij Mods vaker interrumperen, zodat de werkelijkheid een bonte verzameling van GoT, Mods en aanhangers is die zich een beetje afbekken.

edit:

Och gut, zie ik nu pas datwe niet off-topic mochten van Morgoth >:)
Amen to that brother :)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

GoT heeft ook engelen. Zij heten de Mods.
Hoewel Uw metafysische en ook neo-GoT-ische inzichten een zeer welkome afwisseling vormen voor mijn afgepeigerd zenuwstelsel, vind ik de fundamentele ontologie van Uw GoTsbegrip toch enigszins discutabel. Engelen zijn immers immaterieel en metafysisch; stelt U zich op het standpunt dat ook de moderators dit zijn?
door GoT uitgebannen
Wij noemen dit ook 'GoT-vergeten' of 'van GoT los'.

Enneh, niet op die Morgoth letten hoor, hij is op vakantie. >:)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Bij deze openen dopen we het topic weer om tot een total offtopic dinges?

Verwijderd

Gezien het feit dat het topic over een nog niet voorgedane gebeurtenis handelt, is het een niet existerende possibiliteit om hier zinnig over te delibreren.

Laten we daarom niet de schijn ophouden en het feit accepteren dat hier slechts unsin gepost kan worden, waardoor het streven on-topic te blijven van een dusdanige absurditeit getuigt, dat alleen klutszoekenden en mentaal verdwaalden dit als doel kunnen hebben.

• KroontjesPen

KroontjesPen

* KroontjesPen vraagt zich af of dit nu onder de W of onder de L geplaatst dient te worden

Stem blanco!

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Op maandag 22 oktober 2001 00:16 schreef KroontjesPen het volgende:
* KroontjesPen vraagt zich af of dit nu onder de W of onder de L geplaatst dient te worden
Wat dacht je van die onder de & te scharen?

DAn heeft het iets vaags van de L en W en past het ook nog mooi bij de vrolijke vooruitzichten van een meeting :)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Wat dacht je van die onder de & te scharen?
Duur heeft 't door. :P

In tegenstelling tot Sandalf, die duidelijk niet inziet dat hij verschil moet maken tussen 'actualities', 'possibilities', 'absurdities' en 'dispositions'. Alleen na een overtuigende analyse van het kansbegrip kunnen wij stellen of praten over een gebeurtenis in de toekomst wel Unsinn is; daarnaast is een ook beschouwing van het Einstein blok-model van de tijd gewenst.

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

hhmmmzzzz ben niet echt een actieve poster meer :P

Tja, heb je als je virtualy alles al besproken hebt en dat discussies wel erg veel op elkaar gaan lijken ;) en ik heb het ook erg druk... damn wat wordt je suf van de hele dag programmeren zeg, dan heb je 's avonds zo weinig zin meer.. :(

Tevens ben ik niet zo'n fan van hardrock cafe's. Het is leuk om thuis af en toe naar te luisteren, maar als ik uitga heb ik toch liever wat eenvoudige bastonen waar ik brainless op kan stampen :) why waste time studying music :P

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 18:38 schreef skove66 het volgende:
Deze tekst vond ik ook zo mooi:

Dead by dawn
Dead by dawn
Dead by dawn
Dead by dawn
Dead by dawn
Dead by dawn

Sheer poetry!
hellsound 3 vette cd indead. Heb er ook nog een t-shirt van. Is zo een blauwe pinhead.

• Gnoom
Hee, heeft moeilijke taal ook nut? Kan je er meer mee zeggen dan met normale woorden? Waar leer je deze onzin? Gewoon uit een woordenboek of gaan jullie veel met mensen uit de politiek om?

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Hee, heeft moeilijke taal ook nut? Kan je er meer mee zeggen dan met normale woorden?
Meestal niet, maar wel korter en duidelijker... als je het serieus gebruikt, en niet zoals wij nu voor de grap. :)
Waar leer je deze onzin? Gewoon uit een woordenboek of gaan jullie veel met mensen uit de politiek om?
Politiek? Filosofie en wetenschap zijn veel betere bronnen voor moeilijk jargon. :) "De fundamentele ontologie die spreekt uit de matrixmechanica" klink toch wel tof. ;)

• Gnoom
Op maandag 22 oktober 2001 22:42 schreef Lord Daemon het volgende:

[..]

Meestal niet, maar wel korter en duidelijker... als je het serieus gebruikt, en niet zoals wij nu voor de grap. :)
[..]

Politiek? Filosofie en wetenschap zijn veel betere bronnen voor moeilijk jargon. :) "De fundamentele ontologie die spreekt uit de matrixmechanica" klink toch wel tof. ;)
Dan wil ik wel eens een kort en duidelijk voorbeeld zien :)

En in mijn boekjes (met natuurlijk ook watjeswetenschap) gebruiken ze het bijna niet..en waarom staan sommige smilies niet in het lijstje? Ik wil die ene met zn rechte mond maken, want die boze is me hier iets te boos, maar ..oh ja...deze dan maar, maar toch vind ik het raar ;(

• KroontjesPen

KroontjesPen

Soms begrijp ik dingen wel maar snap ze niet.
Daarentegen als ik ze snap, begrijp ik ze meestal wel.
Wanneer ik ze niet begrijp als ik ze snap, begrijp ik dat niet meer en ik snap daar niets van.
Laatst echter begreep ik iets wat ik ook snapte, daar kon ik geen begrip voor opbrengen, maar dat snapte U al.

[edit] advies opgevolgd ;) [edit]

Stem blanco!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Dan wil ik wel eens een kort en duidelijk voorbeeld zien
Ok, vergelijk dit:

Je kan alle wiskunde in haar diepste zijn opgebouwd denken uit groepen objecten die je onder een naam kan noemen.

Duidelijk? Nu dit:

Je kan verzamelingenleer zien als de fundamentele ontologie van de wiskune.

Ik vind dat duidelijker. :)

Of:

Volgens de theorie-en die Lord Daemon heeft omtrent het verwerven en rechtvaardigen van kennis is het niet mogelijk om te zeggen dat 'God' corrsepondeert met een element van ware kennis.

Met:

Volgens Lord Daemon's epistemologie is 'God' cognitief leeg.

:)

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 23:43 schreef KroontjesPen het volgende:
Soms begrijp ik dingen wel maar snap ze niet.
Daarin tegen als ik ze snap,
Daarentegen, niet "daarin tegen" !
En het is trouwens ook:
TE allen tijde, niet alle andere varianten daarop,
en het is TEN tijde van en TEN tweeden male,
enige, niet enigste, en "in groten getale".

Woorden als "men", "in feite", "hulde" en "gefrustreerd"
kun je beter niet gebruiken, ze worden namelijk bijna
alleen maar in onjuiste vorm gebruikt, waarin de
betekenis niet meer is wat die behoort te zijn.
Het betreft hier tevens gebakken lucht,
deze woorden zeggen zo weinig.

*D

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Hoewel ik veel mensen hiermee veel verdriet doe, meld ik me af voor de meeting. Ik ben veel minder gaan posten sinds een tijdje en heb ook geen 'band' meer met veel forumleden hierzo. Daarom weegt de moeite van het naar Utrecht rijden enzo niet op tegen het plezier van de meeting.

Ik hoop dat jullie veel fun hebben en dat er maar veel foto's gemaakt mogen worden. (ook van mooie serveersters :P )

• Phaerion

Phaerion

Stillborn!!!

Op maandag 22 oktober 2001 21:15 schreef Virtual-nobody het volgende:

[..]

hellsound 3 vette cd indead. Heb er ook nog een t-shirt van. Is zo een blauwe pinhead.
Helaas...text is van Deicide.
Een satanische deathmetalband.

sorry......

Verwijderd

Zo, Lord Demoon,

Meneer vind het schrijven over god en persoonlijke meetingen
belangrijker en meer waardevol dan mijn hoogwaardige zoektocht
naar liefde? Hoe tekenend, die domme mannetjes die
(nog) niet kunnen omgaan met emoties, liefde en gevoelens,
en daarom maar hele threads sluiten omdat het HUN forumpie is.
En zichzelf daarvoor dan nog excuseren ook. Hoezo slap?
Dat is ongeveer even waardevol als:
"Ik wil die vliegtuigen in dat gebouw vliegen,
sorry daarvoor, maar ik doe het toch."

Ik zie je argumenten ervoor ook echt niet standhouden
in de regeltjes van "Wetenschap en Levensbeschouwing".
Als ik het voor de rechter zou halen, dan zou ik deze
zaak winnen, kerel.

Ik vind die nick "Lord Demon" ook van een orde
die zowel ik als dat meisje waar ik naar op zoek ben
nooit zullen kunnen waarderen. Wat denk je nou helemaal,
dat het stoer klinkt ofzo? Dat men je dan cool vindt?
Ach, het is de leeftijd, zal ik maar denken.
Je leert het nog wel, als je wat ouder bent.

Verwijderd

Niet zo zeiken BNS, deamon rulez Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/thefinger_red.gif Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/flipa.gif Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/flipa.gif

• Gnoom
:{ :{ :{ :{ :{ deze staan niet in het lijssie smilies, maar hoort er wel in te staan. Die eh met die vingertjes snap ik...die werken anders

• Elvhenk
  • Laatst online: 18:26

Elvhenk

Madam Mikmak

Nou BNS, dat is een dikke flame. Stoer hoor.
Je bent hier gewoon onderworpen aan de regels die hier gelden op dit forum, en anders ben je niet welkom. Heel simpel.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Zo, Lord Demoon,
Meneer vind het schrijven over god en persoonlijke meetingen
belangrijker en meer waardevol dan mijn hoogwaardige zoektocht naar liefde? Hoe tekenend, die domme mannetjes die
(nog) niet kunnen omgaan met emoties, liefde en gevoelens,
en daarom maar hele threads sluiten omdat het HUN forumpie is.
Het is niet mijn forum. De webspace is in het bezit van Femme Taken. Het forum is, in een minder strikte betekenis, van alle mensen die hier willen posten over wetenschap en levensbeschouwing. Mijn taak is het om er voor te zorgen dat die mensen hier dan ook zich volledig en in een goede sfeer kunnen richten op het bediscussieren van wetenschap en levensbeschouwing. Daartoe behoort ook de taak om alles wat zich niet in deze twee gebieden bevindt te sluiten. Dat jouw topic daar niet hoorde lijkt me duidelijk.
En zichzelf daarvoor dan nog excuseren ook. Hoezo slap?
Anderen noemen dat beleefd. Ik vond het jammer voor je dat je nog geen SG-access had.
Dat is ongeveer even waardevol als: "Ik wil die vliegtuigen in dat gebouw vliegen, sorry daarvoor, maar ik doe het toch."
Ik vind het eerlijk gezegd in en in triest om mij te vergelijken met een Osama-Bin-Laden terrorist. Kinderachtig.
Ik zie je argumenten ervoor ook echt niet standhouden
in de regeltjes van "Wetenschap en Levensbeschouwing".
Als ik het voor de rechter zou halen, dan zou ik deze
zaak winnen, kerel.
Nee, want ik heb geen misdaad begaan. Daarnaast staat dit in de policy "Welke topics horen nu thuis op W&L? Het onderwerp moet iig liggen in de richting van wetenschap, filosofie, religie, en dergelijke." Kerel.
Ik vind die nick "Lord Demon" ook van een orde
die zowel ik als dat meisje waar ik naar op zoek ben
nooit zullen kunnen waarderen.
Daarom heb je 'm al twee keer fout gespeld? Misschien een goed idee om even een Grieks woordenboek open te slaan en te kijken wat 'deamon' betekent? Niet dat het mij interesseert of jij dan wel je geliefde mijn naam 'cool' vinden.
Wat denk je nou helemaal, dat het stoer klinkt ofzo? Dat men je dan cool vindt?
Ik heb geen naam nodig om mensen me al dan niet cool te laten vinden.
Ach, het is de leeftijd, zal ik maar denken. Je leert het nog wel, als je wat ouder bent.
Wat exact leer ik dan? Om mensen die naar beste vermogen hun taak volbrengen af te gaan zeiken? Om iemand anders' emailadres in mijn profile te zetten? Ik keek vreemd op toen ik een nieuw password in mijn inbox zag zitten.

Verwijderd

[Lord Daemon]

Waarom je dit hebt gedaan is echt volledig beyond me. Wist je niet dat er automatisch een nieuw password wordt gemailed naar het emailadres dat je invoert?

[/Lord Daemon]
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.