offtopic:
Ik zat te twijfelen in welk forum ik dit topic moest plaatsen (GT, WOS of SA), dus als het hier verkeerd staat mag 'ie natuurlijk verplaatst worden...
Ik zat te twijfelen in welk forum ik dit topic moest plaatsen (GT, WOS of SA), dus als het hier verkeerd staat mag 'ie natuurlijk verplaatst worden...
De drivers voor mijn Philips Toucam Pro webcam zaten al in WinXP ingebakken, en werden keurig geïnstalleerd. Het werkt verder ook allemaal prima, maar er is één ding waar ik me aan stoor..
Als ik snapshots maak via TWAIN krijg ik de scanner & camera wizard van Windows waarmee je de plaatjes kunt schieten. Ik kan hierin echter nergens het formaat instellen, en krijg ontzettend kleine plaatjes (160x120 pixels ofzo). In Windows help staat dat er schijnbaar nog een of ander tabblad/venster 'advanced' moet zijn, maar dat ontbreekt bij mij.
Ik heb al geprobeerd om de drivers voor Win2000 te installeren die op de Philips site staan, om zo de TWAIN-dialog van de camera zelf ipv. die wizard te krijgen. Dit lukt niet (krijg een foutmelding met daarin de mededeling dat mijn OS niet wordt ondersteund).
Opzich is het bovenstaande niet zo'n ramp, maar ik kan ook al geen foto's maken in Win98SE (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/214377/1?limit=50)
Heeft iemand de oplossing? Thanx in advance
#