Welke notebook?

Pagina: 1
Acties:
  • 327 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
Ik zoek een goede notebook voor eigen gebruik. Ik neem em mee naar school en zal em thuis op mijn netwerk gebruiken.
Waarschijnlijk vooral voor het bijhouden van agenda, maken van verslagen, downloaden van internet (op school is T3, thuis ISDN >:)) en het kijken van films/luisteren van mp3's (in de pauzes, tussenuren of in de trein oid)...
Ik heb een budget van ongeveer 4000,- ex. btw, en er moet sowieso inzitten:
- DVD speler (voor films en software)
- een videokaart met 3D mogelijkheden (ik wil ook nog een beetje spelletjes kunnen spelen :P)
- TFT beeldscherm, geen gaar LCD ding
- 10/100mbit ethernet

Wat is jullie mening en wat zijn de beste merken op het gebied van laptops? Aub jullie advies... thx

Rookworst zonder R is ook worst.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
TFT is inmiddels toch wel gemeengoed. DSTN zie je niet meer toch?

Maar 4000 ex. Uhmz. Tja. dan heb je volgens mij niet echt een knappe 'merk'laptop maar kom je bij van die mycom dingen terecht geloof ik.

Maar zal eens ff voor je op onderzoek uit gaan :)

* intert0y heeft compaq armada e500

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Misschien de nieuwe dell inspirion 4100?
Die heeft een ATI 16MB mobile radeon, TFT scherm enzovoorts.
Ik weet alleen niet wat ie kost.

• BezurK
Op dinsdag 09 oktober 2001 17:02 schreef Ghost het volgende:
Misschien de nieuwe dell inspirion 4100?
Die heeft een ATI 16MB mobile radeon, TFT scherm enzovoorts.
Ik weet alleen niet wat ie kost.
Klopt, ik heb al even rondgekeken op de site van dell en een laptop voor mezelf samengesteld met als begin een Inspiron 4000/900XT, met alle accesoires die ik nodig had kwam ik op f4075,- ex. btw, inclusief verzendkosten. Lijkt me een goed ding qua specs en qua prijs issie zeker niet verkeerd, ik vraag me af of de kwaliteit van Dell wel ok is, daar heb ik dus totaal geen idee van!
Ik twijfelde ook over de Sony VAIO FX301, die kost bij dynabyte bij bij hier f3699,- inc btw en heeft ongeveer dezelfde specs. Ik vraag me dus af waar het prijsverschil vandaan komt. ik neem aan kwaliteit, maar dat weet je nooit zeker tegenwoordig :(

Verwijderd

Houd ook eens de Aldi in de gaten, die hebben vaak een goedkope pc, maar ook weleens een goedkope laptop.

MyCom is geen optie, want die heeft geen 3D-kaart erin zitten volgens mij.

De Dell 8100 met GeForce is te duur: ruim 5000 piek. De Dell 4100 met AIT wwert ik niet.

Topline is ook niet echt een optie.

Verder moet je zelf maar even rondkijken.

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
De 4100 van Dell staat wel op de sites bij de notebooks, maar als je hem wilt bestellen blijkt ie ineens niet te bestaan :?
Het ziet er verder wel leuk uit, de 4100 is best een compact model, en deze wordt geleverd met de nieuwe tualatin PIII en een 16mb ati radeon, voor als je nog eens een spelletje wilt spelen.

• BezurK
De prijs van de 4100 zal iig wel boven de 4000 komen te liggen, dus valt buiten de boot voor mij.

zijn jewel laptops goed? Ik heb bij degreef computers een laptop gezien met de volgende specs:
Jewel Saffier 1400
- PIII 1GHz
- 256mb ram
- 8x DVD-rom
- 14,1 " TFT (1024x768)
- 10/100 mbit
- 15gb HD
- gratis tas :7

voor slechts f3108,40 ex. btw!!! Lijkt me een verdomd goed ding voor die prijs! Heeft iemand ervaring met Jewel Saffier laptops?

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:24
Jewel is een beetje een vreemde eend in de bijt. Het is echt een budgetmerk: goedkope chipsets, desktopprocessoren, matige accu's. Je krijgt op zich wel waar voor je geld maar het kan toch niet echt tippen aan het "merkspul".

Van de grafische prestaties van Jewel hoef je niet zo veel te verwachten...

Trouwens: je wilt wel een TFT scherm maar geen LCD scherm?
TFT is een type LCD, dus je zult wel moeten :)
Het is inderdaad DSTN waar je af moet blijven, maar die worden vrijwel niet meer geleverd.

• BezurK
Op dinsdag 09 oktober 2001 19:31 schreef Solarsparc het volgende:
Jewel is een beetje een vreemde eend in de bijt. Het is echt een budgetmerk: goedkope chipsets, desktopprocessoren, matige accu's. Je krijgt op zich wel waar voor je geld maar het kan toch niet echt tippen aan het "merkspul".

Van de grafische prestaties van Jewel hoef je niet zo veel te verwachten...

Trouwens: je wilt wel een TFT scherm maar geen LCD scherm?
TFT is een type LCD, dus je zult wel moeten :)
Het is inderdaad DSTN waar je af moet blijven, maar die worden vrijwel niet meer geleverd.
Sorry, ik zal het noooooooit meer door elkaar halen :P

Maareh, ik kan dus toch wel tot de conclusie komen dat een Dell de beste keus is of niet? qua prijs/kwaliteit?

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Die pc die in de aanbieding was bij die supermarkt keten Lidll ?
uit mijn hoofd
P3 1.2 ghz
382mb
14.1tft
DVD, CD rewriter
Tas

Iets van 4777 inclusief BTW.

American Express vraagbaak

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 19:01
Die pc die in de aanbieding was bij die supermarkt keten Lidll ?
Die zullen wel uitverkocht zijn, ze gingen als warme broodjes over de toonbank.

• Solarsparc
Het probleem is even de videokaart: wil je een beetje goede prestaties dan neem je het best Ati Radeon of GeForce2Go. De nieuwe Inspiron 4100 serie heeft een Radeon chip, de 8100 serie (die overigens een tikkie duurder is) heeft GeForce2Go aan boord.
Als je persé goede 3D-prestaties wilt kun je ook eens kijken naar Sony (en dan wel de nieuwe FX serie met Athlons of de GRK-serie, beide series hebben Ati Radeon onboard). Voor de rest heeft Toshiba nog een GeForce2Go model, maar die kost vooralsnog 6500 gulden. Voor dat geld heb je een betere, snellere Dell te pakken.

Ik zou eerst even afwachten hoeveel de Inspiron 4100 gaat kosten, en anders iets van Sony kopen.

En het kan ook nooit kwaad het budget wat op te schroeven 8-)

• real_jd
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Je moet eens kijken naar de lijn van Maxdata-notebooks. Ze zijn pas een paar jaar bezig in Nederland en gooien hun notitieboekjes tegen lage prijzen op de markt. Ik heb er zelf ook een sinds 2 jaar. Ik heb 2x problemen gehad en kreeg na opsturen een compleet nieuwe terug! Ik ben begonnnen met een 300 Celeron en na de laatste vervanging had ik opeens een 600 met een 2x zo grote harde schijf! Service ben ik dus (subtiel gezegd) errug tevreden over.

• Lienuks
  • Laatst online: 25-06-2025

Lienuks

Meet People Get Connected!

een zin een Toshiba Sattelite Pro 4600!

ik heb de duurste versie maar de wat goedkopere voor +/- 3800 is ook goed support is heel goed en als beste getest
Toshiba all the way!

Verwijderd

kheb zelf een maandje of 2 geleden een 2ehands laptop via ibazar gekocht. een compaq armada m700 dvd 128MB en een p3650 voor 2500 gulden. Mischien heb ik geluk gehad maar dat dingetje bevalt me uitstekend en ik heb minder dan de helft van de nieuwwaarde betaald. Ik koop wel eens vaker wat 2ehands en ik moet zeggen het bevalt me goed, veel voor weinig. er staan er nog genoeg leuke in.

Verwijderd

Ik heb deze :
Compaq Evo N150 model C/700; 10GB DCT (64 MB; Windows Me; 14,1-inch TFT)

Leuk ding uit de nieuwste lijn van Compaq.. kost minder als 4000 ex.

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12
http://www.lapland.nl

that's all. EN legaal als je daar aan mocht twijfelen

If I agreed with you, we'd both be wrong.

• BezurK
Op dinsdag 09 oktober 2001 23:53 schreef Stiffener het volgende:
http://www.lapland.nl

that's all. EN legaal als je daar aan mocht twijfelen
Sorry, maar alleen het uiterlijk van de site staat me al niet aan, als is het nog zo goedkoop, de site is het visitekaartje van een bedrijf, en zo'n visitekaartje is geen goed teken :P

Ik las zojuist dat er veel mensen zijn met problemen met de lidl laptops die in de aanbieding waren, ze beschadigen nogal snel en de (mooie) grijze verf komt er vanaf zetten... Zijn er meer modellen/laptops die hier de neiging toe hebben? Dus dat ze slecht ontworpen zijn en daardoor zichzelf beschadigen?

ik ben er vrijwel zeker van nu dat ik een Dell ga kopen, maar zijn er nog tips? dingen waar ik op moet letten? Ik heb namelijk nog nooit een laptop gekocht, en heb ook totaal geen verstand van die dingen. Over desktop pc's kan je me alles vragen, maar notebooks.... :?

• Sovereign
Ik las zojuist dat er veel mensen zijn met problemen met de lidl laptops die in de aanbieding waren, ze beschadigen nogal snel en de (mooie) grijze verf komt er vanaf zetten... Zijn er meer modellen/laptops die hier de neiging toe hebben? Dus dat ze ontworpen zijn en daardoor zichzelf beschadigen?
Dat is wel erg overdreven! Bij mij is er een klein splintertje van de zilverlaag af wat nog niet eens een halve milimeter groot is, en de rest zit stevig vast hoor.

Verwijderd

Ik heb bij de greef een Sony Vaio PCG FX301, en die bevalt perfect voor minder als 100,- extra heb je 256mb en hij werkt gewoon prima !

• Solarsparc
De Dell Inspiron 4100 Notebooks zijn al wel te bestellen, en wel op de volgende manier:
Klik de 4000-serie aan en druk op recommended systems.
Dan kom je op een pagina waar geen 4000-systemen staan, maar 4100-systemen.

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Ik hier thuis ook een boekje van Packerd Bell (NEC) Easy Note SC 2700 CDRW. Prima boekie alleen moest ik wel wat ram erbij plakken.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• BezurK
Op woensdag 10 oktober 2001 17:30 schreef Solarsparc het volgende:
De Dell Inspiron 4100 Notebooks zijn al wel te bestellen, en wel op de volgende manier:
Klik de 4000-serie aan en druk op recommended systems.
Dan kom je op een pagina waar geen 4000-systemen staan, maar 4100-systemen.
Mmm, ik vind de 4100 alleen relatief duur, als ik een 8100 neem met ongeveer dezelfde specs, ben bijna even duur uit (ietsje duurder, 200 gulden ofzo)maar dan heb ik nog een geforce2go met 32mb ook ipv een 16mb radeonnetje! >:)
Plus een 15" scherm en gewoon een was sjieker apparaat...

• Solarsparc
Nou ja, sjieker... het enige verschil is de firewire poort.
Bovendien is de 4100 bijna een centimeter dunner en bijna een kilo lichter dan de 8100.

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
De 4100 heeft een 830 chipset
en hoeveel sneller is die geforce 2 dan de ati eigenlijk?

• Sovereign
Ongeveer 25%

Mijn Gericom notebook met 32MB Radeon Mobility haalt ~40 fps in Quake 3, 1024x768@32. De Gf2go doet zo'n 50fps.

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Kijk eens op deze site,
het is een duits bedrijf, maar volgens mij wel goed en zeker wel goedkoop!!

www.gericom.com

• BezurK
Op woensdag 10 oktober 2001 23:20 schreef StanTheMan het volgende:
De 4100 heeft een 830 chipset
Welke chipset is beter dan? de Intel 830 of die in de 8100?
Geforce2Go is duidelijk een betere kaart als een ATI Rage Mobility hoor, de prestaties van een gf2go liggen in de buurt van een een normale gf2mx, een ATI rage mob. is meer te vergelijken met een tnt2, wat ik me heb laten vertellen.
Nou ja, sjieker... het enige verschil is de firewire poort.
Bovendien is de 4100 bijna een centimeter dunner en bijna een kilo lichter dan de 8100.
Ik denk dat ik de specs wat beter moet gaan lezen |:(
Dat soort dingen lees ik dus echt over heen he?! Maar goed dat ik deze post gedaan heb...

• BezurK
Op woensdag 10 oktober 2001 23:32 schreef frenkpie het volgende:
Kijk eens op deze site,
het is een duits bedrijf, maar volgens mij wel goed en zeker wel goedkoop!!

www.gericom.com
Gericom is dus de leverancier van die lidl laptops, en ik heb daar weinig tot geen goeds over gehoord tot nu toe, al waren de specs best mooi voor die prijs. (zie ook deze thread...)

• StanTheMan
  • Laatst online: 12-07 07:48
ik heb ergens gelezen (newsgroeps) dat de inspiron 8200 eraan zit te komen, met de 830 chipset, misschien daar op wachten anders?

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:46
Ik heb zon Jewel ding, zeer tevreden over.. ennuhm mjah shared memory..maar verder wel tevreden.. over die accu .. die gaat ook 2 uur mee net zoals meeste anderen.

• Sovereign
Gericom is dus de leverancier van die lidl laptops, en ik heb daar weinig tot geen goeds over gehoord tot nu toe, al waren de specs best mooi voor die prijs.
Uhm, dan heb je niet goed gelezen, want dat is de posting van 1 persoon. In de duitse NGs zijn de meest kopers prima tevreden met dit nieuwe Gericom model, inclusief mijzelf.

• kedocs
  • Laatst online: 27-07-2023
Misschien zit [url="http://http:www.kedocs.com/webshop"]hier[/url] iets voor je bij?

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 09:33 schreef kedocs het volgende:
Misschien zit [url="http://http:www.kedocs.com/webshop"]hier[/url] iets voor je bij?
Zijn die 2'e hands ?
zo ja dan vind ik ze veel te duur helemaal als je bedenkt dat de prijzen ex-btw zijn ;)

zo nee dan zijn de prijzen wel aardig ;)

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 01:01 schreef StanTheMan het volgende:
ik heb ergens gelezen (newsgroeps) dat de inspiron 8200 eraan zit te komen, met de 830 chipset, misschien daar op wachten anders?
Wheeeh? de 8100 is net uit... Als je bij de snelle bestellers was geweest(2 weken terug ofzo) was ie vanaf 4245,- gulden, nu 4700+ :( :(

* Stoned-cow heeft te lang geaarzeld...

Verwijderd

:?

• kedocs
  • Laatst online: 27-07-2023
Op donderdag 11 oktober 2001 10:55 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Zijn die 2'e hands ?
zo ja dan vind ik ze veel te duur helemaal als je bedenkt dat de prijzen ex-btw zijn ;)

zo nee dan zijn de prijzen wel aardig ;)
Minimaal 3 maanden en maximaal een jaar oud, ja. Wat er nu in het assortiment zit is zo'n 5 maanden oud. Prijzen zijn inderdaad inclusief BTW

• BezurK
Op donderdag 11 oktober 2001 08:12 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Uhm, dan heb je niet goed gelezen, want dat is de posting van 1 persoon. In de duitse NGs zijn de meest kopers prima tevreden met dit nieuwe Gericom model, inclusief mijzelf.
Mmm, sorry dan... Wat zijn de exacte specs van het apparaat? Want de site van gericom meld dit model helemaal niet... Het is een PIII-1.2ghz met 384meg, 30gig en 14,1" TFT toch?
Wat nog meer? Welke 3D chipset zit erin?

• Solarsparc
8100 is al een half jaar oud... en de 8200 zal waarschijnlijk heel duur worden.

Het belangrijkste verschil tussen de 815 chipset en de 830 is denk ik de ondersteuning voor PIII-M, waardoor de bussnelheid 133 Mhz wordt. Verder heeft-ie denk ik net wat beter powermanagement, net wat beter dit, net wat beter dat... op de bussnelheid na zullen de features niet zoveel verschil maken.

BTW: 830 ondersteunt 1024MB intern geheugen, 815 "maar" 512MB.

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 14:06 schreef Solarsparc het volgende:
8100 is al een half jaar oud... en de 8200 zal waarschijnlijk heel duur worden.

Het belangrijkste verschil tussen de 815 chipset en de 830 is denk ik de ondersteuning voor PIII-M, waardoor de bussnelheid 133 Mhz wordt. Verder heeft-ie denk ik net wat beter powermanagement, net wat beter dit, net wat beter dat... op de bussnelheid na zullen de features niet zoveel verschil maken.

BTW: 830 ondersteunt 1024MB intern geheugen, 815 "maar" 512MB.
offtopic:
8100 is alleen maar leverbaar met PIII-M procs @133 Mhz bus

• Sovereign
Mmm, sorry dan... Wat zijn de exacte specs van het apparaat? Want de site van gericom meld dit model helemaal niet... Het is een PIII-1.2ghz met 384meg, 30gig en 14,1" TFT toch? Wat nog meer? Welke 3D chipset zit erin?
Deze is it:

http://www.gericom.com/cfml/frame.cfm?page=store&kategorie=notebooks&artnr=21901&user=factory_outlet

Zit alleen in tegenstelling tot de LIDL versie 512 MB geheugen in.

• BezurK
Op donderdag 11 oktober 2001 18:09 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Deze is it:

http://www.gericom.com/cfml/frame.cfm?page=store&kategorie=notebooks&artnr=21901&user=factory_outlet

Zit alleen in tegenstelling tot de LIDL versie 512 MB geheugen in.
VET! Issie qua kwaliteit wel goed? Want van de specs begin ik zwaar te :9~
Issie nog te krijgen of alweer uitverkocht? Ik heb volgens mij een lidl bij mij in de buurt (amersfoort).
Wat houd die "Digital Drive: Combo 4/4/6/24" in? Is dat een rewriter ofzo? Of DVD?

• Sovereign
Ik heb eergelijk gezegd geen idee of ie nog te krijgen is. In Eindhoven is ie zover ik weet uitverkocht. Dan zou je eigenlijk LIDL moeten bellen.

De drive combo die in de LIDL zat is een 4x DVD, 8x CDR, 4xCDRW, en 24xCD drive. Zeer gaaf ding.

De notebook op zich ziet er tof uit, mooiste model wat ik persoonlijk tot nu toe gezien heb. De HP, Sony, en Toshiba modellen vind ik dan kwa uiterlijk erg tegenvallen.

Alleen vind ik naast de Gericom ook de Dell Inspiron best mooi, maar die heb ik alleen maar op de website kunnen bewonderen.

• Sovereign

Verwijderd

Dell en Acer zijn goed ik heb voor school een Acer super ding heeft dan wel geen dvd maar wel DIVX en daz veel handiger.

Dvd is zo duur om mee naar school tenemen!

Verwijderd

Dell Rules.

Meest betrouwbare systemen die je kan bedenken. Kan ze laten vallen enzo en doet het in Afrika als de andere laptops problemen hebben met de netvoeding naar het schijnt. De Geforce2Go (32MB) is volgens de PC-Magazine oktober 2001 op dit moment de snelste mobiele Videokaart. ( :r Gamen op 16bitkleur: paar procentjes lager dan de GeforceMX400 8-) ) Dus. Ik draai zelf op de Inspiron 8000 (850MHZ). Ik heb hem gekocht in verband met 3d spul en ik wilde geen desktop... Kreeg gratis een snellere videokaart dan besteld en ook nog es een 150MHZ snellere processor (was niet leverbaar of was een onmogelijke configuratie ofzo). DVD-speler d'r in, de accu houdt het een hele dvd video uit, ook nog aangesloten op de tv... Firewire kaart overigens nog niet getest, maar is wel hip voor "de toekomst". Service is top, ik weet uit ervaring dat zeker de desktops perfect (de)montabel zijn :)
Wel je garantie upgraden, bij defecten krijg je geen gezeik en zijn ze niet zuinig!!! Full Duplex Netwerkkaart 10/100 voor 70 piek extra en ook nog een modem. Werken beiden perfect.

Jammer van de introductiekorting, maar als je hem al wel besteld hebt, maar niet bevestigd, dan geldt dat als offerte en krijg je hem nog voor de prijs mits binnen de tijd, check effe...

• PROnline
  • Laatst online: 19-08 01:35
Moet inderdaad toegeven (heb zelf net een dell C600 P3 750Mhz) laptops (en dockinstations *D zijn top. Garantie is wel een vereiste bij laptops in het algemeen. Heb al twee laptops versleten. Elk jaar verkocht en weer een betere aangekocht omdat ze redelijk waardevast zijn in het begin. Dell systemen zijn goed. Zeer goed en de garantie (van horen zeggen) zeer goed. Met uitgebreide garantie voorkom je dure reparaties aan je scherm na 2/3 jaar. 't geld dat diverse merken ervoor vragen is het echt wel waard. Kijk ook nog ff bij dell systemen voor de volgens dell "proffesionals" / zakenmarkt. Zijn wel iets duurder, maar zijn incl. 3 jaar garantie gelijk.

• BezurK
Ik hoor idd over de Dell laptops hele goede geluiden, dus waarschijnlijk is dat het beste alternatief qua kwaliteit. Ik heb qua prijs een heel goed ander alternatief gevonden:
de gericom laptop die ze bij lidl verkopen. Nu vroeg ik me alleen af of het de moeite waard is om dat ding te kopen, omdat in een andere thread staat datie een mankementje heeft.
Kan iemand mijn hierop antwoord geven? Voelt het ding aan als kwaliteit en issie goed genoeg om serieus een laptop genoemd te worden? Issie mijn 5000 piek waard?!

• Solarsparc
Vraag ik me alleen wel af waar je de lidl laptop nog kunt kopen - ik neem aan dat ie bij lidl uitverkocht is.

• Sovereign
Voelt het ding aan als kwaliteit en issie goed genoeg om serieus een laptop genoemd te worden? Issie mijn 5000 piek waard?!
Ik vind 'm lekker stevig aanvoelen, en hij ziet er chique uit dus ik vind het dat geld zeker waard.

Iemand had trouwens mooie foto's genomen van zijn notebook:

http://members.home.nl/zorrie/Notebook/Resized/

• BezurK
Helaas, ik ben vanochtend voor school ff langs geweest bij het plaatselijke lidl filiaal en ze hadden de laptops niet meer, volgens de manager had geen een filiaal in heel nederland em meer en komt de volgende laptop actie pas in januari of februari van volgend jaar.
Ik wilde het zeker weten en heb het DC van lidl gebeld, en die besvestigde dat ze niet meer verkrijgbaar waren, helaas, leek me een leuk ding :(
99% zeker dat ik voor een Dell 4100 ga nu, wat is de levertijd gemiddeld van die dingen? 2/3 weken ofzo?

Verwijderd

(8> Goeje keuze denk ik. Levertijd? Bij mij duurde het even langer (een week of twee in verband met die blijkbaar onmogelijke configuratie, maar daar kreeg ik dus meer voor terug :) ; zal nu wel niet meer gebeuren denk ik :? ) maar over het algemeen duurt het 2-3 weken ja. Hangt geloof ik ook nog van je betaling af. Nog even over het scherm: voor een 14" scherm is 1400x1050 een relatief hoge resolutie. Je krijgt daarmee een retescherp beeld, maar als je je scherm per se op een 1024x768 resolutie wil draaien, blijkt wel dat het scherm daar eigenlijk niet voor is gemaakt. Ik vind dat persoonlijk niet interessant, want je krijgt op 1400x1050 een retescherpe beeld met relatief veel ruimte (meer dan op een 17" monitor!!) 8-) . Dat wou ik je nog even melden, aangezien dat in de test van een of ander computertijdschrift werd afgekraakt.

Succes met je aankoop

• DeeJayV
  • Niet online
Ik heb vorige week deze Dell besteld in Duitsland:
Inspiron 8100
Ik kan niet wachten tot ik m heb!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.asianavenue.com/kylechung/sony.jpg
Is deze niet wat???
lekker een ati mobile radeon :9
ff uppen naar 256mb
maar volgens mij is die videoram wel meer als 8
ff checken anders issie niet zo aantrekkelijk

Verwijderd

and what about http://www.aldi-sued.de/42_aktuell_d2/01a.htm :)
Duits...mer ja...met wat nieuwe toetsjes is dat ook zo veholpen :)

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 11:32 schreef pret het volgende:
Dat is idd een mooie aanbieding ;)

Wat zou dat kosten om dat toetsenbord "Nederlands" te maken ?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
d8 5 tientjes bij de gemiddelde speciaal zaak, ken een vriend die dit gedaan heeft, zal hem wel ff vragen..

Verwijderd

www.paradigit.nl de Voyager, me pa heeft em ook, niets mis mee!

Verwijderd

Kijkt dan niemand bij www.mediamarkt.de ?? Daar hebben ze laatst nog een Toshiba 800Mhz met Ge2Go gehad voor 3800 piek. Ze zijn naglo wispelturig met hun aanbod, maar daar staan dus echt wel mooie lappies op...

• Stinger_Ventura
  • Nu online
Op maandag 15 oktober 2001 11:32 schreef pret het volgende:
Hopelijk snel in NL?
Ik schat hem op 3400 gulden dan.

American Express vraagbaak

• BezurK
Mijn pa heb via de zaak een aantrekkelijk aanbod gekregen van een Toshiba Satellite 1800-400. Ik heb het idee dat Toshiba's over het algemeen wel goeie dingetjes zijn of niet?

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 15:27 schreef BezurK het volgende:
Mijn pa heb via de zaak een aantrekkelijk aanbod gekregen van een Toshiba Satellite 1800-400. Ik heb het idee dat Toshiba's over het algemeen wel goeie dingetjes zijn of niet?
Vind dat "muis matje thingie" wat erop zit niet echt lekker werken...

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 09:45 schreef DeeJayV het volgende:
Ik heb vorige week deze Dell besteld in Duitsland:
Inspiron 8100
Ik kan niet wachten tot ik m heb!
Zo, dat is echt geen geld voor die configuratie. Hetzelfde ding kost in Nederland gewoon 1500 piek meer.

• DeeJayV
  • Niet online
Zo, dat is echt geen geld voor die configuratie. Hetzelfde ding kost in Nederland gewoon 1500 piek meer.
ja precies!
krijg er zelf standaard een US keyboard en engelse software op :)

• BezurK
Whueee, de bestelling is de deur uit!
Ik heb via de zaak van me pa (>:)) een Toshiba Satellite 3000-400 besteld, dat ding is ideaaaaaaal qua specs, en de kwaliteit is volgens veel mensen goed/zeer goed, dus.. *D

Mensen, ik wil jullie allemaal ff bedanken voor jullie reacties en meningen, heeft me veel geholpen bij het uitkiezen/orienteren op laptop gebied :)

Gr. BzK

Verwijderd

Ik heb zelf net 2 week de Promedion 2700c met celeronb 900 256mb dvd 20gb interne nic 14,1" TFT touchpad firewire s-video uit voor 4200 gulden ben er heel blij mee alles werkt goed zilverkleurig van de buitenkant ik vind het een mooi ding
Pagina: 1