Toon posts:

2x SBLive in Win2000

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat problemen met wat er in de subject staat. Ik heb dit al ergens anders gepost, maar daar komen wat weinig reakties vandaan...ik hoop dat hier wat mensen me kunnen helpen.

Het een en ander is hier te lezen: http://forum.computertotaal.nl/forum/Forum16/HTML/002081.html

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Doe even een normale post... (ik zie dat dit je eerste is hier, welkom maar lees wel even de faq. Dat helpt :) :))

En een linkje naar een ander forum is niet echt genoeg (zou het (heel flauw, dat wel :o) zelfs als spam voor je topic daar kunnen opvatten :P). Je mag wel een beetje je best doen, voordat je anderen te hulp vraagt...

Leg duidelijk je probleem uit enzo, hier kunnen we niet echt iets mee... Ook eerst even zoeken naar mensen die het eventueel ook gehad hebben kan geen kwaad. Topics over twee geluidskaarten in een systeem zijn al ERG vaak voorbij gekomen:
[search=twee geluidskaarten tegelijk gebruiken]

Hier heb je alvast wat linkjes over twee geluidskaaryten in een systeem (heb even voor je gezocht, volgende keer zelfdoen :P).

[topic=154693]
[topic=159434]

[search=2x SBLive in Windows 2000] zou ook kunnen helpen :)

als je dat een beetje gedaan had, had je nu geweten dat twee dezelfde geluidskaarten niet echt gaat werken.

Een sblive! en een Xfire samen bijvoorbeeld werkt wel weer prima :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.